Мобилните абонати на Vivacom се увеличават с 34% през първото полугодие

Компанията ще инвестира 600 млн. лева за инфраструктура през следващите три години

по статията работи: Деляна Петкова | 13.07.2011 | 15:53

Vivacom отчете ръст ан абонатите си от 34% през първото полугодие, съобщиха от компанията.

С над 125% са се увеличили и потребителите на мобилен Интернет за първите шест месеца на годината. Компанията се нарежда на второ място в страната по приходи и клиенти, твърдят от Vivacom. Увеличението във всички сегменти на мобилния бизнес на VIVACOM се отразява и на приходите от мобилни услуги, които поддържат стабилен ръст от 17% до 171.4 млн. лв. за първите шест месеца на 2011 г. спрямо същия период на миналата година.

Финансовите резултати на компанията сочат спад в приходите от фиксирана телефония с 14% за същия период.

Сериозният ръст на приходите от мобилна телефония, които в голяма степен компенсират спада в трафика на фиксираните телефони, остава в сила и през първата половина на 2011 г., което води до намаление на приходите от услуги на телекома само с 3% за шестмесечието спрямо същия период на миналата година.

По данни от публикувания финансов отчет на комапнията на сайта на Българската фондова борса (БФБ) печалбата на Vivacom през първите шест месеца на годината е 19.2 млн. лева (след облагане с данъци). За същия период на миналата година данните показаха печалба в размер на 40.1 млн. лева.

Телекомът обяви и старта на новата си услуга за предоставяне на високоскоростен оптичен Интернет, която цели да покрие над 100 хил. домакинства в столицата до края на годината. Над 70 000 вече са абонатите на цифровата телевизия на компанията, която стартира в края на миналата година.

Инвестициите на оператора в развитие на инфраструктурата му през следващите три години ще възлязат на 600 млн. лв.

От оператора добавят, че са единственият телеком, който премахна клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си абонати. От август компанията въвежда едноседмичен период, в който потребителите да могат да се откажат от договора си и съкращава наполовина срока за отговор на жалби от клиенти.

Компанията продължава да поддържа стабилно финансовото положение с наличности по банкови сметки и банкови депозити в размер на 144.4 млн. лева.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


8 Илиян Илиев 13.07.2011 | 16:56
Ами аз съм на Глобул и честно да ви кажа, нямам идея как стои въпроса с автоматичното подновяване на договорите! Дано ме предупредят когато наближи да ми изтече договора, защото ще ме разочароват, а досега не са го правили.
7 Павката _ 13.07.2011 | 16:53
Всъщност "Vivacom" не са лош оператор, но твърде малко хора са на абонаментен план при тях и заради това хората предпочитат да си останат на Мтел и компания. По-изгоден оператор са, но като знам, че повечето ми приятели са на Мтел, това ме възпрепятства да се преместя при тях.
6 Ива Хинова 13.07.2011 | 16:51
За абонатите на М-тел отмяната на клаузата за автоматично подновяване на договорите важи само за абонати, сключили договори след 5 април 2011г., докато при Виваком явно важи за абсолютно всички, не знам как стоят нещата в Глобул обаче.
5 Илиян Илиев 13.07.2011 | 16:33
''От оператора добавят, че са единственият телеком, който премахна клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си абонати.'' Това не трябваше ли да го направят всички?
4 Мариана . 13.07.2011 | 16:29
И те са не по-малко досадни в телефонното изнудване за подписване на нови договори, но поне не плащаш по 6 месечни сметки наведнъж както в М-тел, а и са доста щедри откъм минути.
3 Стамена Георгиева Георгиева 13.07.2011 | 16:14
Всичко това се дължи на многото безплатни минути, които дават, а те са наистина повече в сравнение с другите два оператора. Въпреки всички промоции които правят, всичко си зависи от това на даден човек обкръжението му към кой от трите оператора е. Малко дори останаха хората само с един телефон, повечето са с по 2 или 3. Как няма да имат много абонати мобилните оператори, ние си ги храним сами!
2 V D 13.07.2011 | 16:11
"От оператора добавят, че са единственият телеком, който премахна клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си абонати. " Какво са премахнали като задължиха всички оператори да направят това. По-скоро увеличението на абонатите им се дължи на това, че предлагат бърз Интернет, а също и пакети с цифрова телевизия и домашен телефон. Пускат постоянно промоции и това още повече привлича клиентите. Браво на тях!
1 Георги Петров 13.07.2011 | 16:05
Увеличават се, защото Мтел направи гаф като срина системата си за няколко месеца. През този период не можеше да се използват почти всички услуги на оператора и това ядоса много хора, които в крайна сметка се отказаха от номерата си или смениха стария си оператор с "Vivacom", което има какво да предложат на клиентите си.

ТВ програма

Кино

  • Сега По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Вечерното шоу
  • 22:00 Любов и саможертва тв филм /7...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Ал Хайба тв филм /14 епизод/ (12)
  • 00:10 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:40 100% будни сутрешно токшоу с...
  • Сега ПРЕМИЕРА: "Живот на кантар" -...
  • 22:00 "Коя е тази песен?" - музикално шоу...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Добрият доктор" - сериал, с.6, еп.9
  • 00:30 "Спирала" - сериал, с.4, еп.4
  • 01:45 "Приятели" - сериал
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега "Мистър и мисис Смит" - с уч. на...
  • 22:30 Новините на NOVA
  • 23:00 "ФБР" - сериал, сезон 4
  • 00:00 "Частни детективи" - сериал, сезон 3
  • 01:00 "Черният списък" - сериал, сезон 7
  • 02:00 "Врагът отблизо" - сериен филм
  • 03:00 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.