В желанието да привлече вниманието на масовата публика към джобната конзола PS Vita, в новите си реклами Sony сравнява мощната платформа с жена, която има четири гърди – две отпред и две отзад.
За момента рекламата се върти единствено във френските печатни медии, а идеята на практика е да се изкарат на преден план уникалните възможности на Vita.
В конкретния случай и задния, реагиращ на допир панел. Избраният слоган в рекламата гласи следното: "Докосни двете страни. Усети двойна наслада."
Избраната от маркетинговия екип на Sony снимка не включва главата на момичето, но тя не е и толкова важна.
PlayStation Vita дебютира в началото на годината в Европа и въпреки прекрасния си хардуер, продажбите на платформата са под очакваните.
В средата на годината обаче от европейския клон на Sony се заканиха, че подготвят бурна рекламна кампания на Vita за празниците в края на годината и провокативната печатна реклама вероятно е началото на въпросната.
Четири гърдестата рекламата, сега: