Дават над 2 млн. лв. за анализ на ж.п. сектора у нас

Проектът обхваща пазарното търсене, персонала в сектора и инфраструктурата

по статията работи: Ралица Стоянова | 25.09.2012 | 14:49

В рамките на една година ще бъде направен анализ на железопътния сектор в България.

Той ще бъде извършен от българо-германският консорциум "ИнфраКеър - ТрансКеър" на три етапа по три договора по Оперативна програма "Транспорт”. Стойностите на трите договора са както следва: 624 000 лева без ДДС за първия, 995 000 лева без ДДС за втория и 445 000 лева без ДДС за третия.

Това стана ясно на пресконференция за представяне на проекта, информира Агенция "Фокус”.

По първия договор ще се направи оценка на пазарното търсене на пътнически услуги и изготвяне на мерки за тяхното оптимизиране. Очакванията на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС) е, че този анализ ще послужи за изготвянето на проект за закупуване на нов подвижен състав за БДЖ "Пътнически превози” в следващия програмен период на оперативната програма.

По втория договор ще бъде направен анализ на администрацията и персонала в железопътния сектор – БДЖ, НКЖИ, МТИТС с цел повишаване на ефективността на БДЖ "Пътнически превози”.

Анализът, който ще бъде извършен по третия договор, ще допринесе за подобряване на работата на Национална компания "Железопътна инфраструктура” в рамките на предвидения държавен бюджет. Ще се предложат решения за намаляване на разходите за поддръжка на инфраструктурата, оптимизиране на центровете за управление на движението.

В НКЖИ към момента няма необходимата ефективност - както на организацията на работа, така и на персонала, и на работното място. Това каза зам.-генералният директор на компанията Христо Алексиев. Проектът ще подпомогне за по-добрата ефективност на служителите, според него.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


13 траян тодоров 25.09.2012 | 16:44
пак ще има "взех тука едни пари...."
12 мрачен интелектуалец 25.09.2012 | 16:21
Малко по-надолу си написал, че такъв анализ е жизненоважен, тук твърдиш, че не е нужен. Последно, кое е вярното?
11 tiha paranoq 25.09.2012 | 16:17
Не бе, той анализът не е скъп, защото трябва да се събере, обработи и анализира много голям куп информация, но не това е най-важното - идеята е да получим европейски пари за железниците си, което минава през такъв анализ на ж.п. сектора.
10 Яна Киркова 25.09.2012 | 16:11
Ей така се изкарват 2 милиона лева за една година,като направиш анализ на железопътният сектор
9 tiha paranoq 25.09.2012 | 15:56
Какво толкова има да му анализиране на железопътния транспорт в България. Има качествено направени железници, линии като цяло и т.н. Проблемът е, че хората нямат пари, а разходите са много големи за да се поддръжа това.
8 Камък Врачански 25.09.2012 | 15:33
това е безумие, тези пари ще бъдат "усвоени" лесно в няколко джоба, всеки знае, че у нас не трябва анализ на БДЖ, а спешна реформа. Или закриване
7 b g 25.09.2012 | 15:27
Разберете как да правите пари от нета.Разбира се не става въпрос за милиони, а за приличен доход на месец.Разберете повече тук --> http://bit.ly/UmEpMy
6 Лолита Набокова 25.09.2012 | 15:17
Доста скъп анализ е това .
5 Emilian Ivanov 25.09.2012 | 15:04
Това е много добро начинание,отдавна имахме нужда от такъв анализ за да знаем как и на къде трябва да върви и да се развива БДЖ,но големия проблем са огромните и дългове които и висят като камък на шията и пречат за нормалното развитие на компанията.
4 nude disco 25.09.2012 | 15:01
Влаковете ще отпаднат като средство за пътуване, когато слънцето започне да изгрява от север и залезе на юг.
3 Janeta Ivanova 25.09.2012 | 14:53
БДЖ за мен вече е отживелица, почти няма пътници, които да използват този вид транспорт и както върви ми се струва, че в най-скоро време влаковете ще отпаднат като средство за пътуване.
2 funky hero 25.09.2012 | 14:53
ГЛУПОСТИ! Всички вече знаят какви са проблемите на железницата, защо трябва да се дават пари за нещо което и бабите знаят?! Какви са тези недоразумения, които работят в железницата?!?
1 Елемаг Електриков 25.09.2012 | 14:52
Дават над 2 млн. лв. за анализ на ж.п. сектора у нас - да ми дадат 2 кева на мен, само за 2 лева ще им направя анализ. даже ей сега ще го направя без пари - ж.п. превоза е мегазле у нас. Точка

ТВ програма

Кино

  • Сега Последният печели...
  • 14:00 Телепазарен прозорец
  • 14:15 Книга на книгите 2 анимационен филм
  • 14:45 Имало едно време...предметите...
  • 15:00 Звезден прах 24-сериен тв филм...
  • 15:45 Телепазарен прозорец
  • 16:00 Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • Сега "Присъда" - сериал, с.2, еп.49 /п./
  • 15:00 Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • 16:00 Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Кой да знае?" - куиз шоу с водещ...
  • Сега "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Лабиринт към щастието" (премиера)...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" (нов сезон) -...
  • 18:00 "Сделка или не"(премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Черешката на тортата" (нов...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.