Американският гигант General Motors разкри първия модел от новия си бранд, създаден специално за китайския пазар. Автомобилът Baojun 630 има за цел да увеличи продажбите на GM на най-големия автомобилен пазар в света като превземе и все по-платежоспособната средна класа в Китай.
Достъпният спортен седан има двигател с вместимост 1.5 литра и ще се продава на стойност между 10 и 15 хиляди долара, разказват от компанията.
Автомобилът е създаден от GM заедно с китайските ѝ партньори от Shanghai Automotive Industry Corporation Group и Wuling Motors.
След като вече завладяха богатото китайско крайбрежие и мегаполисите Пекин и Шанхай, автомобилните производители се фокусират върху вътрешността на Китай. Aвтомобилният пазар в страната нарасна с феноменалните 32% през изминалата година.
От GM споделиха, че очакват продажбите им в Китай да се удвоят през настоящата година.