"Доверие" - спомагателната каса за Иво Прокопиев

Той е успял да усвои близо 100 млн. лв. от парите, предвидени за втора пенсия на осигуряващите се

по статията работи: Кремена Бедерева | 23.07.2013 | 13:13

Пенсионно-осигурителна компания "Доверие" е превърнала бизнеса си в спомагателна каса за Иво Прокопиев. В последните 3 години задлъжнелият олигарх е успял да усвои чрез обръча от свои фирми близо 100 млн. лв. от парите, предвидени за втора пенсия на осигуряващите се, сочи разследване на Агенция БГНЕС.

Средствата Прокопиев е получил с различни инвестиционни трикове – емитиране на огромни емисии облигации, последвани от прехвърляне на задължения в кухи компании, залагане на акции срещу финансиране (репо сделка) и др. Само неколкократните намеси на Комисията за финансов надзор засега успява да стопира пълното източване в "Доверие".

Очаква се мнението по темата с "Доверие" на икономистите, които участват в различни телевизионни и радио предавания какво се е случило със средствата на милиони българи.

Очевидно скандалните експозиции на пенсионната компания към фирми на Прокопиев са причината за коментарите, включително и на президента Росен Плевнелиев, около сделката по смяната на мажоритарния собственик в "Доверие".

След като Vienna Insurance Group (VIG) обяви, че се е договорила да продаде дела си в дружеството на United Capital plc се появиха медийни публикации в опит да се провали сделката.

Според експерти, щедрото финансиране през "Доверие" и отчасти "Алианц" е един от малкото останали варианти на Прокопиев да крепи разпадащата се от теглото на огромни дългове глинена империя. Заради своята свръхзадлъжнялост основната компания на Прокопиев "Алфа финанс холдинг" няма никакви шансове за кредитно финансиране през банки.

За това и в последните години, използвайки влиянието си в "Доверие" и "Алианц", той посегна към осигуровките за втора пенсия във фондовете на двете компании. По този начин формално в отчетите на "Алфа финанс холдинг" се понижава задлъжнялостта. Тя е изнасяна към компании, които не са пряка нейна собственост и за това не е консолидирана от финансовия холдинг. Тези периферни дружества обаче са използвани като канал през, който да се изсмукват нарастващите активи на пенсионните фондове.

Използвайки финансиране през "Доверие" освен всичко друго Прокопиев е и в тотален конфликт на интереси, защото той е и акционер в пенсионната компания. Справка в акционерната книга на ПОК "Доверие" от Централен депозитар показва, че сред собствениците е и дружеството "Грийн Ейкърс". При това то е вторият по големина акционер след мажоритарния собственик TBHI (част от Vienna Insurance Group). Зад дружеството "Грий Ейкърс" стои "АМ Рисърч", което пък е еднолична собственост на "Алфа финанс холдинг".

Това означава, че "Доверие" на практика са финансирали щедро своя собственик. Всичките притежавани акциите в пенсионната компания пък са заложени от "Грийн Ейкърс" срещу кредит, показва справка в Регистъра на особените залози към ЦД. Най-вероятно това е направено, с цел този ценен актив – акциите в "Доверие" да бъде усвоен от друго дружество, тъй като "Грийн Ейкърс" е свръхзадлъжняло.

Справка в Търговския регистър показва, че одиторите на компанията от "Захаринова и партнърс" са обърнали внимание в годишния отчет за 2012 г., че в "Грийн Ейкърс" има превишение на текущите пасиви над текущите активи в размера на над 20 млн.лв. Отрицателният собствен капитал на компанията пък достига 6 млн. лв. Казано на нормален език това е технически фалит.

За да не лъсват още от пръв поглед схемите, по които се възползва от пенсионните пари, Прокопиев използва стандартното за него прикритие под формата на офшорки. Най-грубата далавера става с облигациите на "Алфа енерджи холдинг". Дружеството, което е еднолична собственост на контролираното от Прокопиев "Соларпро холдинг" издава през декември 2009 г. емисия облигации за 6.2 млн. евро.

Тя е пласирана в условията на частно предлагане, но това не е попречило на фондовете на "Доверие" и "Алианц" да я изкупят. Групата на "Доверие" придобива общо 28% от емисията, а "Алианц" записва други 32%. Всичко би било просто една инвестиция на фондовете, ако не бяха последвали серия смущаващи събития. Първо "Алфа енерджи холдинг" не листва емисията за търговия на борсата, както предвижда първоначалният проспект при издаването на дълга.

Така книжата на пенсионните фондове остават без котировки за оценка на емисията, без реална цена и с не много възможности да се отърват от нея. Проблемите по дълга обаче продължават. "Алфа енерджи холдинг" пропуска да плати на кредиторите си амортизационно плащане в края на декември 2012 г. Причината остава неясна, но това явно не е притеснило пенсионните фондове, които се съгласяват със скандално предложение на емитента.

Според одобрено на общо събрание на облигационерите решение, пенсионните фондове на "Доверие" и "Алианц" се съгласяват да се смени емитентът и "Алфа енерджи" заменя "Алфа енерджи холдинг". Освен това, собственик на новото дружества става кухата офшорка "Грийн бърд инвестмънт".

Неин управител е живеещият в Монако никому неизвестен Марсел Ян Вилий Деркс, а компанията собственик на "Грийн бърд инвестмънт" се оказва дружество, обявено в процедура по несъстоятелност. Така отговорни за плащането на дълга, в който са инвестирали "Доверие" и "Алианц", стават чужди дружества с неясни капитали, без никакви активи, а някой от тях и фалирали. За това и през април 2013 г. от КФН реагират, разписвайки задължителна инвестиционна препоръка към "Доверие" и "Алианц" да продадат облигациите.

И докато от "Алианц" изпълняват разпоредбите на КФН, мениджмънтът на "Доверие", който преди дни се оплака от липсата на прозрачност при продажбата на ПОК, отказва да изпълни предписанието на КФН. Така облигациите, парите от които е придобило дружество на Прокопиев, а задълженията по тях са прехвърлени на фалирала компания, остават във фондовете на "Доверие".

Какво точно плащане ще има по тях и дали изобщо ще има такова ще покаже времето. Засега в актива си фондовете имат само едни хартии(облигациите) с неясна стойност. Това обаче не пречи на портфолио мениджърите да оценяват скандалната си инвестиция по номинал, без да са предвидили каквато и да е обезценка.

Но схемите с участието на офшорки не свършват тук. И друга компания с официално неясна собственост, зад която обаче се крие Прокопиев, се е радвала на щедростта на "Доверие". "Пи Ви инвестмънтс", която е управлявана от дясната ръка на Прокопиев Десислава Недкова и номинално е собственост на "Алтернатив инвестмънтс" (от своя страна притежание на кипърска офшорка) пласира през май 2012 г. две емисии корпоративни облигации, с които финансира изграждането на ВЕИ паркове.

Първата е на стойност 32.3 млн. лв. и е за изграждането на фотоволтаичната централа "Добрич", собственост на дъщерното му дружество "Компания за енергетика и развитие" ЕООД. Втората емисия е за 11.5 млн. лв. и е пласирана за построяването на друг фотоволтаик – "Перун" с проектна мощност от 4.92 MWp. Централата е собственост на друго притежавано на 100% от "Пи Ви инвестмънтс" дружество – "Грийн енерджи парк".

Подобно на "Алфа енерджи холдинг" дълговите книжа са продадени в условията на частно предлагане. И изненада? Не, и те са изкупени са от "Доверие" и "Алианц".

Участието в частно пласиране е доста рискова операция, присъща на инвестиционни поделения на банки, частни фондове или в най-лошия случай взаимни фондове с високорисков профил. Много често частното пласиране се прилага и когато дългът е записван от близки компании от една икономическа структура.

Практиката изобщо не е присъща за пенсионни фондове, дори за по-либерални като допълнителните доброволни. Случаят е още по-странен, защото дейно участие в изкупуване на емисията имат универсални и професионални фондове на двете пенсионни дружества.

И тук според условията на емисията, тя е трябвало да се листне на борсата, а при липса на допускане до регулиран пазар в срок от 6 месеца от издаването й, облигационерите могат да поискат изплащане и емитентът е длъжен да го направи. Пенсионните компании обаче великодушно пропускат тази възможност да си поискат парите. А срокът за такова искане е изтекъл безвъзвратно в средата на декември 2012 г.

Още по-скандална става схемата, когато към нея се добавят и серия репо сделки между пенсионните фондове и "Алфа финанс холдинг" с акции на "Каолин". На 29 октомври трите пенсионни фонда са отворили репо сделка за близо 6 млн. лв. с акции на "Каолин" посредник, по които е бил "Булброкърс". Макар че информацията кой е заложил книжата да не е свободно достъпна, според 2 независими наши източника става дума за "Алфа финанс холдинг".

Заради влошеното състояние на "Каолин" обаче КФН прави препоръка на фондовете на "Доверие" да затворят репото поради основателни съмнения, че цената на акциите ще пада. И макар намесата на надзора да е оспорвана и от "Доверие" и от "Алфа финанс холдинг" фактите доказват, че от КФН са имали основание за налагането на ПАМ.

Защото в средата на април 2013 г. са падежирали репо сделки на "Булброкърс" с акции на "Каолин" към фондовете на "Алианц". И въпреки изтичането на срока те не са затворени, което е ясен сигнал за липсата на средства в посредника да го направи. Намесата на КФН и тук успява да извади пенсионните от мъртвата хватка на сгромолясващата и все по-куха откъм активи империя на Прокопиев.

Изненадваща щедрост на пенсионните фондове води обаче води до необяснимото от инвестиционна гледна точка "пристрастяването" към компании от групата на Прокопиев. Засега намесата на КФН успява да блокира или поне минимизира щетите от потенциалните загуби основно в "Доверие".

Същевременно стана ясно, че вторият здравен фонд на холдинг "Доверие" взе лиценз за застраховател

Комисията за финансов надзор (КФН) издаде лиценз на "Обединен здравноосигурителен фонд Доверие" АД за извършване на застраховане по две застраховки.

Едната е застраховка "Злополука (включително производствени злополуки и професионални заболявания)" за рисковете фиксирани парични суми; обезщетения и комбинация от горните две.

Втората застраховка, която новият застраховател има право да сключва, е "Заболяване" за рисковете фиксирани парични суми; обезщетения и комбинация от горните две.

Повече вижте на Insmarket.bg.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


