10-те брутални тайни, които катаджиите не желаят да знаете

Тайни, които могат да облагодетелстват множество шофьори

по статията работи: Ивайло Коралски | 27.11.2013 | 11:15

Всеки си има своите тайни, които не желае никога да бъдат разкрити. Катаджиите – още повече. Кои са 10-те най-брутални тайни на КАТ, разкрива в. "Труд". Тайни, които определено могат да облагодетелстват множество шофьори.

Разбира се, винаги оставяйте горещите течности за след път, управлявайте превозното си средство внимателно и не на последно място – спазвайте правилата за движените.

1. Патрулният екип на пътя не разполага с уред, с който да засича превишена скорост. Ако някой катаджия ви спре, твърдейки, че се движите с превишена скорост, на секундата го попитайте с какъв уред констатира това.

2. Мобилните камери всъщност не могат да снимат нощем. С подобна възможност разполагат единствено стационарните камери, които имат светкавица.

3. Радарът не може да ви засече, докато се намирате в тунел. Независимо дали камерата на КАТ е стационарна, или мобилна, дори и да е поставена наблизо, до изхода на тунел, тя не може да улови правилно обратния сигнал, който се отразява от стените.

4. Градското видеонаблюдение не може да определи вашата скорост. Видеосистемите по улиците в София и останалите по-големи градове не са радари. На база на техни клипове не могат да бъдат съставяни електронни фишове за скорост.

5. Стационарните камери не виждат коли със скорост над 250 км/ч. Колкото и космически да звучи, водачите, профучаващи бясно край радара на шосето, остават незабележими.

6. Истината е, че дрегерът измерва алкохола в количество издишан въздух. С други думи – съдържанието в кръвната проба не е същото. Когато уредът, който носят катаджиите, ви покаже алкохол над допустимите 0,5 промила, не бързайте нито да се отчайвате, нито да се опитвате да пробутате подкуп.

7. Уредът за алкотест трябва да е годен и задължително да е собственост на МВР. За всеки дрегер полицаят е длъжен да носи документ, в който пише вида му и кога е минал за технически преглед.

8. Не всеки полицай има право да пише акт или фиш. Вгледайте се внимателно в униформата, името, фамилията и длъжността на полицая, който ви е спрял за проверка.

9. Винаги изисквайте фиш за нарушения, които се наказват с глоба до 50 лева. Ако ви хванат в нарушение и сте съгласни с вината си, настоявайте да ви напишат фиш, а не акт.

10. При употреба на зимни гуми глоба няма. При проверка на гуми катаджиите могат да пропуснат да споменат, че в закона няма санкция, ако се кара с летни гуми през зимата.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


