Борбата за надмощие в света на бизнеса е безмилостно жестока - хиляди фирми се надпреварват за вниманието и парите на ограничен брой потребители. Само най-големите експериментатори съумяват да намерят правилния път към съзнанието на масовата аудитория.
Находчивите реклами провокират въображението и гъделичкат чувството за хумор. Те са предназначени за хора с достатъчно голям умствен потенциал.
И докато клиповете по телевизията разполагат с огромен набор от аудио-визуални инструменти, рекламите в списанията са доста ограничени откъм възможности. Въпреки това обаче има специалисти в областта, които успяват да създадат направо гениални послания.
На снимката вляво например виждате реклама на ултратънък лаптоп. Той би изглеждал на коленете ви като списание, а именно в периодично издание е публикувана тази снимка.
В Jenite.bg може да разгледате още примери за гениални реклами - ако ги разбирате без допълнителни обяснения, сте наистина много умни!