424 Luben Petkov 07.08.2013 | 14:40
“Британската компания United Capital, която миналия месец заяви готовност да купи “Доверие”, не е листвана на фондовата борса, няма уебсайт, нито телефонен номер” – с тези думи започва разследването си “Ройтерс”. Цялата статия тук: http://offnews.bg/index.php/228027/rojters-kupuvachat-na-doverie-ima-14-paunda-v-smetkata-si Оригиналът: http://www.reuters.com/article/2013/08/05/us-bulgaria-pensionfund-insight-idUSBRE97302X20130805
423 kulio kulio 25.07.2013 | 10:33
https://www.poc-doverie.bg/files/VTK%202013/table.pdf ето ви една справка от сайта на Доверие за инвестициите на Доверие в трите групи КТБ , Алфа и Софарма - финансово грамотните хора ще разберат за какво става дума. Другите ( плебса ) ще си пишат обичайните платени коментари , жалкото е че неграмотността е причина на много хора да се ловят на такива откровенни лъжи.
422 Stoil Ivanov 25.07.2013 | 03:18
Хора, внимавайте! Тази медия е собственост на Пеевски и неговият господат Цветан Василев (шеф на КТБ). Именно Цв. Василев в момента иска да купи "Доверие". Недейте така да се подлъгвате по тая пропаганда. Добрият стар трик - вижте колко всички са лоши, за да вземете да си помислите, че ние сме добри. Искат да ви накарат да мислите, че на "Доверие" и е нужно "спасение" все едно. Внимавайте по чий акъл се водите. Стилът на медиите на Пеевски е точно такъв - непрофесионални твърдения и пропаганда! Това си личи веднага в първите изречения на статията.
421 Stoil Ivanov 25.07.2013 | 03:18
Хора, внимавайте! Тази медия е собственост на Пеевски и неговият господат Цветан Василев (шеф на КТБ). Именно Цв. Василев в момента иска да купи "Доверие". Недейте така да се подлъгвате по тая пропаганда. Добрият стар трик - вижте колко всички са лоши, за да вземете да си помислите, че ние сме добри. Искат да ви накарат да мислите, че на "Доверие" и е нужно "спасение" все едно. Внимавайте по чий акъл се водите. Стилът на медиите на Пеевски е точно такъв - непрофесионални твърдения и пропаганда! Това си личи веднага в първите изречения на статията.
420 Кая Димова 25.07.2013 | 02:07
И на малките деца е ясно вече, защо Прокопиев дестабилизира държавата. Иска пак правителство на Капитал!
419 Кая Димова 25.07.2013 | 02:06
Няма такава наглост...крал, крал, а има амбиции и да управлява държавата. Иво, дано прокуратурата се събуди и ти изкара кирливите ризи!
418 Sasho Vladov 24.07.2013 | 20:36
MNOGO DUMI I NISHTO NISHTOGESTVA SHTE VI IZGONIM OT B G
417 трендафил въжарски 23.07.2013 | 20:23
да, плана Безуханова
416 трендафил въжарски 23.07.2013 | 20:22
баси мошпениците
415 Rosi Marinova 23.07.2013 | 19:50
Разбира се,че е замесен,той е крило на Прокопиев,няма как да се въртят такива народни пари без високопоставен бушон,които е на път да изгори.
414 Rosi Marinova 23.07.2013 | 19:47
Срам и позор за страната ни са далаверите на Прокопиев,няма ли да се сложи край на това безочие???
413 qnko qnev 23.07.2013 | 19:38
Много хора трябва да научат, за да направят това.
412 qnko qnev 23.07.2013 | 19:35
Колкото и Плевнелиев даде обяснение за офшорките. От нагли хора какво да се очаква. В това също е замесен и президента.
411 трендафил въжарски 23.07.2013 | 19:32
добре , че сега се сетих, че го чух това и си преместих парите
410 трендафил въжарски 23.07.2013 | 19:32
е няма ли прокуратура
409 трендафил въжарски 23.07.2013 | 19:31
това са моите пари, нещастник крадлив
408 qnko qnev 23.07.2013 | 19:30
Дано това да се случи, защото ще продължават да се източват пари и да се правят далавери на гърба на обикновените хора.
407 трендафил въжарски 23.07.2013 | 19:28
какъв изпечен мошеник
406 qnko qnev 23.07.2013 | 19:27
Това са страшно много пари, с които е ощетил българските граждани. Ако наистина има работеща прокуратура трябва да се задейства.
405 Rosi Marinova 23.07.2013 | 19:24
Достатъчно нагъл е,че да открадне парите на хиляди хора...не смея и да помисля какви сделки е въртял и върти и в момента чрез Плевнелиев.
404 liubomir yu 23.07.2013 | 19:16
След като се домогна до какво ли не в тази държава Прокопиев явно е видял в парите ни за пенсии още по-лесен начин да си уреди заемите, при все че сега шутът Плевнелиев го закриля като същинско куче пазач и наред с медиите на олигарха ни убеждава как продъжбата на доверие не била добра идея.
403 Божидар Тошев 23.07.2013 | 19:14
Прокопиев пак „усвоява“ нашите пари и то в особено големи размери. Наистина е паднал много ниско, след като е решил да се облагодетелства за сметка на част от парите ни за пенсии. Явно след като не мина номера с поредното обезценяване е в сила друг план.
402 Kiko Blajev 23.07.2013 | 19:13
Спят ли тези от КФН и какво правят, че не спират тази порочна практика, която изяжда нашите пари и то в особено големи размери. Или пък това е била целта на създаването на тези фондове да хрантутим такива като Прокопиев!
401 hope less 23.07.2013 | 19:00
Какво становище от този мошеник?
400 ilij dragnev 23.07.2013 | 18:27
Ако се задейства прокуратурата няма да ни уморят, защото ще видят бял свят още много злоупотреби и свързани лица с тях и такива, които са слуги на олигарси като Прокопиев.
399 Rosi Marinova 23.07.2013 | 18:26
Така е,защо са му иначе тези медии той не разчита на тях за приходите си,има схеми,съучаници и широко поле за действие в милата ни родина,че да се занимава с някаква мижава преса.
398 Rosi Marinova 23.07.2013 | 18:24
Кога да очакваме Прокопиев да излезе със становище по въпроса,най-смешното е,че никога не се е крил,че ни работи,дори го прави толкова очевидно,че чак не е за вярване.
397 Rosi Marinova 23.07.2013 | 18:22
Да се надяваме да стане по-бързо,че ще ни уморят...
396 ilij dragnev 23.07.2013 | 18:19
Докато Плевнелиев е президент, нещата ще са така, все пак той е закрилник на олигарха Прокопиев, нали и той има интерес от цялата работа, а нищо чудно и от парите на Доверие да има процент за Роско.
395 ilij dragnev 23.07.2013 | 18:13
Народа ще си отдъхне от олигарсите, когато същите бъдат тикнати в затвора, иначе не виждам управия в тази страна.
394 hope less 23.07.2013 | 18:06
Най-гнусното е, че медиите на Прокопиев имат нагли претенции за журналистика и се използват като трубуна да славят олигарха и всеки от обкръжението му и да публикуват скалъпени статии срещу всеки неудобен!
393 hope less 23.07.2013 | 18:05
На много хора, предполагам, пуснал е пипала навсякъде!
392 hope less 23.07.2013 | 18:04
А явно и ръководството на "Доверие" е от кръга "Капитал" - толкова време са лапали и цоцали, а сега им платиха, да кажат, че сделката е непрозрачна!
391 hope less 23.07.2013 | 18:04
А явно и ръководството на "Доверие" е от кръга "Капитал" - толкова време са лапали и цоцали, а сега им платиха, да кажат, че сделката е непрозрачна!
390 ilij dragnev 23.07.2013 | 17:43
Да е жив и здрав да точи пари Прокопиев, а прокуратурата да дреме за тези злоупотреби. Този трябва на мига да се разследва за всички крупни измами, с които е ощетил обикновените хора.
389 reni angelova 23.07.2013 | 17:38
И ако остане ненаказано това престъпление ще бъда върха. Как да имаш тогава доверие в институциите.
388 reni angelova 23.07.2013 | 17:37
Няма ли да даде господина някакво обяснение за тези пари. Аз мисля, че е редно да го направи.
387 Валентин Басаров 23.07.2013 | 17:35
Вероятно "Усвоил" означава,че е откраднал парите,но благодарение на липсата на съд и закони е легализирал кражбата и сега просто се хили някъде в Сингапур и си харчи парите.
386 Fanka Kraeva 23.07.2013 | 17:32
Това вече мина всякакви граници!!!Протестите пак са се ориентирали в тотално грешна посока...хората трябва да защитават правата си,което значи оставка на президента и затвор за Прокопиев,това си е действаща мафия!
385 Ruslana Hristova 23.07.2013 | 17:29
Как може да върти подобни схеми необезпокояван от никой,това ме тревожи най-много! После бедни сме били,че как няма, богати са няколко човека, ние мизерстваме,за да може Прокопиев, Плевнелиев и кой ли още не да са добре..
384 Margaritka Ilieva 23.07.2013 | 17:26
Сигурно са много хора, като се има предвид,че цяла България едва връзва 7 милиона.. смятай че е обрал почти всички хора, крадеца Прокопиев!“
383 Валентин Басаров 23.07.2013 | 17:23
Това е престъпление срещу много хора,като се замисля колко вноски са и на колко хора са докато се съберат тези 100 млн...
382 Anna Vasileva 23.07.2013 | 17:22
А хората протестират срещу управляващите..трябва да се протестира пред прокуратурата, да си върши работата, а не да ни краде Прокопиев от години!
381 работната пчела 23.07.2013 | 17:18
Ще му се размине,това е най-лошото, лошото е че и 4 деца на кражби учи,...А е за затвор, трябва да му се вземе цялото имущество, надали има и лев спечелен честно!
380 kolj kolev 23.07.2013 | 17:15
Ами явно не искат да ги видят тези злоупотреби, сигурно по нечие нареждане, а трябва този човек да бъде разследван за злоупотреби.
379 Silvi Milenova 23.07.2013 | 17:14
"Усвоил" ли се вика в наши дни на думата "откраднал"? "Прокопиев откраднал 100 милиона"... ей така трябва да се каже,кратко,точно и ясно, отделно скритите данъци от офшорки с Плевнелиев...
378 Валентин Басаров 23.07.2013 | 17:14
Затвор трябва за този престъпник,ако и сега му се размине,никога няма да се оправим!
377 visoko naprejenie 23.07.2013 | 17:12
Нали знаеш, пари при пари отиват! Кой знае Прокопиев на колко хора плаща,за да не го закачат, смятай само за какви далавери става въпрос! 100 млн. само от "доверие" ,а колко от данъчни измами...
376 Георги Дандарски 23.07.2013 | 17:09
Това е самата истина,не ми го побира главата,как е възможно законите у нас да важат само за бедните!
375 Desislava Stoyanova 23.07.2013 | 17:05
Прокуратурата и полицията не ги ли виждат тези неща, че и денъчните и те?! може ли законите да са само за обикновените хора,които така или иначе изнемогват от данъци и прочие?! Прокопиев с какво е повече от останалите?!
374 Моника Катева 23.07.2013 | 17:04
те да са само това да кажеш,че бива,това са само от "Доверие" и пряко засягащи нашите пари.т.е бъдещите ни пенсии,въобще не се споменават парите които е прибрал покрай други офшорки...прокопиев си знае работата.
373 Ivko Pivko 23.07.2013 | 16:55
ти виждаш ли как ще се случи това?! иска ми се да вярвам,че подобни неща могат да станат реалност и в нашата страна,а именно да се наказват престъпниците, каквито имаме в статията за пример.
372 Георги Дандарски 23.07.2013 | 16:53
Да се намесят съответните органи,или ще се върнем в средновековието и ще има гонене на вещици!!!
371 Валентин Басаров 23.07.2013 | 16:51
Ужас,как само звучи,иде ми да му извия врата на този!
370 Валентин Басаров 23.07.2013 | 16:51
Голям резил е това...как няма да не ни плюят в Европа,като сме толкова жалка картинка,сега на Прокопиев и сие пак ще му се размине.
369 Мирослав Макавеев 23.07.2013 | 16:45
Явно не,щом се лакоми за още ,явно в Сингапур води висок стандарт на живот,благодарение на нашите пенсионни вноски.
368 Емилия ОтЛьонеберя 23.07.2013 | 16:45
прокуратурата да си свърши веднага работата
367 marina popova 23.07.2013 | 16:44
Че то остана ли нещо не заграбено от Прокопиев??
366 Надя Богданова 23.07.2013 | 16:42
Така излиза сега,че всичко е било,за да си пази нашите пари за него.
365 marina popova 23.07.2013 | 16:41
Много си прав - срещу такива трябва да са протестите, а не те да са защитавани от президента!!!