83 Niki Popov 20.02.2014 | 10:16
Статията е интересна, с някой неща съм съгласен с други - не. Искам да споделя какво ми направи впечатление днес. Имах работа до 2 РПУ-Варна , наложи се да изчакам малко, и докато чаках се загледах в служебните полицейски автомобили - нито един автомобил спрян там нямаше стикер за гражданска отговорност и винетен стикер. Имаха само стикер за годишен преглед. Интересно , тези коли не се ли движат по пътищата?! А иначе някой спомена , че са добре оборудвани полицейските коли- браво! Може и да не съм прав , ама май трябва и в това да са изрядни полицейските коли!
82 ТЕСЛАТА БАСТУНОВ 10.02.2014 | 22:44
10 брутални глупости,написани от .......
81 Georgi Dimitrov 10.02.2014 | 14:35
Дългогодишната ми практика (над 25г. и 300хил км.) и без ПТП по моя вина, ме е научоло, че полицая винаги когато те спре е Прав, а ти си седнал, но когато отидеж ба си плащаш (и особено, ако си с адвокат), ти си Прав, а другия (от другата страна на бюрото), седнал!Законът и "бруталните тайни" са на страната на този, който може да си плати на по-добър адвокат.Така е за съжаление в целия "демократичен" свят (е в Китай се мъчат да го променят, но ние не харесваме методите им), а останалия, които наричахме социалистически, сринахме.
80 Борислав Боянов 10.02.2014 | 14:07
Браво вече знам!
79 Georgi Mermekliev 07.02.2014 | 01:33
Ами какво да кажем когато куките се крият като мишки из храстите със радарите???? човек трябва да си търси правата БРАВО ЗА СТАТИЯТА и БЪЛГАРИЯ Е ВЪВ ЕВРОПА А НЕ Е АМЕРИКАНСКИ ЩАТ ВЪВ БЪЛГАРИЯ ЧЕНГЕТАТА НЯМАТ НИКАКВА ЕТИКА ВЪЗМОЖНО Е И ДА ТЕ БИЯТ НЯКЪДЕ ПО ПЪТИЩАТА АКО ИМ СЕ ОПЪНЕШ ЗА ЗАКОНИТЕ ЗАКОНИТЕ НИ СА ОТ БАЙ ЖИВКОВ ВРЕМЕ.
78 Georgi Mermekliev 07.02.2014 | 01:04
колега за алкохол ако е упорит куката те разбирам ама за подкуп не вярвам как ще го докаже
77 Виктор Т 05.01.2014 | 00:02
1. А екип с радар на пътя, патрулен екип ли е ? 2. .. и камерите без светкавица, но с допълнително осветление. 3. Съвсем не съм убеден.. 4. Всъщност може. При наличието на няколко камери, може да се изчисли средната скорост между първата и последната. Друг е въпросът дали това се прави в момента в България. В други страни - да. 8. Добър съвет, но само наполовина. Не става ясно кои полицаи имат право да пишат акт или фиш, и за какво точно да гледаме в униформата, името, фамилията и длъжността. 10. Понятието "зимна гума" не съществува в Закона за движение по пътищата. И все пак, там има изискване към дълбочината на протекторния рисунък (грайфер). Така че, дори и да карате със "зимни" гуми през зимата, пак може да сте в нарушение, ако те са на 10 сезона и са останали без грайфер. Като цяло е хубаво шофьорите да си знаем правата, но мисля че подобни статии излишно засилват и без това прекомерното желание на българина да е по-хитър от законите и да заобикаля правилата при всяка възможност.
76 Aksay Salim 04.01.2014 | 17:15
аз несъм съгласен с точка 3 ,лично аз бях спрян за проверка ,тъкмо излизах от последният тунел по магистралата ,,софия-русе''при условие ,че при влизане в тунелвече бян със 70км. хората са сложили знак ,забранена е скороста над 80км.,та при излизане аз бях със 70км, и пак ме спряха, никой катаджия нете засича вътре в тунела все извън тунела е ,когато катаджията ме извика до патрулката си , в същото това време гледах радара и той изписа 130км, като засече един румънски джип и катаджията скочи пред него,така че помислете си дали нее по-добре да си спазвате правилата или ще карате спокойно,като се доверявате на такива неща.
75 Todor Vachev 04.01.2014 | 01:10
4. Градското видеонаблюдение не може да определи вашата скорост. Видеосистемите по улиците в София и останалите по-големи градове не са радари. На база на техни клипове не могат да бъдат съставяни електронни фишове за скорост. 5. Стационарните камери не виждат коли със скорост над 250 км/ч. Колкото и космически да звучи, водачите, профучаващи бясно край радара на шосето, остават незабележими. Не мисля, че това е вярно, скоростта може да бъде определена много лесно с много прости сметки за 4. а колкото до 5. има скорост при която не могат да ви засекат, но тя не е 250км/ч, а много по-висока.
