Край на колите с десен волан в България

Обмисля се връщането на полигона при обучението на младите шофьори

по статията работи: Цанка Донкова | 23.10.2013 | 09:46
Край на колите с десен волан в България
Vbox7

Край на автомобилите с десен волан у нас. Това поискаха експерти по време на дискусия в Народното събрание за промените в Закона за движение по пътищата вчера.

"Тези коли, автобуси и камиони са изключително опасни и не трябва изобщо да се движат по нашите пътища", категоричен е изпълнителният директор на "Технотест" инж. Драгомир Мицов.

Той даде за пример случай на автобус с десен волан, който се движел по линията София–Перник. Рейсът с обърната дирекция стоварил хората директно на пътя вляво, откъдето минават колите, пише в. "Монитор".

Ако предложението бъде прието, това ще наложи шофьори, които са купили колите си от Великобритания, да обръщат воланите им.

В Народното събрание бе обсъдено и връщането на полигона при обучението на кандидат-шофьори.

Предложения има и плацът да е с различни по вид настилки, за да могат младите шофьори да се научат да овладяват колата при екстремни условия. Гладкият асфалт ще преминава в заледен път, мокра повърхност или пясък.

Ако това се случи, е възможно подобри уменията на младите шофьори и същевременно с това да намали жертвите на пътя, каквато е и една от целите на новия закон.

Полигонът в практическата подготовка и в изпита за шофьори бе премахнат в далечната 1997 година с мотивите, че шофирането на специално пригоден плац е безсмислено и водачите ще могат много по-добре да се подготвят в реална среда, а именно – на пътя.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