364 kolj kolev 23.07.2013 | 16:40
Това са хубави разкрития за такива мошеници като Прокопиев, но жалкото отново е, че са откраднати парите на хората от Доверие.
363 Мирослав Макавеев 23.07.2013 | 16:40
Не му е първо,нито последно,ако съда не се вземе в ръце кой знае какво още ще заграби.
362 Емилия ОтЛьонеберя 23.07.2013 | 16:39
100 млн не ти ли стигат, ами и продължаваш, Прокопиев?
361 Косе Босе 23.07.2013 | 16:39
как се случва това в нормална европейска държава!??! ние сме срамът за Света! Прокопиев добре си точи парите на хората ненаказано
360 Мирослав Макавеев 23.07.2013 | 16:38
И продължава,с тази разлика,че ние вече знаем,но сме безсилни пред институциите,които го подкрепят.
359 raicho ivanov 23.07.2013 | 16:38
То можеш ли да му хванеш край. Говори се, че има много голям дълг, защо са го оставили така, ами не го погнат и за него. Нищо чудно и друго да източи, то ненаситността няма край.
358 Надя Богданова 23.07.2013 | 16:36
И лев не заслужава,достатъчно е откраднал,но затвора не трябва да му се разминава!
357 raicho ivanov 23.07.2013 | 16:34
Да бе, то това не са лев и два ами 100 млн лв., за които трябва да даде обяснение. И не само той ами и президента, защото стои рамо до рамо до Прокопиев.
356 Емилия ОтЛьонеберя 23.07.2013 | 16:33
Ужасяващо престъпление
355 raicho ivanov 23.07.2013 | 16:31
Мафия голяма е този Прокопиев. Заслужава да го разпънат на кръст, че е източил парите на хората.
354 Надя Богданова 23.07.2013 | 16:31
Колко пари е прибрал този,направо не е истина!
353 Мирослав Макавеев 23.07.2013 | 16:28
Нищо,пак ще си веят байраците,и ще си надуват свирките,нали за това им се плаща.
352 Мирослав Макавеев 23.07.2013 | 16:26
Къде без президента,той му е послушен слуга и изпълнява всяка приумица на шефа си...
351 Мирослав Макавеев 23.07.2013 | 16:25
Така се получава когато няма държава и закони,а само гладен народ,прегърбен от работа и мазни ,охранени олигарси от другата страна,които измъкват и последната трошица от ръцете ни,писна ми вече!
350 katya noveva 23.07.2013 | 16:25
Добре, Прокопиев пред фалит ли е. Или сега ще се опита да точи друго нещо?
349 hope less 23.07.2013 | 16:23
А явно и ръководството на "Доверие" е от кръга "Капитал" - толкова време са лапали и цоцали, а сега им платиха, да кажат, че сделката е непрозрачна!
348 Митоди Михалев 23.07.2013 | 16:23
Хич не се и съмнявал,че Прокопиев е източил пари и от пенсионния фонд, това си е точно в стилът на олигарсите, вземаме от бедните, за да си напълним гушите, а Президента помага и той!
347 Мирослав Макавеев 23.07.2013 | 16:22
Затвор за този престъпник,време е да покажем на света,че не всички сме банда крадци и започнем да се доближаваме до демокрацията,която желаем,стига преход,осеян с типове,некадърни и за крадци.
346 katya noveva 23.07.2013 | 16:21
Чудно, какво ли мислят платените от Прокопиев протестиращи по проблема с "Доверие", особено след тези факти?!!
345 Надя Богданова 23.07.2013 | 16:19
Нямам надежда вече,че ще има правосъдие,ако това се случи и Плевнелиев ще влезе в затвора.
344 Виличка Лъжичкова 23.07.2013 | 16:17
не го разбирам как това може да се случва в България пред очите на всички и нищо да не се прави по въпроса, вижда ми се повече от абсурдно! Няма ли закони в тази държава, или те важат само за някои хора, другите да си правят каквото си искат!
343 kolj kolev 23.07.2013 | 16:15
Голяма пирамида си е това, Прокопиев източва безнаказано пари от Доверие, а това са спестяванията на хората за втора пенсия, каква наглост и безочие, нямам думи просто.
342 Надя Богданова 23.07.2013 | 16:13
Къде спи съда?Няма ли да се задейства вече,колко пъти хората да се парят от този мошеник,докато се реши съда да вземе мерки,вярно е,че президента стои зад него,но това не е причина цял народ да мизерства.
341 Miroslav Liliev 23.07.2013 | 16:12
Много хора тук говорят за срам, това е безсмислено. Не можем да очакваме срам от такива хора, трябва да се надяваме на правосъдие.
340 Митридат Египетски 23.07.2013 | 16:10
този човек е правил каквото си иска
339 vanya vaseva 23.07.2013 | 16:07
А сега ние плащаме "зелена енергия", а той си харчи парите!
338 Митридат Египетски 23.07.2013 | 16:05
Иво Прокопиев източи пенсионните фондове, за да финансира ВЕИ проектите си, така е
337 katya noveva 23.07.2013 | 16:03
Ужасно! Не могат ли да бъдат осъдени!
336 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 16:01
Така е,нещата са много зле.
335 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 16:00
Ами нормално да прореват.
334 Йорданка Иванова 23.07.2013 | 15:59
И парите на съпруга ми потънаха в тази ''сигурна''компания.Когато се пенсионира, от тях не получи нищо,под предлог,че го е направил предсрочно и трябваше да чака да навърши 63г,но и тогава не му ги дадоха,НОИ ги усвоявало,но не изплаща нищо.Поне досега не се е разбрало да го прави.Пък то някой се е гушкал!А какви сложни обяснения дадоха от НОИ !Потърпевши са всички негови колеги от БМФ,Варна.Никой не е взел събраната към 'Доверие' сума.
333 kolj kolev 23.07.2013 | 15:58
Трябва да вкараме олигарсите в затвора, ако искаме да се случи нещо хубаво за народа, иначе няма управия, кой каквото ще да ми приказва.
332 Doggy Cat 23.07.2013 | 15:58
Плевнелиев сега обслужва така добре интересите им... че не е истина просто, добре си живеят те, кой може да се похвали с приятел Президент и то печен крадец... голям късмет има Прокопиев и сие!
331 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:56
Плевнелиев сега е като кукла на конци!
330 Ема Маринова 23.07.2013 | 15:55
Имаме абсолютното право да искаме справедливост от съда на който плащаме заплати...очаквам да се вземат решения по въпроса.
329 katya noveva 23.07.2013 | 15:54
Всеки продажен политик явно за много пари е готов да пази гърба на Прокопиев, но някои, като президента, са му особено близки.
328 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:54
пенсионерите пререваха от тия мошеници
327 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:53
Пенсионно-осигурителна компания "Доверие" е превърнала бизнеса си в спомагателна каса за Иво Прокопиев. тоя е за пребиване
326 Ема Маринова 23.07.2013 | 15:53
Срам и позор,хора,да се занимаваме с тези далавери,а съда да спи...
325 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:50
И Плевнелиев трянва да си върви!
324 Nina Geneva 23.07.2013 | 15:50
Пенсионирах се първа категория и съм на 53 години ,искам да си изтегля парите ,неможе ,трябва да чакам до 60 год,както се казва може и да не доживея до тогава ,а те си правят каквото искат !
323 Nina Geneva 23.07.2013 | 15:49
Пенсионирах се първа категория и съм на 53 години ,искам да си изтегля парите ,неможе ,трябва да чакам до 60 год,както се казва може и да не доживея до тогава ,а те си правят каквото искат !
322 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:48
Унизително е да се разхожда на свобода този мошеник.
321 vanya vaseva 23.07.2013 | 15:48
За затвора пари не му трябват - либерастките организации като БХК, щедро финансирани от Прокопиев, лобират за повече права на затворниците.
320 hope less 23.07.2013 | 15:46
Даа, танндемът Прокопиев - Борисова, който седи зад определени политици и ги манипулира, както и зад протестите!
319 Ема Маринова 23.07.2013 | 15:46
Дано да доживеем до тази възраст,но аз и сега бих му запалила офиса,все някой ще остане без пенсия заради кражбите му.
318 Йорданка Иванова 23.07.2013 | 15:46
И парите на съпруга ми потънаха чрез този толкова''сигурен''фонд !Докато работеше в БМФ ,му пращаха процент от заплатата към''Доверие'',но когато се пенсионира нищо не получи.Дадоха някакво обяснение,че НОИ взема парите, но и от тях нищо - само 'бла-бла' и толкоз.Сега разбирам къде са отивали средствата и кой се е нагушкал! Какво ли да очакваме?
317 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:44
олигарх за затвора е Прокопиев
316 Ема Маринова 23.07.2013 | 15:44
100 млн. лв. са една добра спомагателната каса,време е да видим наказани по случая,сега са измамени хиляди хора,до кога?!!!
315 hope less 23.07.2013 | 15:44
Така трябва да реагират всички, които имат пари в "Доверие"!
314 Miroslav Liliev 23.07.2013 | 15:44
О, да, и се опитват да оклепат други хора, за да отвлекат вниманието.
313 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:44
Не знма прокуратурата защо още дреме
312 Milata Mila 23.07.2013 | 15:43
Добра система са си измислили да крадат пари, не ги е срам, то не остана нещо дето тоя да не открадна, ама че нагъл човек е Прокопиев!
311 Miroslav Liliev 23.07.2013 | 15:43
За да не лъсват още от пръв поглед схемите, по които се възползва от пенсионните пари, Прокопиев използва стандартното за него прикритие под формата на офшорки. Стандартно за него :) Детска игра, наизуст го е научил :)))
310 Ема Маринова 23.07.2013 | 15:42
Стига!Това вече е прекалено,а медиите на Прокопиев се скъсаха да лаят по продажбата на фонда,а аз се чудих защо...
309 ваня иванова 23.07.2013 | 15:41
За това и в последните години, използвайки влиянието си в "Доверие" и "Алианц", той посегна към осигуровките за втора пенсия във фондовете на двете компании - хайде стига бе, има ли още към, които е посегнал.
308 Dimitrinka Ambrozova 23.07.2013 | 15:40
да се приеме закон, който да ограничи правомощията да се бориви с парите на хората и да им се даде възможност да си ги изтеглят!
307 Miroslav Liliev 23.07.2013 | 15:40
Има и една друга дружка на Прокопиев, съвсем не по-безобидна от него - вижте за какво става дума. http://e-vestnik.bg/9188/kak-tsvetelina-borislavova-stana-tolkova-bogata/
306 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:39
Разбира се,че и Плевнелиев ще помага,нали са една шайка крадци и мошеници!
305 vanya vaseva 23.07.2013 | 15:38
А явно е и много страхлив, за да избяга чак на друг континент!
304 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:38
Цялата държава работи за един жалък крадец....как е възможно!
303 positive thinking 23.07.2013 | 15:37
"спомагателна каса"- че го е окъсал горкия, да му съберем по левче, да си има в затвора!
302 Nina Rosi 23.07.2013 | 15:37
Лесно се покриват така заеми и се правят нови инвестиции, народа плаща, всичко е за наша сметка. Понеже малко ни съдра с далаверите с Каолин, където укриваше печалба, източваше ДДС и получаваше концесии при смешни условия, реши че можем да понесен и още - яко точене с тия ВЕИ-та, които са построени с наши пари и без пенсии ще останем.
301 ваня иванова 23.07.2013 | 15:37
Те са нагли човече. Толкова са нагли чак до костите.
300 hope less 23.07.2013 | 15:37
Ми нали, ако не са машинациите на Прокопиев, тези така прехвалени журналисти ще спят гладни!
299 Kriska Panayotova 23.07.2013 | 15:36
Сега каква справедливост ще видим, след като Прокопиев се крие в Сингапур, как ги виждат нещата от нашата съдебна система, аз не мога да разбера...
298 Майа Теодосиева 23.07.2013 | 15:36
Това са толкова контролирани медии,че просто се чудя как все още се четат.Ще ги натикат всички зад решетките.
297 avram bakalina 23.07.2013 | 15:35
само да остана без допълнителна пенсия и ще отида да му запаля офиса на този негодник.
296 Сани Д 23.07.2013 | 15:34
После се чудим защо Прокопиев само фиктивно е напуснал страната, а всъщност си седи тук и си прибира пари. Като си помисля, че по едно време и банка искаше, а тогава какви далавери щеше да върти...
