Ако влезете в ресторант на McDonald's в Индия, първите ви впечатления най-вероятно няма да са различни от обикновените. Това, което може да ви изненада е, че в страната е забранено убиването на крави, защото се смятат за свещени животни в хиндуизма.
В опити да намери решение на проблема веригата се опитала да замести телешкото с агнешко, но това се оказало пълен провал.
Вместо това решението било намерено в не месни продукти като картофите. Вегетарианският бургер McAloo Tikki набра скорост бързо и сега компанията възнамерява да разшири менюто си с подобни продукти. Нещо повече - McDonald's обяви, че ще открива цели ресторанти само с безмесни храни.
Новата таргет група на гиганта ще са религиозните пилигрими. "Индия е един от най-големите експерименти на McDonald's. Правилото тук е, че вегетарианците гледат враждебно месоядните.
Лично съм виждал как вегетарианец отказва да седне близо до клиент, който си е поръчал да кажем пилешки хамбургер. Това е сериозен маркетингов знак", споделя директорът на McDonald's в Индия.
Новата стратегия на компанията се очаква да даде положителни резултати, индийците харесват новото меню.