78 Десислава Георгиева 21.12.2013 | 17:38
изпълнителният директор на "Технотест" инж. Драгомир Мицов И тоя глупак иска да намаже .като започнат да обръщат дирекцията на автомобилите .а защо не важи за градските автобуси ами за всички коли .и кой идиот е разрешил на автобус с обратна дирекция да работи естественно е че ще е опасно за пътниците .
77 Stoner Simpson 27.11.2013 | 21:20
Абе я ходете си ебете майката ... да ви сера на политиката и на законите !
76 Stanislav Shliomski 25.11.2013 | 22:58
Пълни тъпотии са тези мерки... Аз съм на 24 и имам книжка от 18 годишен. Имам чувството, че от година на година се сблъсквам по пътищата със все повече идиоти. Понеже аз се държа със останалите участници в движението както аз искам те да се държат те с мен. Сега всеки кара пет за шест. Дали съм карък и все на мен ми се случват тея работи нз. Тръгна вечер за някъде 50% от колите с които се разминавам трябва да им напомням, че имат къси светлини. Тъпи изпреварвания, тъпи паркирания, тъпи престроявания, никаква колегиалност... Караш с 90-100 излизат и ти убиват инерцията все едно те няма на пътя! Като че ли едно време не беше така... Или аз съм взел много да се вманиачавам? Та по темата... смятам, че превозните средства с десен волан по никакъв начин не пречат в движението. Всичко опира до задкормилното устройство. Ти като си идиот и с ляв и с десен и със среден волан да караш все тая...
75 Deyan Gogoshev 24.11.2013 | 23:02
Напиши своя коментар тук.Защо вместо да забраняват движението на автомобили с десен волан, не вземат мерки за "купуването" на шофьорските книжки у нас? 70% от катастрофите в България са причинени точно заради такива шофиори. Живея в Англия от много години, запознат съм със правилата за движение и по другите европейски държави , но за пръв път чувам такава глупост.
74 Deyan Gogoshev 24.11.2013 | 23:02
Защо вместо да забраняват движението на автомобили с десен волан, не вземат мерки за "купуването" на шофьорските книжки у нас? 70% от катастрофите в България са причинени точно заради такива шофиори. Живея в Англия от много години, запознат съм със правилата за движение и по другите европейски държави , но за пръв път чувам такава глупост.
73 Yordan Atanasov 24.11.2013 | 19:58
След като не са и малки данъците, защо си я регистрирал в България, а не там където живееш и ако в БГ данъците не са малки, защо в една проста Румъния се движат над 1500000 автомобила с БГ номера. Ако живееш в Англия, е оправдано колата ти да бъде с десен волан, но не и с БГ регистрация, ако не, то е просто за да я купиш по- евтино
72 Petar Cvetanov 24.11.2013 | 18:21
браво баце те тва е най правилния коментар който прочетох от всички тука. Такова трябвада е положението като не могат да карат да не им се дават книжки. Волана не е виновен и аз карам кола с десен волан от 4 години и досега не съм имал никакъв проблем.А пътувам по около 15 000 км на година с тая кола
71 Rumen Evgeniev 24.11.2013 | 13:23
Например аз съм карал такава кола..с десен волан и не мисля повече да го правя,шофьор съм от 20 години...не ми представлява трудност самото шофиране,а изключителното не удобство,друг е въпроса,че българина е беден,а иска да кара по-новичка кола,на по -ниска цена,да кажем на 1/3 от цената на тая с нормална за БГ дирекция.....винаги...ама винаги когато съм сам в колата,изпреварвам на тръни...нищо не се вижда...сменям скорости с лявата ръка-изключително не удобно...светя на хората в очите ...просто левия фар е горе високо...усещането е ,че караш мотор с кош....и не на последно място,в България е прието да се карат коли с лява дирекция...десняците да не пищат,а да се ориентират към нормално приетите автомобили за страната...
70 милен друмев 24.11.2013 | 13:12
НЕЕЕЕЕЕ,за тях ще важи друго правило!ще имат по 2 коли които ще ги оставят на границата и ще си ги менкат на влизане и излизане“
69 Пламен Иванов 09.11.2013 | 14:26
До Йордан Атанасов- Йордане бе,ти първо вземи да пишеш малко по-грамотно,за да могат и другите хора да те разберат какви всъщност са ти проблемите с "десняците".Ти карал ли си някога такъв автомобил или не си слизал от москвича никога? искам да ти кажа,че не воланът е проблем,а глупостта на българите. Когато се научим да спазваме законите както англичаните,тогава може нещо да се промени,защото неможе един боклук да лети с колата си с 200 км.,а човекът с порше си караше на магистралата със 110.Помисли малко над това.
