Двугодишната онлайн игра Moshi Monsters вече има 50 милиона регистрирани потребители от цял свят, предаде mashable.com.
Moshi Monsters е социална онлайн игра, която позволява на деца между 6 и 12 години да осиновят виртуални домашни животни, да се придвижват във виртуалния град Monstro City, в който играят игри, при които да печелят виртуални пари и да комуникират с други деца в една модерирана и безопасна среда.
Базираната в Лондон компания-създател Mind Candy съобщава, че вече притежава над 15 милиона регистрирани потребители в Северна Америка.
Франчайзингът към мрежата също така включва продажбата на играчки, книги и видеоигри във виртуалния Moshi магазин. Създателите на детската социална мрежа планират развитие на системата, включващо навлизането ѝ в музикалния бизнес, в телевизионните платформи и филмите.
Мрежа от петдесет милиона души е една сериозна по размерите си структура, която обаче може да бъде обяснена от масовото навлизане на дигиталните технологии в живота ни, коментират от mashable. През октомври 2010 г. проучване, проведено от интернет компанията за сигурност AVG, показа, че 92% от децата са САЩ имат онлайн присъствие до двегодишна възраст. За Западна Европа този процент е средно 73.