295 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:34
прокопиев в затвора, веднага
294 Майа Теодосиева 23.07.2013 | 15:34
Отивам да видя.
293 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:33
Той е успял да усвои близо 100 млн. лв. от парите, предвидени за втора пенсия на осигуряващите се - той е за разстрел бе
292 Miroslav Liliev 23.07.2013 | 15:33
Изненадваща щедрост на пенсионните фондове води обаче води до необяснимото от инвестиционна гледна точка "пристрастяването" към компании от групата на Прокопиев. Засега намесата на КФН успява да блокира или поне минимизира щетите от потенциалните загуби основно в "Доверие"...................
291 hope less 23.07.2013 | 15:33
Най-хубавото е, че поне малко са намалени щетите от тарикатлъците на Прокопиев. Но това не е достатъчно. Трябва да бъде спрян мошеникна едро като него да се меси на пазара на каквото и да било!
290 ваня иванова 23.07.2013 | 15:33
Аман от олигарси, които си плетат кошницата, за сметка на бедният български народ.
289 Regionalna Kaka 23.07.2013 | 15:33
Спомагателна каса, а, не го е срам този бизнесмен Иво Прокопиев, да печели на гърба на парите за допълнителни пенсии на хората. Това го няма и в най-долните държави.
288 avram bakalina 23.07.2013 | 15:33
затвор за прокопиев и за протежето му президента. и двамата трябва да бъдат зад решетките.
287 Liubomira Panajotova 23.07.2013 | 15:33
Хайде бе, иначе пък супер читавите медии на Прокопиев не спират да претендират за обективност, а специално по сдебката с Доверие яко обрабогваха общественото мнение, даже Плевнелиев им удари едно рамо.
286 Пламен Ризов 23.07.2013 | 15:31
А само от любопитство отворете Дневник и Капитал и напишете Доверие в търсачката, да видите какво ще ви излезе. Тая наглост няма край.
285 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:31
Така е,и говорим за 100 милиона,а всеки от нас си мечтае да спечели 1 милион от тотото...ние ли сме жалки,те ли са престъпно нагли...?
284 Живка Кукузян 23.07.2013 | 15:31
Прокопиев добре си е опекъл работата, яко дърпа пари от пенсиите ни, с които редуцира заемите си, навярно това е схемата, чрез която успя да покрие огромна част от заемите си и то в най-лютата криза.
283 vyara dimova 23.07.2013 | 15:30
А явно е и много страхлив, за да избяга чак на друг континент!
282 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:30
и Цветелина Бориславова и саша безуханова са от техния кръг
281 ваня иванова 23.07.2013 | 15:30
Плевнелиев е крайно време и той да подава оставка и да секнат далаверите на Прокопиев.
280 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:29
Прокопиев държи чрез медиите си кръга "капитал" и с него извива ръце
279 Зарко Младеликов 23.07.2013 | 15:29
Росен Плевнелиев е също замесен в цялата схема, защото закриля Прокопиев от повдигане на обвинения, а на всичкото отгоре, чрез обща офшорка източиха и фирма "Каолин". Сега същия сценарий се повтаря и с "Доверие", който пенсионен фонд се източва чрез други фирми.
278 Зарко Младеликов 23.07.2013 | 15:29
Росен Плевнелиев е също замесен в цялата схема, защото закриля Прокопиев от повдигане на обвинения, а на всичкото отгоре, чрез обща офшорка източиха и фирма "Каолин". Сега същия сценарий се повтаря и с "Доверие", който пенсионен фонд се източва чрез други фирми.
277 Зарко Младеликов 23.07.2013 | 15:29
Росен Плевнелиев е също замесен в цялата схема, защото закриля Прокопиев от повдигане на обвинения, а на всичкото отгоре, чрез обща офшорка източиха и фирма "Каолин". Сега същия сценарий се повтаря и с "Доверие", който пенсионен фонд се източва чрез други фирми.
276 Petq Trifonova 23.07.2013 | 15:29
Гледай ти какви врътки само са се правили с тези пенсионни фондове. Не съм знаел, че Прокопиев е акционер в Доверие! Това си е жив конфликт на интереси, така представено.
275 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:29
А това "Пи ви инвестмънтс" какв а пирамида е, не е истина
274 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:28
Да, той уж фалирал, пък живее в Сингапур в апартамент за няколко милиона
273 Джони Молеца 23.07.2013 | 15:28
Ето така се става милионер без да си съградил нищо, дори напротив - Прокопиев в зората на прехода заграби няколко предприятия, които източи и после фалираха, оставяйки сума хора без препитание. Сега се опитва да направи същото и с пенсионните фондове.
272 Пламен Ризов 23.07.2013 | 15:28
Но схемите с участието на офшорки не свършват тук. И друга компания с официално неясна собственост, зад която обаче се крие Прокопиев, се е радвала на щедростта на "Доверие". "Пи Ви инвестмънтс", която е управлявана от дясната ръка на Прокопиев Десислава Недкова и номинално е собственост на "Алтернатив инвестмънтс" А такаааа!
271 Митридат Египетски 23.07.2013 | 15:28
Българският Остап Бендер, така го наричат
270 Дамян Иванов 23.07.2013 | 15:28
Когато видя някой да покаже на Иво Прокопиев, че има справедливост в България, то тогава ще повярвам, че парите които давам за доброволно осигуряване, попадат където трябва.
269 криворазбрана цивилизация 23.07.2013 | 15:27
не е ами, нали и той е в играта,иначе ако го слушаш Президента ще си кажеш,че е света вода, бива си го него в приказките,а като се обърнеш и пълнят джобовете с Прокопиев!
268 ваня иванова 23.07.2013 | 15:27
Няма ли кой да се заеме с това. Така ли ще останат нещата.
267 Ангел Ковачев 23.07.2013 | 15:27
Много хора има които биха подали такъв сигнал. Прокопиев в момента е в България, така че спокойно може да бъде обвинен. Докато е в Сингапур обаче, то следите му се губят.
266 katya noveva 23.07.2013 | 15:27
Аз се чудя дали Прокопиев е "купил" Плевнелиев и той сега му дължи услуга, или просто защото са от един кръг се защитават и подкрепят?
265 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:27
Съда да се събуди ВЕДНАГА!!!
264 Калоян Петров 23.07.2013 | 15:26
Може и още как. Не забравяйте, че името на Иво Прокопиев се завърта покрай всяка втора измама, а това наистина е много сериозно. Време е някой да сезира прокуратурата!
263 Dare Debil 23.07.2013 | 15:26
Наглостта на Прокопиев няма край! Явно е доста уверен в хората, които стоят над него и му пазят гърба, след като така смело заграбва пари от пенсионните фондове.
262 ваня иванова 23.07.2013 | 15:25
100 млн. лв. източени, ей това вече е голямо безочие.
261 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:25
Няма ли органи,които да разрешат случая,искам някой да се грижи за парите ми,за това работя,плащам си данъци и осигуровки,искам и органите да изпълняват задълженията за които им се плаща.
260 Зарко Младеликов 23.07.2013 | 15:25
Ако не се сезира, то хората ще го направят. Не може да се осигуряваш цял живот и в крайна сметка парите ти да бъдат източени, а пренасочени.
259 Golqmata Macka 23.07.2013 | 15:25
Господин прокопиев сякаш вече преля чашата. Да посегне той на доверие...това да не му е приватизацията на каолин, когато е бил едва на 29 години! Откъде пари за нещо такова?
258 Milica Georg 23.07.2013 | 15:25
Жалко, че заграбеното от родните олигарси няма как да се върне, тъй като е вече грижливо скътано на някой слънчев остров, но и желанието да се отървем от тях и да ги вкараме зад решетките е достатъчно, за сега обаче и това не виждам.
257 Дамян Иванов 23.07.2013 | 15:24
И аз искам да има затвор срещу него, но докато президентът Росен Плевнелиев го пази от съд, то така ще бъде. Много свобода му се дава на действие на този Прокопиев наистина.
256 kresliva garga 23.07.2013 | 15:24
и аз не мога да се примиря и за тази цел отивам след работа да си извадя парите от фонда.
255 Пламен Ризов 23.07.2013 | 15:24
А дано, ама надали!
254 Калоян Петров 23.07.2013 | 15:23
Аз искам парите обратно, както и Прокопиев осъден заради тази крупна измама. Само така мога да повярвам в българското законодателство аз.
253 Майа Теодосиева 23.07.2013 | 15:23
Ако тези малоумници върнат каквото са заграбили,ще станем рая на Европа!
252 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:23
Няма ли институции, които да се сезират за този случай?
251 северозападнала мома 23.07.2013 | 15:23
Даже господин президента има наглостта да се изказва по въпроса и да твърди, че зад офшорките, които искат да купят Доверие вероятно стоели парите на руската мафия, а това, че българската мафия с бели якички ги източва въобще не е проблем.
250 Зарко Младеликов 23.07.2013 | 15:23
До кога Росен Плевнелиев ще държи политически чадър над Прокопиев, за да може той да си прави далаверите? Това е прекалено според мен и не може да продължава повече така наистина. Държавата на абсурдите сме ние.
249 Пламен Ризов 23.07.2013 | 15:23
там е работата, че не трябва ние с тебе да се сещаме, за хората от бранша е повече от прозрачно и се чудя защо трябваше толкова време, за да се разчуе.
248 katya noveva 23.07.2013 | 15:22
Добре, че "Доверие" вече ще има нов собственик, преди съвсем да са го източили!
247 kresliva garga 23.07.2013 | 15:22
сега ще си направя един плакат и отивам да протестирам пред офисите на каолин.
246 Дамян Иванов 23.07.2013 | 15:22
Честно казано не мога да се примиря, че някой като този червенобузестия може да ми пипа парите. Искам го в затвора, заради това което си позволява да прави. Наистина много проклет човек ще излезе според мен.
245 Майа Теодосиева 23.07.2013 | 15:21
Ами да се самосезират,от къде на къде им плащаме заплати,като не си влизат в задълженията щом стане нужда!
244 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:21
Е, ако сега прокуратурата не се самосезира, не знам кога
243 Nina Rosi 23.07.2013 | 15:21
Прокопиев ще продължава да си върти далаверите, докато има хора във властта като Плевнелиев, които да му разпъват огромни чадъри и да разиграват сценариите му.
242 Галин Атанасов 23.07.2013 | 15:21
Прокопиев не живее в България ...........подвизава се в Сингапур.....а там хората с пари дори и не ясно придобити не ги закачат
241 uchtiviq los 23.07.2013 | 15:20
Е това вече е върхът на наглостта! Толкова ли не им стигат парите, да вземат те да живеят с 900 лева като едно нормално семейство и после някой да ги окраде да ги видя толкова ли ще са доволни! И най-лошото е,че сякаш няма органи които да се самосъзират и да ги опандизят всичките, Прокопиев има да връща толкова пари на държавата, колкото ни е годишния бюджет.
240 kifla namazana 23.07.2013 | 15:20
да, наистина много трудно за разбиране е, но щом прокопиев е замесен ми е достатъчно да разбера, че става дума за огромна далавера.
239 Калоян Петров 23.07.2013 | 15:20
Лице на олигархията е той. Точно заради такива измамници като него стоим с по 5-10 лева в джоба и се чудим какво да свършим по-напред. Време е това време да свърши и да започне едно ново такова.
238 Пламен Ризов 23.07.2013 | 15:20
А и дали е само ДОверие, замисляте ли се...
237 Зарко Младеликов 23.07.2013 | 15:19
Предполагам доста хора се досещат, че тук има нещо сбъркано. Крайно време е някой да покаже вратата на Иво Прокопиев наистина. Това е доста прекалено, което се случва сега в момента.
236 г-жа Тенджеркова 23.07.2013 | 15:19
Схемите не са никак хитри, ами много прозрачни, но няма кой да сезира съответните органи. Жалко ще бъде, ако всичко си остане само в сферата на едно журналистическо разследване. Не трябва да се допуска подобно нещо!
235 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:18
