Благотворителната кампания #steniskanabala ще изпрати 45 абитуриенти-сираци да учат в университет. Това е над два пъти повече спрямо миналата година, когато се проведе първото издание на инициативата на "Мото-Пфое". Тогава, благодарение на кампанията, 19 абитуриенти, лишени от родителски грижи, получиха уникалния шанс да продължат образованието си във ВУЗ.
През тази година #steniskanabala успя да привлече за каузата и над два пъти повече абитуриенти. Идеята на инициативата е завършващите гимназия да не харчат излишни пари, за да купуват скъпи рокли и костюми за абитуриентския си бал, а да отидат със специалната тениска на кампанията. Спестените средства пък могат да се дарят за висшето образование на техните връстници сираци, които не могат да си го позволят. Всеки, който се включи в кампанията, независимо с каква сума, получава специална тениска от организаторите, с която да отиде на своята абитуриентска вечер.
В тазгодишната кампания се включиха почти 1200 човека. Което е над два пъти повече от 2014 г., когато се проведе първото издание на #steniskanabala, на идеята се отзоваха 553-ма души. Благодарение на голямото количество хора, подкрепили кампанията сега, събраните средства също са значително повече. Те възлизат на 93 898 лв., от които 81 898 лв. са събраните през тази година средства, а останалите 12 хил. лв. са пренасочени от миналогодишната инициатива, които не са били усвоени.
Събраната сума ще отиде за покриването на 100% от стипендиите на 45 абитуриенти сираци, които ще продължат образованието си във висше учебно заведение. На практика те са от цялата страна, избраните от тях университети – също. Най-много са предпочели да участ в Софийския университет "Св. Климент Охридски" - 13. На следващото място се нарежда УНСС с 12 студенти, а след това по предпочитания е Тракийския университет в Стара Загора с шестима студенти.