В последните дни преди старта на Световното по футбол в Бразилия, търговските вериги за бяла и черна техника са отчели двойно по-големи приходи от продажба на телевизори. Тенденцията в покупките е да се търсят все по-големи екрани, както и такива, които излъчват 3D картина. Оказва се и, че модерните смарт телевизори с вграден интернет също хит. По думите на търговците най-много вървят тези в ценовия диапазон между 800 и 1500 лв., предаде в-к "Монитор".
Заедно с това търсенето на хладилници също е нараснало сериозно през последния месец. Вярно е, че всяка година покрай жегите, продажбите на охладители бележат ръст, но според търговците това лято интересът е още по-голям. Като причина от веригите посочват желанието на потребителите да имат къде да изстудяват огромните количества бира, които ще се изпият по време на Мондиал 2014.
Именно с пиво търговците успяват да привлекат повече купувачи. Вече много от тях са се сетили да предлагат новите хладилници с бонус – студена каса бира. Заедно с това редица вериги осигуряват безплатна доставка на новата техника до дома на клиентите си.