Върховният административен съд (ВАС) потвърди наложена от Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) санкция в размер на 146 922 лв. на "Чипита България" АД заради заблуждаваща телевизионна реклама. Компанията е рекламирала продукта си "7days Pizzeti" с видеоклип, създаващ впечатление у зрителите, че закуската е италианска, съобщиха от антимонополния регулатор. Решението на ВАС е окончателно и не подлежи на ново обжалване.
Гръцката рекламна агенция "Блек Чери", създала клипа, пък е глобена с 12 116 лв. ВАС е подкрепил изводите на КЗК, че вниманието на потребителя е насочено звуково и визуално към елементи, които целят да внушат италианския произход на стоката.
Създаването на погрешно впечатление у потребителите, води до увреждане на интересите на потребителите, е изводът на съда и на регулатора.
Рекламната кампания на "Пицети" беше изградена върху мафиотски сюжет в стилистиката на филма "Кръстникът".