68 Georgi Prodanichin 08.11.2013 | 22:36
Чувствам се провокиран и затова пиша коментар . Съжденията на инж. Драгомир Мицов ме карат да си мисля че инцидентите по пътищата се дължат по скоро от вижданията на подобни "специалисти " отколкото дали колата е с ляв или десен волан ! Самият факт че има автобуси с десен волан които са допуснати да возят пътници е доказателство за недостатъци в правилниците за движението по пътищата ! Във Великобритания има десетки хиляди коли ежедневно по пътната мрежа с леви волани , дори и туристически автобуси с ляв волан от континента . Имам 5 годишен стаж на една от най натоварените магистарали в Европа - М 25 и М 11 също така в спасителен отряд и информацията и анализите които текат на екраните не показват статистика показваща смущения в трафика или инциденти причинени от ППС с лево управление ! Хубаво би било да се поучим за много неща от британците и най малкото да разберат нашите отговорници за движението по пътищата да разберат какво означава трафик мениджмънт ! Това наистина би помогнало за безметежно и приятно пътуване !
67 Vladimir Mavrodinov 01.11.2013 | 22:48
Цената на колата не определя качествата на водача . Всеки ден виждам ЛЕВАЦИ по пътищата
66 Yordan Atanasov 29.10.2013 | 21:36
Интересно с какви всякакви дирекции се кара там, тъй като доста съм пътувал из Англия и коли с английска регистрация,а с ляв волан не съм виждал. И е нормално според мен ако живееш там, да караш кола с десен волан. Интересно защо, но пак само в България не е нормално да се кара с ляв волан според вас, които карате с десни волани
65 Yordan Atanasov 29.10.2013 | 21:25
А сйтовете май казват друго? Кола с десен волан струва 2/3 от цената на нормална такава, да не казвам, че и на половина
64 Yordan Atanasov 29.10.2013 | 21:17
Оправданията на всички, които карат коли с десен волан са все едни и същи, но истината е друга. Първо, едва ли има случай в който може да ти бъде по- удобно по нашите пътища да караш кола с десен волан. Второ, всички които си купуват такива коли, го правят, защото колите са почти на половин цена от нормалните и трето, но не на последно място, не осъзнават, че пречат на останалите участници в движението, но и не им пука. Едва ли има такава кола на която поне фаровете да са сменени с нормални за нашето движение. За тези които не са запознати, колите с десен волан имат и обратни рефлектори на фаровете, което ще рече, че левият вместо да свети ниско долу и да осветява осевата линия, той свети точно в очите на насрещния
63 Yordan Atanasov 29.10.2013 | 21:00
ами тогава да вземем в тази държава всички да караме коли с десен волан, че да внимаваме повече
62 audiquattropower1rs . 28.10.2013 | 19:16
Интерастно ми е Англичаните които имат къщи в България и идват понякога с личните си автомобили и тях ли ще ги карат да си обръщат воланите и ако в случай че не ги накарат те няма ли да представляват опастност за движението.
61 Sevdelin Velkov 28.10.2013 | 19:03
https://www.facebook.com/pages/%D0%A1%D1%82%D0%B8%D0%BB-%D0%98-%D0%9A%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BE%D1%82%D0%B0-%D0%97%D0%B0-%D0%92%D0%B0%D1%88%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B0/538085896278311 ето ви го решението :)
60 Emanuil Grushev 28.10.2013 | 18:38
Никакво изкуство не е.. Карам си Импрезата с десен волан вече доста време и до сега съм нямал проблеми със завиване или изпреварване. Човек като е смотан и не може да кара, каквато и кола да му дадат пак ще направи ПТП..
59 Boris Ivanov 28.10.2013 | 17:12
Въпросът ми е- колко човека от тия които са против десен волан са управлявали такъв автомобил?
58 Plamen Stefanov 28.10.2013 | 10:12
абе..за автобусите съгласен..ама да ми забранят да си имам кла с десен волан..! мчи то по тая логика и англичаните могада да забранят да влизат коли и камиони от континента, щото, видите ли, те са опасни!!! бе я моля ви се, господа управници, нямате ли си пи.ки с които да си играете и да не мислите подобни глупости!?!?!
