Столичен мол изкушава клиенти с награди*

"Харесването" на Сити Център София може да донесе нов автомобил

по статията работи: Нели Минчева | 21.07.2011 | 17:15
Столичен мол изкушава клиенти с награди*
CCS

В разгара на лятото, докато повечето хора са на почивка, пазаруването в търговски центрове определено не е първа точка в дневния ред, особено предвид продължаващата криза.

На този фон обаче големите магазини стават по-инициативни и атрактивни, като са склонни на решения, за които не са се замисляли преди. На много места примамващи оферти по витрините приканват клиентите да влязат в търговския обект, но се появяват и по-нетрадиционни до този момент практики.

На всички ни е ясно, че интернет и социалните мрежи са фактори с ключова роля във всекидневието на така желаните потребители и е логично посланията, които компаниите искат да отправят, постепенно да се ориентират към тези канали.

Красноречив пример и за лятна инициативност, и за обвързване с онлайн общуването е столичният мол Сити Център София. Оттам обявяват, че дават възможност на своите потенциални посетители да приключат лятото като собственици на нов автомобил Fiat Punto Evo.

При това не е задължително физически веднага да се посещава търговският център, а да се влезе в неговата страница във Facebook и да се натисне бутона "Харесай ме!". Следва попълване на кратък въпросник и регистрацията за играта е завършена.

Включването в рекламната инициатива може да се случва в периода от 20 юли до 31 август.
Междувременно радио Фреш ще раздава на слушателите си подаръци от мола – от Техномаркет, бутик Ави Център, Кенвело и Ив Роше.


От септември в Сити Център София ще има и нови магазини - Swissies shoes (за детски обувки), магазин на Apple и разширен обект на Nike. Предвидени са също изненади за първия учебен ден.

*Информация от партньор на
iNews


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


3 Мариана . 21.07.2011 | 18:06
Мол-овете не са ми любимото място за покупки, поради простата причина, че не си падам особено по баналната молска мода, но пък са супер място да изгледаш някой нов касоразбивач – в смисъл това е Мястото! Само заради това бих го like-нала...
2 Ива Хинова 21.07.2011 | 18:00
Първият столичен мол явно търси начини за справяне с кризата и конкуренцията, използвайки възможностите на социалната мрежа, което може да се окаже печеливша стратегия. Честно казано съм изненадана от новината за лошите му финансови резултати, тъй като е мол с чудесна локация и доста добра посещаемост, много често паркингът не събира желаещите за покупки...
1 Свежка . 21.07.2011 | 17:44
Живеем в глобалния свят на зарибяването и на незащитеността на личните данни. Фейсбук бавно мутира от безобиден фотоалбум до мощно оръжие за реклама и трупане на информация за предпочитанията на всеки един потребител. Такива подкупни схеми – ти ме лайкни, а аз мога да ти подаря нещо, не са ми по вкуса. Това е проява на грозна и насилствено наложена реклама, която граничи с пошлостта и анти-рекламата.

ТВ програма

Кино

  • Сега Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Казимир документален филм...
  • Сега Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Кой да знае?" - куиз шоу с водещ...
  • 21:15 "Колко ми даваш?" - забавно куиз...
  • 22:15 Премиера: "Кралят на Тълса" -...
  • Сега "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" - телевизионна игра
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Черешката на тортата" (нов...
  • 21:30 "Братя" - сериал, сезон 1
  • 22:30 Новините на NOVA
  • 23:00 "ФБР" - сериал, сезон 2
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.