Потребителите на таблетни компютри прекарват повече време в гледането на онлайн видео материали от тези, които стоят пред стационарните машини. Това сочат резултатите от международно проучване на компанията за анализ на видео съдържание и данни Ooyala, цитирани от redOrbit.com.
Изследователите открили, че потребителите на таблети прекарват средно 30% повече време в гледане на филми и клипове онлайн. Освен това при тях било два пъти по-вероятно да догледат вече започнатия филм.
Така докато онлайн зрителите пускали лаптопите и десктопите си, за да гледат предимно къси клипове, то таблетите и другите мобилни устройства (включително и свързаните с телевизора и игралните конзоли) се използвали предимно за гледането на дълги видеоматериали.
Файловете с дължина над 10 минути съставляват 30% от общото изгледано съдържание на мобилни устройства. При таблетите този дял бил 42% при свързаните с телевизора устройства и игралните конзоли - достигал до 3/4 от общото прекарано време.
В коментар на блога си представителят на Ooyala Адама Сюъл съобщи, че според проучването използването на устройства, свързани с телевизорите и игралните конзоли, се е утроило за третото тримесечие на 2011 г.