Всеки клиент на EVN България може да избере получаването на безплатни SMS и имейл известия за стойност на фактура и при пропуснат срок на плащане. Известията включват:
-информация за ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец.
-информация за предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването.
SMS известията са безплатни за всички битови клиенти на EVN България без значение на ползвания от тях мобилен оператор. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на: https://www.evn.bg/UslugiIzvestqvane/ClientForm.aspx
До момента над 207 000 клиенти получават информация на мобилния си телефон или електронна поща. Чрез платформата "EVN Онлайн плюс" може да се заплаща от страната и чужбина по всяко време. Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци. Директен линк: https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx
EVN България съветва своите клиенти да обърнат внимание на сроковете за плащане на консумираната електроенергия. Те са посочени в предишна фактура. EVN България напомня, че утвърденият месечен график за плащане на фактурите за електроенергия за отделните групи битови клиенти е както следва:
- група I – от 10-то число
-група II – от 17-то число
- група III – от 24-то число
- група IV – от 30-то число.