57 Стоимен Стефанов 24.10.2013 | 14:21
Поредното тъпо предложение! Сега волана е виновен, преди това бяха затъмнените стъкла, по-преди гумите ...! Идиоти ли сте, или какво? Виновно е безпаричието, при курс е 2-3 хиляди лева, часовете за кормуване няма да са 30, а 300, колите ще са нови, шофьорите по-опитни и катастрофите по-малко! А дали волана ще е отляво или дясно е въпрос на избор и опит! Такава забрана няма никъде по света, в едно нещо можем да сме напред с едни гърди :-)! Това е дискриминация, никога няма да спрат некомпетентните некадърници да дават "умни" идеи!!!
56 Цецо Беров 24.10.2013 | 09:42
Браво на управляващите много ясни и точни промени започват да правят .... !
55 Rumen Evgeniev 24.10.2013 | 08:58
Със сигурност в Англия пътищата са мааааалко ...как да го кажа...абе по-угледни,по широчки и по-качественички...да не говорим,че колите с лява дирекция там се управляват изключително и само от чужди граждани...и като последно,кажи на твоя приятел за "по-удобния" десен волан ,да има много здраве от арменския поп...одавна трябваше да се забрани вноса на автомобили от Англия с изключение на такива за части....
54 Ismail Mustafov 24.10.2013 | 00:38
Дано ги премахнат тези с десен волан,тук да не е Англия
53 Vassil Vassilev 24.10.2013 | 00:27
Това са глупости. Не могат да карат хората да си обръщат воланите. Най- вероятно тези, които карат такива коли ще са в "заварено положение" и ще си карат така. Но като цяло това е смешно. В Англия хората могат да си карат кола и с десен и с ляв волан, даже има и "rent a car" фирми, които предлагат коли само с ляв волан. Да не би пък да забранят и на англичани да си карат автомобилите в България? Имам познат който е с такава кола и казва, че няма никакви проблеми и след като е свикнал му било даже по- удобно.
52 orlin mitev 23.10.2013 | 23:20
аз също карам десен волан и НЯМАМ нито проблеми с карането, нито инциденти; вярно - джип е и доста по-висока и имам отлична видимост, но имам и камера, която дори не гледам - вс мн рядко - когато съм зад камион; карам доста по-внимателно от разни самоубийци/убийци и други джигити + това колата ми, дори и 2ра ръка, само защото е от Англия е в пъти по-надеждна от болшинството бракми движещи се по пътищата България; за да я "обърна" трябва да дам поне 2000лв и ще ми я съсипят ... сега какво да изхвърля един прекрасен, комфортен, надежден и без амортизация автомобил само защото ония дето пет пари не дават за хората пак глясят няква схема за някой си техен - GO FUCK URSELF - живея в чужбина и не само, че няма я/се върна, но и данъците ще спра да и плащам - а те не са малки ...
51 Viktor Georgiev 23.10.2013 | 22:26
Аз лично съм се учил на десен волан при това на бус спринтер с 3 метра междуосие и не съм имал проблеми и до сега!А тези продажни говеда решават че десния волан бил не знам си какъв смешници!!!!!
50 Viktor Georgiev 23.10.2013 | 22:24
А защо мили скапаняци триете коментари?
49 Viktor Georgiev 23.10.2013 | 22:15
За тая работа си има огледала както и като преминаваш от ляво в дясно и ги използваш така става и обратното!
48 Daniel Mitrani 23.10.2013 | 22:13
до mitoshi ли4и си 4е си ходил ж англия .ти си 4ожек с ОПИТ.ТАМ СЕ КАРА С ВСЯКАКВИ ДИРЕКЦИИ.ПО ТАЗИ ЛОГИКА ТРЯБВА ДА ЗАБРАНИМ НА БРИТАНЦИТЕ ДА СИ КАРАТ КОЛИТЕ В БГ.
47 Viktor Georgiev 23.10.2013 | 22:12
Поредния малоумник
46 Марио Крачунов 23.10.2013 | 22:10
ГЛУПОСТИ!!! АЗ САМ ЗА ОТНЕМАНЕ НА ПОЧТИ ВСИЧКИ КНИЖКИ... НЕ КОЛИТЕ СА ВИ ВИНОВНИ А НЕСКОПОСАНИТЕ Шофьори !!!!!!!!!!!! ТОВА ЗА КОЛИТЕ НЯМА НИЩО ОБЩО С ТАЯ СТАТИЯ... дават за пример автобус? сериозно? ВИЕ СТЕ ИДИОТИ ГОСПОДА!!!
45 Viktor Georgiev 23.10.2013 | 22:10
Абе ей разбирачо има такива ВОДАЧИ дето ще ти скрият шапката с десен волан и некадърници с ляв волан дето колата не могат да запалят камо ли да карат
44 Milen Georgiev 23.10.2013 | 22:10
До г-н Околски и коментар 41. Искам само да споделя с Вас, че няма особено голяма разлика в цената в сравнение с тези с ляв волан. Наистина по-евтини са, но малко грешно изказване, че са жълти стотинки. Моля сверете си арогантната информация, г-н образован :)
43 Viktor Georgiev 23.10.2013 | 22:07
