"Райънеър" отмени близо 2000 полета до края на октомври. Това прави по 50 отменени полета на ден, съобщи авиокомпанията на сайта си, след като вчера предупреди, че е взела решението.
"Около 400 000 пътници са засегнати от решението. А то е чисто икономическо: За да подобри точността си. Това се прави, за да се изгладят проблеми, свързани със закъснения заради въздушния трафик и стачки, метеорологични условия и промени в схемите за отпуски на пилотите и кабинния екипаж", посочват от компанията.
В Туитър и във Фейсбук пътуващите са написали, че са "направо шокирани". Многобройни са оплакванията, които са залели сайта на компанията - провалени са от важни сделки до празнуване на годишнини и сватби.
Ирландската нискобюджетната авиокомпания се оправдава, че няма да изпълни само под 2% от дневната си програма.
"Извиняваме се искрено на малкия брой клиенти, които са засегнати от спрените полети, ще направим всичко по силите си да организираме алтернативни или да възстановим сумите за билетите", обеща шефът на комуникациите Робин Кийли.