Прекалено е,и за непукистски народ като нас е прекалено вече!
234 Дамян Иванов 23.07.2013 | 15:18
Никога няма да ме убедите, че в "Доверие" сега са добре нещата, след като Прокопиев е източил 100 милиона чрез неговите си фирми. Скоро ще си плати и ти много сериозно според мен!
233 Дамян Иванов 23.07.2013 | 15:17
Тъпанарщина колкото искаш у нас. Хората работят и се осигуряват доброволно за пенсия и е един момент се появява някакъв като Прокопиев и източва парите на хора, което си е доста нагло наистина.
232 kifla namazana 23.07.2013 | 15:17
и аз това се питам. искам да го видя в затвора този човек заедно с президента, защото и двамата са като две капки вода и се подкрепят.
231 Красимира Костова 23.07.2013 | 15:15
Доста сложно звучат обясненията на далаверата, но нали това е целта, да е неразбираемо и никой да не се досети.
230 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:15
"Доверие" бе източено от Прокопиев и това е факт
229 katya noveva 23.07.2013 | 15:15
Ааа, съмнявам се - там едва ли са чаак толкова либерални към олигарсите, а и там не може да се ползва от протекциите на президента;)
228 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:14
Той е успял да усвои близо 100 млн. лв. от парите...ей,кога ще видим наказани?!!!
227 gyltam voda 23.07.2013 | 15:14
не е само доверие. няма да се учудя ако прокопиев е успял да източи и някоя сингапурска фирма.
226 diter smallhausen 23.07.2013 | 15:14
Това вече е прекалено, някак си преглътнахме гешефтите на властимащите до сега, но да се домогваш до парите ни за пенсии и то когато затъваме в страшна демографска криза.
225 Ангел Ковачев 23.07.2013 | 15:14
"Доверие" - спомагателната каса за Иво Прокопиев" - Доил е като крава този пенсионен фонд. Иво Прокопиев трябва да бъде изправен пред съда и то до няколко часа.
224 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:13
Това са много хитри схеми...жалко е ,че взимат нашите пари,а съда се прави,че не вижда.
223 Калоян Петров 23.07.2013 | 15:13
Не мога да повярвам, че още няма повдигнато обвинение срещу Прокопиев. Това е просто не възможно според мен и доста необяснимо как може да се случи?
222 rene artois 23.07.2013 | 15:12
И като си помисли човек, че Прокопиев дълго време бе лицето на българския бизнес като председател на КРИБ и символ на независимите медии като шеф на Съюза на издателите в България... За това и чуждестраните инвестиции ще останат мираж за нас.
221 igla seno 23.07.2013 | 15:11
прокуратурата е на страната на прокопиев. негодника е подкупил и тази институция, заедно с президентската, за да може да си прави каквото си поиска.
220 Красимира Костова 23.07.2013 | 15:11
А и дали е само ДОверие, замисляте ли се...
219 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:11
Жалка картинка...четете и плачете!
218 mitko velev 23.07.2013 | 15:11
Какво ле ще е изявлението от президентството по въпроса със това източване на фонда, Роско ще е много обезпокоен, предполагам!
217 igla seno 23.07.2013 | 15:09
много ясно че го е източвал. източвал е и още много други работи, само че за тях не се знае чак толкова много. готов е за затвора.
216 galin tonev 23.07.2013 | 15:09
И е важно да стигне до много хора, които да осъзнаят какво се случва в тази държава!
215 beli macor 23.07.2013 | 15:09
Прокопиев е за затвора! Няма ли кой да се заеме с този сигнал или ще чакаме да присвои достатъчно пари и да забегне за постоянно в Сингапур. Или пък ако пак успеят да излъжат с президента може да има нови избори и да дойдат отново добри врмена за престъпния кръг Капитал.
214 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:08
Доказан некадърник е,няма две мнения по въпроса,чудя се обаче от къде се светка за тези далавери...като е пълен малоумник,чвно има добри съветници.
213 Георги Неделчев 23.07.2013 | 15:08
Прокуратурата какво спи, какво чака? Да повдига обвинение на този мастит бизнесмен, защото ще окраде иначе парите на много хора А кажете ми сега, че няма политически чадър на Прокопиев.
212 tedka todorova 23.07.2013 | 15:08
То това не може така да продължава. Само затвор за Прокопиев, че той ще продължава да прави далавери за сметка на хората.
211 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:08
съдът обаче спи
210 igla seno 23.07.2013 | 15:07
няма значение, важното е че е изкарал курса да става голяма работа и слава богу, че не е успял.
209 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:07
ми и Алианц също е източвал
208 Уши Дизел 23.07.2013 | 15:07
Това отива директно на съд. Буташ ли парите на осигуряващите се хора в "Доверие", то веднага трябва просто да те съдят. Това нещо не може да продължава повече така, според мен.
207 Уши Дизел 23.07.2013 | 15:07
Това отива директно на съд. Буташ ли парите на осигуряващите се хора в "Доверие", то веднага трябва просто да те съдят. Това нещо не може да продължава повече така, според мен.
206 Асен Маврудиев 23.07.2013 | 15:07
Стига бе!!!И този фонд ли е бил в ръцете на мафията!!!
205 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:07
аз не знам за какво го държат там
204 Milko Mustakov 23.07.2013 | 15:06
Банките взеха да го притискат Прокопиев и той се насочи към друг метод за финансиране, при това доста по-изгоден и без това никой не следи какво се случва с парите ни в тези фондове. Държавата сега се сети да пресече пътя на офшорките и то пак цвучи като добро пожелание.
203 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:06
Иво Прокопиев е завършен мошеник
202 galin tonev 23.07.2013 | 15:06
Явно много "спомагателни каси" е успял да цоца Прокопиев, за да си изгради империята. И явно е много некадърен, че да успее да се докара почти до фалит!
201 Павлин Димитров 23.07.2013 | 15:06
Не стига, че се вдига възрастта за пенсиониране, а сега хора като Иво Прокопиев ни крадат парите от пенсионните фондове. Мисля че е крайно време да му покаже някой вратата от "Доверие".
200 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:05
за премиери, не за министри
199 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:05
да, така му е било по-лесно
198 Майа Теодосиева 23.07.2013 | 15:05
Съда спи,но и държава спи май,щом такива изявени престъпници са на свобода!
197 Dimitar Sachkov 23.07.2013 | 15:04
Явно Прокопа е решил, че след като има дял в доверие, може да си прави каквиото си иска, типично по български - ще се радвам ако този път не му се размине.
196 mitko velev 23.07.2013 | 15:04
Ще излезе така, че тези пенсионни фондове са пунта мара, хората кътат пари за черни дни, а парата всъщност отдавна е източена по схема.
195 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:04
много хубаво разследване
194 Ibrahim Pulev 23.07.2013 | 15:04
Защо да тегли заеми Прокопиев като после трябва да ги връща, а и банките на се особено толерантни и могат да му вземат медиите (опазил го Господ, че тогава е загинал!), друго си е да точиш пари от такъв пенсионен фонд като бездънна яма е!
193 Орлин Ставрев 23.07.2013 | 15:04
Има ли справедливост тук в тази държава? Явно трябва да се намеси Европа, за да ни каже, че съдебната ни система е гола вода и не функционира, щом хора като Иво Прокопиев не са обвинени, след всичките тези далавери.
192 leikata l 23.07.2013 | 15:03
не мога да си представя ако прокопиев беше станал премиер какво чудо щеше да е. а на всичкото отгоре има изкаран КУРС ЗА МИНИСТРИ. ЦЯЛ КУРС Е ИЗКАРАЛ С ТАЗИ НАДЕЖДА. КУРС!
191 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:03
Той е решил, че е негова каса?
190 Minchev Ivan 23.07.2013 | 15:03
Някой в държавните институции да не би да има, който да му прави чадър на прокопиев за тези неща, че така ми се разминава след всеки подобен случай - спомнете си приватизацията на Каолин...
189 Охльо Бохльо 23.07.2013 | 15:02
Е,ама моля ти се! Президента пък точно в момента гледа какви още да ги спечелят от поста му,защото му е ясно,че няма да е за дълго ...ама няма държава да ги спре!
188 Георги Неделчев 23.07.2013 | 15:02
Прокуратурата наистина трябва да го обвинява вече, защото се вижда много ясно, че той си прави каквото поиска с парите на данъкоплатците.
187 mitko velev 23.07.2013 | 15:02
Да зададем въпроса на обединителя на нацията господин Плевнелиев според мен, той трябва да отговори.
186 Ape Ptero 23.07.2013 | 15:02
Пенсионните фондове са се превърнали в хранилки на такива групички компании от рода на Прокопиевите и естествено такъв мастит мениджър като него се е насочил към най-солидния.
185 Pepi Vasilev 23.07.2013 | 15:01
А си представете, че Иво Прокопиев вече е карал курс за премиери - този човек се гласи да влиза в политиката! Никога не трябва българското общество да му позволява това да се случи.
184 vyara dimova 23.07.2013 | 15:01
Аз се радвам, че парите ми не са в "Доверие", само много ми е криво за хората, чиито пари са там. а и ме е яд, че живея в държава, която търпи олигарски като Прокопиев!
183 Летящият Честмир 23.07.2013 | 15:01
Това е мошеник от класа
182 Георги Неделчев 23.07.2013 | 15:01
Не мога да повярвам, че този е бил оствен да присвои толкова много пари. Това е абсолютна лудост според мен и трябва да бъде наказана възможно най-скоро.
181 galin tonev 23.07.2013 | 15:00
Явно много "спомагателни каси" е успял да цоца Прокопиев, за да си изгради империята. И явно е много некадърен, че да успее да се докара почти до фалит!
180 Уши Дизел 23.07.2013 | 15:00
Хора като Иво Прокопиев правят така, че "Доверие" да няма нищо общо с думата доверие. Крайно време е да му покаже някой вратата, за да спре с далаверите.
179 mitko velev 23.07.2013 | 15:00
Да го привикват в прокуратурата Прокопиев, крайно време е това да се случи и да лъснат всички машинации и лица, замесени в схемите за източване.
178 Niki Imev 23.07.2013 | 15:00
Да си акционер, да имаш и такова влияние в Доверие и да посегнеш на парите за втората пенсия на хората. Ей това смятам, че просто го няма никъде!
177 Марийка Чеканова 23.07.2013 | 14:59
Каква ирония само - Прокопиев краде парите ни, а финансираните пак с тях медии ни хвърлят прах в очите, един порочен кръг, който ни доведе до тази просешка тояга.
176 Летящият Честмир 23.07.2013 | 14:59
Този мошеник защо не в затвора още?
175 Кристина Минкова 23.07.2013 | 14:59
Срам ме е,че живея в страна,в която на власт са най-големите грабители...те контролират медии,президентсва,явно че и съда е манипулиран от тях,щом Прокопиев е още на свобода
174 Павлин Димитров 23.07.2013 | 14:59
Виждаме през всичките тези години как са били усвоени тези пари. В крайна сметка 100 милиона отиват и потъват в нечий джоб, което е най-лошото развитие за парите на осигуряващите се.
173 Пияно пиле 23.07.2013 | 14:58
Е*аси наглостта! Хората се блъскат цял живот да могат да си докарат някакви допълнителни пари при пенсиониране, а някой си там хитър крадец задига всичко с мръсните си далавери!
172 gradska moma 23.07.2013 | 14:58
ами може, защото президента е зад гърба му и му помага. а президента в виновен за високите цени на тока.
171 Beni Hristova 23.07.2013 | 14:58
то да не излезе сега, че именно този Прокопиев мъти водата...щото гледай какви неща да се случвали с Доверие и от части с Алианц...бързо да си места парите от там...
170 gradska moma 23.07.2013 | 14:58
сделката си беше мътна и сега с излизането на името на прокопиев всичко ми стана кристално ясно.
169 Vanya Black 23.07.2013 | 14:58
