Interbrand разпространи ежегодната класация на брандовете с най-голяма стойност за 2015 година. Очаквано, лидери са щатските компании Apple и Google. Версия 2015 на Best Global Brands разкрива още, че технологичните брандове нямат никакво намерение да отстъпват своите позиции, като шест от първите десет места са заети от компании, които са част от технологичния бранш.
Истината е, че за трета поредна година Apple е номер 1, докато Google е втори. Apple брандът е оценен на 170 милиарда долара, докато Google на 120 милиарда. Основната причина да са на подобни позиции се състои в способността на двете компании реално да влияят на решенията на потребителите при закупуване на различен вид хардуер и софтуер.
Microsoft и IBM са разменили своите места спрямо предходната година, като редмъндският гигант (4-то място) е оценен на 68 милиарда долара. Корейците от Samsung са на седмо място, а стойността им е 45 милиарда. Amazon е десети по значимост бранд, а стойността му е 38 милиарда.
Други марки, изграждащи TOP10, са Coca-Cola, General Electric и McDonald’.
В ТОП 100 са технологични представители като Intel (35 милиарда), HP (23 милиарда), Facebook (22 милиарда и 23-то място), Canon (11 милиарда), Siemens (8,5 милиарда), Sony (8 милиарда), Panasonic (6,4 милиарда) и Huawei (5 милиарда и 88-мо място).
Технологичните компании, които са напуснали ТОП100 са Nokia и японците от Nintendo.