В интернет вие сте това, което публикувате. Затова ако информацията, която публикувате за себе си в Мрежата, е тривиална, то най-вероятно вие не сте по-различен, нито компанията, нито услугата ви. Това каза световноизвестният специалист по онлайн маркетинг и вирусни кампании Дейвид Миърман Скот по време на своя New Marketing Masterclass в София.
Един от основните изводи, свързани с новия маркетинг, е, че трябва да се научите да предоставяте интересна информация, която да бъде насочена към потребителите.
Един от най-важните аспекти на това маркетинговата ви инициатива да бъде успешна е да бъдете себе си и да сте открити с потребителите си, изтъкна Дейвид Миърман Скот. Показателно за това са Twitter страниците на избрания за втори мандат президент на САЩ Барак Обама и конкурента му в надпреварата Мит Ромни.
На пръв поглед те изглеждат еднакви, но туитовете на Ромни от първия до последния звучат повече като реклама, докато при Обама има сериозна доза откровеност, човечност - те звучат така, сякаш неволно сте уловили американския президент докато говори с децата си и се държи като обикновен американец. Това обяснява и защо Обама има с пъти повече последователи.
Какви още примери за успешен онлайн маркетинг даде експертът прочетете в Econ.bg.