74 Stiliyan Tenev 01.12.2013 | 22:44
Номер 8 i 9 не са верни . Абсолютно всеки полицай може да ви глоби ако нарушавате правилника за движение , доколкото за фиша - той не може да бъде обжалван и колкото и да не сте съгласен си го плащате . Наказателното постановление което се издава въз основа на акта може да се обжалва в съда . От тук си правя извода , че и останалите 8 неща са под съмнение.
73 Simi Alesoff 29.11.2013 | 00:32
И на кого ще помогне тази информация, на идиотите, които сега и в тунела ще започнат да карат като бесни. Някои има ли представа колко е опасна катастрофа в тунел и какъв пожар може да стане. А представете си пиян шофиор в тунел- ще минете ли оттам с децата си? Трябвало да си знаят правата... Научи първо задължанията си и не вреди на другите. Прост народ, никога няма да се оправи тази държава, защото промяната идва от промяна в съзнанието. Ако ви се мре на пътя- радваите се на "разшифровенето" на полицеиските таини.
72 Gazo Bazo 28.11.2013 | 22:52
Всичко без частта с 250-те километра в час е вярно. Работя за фирма, пройзвеждаща камери за отчитане на скорост на се превозни средства и за съжаление се налага да ви информирам, че: 1)Има два вида камери: -с вграден радар (които могат да засекат скорост много по-висока от 250 км/ч и които са разположени в по-голямата част от страната) -без вграден радар, а със високоскоростна снимачна техника. Те измерват скоростта на движест се автомобил на базата на брои направени снимки за даден период от време с помощта на специално направен за целта софтуеър. Такива камери има в началото на магистралата София-Пловдив от страна на София. Те също могат без проблем да засичат скорост над 250км/ч и се използват за измерване на скорост на излитащ ракети/сувалки от НАСА. Общо взето не ви съветвам да се пробвате да се изплъзнете от глоба карайки с висока скорост.
71 Милен Цветанов 28.11.2013 | 22:13
Много добра статия. 1. Уредът е ясен трафик радар - който не гледа а спи гори. 2.Дори и да не снимат имаѝ и други участници в движението с по - "сиромашки" автомобили. 3.Може но ако се случи нещо в тунела тежко им и горко на хората останали в капана вътре. 4.Караш си в града но не забравяй, че возиш децата и семейството. 5.Ако искаш можеш и да караш със 500 км/ч.но в космоса, по пътищата почти всички паметни плочи са на състезатели чиито коли може и да летят. 6.Дрегерът се използва за проба за алкохол УПОТРЕБИЛ ЛИ СИ АЛКОХОЛ нямаш място зад волана. "Пиян шофьор УБИ на място пешеходец". 7.Документът гаранционна карта ли трябва да бъде? 8.Каква трябва да бъде униформата на "горски" или на "пожарникар" 9 и 10 за акт или фиш зависи от нарушението а за гумите проблемът си е на шофьора ако иска да чупи пръсти в студа и да се чуди какво да прави. Статията е перфектна в медиите постоянно се говори за предотвратяване на ПТП с ранени и жертви. Много е поучителна особено за приятелите на чашката, а след това на високите скорости. Погледнато реално почти всички катастрофи са в следствие на несъобразена скорост или повечко салати. ВНИМАВАЙ УТРЕ МОЖЕ ТИ ДА СИ ПОТЪРПЕВШ ИЛИ НЯКОЙ ТВОЙ БЛИЗЪК. БРАВО НА АВТОРА НА СТАТИЯТА!
70 Konstantin Kondurov 28.11.2013 | 17:36
Това за гумите е много субективно може да съм със зимни гуми на повече от две лета и те са се изпекли и втвърдили и все едно си си с летни гуми така че за гумите не може да се напише в закон
69 Enchanted Melodie 28.11.2013 | 12:30
Половината неща са абсолютни глупости! Патрулните екипи разполагат с добре оборудвани автомобили и радари, които засичат скоростта до 410 км/ч.; Колкото и да се вглеждаме в униформата на полицая не знаем за какво да гледаме,та май ще си пишат фиш/акт,а в този ред на мисли- някой от вас пробвал ли е да спори с полицай за това какво иска, но при мен не завърши толкова добре. На всичкото отгоре в закона може да няма санкция за гумите,но със сигурност е споменато нещо за умишлено застрашаване живота на околните предизвикано от безотговорно поведение...
68 Ivan Petrov 28.11.2013 | 12:28
глупости пишете!