Още една златна кокошка за Прокопиев! Навярно цялата тази далавера нямаше и да излезе наяве, ако не бе продажбата на дружеството, която предизвика у Прокопиев и хората му истерична паника.
168 Орлин Ставрев 23.07.2013 | 14:58
Съдебната ни система ще работи, когато няма политически чадър на хора като Иво Прокопиев и Христо Ковачки. Тези двамата не могат и с пръст да ги бутнат, защото парите им ги спасяват.
167 Radina Arabadjieva 23.07.2013 | 14:57
Не го разбирам това, как може някой толкова очевидно да краде и да има толкова сделки зад гърба си и да няма кой да направи поне една проверка, ей това не ми е ясно! Прокопиев заслужава затвор!
166 Георги Неделчев 23.07.2013 | 14:56
И в крайна сметка кръгът Капитал ще се оправдае, че това е поредната провокация срещу Прокопиев. Да видим какво ще кажат, когато прокуратурата обвини червенобузестия за всички тези сторени далавери.
165 Cveta Galchova 23.07.2013 | 14:56
Охоо, значи и Каолин е навързал в кюпа. Много станаха съвпаденията бе, господа и дами! А Росен Плевнелеив сол та*аш ли прави, или какво?
164 tedka todorova 23.07.2013 | 14:56
Много си прав. Аз също в момента толкова много се ядосвам, че трябва да се осигурявам за пенсия, а някой друг да се възползва от парите ми.
163 Летящият Честмир 23.07.2013 | 14:55
Това разследване не е ново. Отдавна задаваха топзи въпрос на "Капитал", вестникът на Иво Прокопиев, дали е вярно. Журналистите му обаче така и не направиха разследване:) Сетете се защо
162 Георги Неделчев 23.07.2013 | 14:55
Само измами в България. Крайно време е да бъде преустановено действието на свобода на фирмите на Прокопиев, които крадат и грабят държавата ни. Това наистина е прекалено и според мен.
161 Mukka Dess 23.07.2013 | 14:55
Вече не виждам надежда Прокопиев да бъде осъден само Екогласност колко сигнала по адрес на Каолин дадоха и какво - нищо. А президентът с цялата си наглост го защитава тоци престъпник и дори нещо повече - негов съучастник е!
160 Майа Теодосиева 23.07.2013 | 14:55
Сега разбирам защо кръга на Прокопиев и медиите му заляха пространството с глупости покрай продажбата на фонда....Затвор за Прокопиев и кръга му от малоумници!
159 Malkata Galka 23.07.2013 | 14:54
Аз ако съм на мястото на държавата - веднага ще го подкарам този човек на къси пасове. Такива икономически абсурди просто не могат и не трябва да продължават!
158 Уши Дизел 23.07.2013 | 14:54
Изключителна селяния наистина. Има хиляди хора които се осигуряват за пенсия и в един момент парите им изчезват, защото някакъв селяк като Прокопиев се появява и решава да им ги присвои, чрез неговите фирмички.
157 vyara dimova 23.07.2013 | 14:53
Аз се радвам, че парите ми не са в "Доверие", само много ми е криво за хората, чиито пари са там. а и ме е яд, че живея в държава, която търпи олигарски като Прокопиев!
156 tedka todorova 23.07.2013 | 14:53
Въобще не може да става въпрос за морал. Такива като Прокопиев и президента нямат морал.
155 Mitko Lalev 23.07.2013 | 14:53
От сега е ясно, че няма да видим много пари от тези, ако държавата не направи нещо по въпроса да защити парите ни, ама не само на думи. Кога ще му сменят на Прокопиев костюма с раиран, крайно време е.
154 Maya Nesheva 23.07.2013 | 14:53
Много му станаха издънките и далаверите на скандалният бизнесмен Иво Прокопиев, не е ли време прокуратурата да се самосезира и да започне проверка по този сигнал?
153 sgodna jenica 23.07.2013 | 14:52
Точно така. Много правилно! Много ми хареса мнението ти!
152 Павлин Димитров 23.07.2013 | 14:52
Някой може ли да ми обясни за какво изобщо се осигуряваме, след като парите ни потъват в нечий джоб? Ако продължава така Иво Прокопиев, то аз няма да се осигурявам за пенсия! Такива хора ме отказват да го правя. Когато ги видя в затвора, тогава ще повярвам в институциите.
151 Kalin Petrov 23.07.2013 | 14:52
Е за какво са им пари на пенсионерите и на хората които ще се пенсионират в бъдеще (в това число и ние), нека да има за Прокопиев и хора като него! След като няма как и кой да накаже данъчните престъпници и всякакви измамници, какъвто е той и приятелите му, ... абсурдтите на България продължават!
150 Кристина Минкова 23.07.2013 | 14:51
Точно така е,до кога всички ще си затварят очите за далаверите му,вече стана нетърпимо!
149 tedka todorova 23.07.2013 | 14:51
Най - лошото е, че системата така е направена, че хората нямат право да теглят тези пари преди да се пенсионират, защото ако беше другояче Прокопиев нямаше да се облажи. Ама то нали за това така е измислено. Ужас и безумие просто.
148 mitko velev 23.07.2013 | 14:50
Този Прокопиев точил здраво нашите пари бе хора, това не може да остане безнаказано в никакъв случай, дори ако трябва да се иска оставка и на Плевнелиев, който до момента умело прикрива далаверите на олигарсите.
147 Кристина Минкова 23.07.2013 | 14:50
Каква огромна схема за източване на пари,и то от нас,най-бедните,които дори няма да доживеем до пенсия с водения от тези наглеци геноцид.
146 Павлин Димитров 23.07.2013 | 14:50
Иво Прокопиев си е за затвора с тези крупни измами които прави. Крайно време е някой да му покаже, че по този начин не могат да бъдат ощетявани толкова хора, които се осигуряват в това дружество.
145 Красимира Костова 23.07.2013 | 14:50
И остави това, ами през цялото време сочи разни хора като виновни. Все едно той е най-големият морален съдник в държавата. И това ако не е абсурд!
144 jaba kekerica 23.07.2013 | 14:49
и от това най-много страдат хората, които ще чакат на тези пенсии. това на нищо не прилича. затвор.
143 Красимира Костова 23.07.2013 | 14:48
Изобщо не се надявай. Говорим за закрилата на президента. Достатъчно в момента е, че поне се говори за това.
142 Albert Nobbs 23.07.2013 | 14:48
Прокуратурата къде спи, че още не се е заела с този хубостник. По някокво "странно" стечение на обстоятелствата всяко разследване по негов адрес се проваля просто така.
141 Орлин Ставрев 23.07.2013 | 14:48
Точно така направи Прокопиев и с фирма "Каолин" преди време. Наистина където е акционер и има компания, то вътре стават най-големите далавери. Крайно време е това да престане и някой да му потърси сметка за това което прави.
140 tedka todorova 23.07.2013 | 14:47
Колко жалко, че заради такива като Прокопиев държавата ни е в това положение. Източва парите на хората за пенсии, каква наглост само. И президента стои плътно до него.
139 Jeleva Pepa 23.07.2013 | 14:47
Съдебната ни система изобщо работи ли - ето, хората са ви извадили информацията, господа и дами магистрати. От вас се иска само са действате - да заловите и осъдите Прокопиев!
138 Красимира Костова 23.07.2013 | 14:46
Така е. Това е другото, за което трябва да се говори открито. Защото и двамата се възползват сега от тези протести, а и двамата нямат това право.
137 kunka peneva 23.07.2013 | 14:46
а за каолин да не говорим. там далаверите са още по-големи. този прокопиев е за затвора, заедно с президента.
136 Milana Somova 23.07.2013 | 14:45
То пък може ли толкова да тръгнеш да се облагодетелстваш от един пенсионен фонд бе? Наглостта на този човек Прокопиев явно е стигнала пределните си граници!
135 Красимира Костова 23.07.2013 | 14:44
Време беше някой най-после да намекне откъде идват част от парите. А не да се прави на света вода ненапита.
134 Фичо Добрев 23.07.2013 | 14:44
И какво излиза накрая, че тези доброзорни частни пенсионни фондове изкарват пари за себе си, в случая за един от акционерите си - Прокопиев. Страшни пирамиди!
133 vuicho vanio 23.07.2013 | 14:43
Цветелина Бориславова краде от парите на хората, за да си финансира проектите. в това съм напълно убеден, че е така и никой не може да ме убеди в обратното.
132 Алекс Махоун 23.07.2013 | 14:41
За да видите Прокопиев в затвора, то Росен Плевнелиев не трябва да е президент. Има политическа закрила на Иво Прокопиев и тя се вижда с просто око дори.
131 baritona baritona 23.07.2013 | 14:41
тоя е по-нагъл даже и от управляващите. това вече на нищо не прилича. на всичкото отгоре дори и президента, който е виновен за високите сметки за ток му е помагал в далаверите.
130 Dido Goranov 23.07.2013 | 14:41
Всичко е един порочен кръг около "Доверие". Иво Прокопиев като главен акционер си е правил каквото иска с дружеството. Наистина е крайно време да престане да точи парите на хората, че на всичкото отгоре безнаказано.
129 icko selski 23.07.2013 | 14:40
Къде е сега марионетката Плевнелиев, не е ли силно притеснен, че 1,8 милиарда са в ръцете на един измамник или и за него ще има процент от плячката.
128 Meglena Barutchieva 23.07.2013 | 14:40
Можете ли да си представите какво значи да крадеш от пенсиите на хората? Ами Цветелина Бориславова откъде мислите си финансира проектите?
127 Нанди Фернандес 23.07.2013 | 14:39
Иво Прокопиев има политически чадър от така добрия негов приятел Росен Плевнелиев. Да сте чули той да бъде обвинен в нещо? Няма и да чете, защото в крайна сметка тази закрила ще продължава и занапред.
126 Hari Bohosyan 23.07.2013 | 14:39
хич не са глупави обаче! Явно Българите имаме доста пари,щом можем да изхранваме хора като Прокопиев,че и да ни остават да не умрем всеки момент.. ПОсле още данъци, още осигурявания и прочие, още да има, Прокопиевите приятели гладни!
125 Лола Стефанова 23.07.2013 | 14:38
Гузен негонен бяга става в този случай с Прокопиев, чиито медии на кой ли не преписаха продажбата на Доверие, силно притеснени, че парите ни ще се поверят на офшорки, явно е проблем щом не са тези на собственика им или на г-н президента.
124 Базил Боли 23.07.2013 | 14:38
Получава финансиране от къде ли не и тези пари в "Доверие" се разпределят между неговите фирми и така той източва фонда и нашите пари. Кой ще ги възстанови сега?
123 emanoil momchev 23.07.2013 | 14:38
Ти вярваш ли му на президента, защото аз му нямам вяра, като ми е известно, че е приближено лице до Прокопиев.
122 vyara dimova 23.07.2013 | 14:37
Ами, богати - измислят си какви ли не бирнически данъци и вноски, хората гладуват, а олигарсите като оня смешник Прокопиев се пекат в Сингапур!
121 Палома Гълъбова 23.07.2013 | 14:37
Четем за финансовите пирамиди по света, а ние тук си имаме такива за образец, които обаче остават ненаказани, понеже Прокопиев знае на кого да киха пари да си затвори очите.
120 Алекс Махоун 23.07.2013 | 14:36
Измамник голям ще излезе тоя. Далаверите му нямат край на Прокопиев и от ден на ден четем за все по-крупни такива. Няма ли кой да му покаже що е справедливост в тази държава най-накрая?
119 umek umek 23.07.2013 | 14:36
много съм възмутен. направо не мога да си намеря място от възмущение. сега ще направя един плакат и отивам да викам пред президентството.
118 vyara dimova 23.07.2013 | 14:36
А друго се чудя - дали с парите от машинации като тези Прокопиев не си купува влияние в полтиката, включително и да плаща на протестиращите срещу сегашното правителство?!!
117 kristian balev 23.07.2013 | 14:35
Явно ние българските граждани сме наистина много богати, след като толкова години успяваме с парите си да финансираме замогването на хора като Прокопиев и сателитите му във властта.
116 Алекс Махоун 23.07.2013 | 14:34
Много лошо име изкара на "Доверие" този Прокопиев. Чрез своите фирми е успял да източки 100 (СТО!) милиона лева, което е ужасно много пари.
115 Алекс Махоун 23.07.2013 | 14:34
