"Топлофикация София” пусна отоплението на над 98% от своите близо 430 000 клиенти в рамките на три работни дни.
Все още не е пуснато отоплението в 118 абонатни станции, които са заявили желанието на етажната собственост за по-късно включване. В 332 абонатни стации заради неприключили ремонти в отделни жилища вътрешната отоплителна система не е била запълнена и там също не е било пуснато отоплението.
Топлоподаването към всички клиенти е нормално, техническите превключвания са извършени. От четвъртък е стабилизирано и топлоподаването към клиентите от ж.к. "Младост 4" и "Бизнес парк София", ж.к. "Красна поляна", ж.к. "Западен парк", ж.к. "Гевгелийски", както и в малка част от центъра на столицата, при които поради превключвания имаше временни колебания в подаването на топлинна енергия.
С оглед отстраняване на възможни проблеми в топлоподаването на отделни сгради на 10 ноември (събота) от 09.00 до 15.00 часа столичната Топлофикация осигурява дежурни екипи, които ще приемат и изпълняват заявки за включване и ще реагират на сигнали за проблеми в отоплението. Софиянци могат да се свържат с дежурните екипи на телефони: 02 /931 49 49; 02/ 970 99 32; 02/ 859 01 95.
На разположение на клиентите са и аварийните екипи, които осъществяват 24-часово дежурство. Телефоните за връзка с тях са: 02/ 951 51 96 и 02/ 951 52 58, информират от дружеството.