67 Ivan Petrov 28.11.2013 | 12:28
пълни глупости :)
66 Angel Angelov 28.11.2013 | 12:07
Само, че колега ако полицая е тъп и упорит :) и даде проба до 30 мин. и тя е отрицателна може(и най-вероятно ще) да те съди за клевета и т.н... И правенето на много "хитър" може да ти излезе доста по солено от един акт или фиш.
65 Добромир Цанев 28.11.2013 | 11:19
Аз да ви кажа един интересен номер който може да направите когато не сте доволни , че ви пишат акт ! Когато ви напишат акта ви карат най - долу да напишете възражение и ако нямате такова се подписвате. Там в графата за възражения пишете , че полицая е употребил алкохол или ви е искал пари преди да ви пише акта и само вижте какво ще стане! Аз лично съм го пробвал и полицаят смачка акта изпсува и ме пусна !
64 Dimitar Petrov 28.11.2013 | 10:14
Обаче,аз мога на драго сърце да оспоря поне едно от тия твърдения.Да речем,че камерите не можели да снимат с над 250 км/ч,да имаш да вземаш,могат и още как,само че нещо Вие не сте запознати,аз имам горчив опит и казвам Да могат.
63 Г-ца Не Ми Пука 28.11.2013 | 07:30
Боже,пълно е с такива нелепи статии тук.. Кой идиот ги пише? И по-важно кой им вярва?!?!?! Хора не се хващайте на тея глупости,ще има бая актове и фишове да изядете иначе ....
62 Jivko Marinov 28.11.2013 | 07:11
da ama policaia koito me spria onzi den mi kaza 4e mnigo televizia gledam za tiah ne vaji zakona
61 Ivan Chek 27.11.2013 | 23:33
Трябва да има закон в който да задължава водача да е с зимни гуми и това с камерата, че не може да те хване с над 250км/ч са пълни глупости
60 Ив Иванов 27.11.2013 | 23:06
3.т Когато ви показват със каква скорост сте карали за да ви напишат акт, погледнете часа на засичане. Мен се опитаха да метнат по този начин, със скорост засечена 38 мин. преди да спрат мен за превишена скорост. Във такава ситуация поискайте тариране на радара от друг патрулен екип и позвънете на 112.
59 Божидар Антов 27.11.2013 | 22:47
Съдейки по т.2 и т.5 може да се стигне доста бързо и безнаказано до морето през нощта :D
58 Todor Toshev 27.11.2013 | 22:19
По 5-та точка ,ще кажа само браво на човека ,който е качил статията,сега голяма част от шофьорите ще нарушават ,за да не ги хващат камерите ,като създават опасност за ПТП и други опасности за пешеходците,понеже с над 250 км не ги хващат стационарните камери,много добре,след като знаят това направо чудесно,относно 10-та точка никой полицай не го интересува със зимни или с летни гуми си ,важно е да имаш грайфер,който отговаря на допустимите норми!
57 Margarita Prodanova 27.11.2013 | 21:27
Тайните за да избегнете санкция от КАТ са написани в ЗДвП.Спазвайте ги и ще имате по малко проблеми на пътя,а и повече от вас ще останат живи и здрави.Колкото до това дали пътните полицаи имат право да имат радари!По определени пътища да.Ако ви искат пари не давайте,но и не давайте за да избегнете санкция.
56 АйНюз Съкс 27.11.2013 | 20:14
Коментарите от 44 до 50 си личи, че са написани от автора или редактора. Смехотворни новини и твърдения доста често чета в социалните мрежи, но това се дължи само на факта, че словото има свобода, и тя често е свободата да бръщолевим всевъзможни глупости за да трупаме популярност. Изчетох всички коментари и виждам как доста хора се заблуждават че това е чистата истина. Ако искате да прочетете нещо полезно, прочетете "Закона за движение по пътищата" с всички до момента поправки, и тогава си правете сметката. Да разкривате 'тайни' без факти които да поддържат такива твърдения, значи да сте поредните лаладжии дето се чудят с какво да станат по-интересни.
55 Todor Velikov 27.11.2013 | 18:50
Статията е написана неграмотно и подвеждащо. Има много неточности и не мога да повярвам, че толкова хора са впечатлени. Допускам автора да е написал част от коментарите по-долу. По емпиричен път съм стигнал до извода, че 6 от 10те брутални тайни не са факти Освен това съм юрист по образование Последно тази статия би накарала повече хора да правят нарушенияр тъй като възприета за реалност се губи респект от закона Това е пагубно и опасно за прост народ като нашия
54 Lyuba Nikolova 27.11.2013 | 18:22
