Американският автомобилен гигант General Motors (GM) планира да спре рекламите си в социалната мрежа Facebook. Мярката се предприема след като ръководството на компанията е установило, че платените съобщения не водят до по-големи продажби, пише Wall Street Journal.
Решението се отнася само за платените реклами, т.е. GM планира да продължи безплатните опции на Facebook. Само през миналата година GM е похарчила 10 млн. долара за реклама в социалната мрежа. Това е малка част от общия бюджет за реклама – 1,8 млрд. долара.
През 2011 година приходът на Facebook от реклама е 3,7 млрд. долара
Значението на решението на GM е по-скоро психологическо, тъй като идва два дни преди излизането на Facebook на борсата. То събужда съмнения, че социалната мрежа може да поддържа чудовищния ръст на приходите от 88%, който постигна през миналата година.
Участвайте в инициативата "Това е колата" на Div.bg и гласувайте в автомобилните класации на сайта.