Точно на Международния ден на потребителите ще ви покажем как нагло ни лъжат търговците при обявяването на промоции. Като за начало ще отбележим, че обикновено промоционалните стоки се зареждат в много малки количества. Друга нелоялна практика е това, че пакетната цена на продукт се разделя на брой на стоките вътре и така в крайна сметка цената излиза друга.
Но това не изчерпва всички трикове, с които търговците ни мамят. Комисията за защита на потребителите констатира като най-често срещани нарушения следните: липса на промоционални стоки, посочване на различни цени на опаковката на продукта и на щанда или маркиране на по-висока цена на касата от обозначената върху опаковката или на щендера.
"Днес вратите на Комисията за защита на потребителите са отворени за граждани – те могат да дойдат със свои конкретни проблеми, като нашите инспектори биха могли да ги придружат в съответните търговски обекти и да извършат съвместна проверка по подобен начин на скритата камера, която направихме заедно с вашия екип”, каза още председателят на КЗП Димитър Маргаритов пред Нова тв.