Полезна информация !!!
53 Йордан Григоров България 27.11.2013 | 18:10
Знаете ли, че радарът трябва да е минал през мерки и теглилки, също така да има стикер до кога е годен за употреба..... Знаете ли, че ако униформен спре за проверка жена, то тя може да му откаже и да изиска според закона жена да провери нейните документи.... Има още други интересни неща, не само тези
52 прани гащи 27.11.2013 | 16:45
това, че няма глоби за летни гуми е стара истина и няма как да се отрече. само, че нека това да стане ясно на всички и тези летни гуми да станат задължителни за колкото се може повече хора.
51 вербална нота 27.11.2013 | 16:44
повечето от тях звучат абсурдно, но това го отдавам на редакционната политика, която не е нещо особено и трябва да се промени ако искат нещата да вървят и да се развиват.
50 триста зора 27.11.2013 | 16:43
да, това е самата истина и такива снимки не могат да се направят, когато една кола преминава с толкова голяма скорост. нека това да се знае и колите да преминават с по-ниска скорост покрай камерите занапред.
49 ленено семе 27.11.2013 | 16:42
да, това е една много полезна статия, която няма как да подминеш с лека ръка. нека тези неща да се знаят и колкото се може повече хора да са наясно с тези истини.
48 прани гащи 27.11.2013 | 16:41
това е много важно да се знае, защото не се знае какво може да се случи. нека и занапред да се разкриват такива неща, за да може хората да си знаят.
47 вербална нота 27.11.2013 | 16:40
нека да се знаят тези тайни, за да може на всички нас пътуването да ни е по-добре и това да се отразява на нашето поведение.
46 триста зора 27.11.2013 | 16:40
това са си едни истини, които трябва да се знаят от всички, за да може да управляваме автомобилите си по-добре.
45 ленено семе 27.11.2013 | 16:39
това са едни много важни истини, които не само, че трябва да се спазват, ами и трябва да се знаят от всички, за да може да караме спокойно по улиците.
44 Виличка Лъжичкова 27.11.2013 | 16:29
:)) не ги знаех тези тайни,само че си мисля,че полицаите няма да се оставят така лесно :)
43 Valeriy Vichev 27.11.2013 | 15:58
Какво значение има скорост над 250км/ч.-не сме Германия.Закона ясно го казва-всеки превишен км.над определения лимит пропорционално расте и наказанието.По-важно е доказателството за актуалните показания на дрегера където имаш право на кръвна проба в рамките на точно 30 мин.което се доказва с бончето издадено от центъра.
42 Stoyan Yordanov 27.11.2013 | 15:56
винаги сме виновни
41 dancho danchev 27.11.2013 | 15:33
Не взимай всичко чиста монета, че решат ли да те санкционират винаги ще намерят причина да го сторят.
40 Ивелина Бобова 27.11.2013 | 15:04
"10-те брутални тайни, които катаджиите не желаят да знаете" Доста са интересни и ще се постарая да ги запомня, за да мога да им кажа някой ден. :)
39 raliza gospodinova 27.11.2013 | 14:52
Не всеки полицай има право да пише акт или фиш. Вгледайте се внимателно в униформата, името, фамилията и длъжността на полицая, който ви е спрял за проверка - Така ли? Трябва повече да се поинтересувам.
38 Lusi Lusien 27.11.2013 | 14:48
Много пъти съм си мислил - защо КАТаджиите ни не работят както пътните полицаи в САЩ??? Нали днес всичко копираме от там?! В САЩ ако полицай в патрулна кола види нещо нередно по автомобила или види, че някой кара по-бързо от разрешената скорост, пуска маяците и за кратко сирената, при което шофьора спира на първото удобно място. Ако е изгоряла крушка примерно, карат ви да я смените пред него... Ако нямате - той ви дава нова, а ако ръцете ви са заврени отзад... той ви я сменя! След това ви дава фиш, който се плаща до 48 часа в тамошната община с малка надценка! За скорост...... Знаете какво става - правят ви капан ако не спрете и затвора не ви мърда!!! Та така...... Ако се въведат тия порядки и тук, ще е добре. А ако сложат на всеки полицай и микрофон - докато е на работа, всичко да се записва - тогава ще е чудо!!! На секундата ще секнат думите "и ся ко прайм???"!!!
37 Антон Антонов 27.11.2013 | 14:46
Информацията ще ми бъде от полза. Ще се радвам ако споделите още "Тайни, които могат да облагодетелстват множество шофьори". Благодаря!
