Pepsi с добро трето тримесечие

Американската компания все пак е с малко по-малка печалба от очакваното

по статията работи: iNews.bg | 12.10.2011 | 17:35
Повече за:

С 4% се е увеличила печалбата през третото тримесечие на популярната американска компания за безалкохолни напитки Pepsi, предаде AP.

В периода юли-септември Pepsi има печалба от 2 млрд. долара или 1,25 долара на акция. За сравнение през същия период на миналата година печалбата на американската компания беше 1,92 млрд. долара или 1,19 долара на акция. Очакванията на анализаторите обаче бяха за по-голяма печалба – 1,30 долара на акция.

Оборотът на Pepsi също расте – с 13% до 17,58 млрд. долара на годишна база. Това вече е повече, отколкото очакваха експертите – 17,11 млрд. долара.

Най-добро представяне Pepsi отчита в Европа, където има ръст на приходите от 37% на годишна база. В Азия, Африка и Близкия изток повишението в приходите е от 25%.

От Pepsi очакват, че през тази година ще има ръст в рамките на едноцифрено число в печалбата им.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


5 Стамена Георгиева Георгиева 13.10.2011 | 09:49
Draga, извинявай, ама това което каза изобщо не е вярно. Coca-Cola използват оригиналната рецепта, която първоначално е била използвана за лекарство. Пепси изобщо не може да се сравнява с нея, а да казваш, че вкуса на "Pepsi е на истинската кола" е просто нелогично, защото не си живяла в 18 век, за да знаеш какъв е бил
4 Draga Mateeva 13.10.2011 | 09:36
Pepsi е по-добрата марка според мен. Coca-cola просто правят много хубави реклами на продуктите си, но вкусът на Pepsi е на истинската кола.
3 V D 13.10.2011 | 08:57
Ама Петър, къде видя да пише за надценката и какво общо има това с печалбата на компанията? Извинявай, прочетох го няколко пъти и не можах да разбера! Независимо дали е Пепси или Кока-кола, те производителите си я продават на една цена, пък вече каква надценка се слага по заведения и магазини е съвсем отделен въпрос.
2 Свежка . 12.10.2011 | 18:53
PepsiCo избива рибата с новите си продукти и все повече залагат на производството на храни. Вложиха и доста средства в нови, по-екологични технологии за производство на бутилки. А Кока-кола вместо да се заемат със създаването на нови напитки и продукти, решиха да осъдят Пепси заради плагиатство на дизайн на тяхна стъклена бутилка. Можеха да инвестират тези средства в нещо по-градивно.
1 Петър Стоянов 12.10.2011 | 18:07
Чак ми и трудно да повярвам! Лично според мен цените на продуктите са с поне 70 процента надценка и са скъпи за българския пазар. Същото важи и за конкурента "Кока-кола". Много е трудно да се направи разлика между техните продукти и имитациите.

ТВ програма

Кино

  • Сега Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:45 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:20 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:20 Българското село /п/
  • 03:55 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:40 Малки истории /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 05:55 Денят започва сутрешен блок с...
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • Сега "Снайперист" - сериал, сезон 3
  • 01:30 "Пожарникарите от Чикаго" - сериал,...
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.