Германският фармацевтичен гигант съобщи за загуби през четвъртото тримесечие на 2010 година. Компанията е загубила 145 млн. евро, спрямо печалба от 153 млн. за същия период на 2009 година.
Причината за лошите резултати е брандът Schering и разходите, които компанията е направила за правни процедури в САЩ, разкриват от Bayer.
За сметка на лошото представяне през последното тримесечие, през цялата година фармацевтичната компания се радва на отлични резултати. Приходите от продажби са 35,1 млрд. евро, което е най-доброто постижение в корпоративната история на Bayer. През 2009 година приходите от продажби достигаха 31,1 млрд. евро.
Печалбата е 1,3 млрд. евро, което представлява спад спрямо спечелените 1,36 млрд. евро през 2009 година. През миналата година компанията обаче е имала 1,72 млрд. евро непредвидени такси и разходи.