36 известна личност 27.11.2013 | 14:40
"5. Стационарните камери не виждат коли със скорост над 250 км/ч. Колкото и космически да звучи, водачите, профучаващи бясно край радара на шосето, остават незабележими." - Значи заради това рекорда у нас е до 241 км/ч. Минавали са и с повече покрай камерите, но те просто не са успели да направят нужните снимки :).
35 властен олигарх 27.11.2013 | 14:39
Това не е вярно. Имат си радари и всичката налична техника. Не знам на кого му хрумна да вярва в това. Мини покрай някоя патрулка с висока скорост и ще ти покажат уред с колко си минал. После ела и се олачи на iNEWS, че са те излъгали в преценката си :).
34 david copperfield 27.11.2013 | 14:38
И накрая да си отнесете акта, както трябва :). Това не означава, че ако единия няма право да пише актове, то другия няма. Едва ли има патрулка, в която и двамата да не могат да съставят глоби.
33 властен олигарх 27.11.2013 | 14:37
За някои съм склонен да вярвам, че е така, но други ми звучат абсурдно. Как ще ви спре полицай за превишена скорост, ако няма уред? Че дайте ако стои на ограничение 40, то да минем с 120 по тая логика...
32 David Hayemaker 27.11.2013 | 14:36
"Патрулният екип на пътя не разполага с уред, с който да засича превишена скорост." - Това ако го прочете някой полицай и много ще ви се смее. Имат си радари и така наречените "пистолети", с които ви изчисляват скоростта.
31 Toni Pavlov 27.11.2013 | 14:35
само мобилните
30 david copperfield 27.11.2013 | 14:35
"10. При употреба на зимни гуми глоба няма. При проверка на гуми катаджиите могат да пропуснат да споменат, че в закона няма санкция, ако се кара с летни гуми през зимата." - Обаче ако се случи така, че стане катастрофа и вие не сте виновен за нея, то вие ще отнесете глобата, а не другия водач, който си е сложил зимните гуми...
29 Toni Pavlov 27.11.2013 | 14:33
само мобилните
28 Hristo Andreev 27.11.2013 | 14:26
не засичали стационарните камери с над 250 км/ч... ДА ДА който не вярва да пробва да види че и с 320 км/ч снимат :)
27 Janeta Ivanova 27.11.2013 | 13:49
Много полезна информация, не ги знаех тези трикове както и за гумите, мислех се, че ако те хванат през зимата с летни гуми спокойно могат да те глобят.
26 нова надежда 27.11.2013 | 13:41
Това, че няма глоба за летни гуми, не го знаех.
25 нова надежда 27.11.2013 | 13:40
Не съм шофьор и си ми е добре така.
24 Фанка Василева 27.11.2013 | 13:31
Определено мисля да се възползвам и да следя, особено за актовете. Аз съм на мнение, че не трябва да се дават подкупи. Всеки да си носи отговорност.
23 Juja Jujkova 27.11.2013 | 13:29
Някой и за мен са малко абсрудни, ама знаеш ли...примерно това, че нямали радари с които да ти засекат скоростта не го вярвам. нали сме ги виждали как ги държат?
22 Suzi Quatro 27.11.2013 | 13:28
Истината е, че когато сме в нарушение, СМЕ СИ В НАРУШЕНИЕ и колкто и да се прави нма маймуни, това няма как да се промени или изтрие. Когато се научим да си носим отговорност за такива неща и спрем да предлагаме подкупи, тогава ще започнат да се променят много неща в тази държава. Но докато НИЕ самите предлагаме на полицая 20-левка за НАШЕ нарушение, не очаквайте отсреща, като държава да ни се отвръща по-различно.
21 Дива Самодива 27.11.2013 | 13:27
Ахаха, е да бе, ама все пак е ДОБРЕ да си го знаеш. Иначе те може и да те лъжат, че са те засекли с повече от допустимото км, поискай им после да видиш радара.
20 Juja Jujkova 27.11.2013 | 13:26
Така е. Ама никой не чете законите, а виж колко много неща се пропускат, като това, че не всички полицаи могат да бъдат патрулки и да ти пишат фишове или актове.
19 Suzi Quatro 27.11.2013 | 13:26
Ахаха;) Е те нали ти се представят (повечето) като те спрат, ама верно дали имат право да извършват така дейност всички, не е много ясно.
18 Дива Самодива 27.11.2013 | 13:25
Не е така. Имат някои вътре в самите патрлуки - нали това казвах, че съм виждала вътре рада, който ме беше засякъл.
17 Juja Jujkova 27.11.2013 | 13:24
Най-добре си правете нещата, както трябва и ви никакъв случай не карате с летни гуми, ако не искате да пострадате или да нараните другите хора.
