Летище "Пловдив” няма да работи през нощта. Това уточнява в писмо министърът на транспорта Ивайло Московски по повод писмено зададен въпрос от депутат във връзка със ситуацията на аеропорта от 21.11.2015 г., при която над 300 пътници бяха принудени да чакат няколко часа, за да слязат от двата самолета, които се приземиха там, след като не успяха да кацнат в София. Тогава се оказа, че летището в Пловдив не работи в тъмната част на денонощието и се наложи извънредно събиране на персонал, който да обслужи пътниците на извънредно кацналите машини. В писмото Московски е категоричен, че според ръководството на Летище "Пловдив” е икономически нецелесъобразно то да работи в часовия между 22 и 06 ч.
През 2014 г. летището е успяло да формира приходи от 97 750 лв. от работата си през нощта. Според годишните разчети, ако то не работи през нощта, ще бъдат спестени 849 000 лв. за година. 24-часовият режим на работа на Летище "Пловдив” е неефективен, тъй като само разходите за нощен труд на персонала надхвърлят над 10 000 лв., обяснява Московски. Изчисленията показват, че за нощен труд трябва да бъдат заделени 109 000 лв. за една година. Транспортният министър уточнява още, че през цялата 2014 г., няма нито един пренасочен полет от Летище "София” към Летище "Пловдив” като резервно във времето между 22 и 06 ч. Московски уточнява още, че летището в града под тепетата работи през нощта, но само при предварителна заявка. От 1 юли досега са обработени 35 полета, от които 7 са били търговски, а 28 военни. В заключение министърът на транспорта припомня, че намерението на управляващите е да предоставят Летище "Пловдив” на концесия, като в момента тече процедурата по подготовка на необходимата документация, съобщава БГНЕС.