Много лошо име изкара на "Доверие" този Прокопиев. Чрез своите фирми е успял да източки 100 (СТО!) милиона лева, което е ужасно много пари.
114 svoboden udar 23.07.2013 | 14:34
искам тук да се намеси прокуратурата, защото това не трябва да остане ненаказано. също и да се потърси сметка от президента за високите цени на тока и други неща.
113 vyara dimova 23.07.2013 | 14:34
Абе смешни, ама на гърба на хората. Което си е страшно!
112 Radin Dimitrov 23.07.2013 | 14:33
Горкия Прокопиев останал без пари,че вече и "Доверие" обрал, да го ожали човек!
111 Гошо Хубавеца 23.07.2013 | 14:33
Прокопиев е изпечен мошеник в борсовите далавери и търговията с влияние, които всъщност му позволиха да си осигури този охолен животец, както и на хората около него като Плевнелиеви.
110 Майа Теодосиева 23.07.2013 | 14:33
Как може да са такива мизерници!Това минава вече всякакви граници.
109 Dido Goranov 23.07.2013 | 14:33
За съжаление обикновено това става с парите на хората, които се осигуряват в дружество, където присъстват интереси на лаком бизнесмен, който обича да бута чуждите пари. В крайна сметка се сещате, че рано или късно Прокопиев ще си плати.
108 emanoil momchev 23.07.2013 | 14:32
Каква дума искаш да ти обели Плевнелиев по въпроса, нали и той е замесен и е приближено лице на Прокопиев.
107 gnila sliva 23.07.2013 | 14:32
искам да видя прокопиев в затвора. само тогава ще се успокоя, защото сега съм много изнервен.
106 vyara dimova 23.07.2013 | 14:32
Дано сега да стигне до фалит! И да му се наложи да продаде "стожерите на медийната свобода" "Дневник" и "Капитал"!
105 Нанди Фернандес 23.07.2013 | 14:31
В крайна сметка далаверата е налице и е време прокуратурата да бъде сезирана, ако не го направи това. Това е престъпно и трябва да бъде обвинен Прокопиев незабавно за тази схема, която е направил.
104 Бат Баян 23.07.2013 | 14:31
Страшни финансови еквилибристики - емитиране на облигации, които обаче в един момент се оказва без обезпечение и започва якото прехвърляте на офшорки. Без пари му излизат централите на Прокопиев.
103 riba chuk 23.07.2013 | 14:30
иво прокопиев е виновен за ниските пенсии, а росен плевнелиев е виновен за високите цени на тока. затвор и за двамата.
102 Meglena Barutchieva 23.07.2013 | 14:30
А такаааа. Значи затова Дневник и Капитал са пълни с измислици за Доверие и Цветан Василев, просто гузният бяга негонен.
101 Stoqna Mutafova 23.07.2013 | 14:30
Значи така прокопиев се е спасявал временно от фалит, като е използвал парички, които изобщо не са негови. Е, няма такава наглост, трябва да ви кажа.
100 Базил Боли 23.07.2013 | 14:30
В крайна сметка всички пари отиват при него. Корените в "Доверие" са именно негово и точно там отиват парите, които постъпват от тези, които се осигуряват.
99 Алекс Махоун 23.07.2013 | 14:29
Тук вече Прокопиев прекали. Такова бутане на неговите интереси, не е имало от времето на Христо Ковачки. Кога ли най-накрая прокуратурата ще се самосезира, за да си получи заслуженото?
98 vyara dimova 23.07.2013 | 14:29
И покрай това точене може и президентът да е намазал!
97 misho kitarista 23.07.2013 | 14:29
тук се източват много пари от доверие като росен плевнелиев помага на прокопиев за тази цел. това се нарича мафия.
96 Janet Mileva 23.07.2013 | 14:29
той целият кръг Капитал са за затвора...единия направил едно, другият друго. Нима пък президентът на България има чиста съвест спрямо приятеля си, господин прокопиев?
95 Pavel Liubchev 23.07.2013 | 14:28
Голяма далавера ще дойдат тези зелени централи, които преди това получиха безпрецедентната помощ на държавата и супер изгодни условия за няколко петилетки, а Прокопиев дори е намерил вратички да ги финансира с нашите пари, ама печалба за пенсионния фонд - йок!
94 Dido Goranov 23.07.2013 | 14:28
"Той е успял да усвои близо 100 млн. лв. от парите, предвидени за втора пенсия на осигуряващите се" - Усвоил чрез своите фирми. В крайна сметка се сещате къде са отишли тези пари. Много се изложи този път.
93 Dido Goranov 23.07.2013 | 14:28
"Той е успял да усвои близо 100 млн. лв. от парите, предвидени за втора пенсия на осигуряващите се" - Усвоил чрез своите фирми. В крайна сметка се сещате къде са отишли тези пари. Много се изложи този път.
92 vyara dimova 23.07.2013 | 14:27
Сега стотици хиляди са бесни на Прокопиев. Няма ли начин държавата да се пребори с машинациите на този мошеник?!
91 Дядо Либен 23.07.2013 | 14:27
За Прокопиев ясно върти си далаверите без свян, ама с какво право Плевнелиев и той приглася на мераците на този престъпен бизнес кръг да няма смяна в собствеността. Сега на всички трябва да е ясно с кой го играе държавния глава!
90 Нанди Фернандес 23.07.2013 | 14:27
Виждате ли какво се е случило? Прокопиев бара парите на осигуряващите се и ги е пренасочил към свои фирми, което е меко казано скандално. Този човек трябва да бъде изправен пред съда незабавно според мен.
89 Mitko Sachkov 23.07.2013 | 14:27
Леле, тук става въпрос за невероятно източване на пари от страна на поставените лице на бизнесмена Прокопиев...ама явно той е на връха на цялата система.
88 Krum Palov 23.07.2013 | 14:26
че ти да си чул досега да се говори или да се пише за Прокопиев нещо?! особено по телевизиите е абсурд, а ти искаш някой иначе да предприеме мерки. Живеем в измислен свят,който обслужва този и онзи!
87 valeri mechev 23.07.2013 | 14:26
знаех си че доверие има нещо общо с прокопиев. този човек е най-големия мафиот в държавата и е крайно време да бъде осъден.
86 rozalij atanasova 23.07.2013 | 14:25
Представяш ли си за какво източване на пари става въпрос, дано хората да разберат и да не бъдат заблудени.
85 Momchil Mladenov 23.07.2013 | 14:25
И това ако вече не вкара Прокопиев зад решетките, то наистина ще докаже, че нямаме абсолютно никаква съдебна система!
84 Базил Боли 23.07.2013 | 14:25
Кой друг, ако не Прокопиев да го направи това нещо? Този човек наистина се е самозабравил, защото в крайна сметка си мисли, че ще му се размине. Няма такъв филм, ще си плаща за измамите.
83 Sasho Hristov 23.07.2013 | 14:25
Ама добре се е подредил Прокопиев - хем прибира дивидент, хем си дърпа пари от дружеството.
82 zhoro nov 23.07.2013 | 14:24
Явно и ПЛ. Димитров от КНСБ е близък с Прокопиев- и той надигаше яко вой. Оплели са се като свински черва около олигарха!
81 dimityr penev 23.07.2013 | 14:24
и росен плевнелиев е виновен защото му помага в тези порочни сделки. и двамата са виновни за ниските пенсии на хорат.а
80 Ivo Maglov 23.07.2013 | 14:24
Пък аз се чудих защо Роско Плевнлиев не иска да се продава доверие, пък то какво била работата...Прокопа точил здраво.
79 zhoro nov 23.07.2013 | 14:23
А е време българският съд да се замосезира. Какво ще стане сега с парите на хората след машинациите на Прокопиев?!!!
78 Бай Спас 23.07.2013 | 14:23
Неизчерпаем източник на идеи за източване на пари от държаната е Иво Прокопиев, то не бяха РМД,-та, Каолин, зелините му централи, борсови пируети разни...
77 avram bakalina 23.07.2013 | 14:22
това преминава всякакви граници. затвор за прокопиев.
76 Koko Taysana 23.07.2013 | 14:22
Така е, само че при нас всички по върховете са свързани и знаят много ясно,че са недосегаеми, за съжаление, защото и полиция, и прокуратура и съд са ни политически обвързани и обслужват интереси. Безпристрастието по филмите е мит.
75 Кристина Минкова 23.07.2013 | 14:22
До кога ще ни крадат тези,които трябва да работят за нас?Прокопиев не е никак глупав,знае кой да прикотка в кръга си,че да получи колкото може повече от всевъзможни далавери.
74 Hristo Penchev 23.07.2013 | 14:22
Къде е прокуратурата сега за да извикат Иво Прокопиев за справка да си каже всичко, да го подкарат с яката тояга...?
73 zhoro nov 23.07.2013 | 14:21
Дружествата на Прокопиев са много задлужнели, дано скоро да фалират!
72 rozalij atanasova 23.07.2013 | 14:21
Обаче съм повече от сигурна, че президента стои зад това. Не може така да продължава, трябва да се потърси сметка.
71 Krasi Leventa 23.07.2013 | 14:20
На Прокопиев не му ли стигат парите, които прибира от зелените централи и които доведоха до скок на цената на тока рекорден само за една година, че си гарантира инвестициите с нашите пари?! И баба така знае!
70 galin tonev 23.07.2013 | 14:20
За огромно съжаление, прав си!
69 Нела Канчева 23.07.2013 | 14:20
Тоя какво сега, голям измамник далаверджия ли ще дойде, или само така ми се струва? Как може да сваля кожите на бъдещите пенсионери?
68 rozalij atanasova 23.07.2013 | 14:20
Аз се радвам, че лъскат далаверите на Прокопиев, но е много жалко, защото това са нашите пари.
67 galin tonev 23.07.2013 | 14:20
Позорно е, че президентът ни е близък с човек като Прокопиев!
66 Grisha Tasev 23.07.2013 | 14:19
В една нормална държава Прокопиев отдавна да е зад решетките, а не да реализира поредната си схема, ама това е България.
65 Tedi Stoqnova 23.07.2013 | 14:19
Голям скандал е това! Ама за съжаление в медиите на Прокопиев няма да прочетето това, да видите каква свобода на словото има всъщност...
64 Чичо Арни 23.07.2013 | 14:18
Питам къде е държава в този случай?! Защо не защитават парите ни от такива набези или така им е удобно да си затварят очите? За президентът знаем, че прави точното обратното, ами другите тикви там и комисиите разни.
63 Кристина Минкова 23.07.2013 | 14:17
Много са зле нещата с фонда,сега ще лъснат много далавери,дано има наказани за злоупотребите.
62 Svetla Grozeva 23.07.2013 | 14:16
Да го видите иво прокопиев колко "добър" и "честен" бизнесмен ще дойде, заедно с "любимият" ви президент - Росен Плевнелиев, който си остава президент на собсвените си приятели!
61 Марта Иванова 23.07.2013 | 14:16
Сега стотици хиляди са бесни на Прокопиев. Няма ли начин държавата да се пребори с машинациите на този мошеник?!
60 Jivo Fidanov 23.07.2013 | 14:16
До тук с надеждите за пенсии един ден и охолен животец като европейски пенсионери, охолен живот ще има, ама за Прокопиев и многолюдната му челяд.
59 Galina Yovcheva 23.07.2013 | 14:15
то бива да крадеш от хората някой лев, ама 100 милиона да източиш Доверие, че и част от Алианц, това е голямо престъпление.
58 Petko Kolev 23.07.2013 | 14:15
Ей така се източва държавата ни от хората с бели якички, които по времето на прехода се опитваха да се лансират като големите мениджъри, които не са нищо повече от пладнешки обиржии.
57 нова надежда 23.07.2013 | 14:14
Дружествата на Прокопиев са много задлужнели, дано скоро да фалират!
56 Andrei Stoichev 23.07.2013 | 14:14
В държава, в която хората си плащат, за да не ги закачат, затова после обикновените хора се чудим как да изкараме месеца, защото хора като Прокопиев прибират плода на целия ни труд! Жалко че няма институция която да се замосезира и да има присъди!
55 Eva Yaneva 23.07.2013 | 14:13
това е повече от скандално. Сега при това разследване, при този скандал - прокуратурата и съда трябва да се самосезират и да се докажат набързо фактите и да видим осъдителни присъди!
54 Марго Хворева 23.07.2013 | 14:13
За това хората на Прокопиев така са се замогнали да има нови избори, служебен кабинет и да внедрят свои хора на власт, трябват нови чадъри и соросоиди в действие.
53 Grigor Mitev 23.07.2013 | 14:12
Затвор за всички от кръга Капитал, начело с Иво Прокопиев, Президента Плевнелиев и всичките около тях, които са си въртели далаверките!
52 Lili Mileva 23.07.2013 | 14:11