16 Suzi Quatro 27.11.2013 | 13:24
" Истината е, че дрегерът измерва алкохола в количество издишан въздух. С други думи – съдържанието в кръвната проба не е същото. Когато уредът, който носят катаджиите, ви покаже алкохол над допустимите 0,5 промила, не бързайте нито да се отчайвате, нито да се опитвате да пробутате подкуп." - АХАаа! Значи все пак не мери точно дрегерът и кръвната проба си остава най-точният тест за измерване на алкохол в кръвта.
15 Emily Reed 27.11.2013 | 13:21
Това е положението, човек трябва да си знае правата и да си ги търси, повече от нас обаче са тотално невежи и от това си патим.
14 Дива Самодива 27.11.2013 | 13:20
"Патрулният екип на пътя не разполага с уред, с който да засича превишена скорост. Ако някой катаджия ви спре, твърдейки, че се движите с превишена скорост, на секундата го попитайте с какъв уред констатира това." - Е това не е вярно?? Първият ми фип го написаха заради рпевишена скоросто и ми покаха на уред вътре в колата как ме е засякло и беше точно с толкова над допустимото, нали знам с колко съм карала;)
13 Doggy Cat 27.11.2013 | 13:17
много интересна статия, наистина изненадващо.
12 Пламен Панайотов 27.11.2013 | 13:06
Хм.. Не знаех, че полицаите не носят в себе си радари, с които да засичат скоростта на колите, а иначе ги спират, когато си мислят, че са превишили, това е много неправилно .
11 Nikolai Deshliev 27.11.2013 | 13:04
Само мобилните не могат колега.Прочети по-внимателно
10 Lons Daless 27.11.2013 | 12:54
И на важното нещо което не е споменато,когато ви спре патрул можете да поискате от полицая документ с който му е позволено да изваршва патрулна дейност или квото е там името :))
9 Батко Реджеп 27.11.2013 | 12:49
Хм, значи камерите не могат да снимат през ноща . Дано повечето шофьори, не разбират за това, защото си представям как ще тръгнат да карат ...
8 mitko velev 27.11.2013 | 12:42
Това са ми известни неща на мен, но все пак полезно като информация.
7 Экатерина Карапетрова 27.11.2013 | 12:21
Въобще не разчитам на тези неща, тъй като полицаите се опитват да се възползват всячески от нарушенията ни и понякога и без вина сме виновни, поради тази причина лично аз си купих камера, макар че и тях ги водят нещо като СРС и у нас били незаконни и не са доказателство в съда, а в САЩ и снимките в социалната мрежа са...
6 Megy Kaperony 27.11.2013 | 12:10
Благодаря!
5 Ivan Morkov 27.11.2013 | 12:09
МАЛКО МЕ СЪМНЯВА ТОВА ЗА ТРЕТА ТОЧКА,ИМАМ МНОГО ПОЗНАТИ ИЗПИЩЯЛИ ОТ ТУНЕЛА КЪМ ЛЮЛИН,А И ТОЗИ КОИТО НЯМА ПРАВО ДА ПИШЕ ЩЕ ВИКНЕ ТАКЪВ ДЕТО ИМА ПРАВО
4 Marti Aleksieva 27.11.2013 | 11:50
Не мога да повярвам, какви са тези неща, за някой мога да се съглася, но за останалите ми е доста трудно. Интересни факти.
3 Теодора Динева 27.11.2013 | 11:36
Това наистина е много полезна информация.
2 Пламена Недялкова 27.11.2013 | 11:28
Статията е много интересна :)
1 Емилия ОтЛьонеберя 27.11.2013 | 11:23
баси, не ги знаех тези работи, малии, сега ще ги спукам

ТВ програма

Кино

  • Сега Говори сега следобеден блок/п/
  • 02:15 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 02:45 Денят започва с Георги Любенов /п/
  • 05:40 Звезден прах тв филм/п/
  • 06:00 Книга на книгите 2 анимационен филм
  • 06:30 Звезден прах тв филм
  • 07:15 Телепазарен прозорец
  • 07:30 Домът на вярата Свети Четиридесет...
  • Сега "Лошият Дядо Коледа 2" - комедия,...
  • 02:30 "COOLt" - лайфстайл предаване с...
  • 03:30 "Приключенията на робота Ари" -...
  • 05:30 "Дракони: Надпревара до предела" -...
  • 06:00 "Богатствата на България" -...
  • 06:30 "Космически забивки: Нови легенди"...
  • 09:00 "Тази събота и неделя" - уикенд...
  • 11:00 "Богатствата на България" -...
  • 01:10 "Doom" - с уч. на Декстър Флетчър,...
  • 03:50 "Най-мрачният час" - с уч. на Гари...
  • 06:20 "Иконостас"
  • 06:50 "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 07:50 "Събуди се" - предаване
  • 11:00 "Съдебен спор" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "В Шотландия за Коледа" - с уч. на...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.