Автомобилният производител Peugeot отбелязва спад от 8,1% на световните си продажби на автомобили и 31,1% на CKD-комплекти (превозни средства в разглобена форма) през първото полугодие на 2012 г.
Пазарният дял на леки и лекотоворани автомобили на европейския пазар е 6,9% срещу 7,4% през първата половина на 2011. Peugeot има 528 000 регистрирани автомобила (445 000 леки и 83 000 лекотоварни), което е с 14,4% по-малко спрямо предходната година.
През първата половина на 2012 обемът на продадените автомобили извън Европа е увеличен с 7,5% (287 000) в сравнение със същия период на 2011.
В Азия, резултатите на марката са увеличени с 25,9%. В страните от Югоизточна Азия, продажбите на производителя са нараснали с 18%, основно поради активизирането на пазара в Малайзия.
Peugeot има най-голямо увеличение на обемите и пазарните си дялове в страните от Северна Африка. В Алжир компанията отбелязва 59% ръст в продажбите (30 000 продажби), в Тунис - 53,4%, а в Мароко - 12,9%.
В останалите страни, с изключение на Иран, продажбите на Peugeot са се увеличили с 12,7%.