Изключително популярната серия FIFA се превърна в първия гейминг бранд във Великобритания, генерирал приходи в размер на 1 милиард паунда, съобщава GFK Chart-Track.
Миналогодишният хит FIFA 13 е най-добре продаваната игра от серията до момента, следвана от FIFA 12.
Постижението си издателят на серията Electronic Arts постига с 40 пуснати на пазара FIFA игри от 1996 година насам.
Само FIFA 12 и FIFA 13 обаче са генерирали приходи над 200 милиона паунда.
Call of Duty и Mario са следващите две най-големи игрални марки във Великобритания.
Блокбъстърът на Activision е генерирал над 800 милиона паунда с 19 пуснати на пазара игри.
Третият в класирането – Mario, е достигнал престижната позиция с 60 заглавия, включително и издаваната от SEGA колаборация Mario & Sonic at the Olympic Games.
Важно е да се уточни, че GFK Chart-Track засича единствено продажбите на софтуер в търговската мрежа, а не и продадените по дигитален път копия.