Какво има да каже по този въпрос, г-н Президента?! Дали отново няма да е силно притеснен?! Или ще си премълчи както направи с офшорките. Как може въобще държавен глава да е пионко в ръцете на такива хора и ние да продължаваме да го толерираме.
51 Stefka Petrova 23.07.2013 | 14:10
Ехааа, 100 милиона лева в джоба на Прокопиев през различни фирми! Това е просто гениално, че и никой не му търси никаква сметка! В каква държава живеем?
50 dancho danchev 23.07.2013 | 14:10
Прессекретариата на президентството ще излезе със становище по скандалният случай, но Роско едва ли ще обели и дума по темата.
49 Masha Orso 23.07.2013 | 14:09
И от този човек очакваме да има съвест и да помисли за хората от Меричлери. Геноцидът там не е наказан, а той е заформил нов, само че неговите послествия ще се усетят след няколко години, когато симпатичните млади няма да имат пари за пенсии.
48 Мими Тодорова 23.07.2013 | 14:09
Ако знаете пък на Прокопиев фирмата - Алфа Финанс Холдинг колко ниски заплати дава на журналистите си - срам ме хваща просто като видят цифрите на бгработодател.бг
47 Viktor Qnchev 23.07.2013 | 14:08
Честно да си призная, това вече ми идва в повече, вземали от държавата-вземали,ама чак вече пряко едва ли не да крадат от обикновените хора,които така или иначе едва се справят с живота си наистина е гнусно! Прокопиев и дружките му кога ще се наядат се чудя!?
46 нова надежда 23.07.2013 | 14:08
Именно- в затвора, а не в Сингапур, избягал позорно, му е мястото!
45 Църна Мацка 23.07.2013 | 14:08
Доверието към ПФК Доверие било разклатено, а тя истината каква била - разклатила се империята на Прокопиев, понеже е видял реална опасност да се спре тази схема за източването на НАШИТЕ пари.
44 Марта Иванова 23.07.2013 | 14:08
Има закони и се надявам съдът да докаже, че важат и за Прокопиев и че той не е недосегаем!
43 Mucuche Zvezda 23.07.2013 | 14:07
няма ли кой да вкара скандалният бизнесмен Иво Прокопиев вече зад решетките? Цялата ни държавица разграби! Докога ще го търпим?
42 dancho danchev 23.07.2013 | 14:06
Нека първо бъде привикан от Прокуратурата олигарха Прокопиев, пък тогава да се решава бъдещето му.
41 Sevda Ta 23.07.2013 | 14:06
Това и по на Костов времето нямаше толкова нагли бизнесмени, които да го правят. Човекът, за който става въпрос в заглавието, определено знае как да прави пари на гърба на хората.
40 Vili Asenova 23.07.2013 | 14:06
Как няма да си живее охолно в Сингапур после с парите, които заграбва тук и да продължава да иска да е някакъв политически фактор, стоейки и зад протестите и новата партия на Зелените. България си е истински рай за измамници като него.
39 Марта Иванова 23.07.2013 | 14:05
Да питат сега президента какво мисли, след изнесените факти!
38 Mama Vidi 23.07.2013 | 14:05
Майката му разкатаха на дози пенсионен фонд...затова и сигурно са тръгнали да го продават, щото такива като Иво са му източили парите....аман вече, няма ли закони в тази страна?
37 rebelle fleur 23.07.2013 | 14:04
Ей не се нагуши тоя червен олигарх! След като доизцеди до последно Каолин, включително и чрез съвместата акция с офшорките на президента, е дал ход на ново източване на пари, ама този път донора е доста по-стабилен.
36 dancho danchev 23.07.2013 | 14:04
Викам да се зададе въпроса на Плевнелиев, какво трябва да се направи в този случай с олигарха Прокопиев, тъй като това източване е повече от скандално!
35 Penka Stefanova 23.07.2013 | 14:03
Наглостта на някои хора в тази държава е безгранична! Виновниците трябва да бъдат наказани. Както секретарката на Прокопиев, така и самия него.
34 Katy Russeva 23.07.2013 | 14:02
Тлъст пай е този пенсионен фонд, за това и Прокопиев впрегна медиите си в защита да се запази статуквото там, че да продължи да точи пари, понеже възможностите да се облагодетелства при него са доста минимизирани.
33 капаче калпаче 23.07.2013 | 14:02
Искрено се надявам да фалира, да се върне в БГ и да го осъдят подобаващо!
32 Iskra Djonova 23.07.2013 | 14:02
това е поредната далавера на живеещият в сингапур български бизнесмен Иво прокопиев. Този път обаче явно и Плевнелеив, като негов авер има пръст тук или се опитва поне да го защитава.
31 капаче калпаче 23.07.2013 | 14:01
Тя се опитва да направи каквото може, но Прокопиев действа чрез много подставени лица, а и всички е оплел с пипалата и парите си.
30 Lidiq Zaneva 23.07.2013 | 14:00
Така ли се крепи фалиралия бизнесмен Иво Прокопиев - като прибира парите от допълнителното пенсионно осигуряване...? Е това вече на нищо не прилича!
29 Ceca V 23.07.2013 | 14:00
Естествено и в тази схема е използвана перлата на Прокопиев Каолин, която му осигури страхотен комфорт и голевми печалби пак за сметка на държавата и нас данъкоплатците.
28 Майа Теодосиева 23.07.2013 | 13:59
Ще има оставка на Плевнелиев,няма да се свършат само с това нещата,ще им лъснат далаверите около фонда и всички ще духнат супата.
27 Milena Gospodinova 23.07.2013 | 13:59
Комисията по финансов надзор спи ли, какво прави? Или пък Иво Прокопиев и компания са си платили никой да не ги закача?
26 Katerina Dieva 23.07.2013 | 13:58
Ама не е глупав Прокопиев насочил се е към най-голямата пенсионна компания, чийто акумилирани средства възлизат на около 2 милиарда - тъкмо ще му стигнат на родния олигарх да си покрие заемите.
25 Майа Теодосиева 23.07.2013 | 13:58
Сега разбирам защо кръга на Прокопиев и медиите му заляха пространството с "притеснителни"факти около продажбата на "Доверие"...те са си пазили златната миничка,ама нейсе,свърши се и тяхното лапане.
24 Mitko Chokov 23.07.2013 | 13:58
Да разбирам, че Прокопиев е прибрал в други свои фирми 100 милиона лева от парите на бъдещите пенсионери? Та това си е разграбване, тотално разграбване на фонда! Скандално!!!
23 p kehaiova 23.07.2013 | 13:57
Аз направо нямам думи, до къде е стигнала наглостта на този човек.
22 Djoni Penkov 23.07.2013 | 13:56
Прокопиев отдавна си проси едно извикване в прокуратурата да дава обяснения за доста неща, свързани с неговите бизнеси, но това тук е 100 пъти по-скандално и недопустимо.
21 p kehaiova 23.07.2013 | 13:56
Сега вече ми се изясни, защо тази компания не искаха да се продава. Как така ще използва нашите пари, този човек няма срам. Не трябва да останат така нещата, трябва да се потърси отговорност и да има наказани.
20 Kalina Vicheva 23.07.2013 | 13:56
От Прокопиев могат да се учат измамниците по света как се прибират пари ей така, стига да имаш съответните хора, а те се купуват лесно, особено ако на своя страна имаш и цяла медийна империя.
19 Todor Varbanov 23.07.2013 | 13:55
Затова ли президента Росен Плевнелиев реве като ненормален да не се продава пенсоонноосигурителния фонд, че ще лъснат скандалните разкриятия на раследването на БГ Нес?
18 Пипа Мидълтънова 23.07.2013 | 13:54
Толкова пък да е нагъл Прокопиев, не стига, че получи даром сума държавни предприятия и източи доволно пари от мнима консултанска дейност, ами сега опрял и до парите ни за пенсии.
17 Стефан Ангелов 23.07.2013 | 13:53
Ееее, не може да е толкова нагъл този Прокопиев, че и президента явно и той е по някакъв начин в скандалната схема! Кдъе е справедливостта тук?
16 нова надежда 23.07.2013 | 13:53
А какво ще се случи сега с мошеника Прокопиев, като вече няма да има спомагателна каса?!!
15 нова надежда 23.07.2013 | 13:52
съд за Прокопиев и импийчмънт за президента!
14 Фани Василева 23.07.2013 | 13:52
Прокопиев отдавна трябваше отдавна да е в пандиза и да смени костюма с раиран такъв. Ама все се намира продажен политик, който да го закриля - като се започне от Костов и се стигне до Плевнелиев.
13 Vanesa Apostolova 23.07.2013 | 13:52
Смяяятай, ей толкова нагли и безкруполни крадци не мога да си представя,че има, в гроба ли ще си ги носят тея пари, нагли същества!
12 rosen bosev 23.07.2013 | 13:50
След тези скандални разкрития не ми остава нищо друго, освен да призова институциите - господин прокопиев незабавно да бъде призован от прокурата в качеството му на обвиняем!
11 Mary Bloody 23.07.2013 | 13:50
Аха, значи за това империята Капитал бе силно разтресена и впрегната да оплюва сделката. Да видим дали този път КФН и държавата ще си свършат работата!
10 Оперен Певец 23.07.2013 | 13:49
Затова ли дружката на Прокопиев - президента Плевнелиев толкова не иска Доверие да се продава, че да не се види как са го източвали отвътре? Сега разбирам...
9 ivan georgiev 23.07.2013 | 13:48
Този няма ли кой да го осъди най-накрая, до кога хора като Прокопиев ще източват парите ни и ще остават безнаказани. За това ли бе това неистово пищене по сделката с Доверие в медиите му?! Прокопиев е бил силно притеснен, че ще врътнат и това кранче.
8 Ivan Mitev 23.07.2013 | 13:48
Ама то това адски голяма далавера било бе, не е за вярване, как е точил пари собсвеникът на Икономедия от пенсонния фонд Доверие при ве, че е бил акционер!
7 Milica Georg 23.07.2013 | 13:47
Прокопиев успя да излъже хората на Уолстрийт, та тук където има огромен политически чадър в лицето на президента ли няма да си развърта номерата. Тежко ни нас, че си мислим, че с тези вноски инвестираме в по-добър живот за старините си, а то разни задлъжнели кредитни милионери си ги присвояват.
6 Георги Гошев 23.07.2013 | 13:46
Няма ли закони за този скандален бизнесмен Иво Прокопиев бе, на какво прилича това нещо? Защо трябва Доверие и от части Алианц да го издържат?
5 северозападнала мома 23.07.2013 | 13:43
И къде спят от КФН, че не защитават интересите ни?! За какво ги плащаме тези пари за пенсии, за да може Прокопиев да си ги препира чрез такива сметки в Сингапур?!
4 Nina Rosi 23.07.2013 | 13:40
Получи Каолин на тепсия за без пари благодарение на пладнешкия грабеж наречен работническо-мениджърска приватизация, после се сдоби и със сума изгодни концесии, а сега продължава да смуче пари от държавата, от собствените ни пенсии и да ги къта в Сингапур.
3 г-жа Тенджеркова 23.07.2013 | 13:32
Нямам думи просто! Този човек продължава да използва нашите пари като прасенце-касичка, което отърсва при всеки удобен случай. Значи са били верни слуховете, че с парите за нашите пенсии той си е развивал "зеления бизнес", който пак рефлектира върху нас чрез цената на тока.
2 капаче калпаче 23.07.2013 | 13:29
Мамка им и мръсници. Няма ли кой да го гръмне този Прокопиев?!
1 Janeta Ivanova 23.07.2013 | 13:27
Не се и съмнявам, че олигархът Иво Прокопиев е точил пари от пенсионният фонд, но това са 100млн.лв, не е ли малко нагъл, хората явно трябва да сменят пенсионния фонд, защото в случай, че доживеят до пенсия може и да не вземат нищо от Доверие, Прокопиев ще е източил парите.

ТВ програма

Кино

  • Сега България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Референдум с Добрина Чешмеджиева
  • 22:00 Страсти в Тоскана 4 тв филм /16...
  • Сега "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Кой да знае?" - куиз шоу с водещ...
  • 21:30 "Коя е тази песен?" - музикално...
  • 22:30 "От местопрестъплението: Маями" -...
  • 23:30 bTV Новините - късна емисия
  • 00:00 "Спирала" - сериал, с.3, еп.2
  • Сега "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" - телевизионна игра
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Черешката на тортата" (нов...
  • 21:30 "Хавай 5-0" - сериал, сезон 10
  • 22:30 Новините на NOVA
  • 23:00 "ФБР" - сериал, сезон 3
  • 00:00 "Частни детективи" - сериал, сезон 2
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.