Абе майка ви мръсна гадна да еба друга работа нямате ли си бе скапани долни продажни курви недъгави това ли ви е проблема бе нещастници долни!Волана че бил десен хахаха а че давате на малките тъпи богати копеленца книжките срещу някой лев и после мачкат по 6 човека на велик ден не го бройте мръсни долни продажни боклуци!!!
42 Георги Околски 23.10.2013 | 21:47
И аз съм за връщане на полигона!!!
41 Георги Околски 23.10.2013 | 21:43
Щом ги купуват за жълти стотинки,ще се съобразяват с Правилника за движение на МПС в България!!!
40 Atanas Nikolov 23.10.2013 | 21:38
на обезумелите копелтии и с два волана да им е колата пак ше се избиват като лудди,лошо нема да се трепят убитаците,да не трепят и невинн деца покрай тях.
39 Георги Околски 23.10.2013 | 21:38
Моля,обърни внимание на пропорционалното съотношение-катастрофи с десен,към тези с десен волан!!!
38 Mitoshi Kiyosaki 23.10.2013 | 21:33
колите с десен волан са по малко от колите с ляв волан следожателно много повече катастрофи има с ляв волан хахаа просто а англия не карат коли с ляв волан ! много опасни схиофиори има с ляв волан харата които купуват десен волан кола могат да карат отлично и много по трудно биха допуснали сериозно птп!!!! а какжо искат да примат приемаите какжото си искате те маи депутатите си правят каквото си искат !
37 Бранислав Павлев 23.10.2013 | 21:12
Всичко е за пари,през 2009год. беше правена статистика и излизаше,че катастрофите с коли с десен волан са 3 пъти по-малко от катастрофите с коли с ляв волан.Излиза,че шофьорите на коли с десен волан внимават много повече от другите точно поради тази причина.
36 Александър Люцканов 23.10.2013 | 20:57
До тука всички разбирачи , карам кола с десен волан от 5 години , абсолютно същото е , в някои случай дори е по-удобно.И това където всички го говорят , че да изпревариш трябва да изнесеш цялата кола , са пълни глупости ,който не вярва да дойде да види как изпредварвам нормално!Мога да кажа , че карам по- в дясно отколкото тези с нормален волан! Поредната глупост на управляващите за повече пара , 1000 лв е обръщането и гаранция ,че няма да ти разджипиткат компютъра на колата не ти дават!
35 Tommy Sumartawa 23.10.2013 | 20:16
продавай в индонезия, там колите се движи в лявата страна от пътя
34 Tommy Sumartawa 23.10.2013 | 20:12
тук опашни са софюрите а не колите дали с десен или ляв волан.
33 dancho danchev 23.10.2013 | 16:59
До хиляда лева, доколкото съм чувал.
32 dancho danchev 23.10.2013 | 16:59
Съжалявам за собствениците на коли с десен волан, че ще се наложи да се бръкнат в джобовете си, за да обърнат дирекциите на автомобилите си.
31 капаче калпаче 23.10.2013 | 16:10
Колко ще струва обръщането на волана?
30 Никол Георгиева 23.10.2013 | 14:48
Хаха направо разкърши и разчупи. Хахах такъв коментар не бях чела до сега.
29 Лола Мартинес 23.10.2013 | 14:01
Ахахаха ще ги съкруши ли?!
28 Бони бон 23.10.2013 | 14:01
Просто не е редно и е опасно
27 Софи Марсо 23.10.2013 | 13:58
А бе човеко, нашето движение и законодателство за движение по пътищата не е правено за коли с десен волан! Не сме Англия! Рискува се много с такива коли и водачи! Една грешка и може да сане голям сакатлък! Стига с тия пари!
26 Лола Мартинес 23.10.2013 | 13:57
Полигона дори не знам, защо отпадна, наистина си е важен при обучението, не че ще се научиш много на него, но все пак си е нещо.
25 Бони бон 23.10.2013 | 13:56
"Тези коли, автобуси и камиони са изключително опасни и не трябва изобщо да се движат по нашите пътища", - Не, те не са опасни сами по себе си, а хората които ги карат, и са свикнали да шофират преди това с ляв волан, как си е прието у нас
24 Софи Марсо 23.10.2013 | 13:56
Съгласна съм, ни ене сме страна с такова движение, а хората с подобни автомобили рискуват живота на всички ни, не само на себе си.
23 viktor viktorov 23.10.2013 | 13:30
Специално за връщането на полигона съм много съгласен и подкрепям идеята, там бъдещите водачи научават много неща преди да започнат да шофират сред засиления трафик.
22 Михаил Койчев 23.10.2013 | 13:22
хаххаха да се учат на по екстремни ситуации пясък ,вода ,лед и направо да им свалят по една врц кола о да се качват на рали Сливен :)
21 Goran Varbanov 23.10.2013 | 13:19
