Световният гигант Coca-Cola завзема пазара на мляко. Следващия месец на пазара в САЩ ще бъде пуснат новият продукт на компанията Fairlife.
Млякото ще се цели в по-платежоспособните потребители. Продуктът ще струва два пъти по-скъпо от останалите марки. Млякото ще е и с по-добро качество, твърдят от компанията. В него ще има 50% повече протеини и калций и с 30% по-малко захар.
Санди Дъглас, който отговаря за клиентите на компанията, твърди, че в момента компанията още проучва пазара на мляко, за да изгради бранда. Поради това от Coca-Cola не очаквали новият им продукт да носи купища пари в следващите 5 години.
Дъглас уточни, че за момента нямат намерение да пласират продукта си извън Щатите.
През изминалите години в Америка продажбата на мляко е спаднала с 8%, като много възрастни янки не консумират бялата напитка.