Близо милион и половина лева с ДДС ще струва външната и вътрешна реклама на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз, стартиращо на 1 януари 2018 г. Срокът за подаване на оферти приключва днес. Целта на конкурса е да се осигури брандиране и на Постоянното представителство на България в Брюксел, което ще играе ключова роля при шестмесечното председателство на ЕС, предаде БГНЕС.
Победителят в обществената поръчка трябва да осигури минимум 18 билборда и 10 мегаборда за поставяне на винили с реклама на българското председателство на ЕС по булевардите "Брюксел”, "Цариградско шосе”, "България”, "Черни връх”, "Евлоги и Христо Георгиеви” и в района на НДК. Рекламни транспаранти ще бъдат поставени и на новия пешеходен мост на бул. "Цариградско шосе” при "София Тех Парк". Фасадите на представителни сгради (Министерски съвет, Президентство, Народен театър "Иван Вазов”) също ще бъдат осеяни с рекламни транспаранти на председателството.
Предвижда се поставянето на 100 винила върху електрическите стълбове на булевардите "Брюксел”, "Цариградско шосе”, "България”. Поне 20 ще са рекламните съоръжения, които председателството на ЕС ще ангажира в метрото. Голяма част от външната фасада на Националния дворец на културата също ще бъде обагрена с реклами на председателството. Брандиране се предвижда на Резиденция "Бояна”, терминали 1 и 2, както и на правителствения терминал на летище "София”.
Брандиране се предвижда за фоайетата и залите на НДК, в които ще се провеждат заседания на различни съвети, пресконференции, брифинги, както и протоколни снимки, зала "Джон Атанасов” в София Тех Парк. Фирмата-победител ще трябва да осигури доставката на готовите материали до 15 декември 2017 г.