Растежът на Facebook не дава признаци за намаляване. Компанията обяви, че над един милиард потребители използват социалната мрежа всеки ден. За протокола, през август получихме анонс, че за първи път в рамките на един ден е прескочена милиардната бариера.
Това означава, че месец по-късно, споменатото число юзъри се достига всеки ден. На годишна база растежът е 17 процента. Месечно активните потребителите са се увеличили с 14 процента – до 1,55 милиарда в края на септември.
И още, 78 процента от приходите на Facebook идват от рекламите, публикувани в мобилното приложение.
"Фокусирани сме върху иновацията и дългосрочните инвестиции, чиято основна цел е да служат на нашата общност и да свързват целия свят.", сподели Марк Зъкърбърг.
Същият допълни, че компанията ще продължи да инвестира щедро във видео съдържание, като това в момента е един от основните ѝ приоритети – да се превърне в голяма платформа за видео споделяне. Зъкърбърг вярва, че Facebook ще стане много по-привлекателен за феновете на видео в следващите няколко години – особено за тези, които харесват кратките клипове.
COO-то Шеръл Сандберг допълни от своя страна, че Facebook се цели в YouTube пазара като преди това ще се стреми да изпревари всички останали видео платформи.
За финал, още малко статистика от Марк Зъкърбърг – потребителите споделят по 80 милиона снимки в Instagram, а 9,5 милиарда снимки се пращат посредством Messenger-а на месец.
Впечатляващи числа, няма две мнения. От друга страна това, което интересува инвеститорите на Facebook, е генерираният приход за последните три месеца, възлизащ на 4,5 милиарда долара, или 41% увеличение спрямо предходната година. Нетната печалба е 896 милиона долара.