Хахаха, цялата работа пак е за пари! Нали се сещате, че едно обръщане на волана хич не е евтино!
20 Анита Кралева 23.10.2013 | 12:17
Това ще съкруши много хора.
19 tedka todorova 23.10.2013 | 11:54
Относно връщането на полигона съм твърдо ЗА.
18 tedka todorova 23.10.2013 | 11:53
Аз не съм карала с десен волан, но ми се вижда адски неудобно. По - лошо е за тези, които имат карат коли с десен волан, какво ще ги правят.
17 Emily Reed 23.10.2013 | 11:03
Ами който иска такава кола да си я кара на Острова или пък да плаща да му обърнат волана.
16 Миро Т 23.10.2013 | 10:29
Защо да ги изхвърлят? Има 2 варианта: единия е да се обърнат и пусна с цена, като на нормална дирекция, а другия е да се продават на части, където възвращаемостта е по-бавна.
15 Rosi Marinova 23.10.2013 | 10:28
Ами да го върнат,трябва да има по-голяма тренировка за тях.
14 Niki Lauda 23.10.2013 | 10:28
Определено нямаш хубава видимост и трябва да си с някой висок джип, или камион, за да имаш нужната видимост, за да направиш маневрата си.
13 Нюрбургринг Нордшлайфе 23.10.2013 | 10:27
Аз съм се учил там, включително да потеглям от баир. Много ще бъде добре младите да овладяват по-добре своите автомобили.
12 david copperfield 23.10.2013 | 10:26
Той го е дал за пример, а не че само този инцидент е станал. Нагледахме се на простотии с десни волана сега.
11 Миро Т 23.10.2013 | 10:26
Доста промени и според мен трябва да се случат. Кола с десен волан трябва да се обръща, преди да се регистрира в КАТ според мен.
10 Niki Lauda 23.10.2013 | 10:25
"Обмисля се връщането на полигона при обучението на младите шофьори" - Няма да е лошо, защото зимата буквално напълват гащите, като падне сняг и ги е страх да карат :).
9 Нюрбургринг Нордшлайфе 23.10.2013 | 10:25
Много са изгодни колите с десен волан, но аз лично се въздържам да правя подобни щуротии. За мен те са компромис, че не можеш да си купиш същата кола, но с обикновен волан.
8 david copperfield 23.10.2013 | 10:24
И аз съм съгласен, че тези автомобили нямат място по нашите пътища. Ако си с десен волан и пред теб има камион, то ще ти трябва камера, за да видиш в ляво дали идва някой.
7 криворазбрана цивилизация 23.10.2013 | 10:23
да и тиси прав,че това няма нищо общо,в крайна сметка въпросът е какъв е водача не от коя страна е волана.
6 Marusq Laleva 23.10.2013 | 10:20
Добре е наистина да върнат полигона, така младите шофьори ще овладеят умения да се справят по-добре с шофирането на пътя.
5 karina krumova 23.10.2013 | 10:16
Добър коментар. :) Обаче си е изкуство да завиваш с десен волан или да се мъчиш да изпревариш някого.
4 Forrest Gump 23.10.2013 | 10:13
В интерес на истината се свиква и тези разсъждения за това колко опасни били тези возила само от един автобус ли произтичат!? Нека да сметнат чисто процентно колко от инцидентите на пътя стават с такива автомобили.
3 Proletina Petrova 23.10.2013 | 10:10
Струва ми се, че е доста трудно и объркващо, особено завиването и маневрите, а при изпреварване нямаш толкова голяма видимост и трябва да се изнесе цялата кола на пътя, което може да доведе до катастрофа.
2 Охльо Бохльо 23.10.2013 | 09:52
Така е,ама са по-евтини а хората с коли които ги имат сега са оставени пред проблемът да ги изхвърлят,защото няма кой да ги купи, дамислят за вбъдеще.
1 мрачен интелектуалец 23.10.2013 | 09:51
При положение, че ни управлява ляво правителство, няма как да е иначе :)

ТВ програма

Кино

  • Сега Спортни новини
  • 21:00 БГ киновечер: Тревожност тв филм /7...
  • 22:00 Моят плейлист
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:15 Концерт на Барбра Стрейзънд 
  • 01:05 Натисни F1 образователна поредица/п/
  • 01:35 Вечната музика /п/
  • 02:00 Азбука на любовта игрален филм /п/
  • Сега "Гласът на България" - музикално...
  • 22:20 "Бандата на Оушън 3" - трилър,...
  • 00:50 "Марихуана" - комедия, криминален,...
  • 03:20 "120 минути" - публицистично...
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • Сега "Пееш или лъжеш" (премиера) -...
  • 22:00 "Кingsman: Тайните служби" - с уч....
  • 00:50 "Пътищата на живота" - с уч. на...
  • 02:40 "Как да се влюбиш до Коледа" - с...
  • 04:30 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.