30 септември е датата, която "Продължаваме промяната" и Кирил Петков наложиха като срок да могат да се удължат действащите досега договори на пътните фирми. Аз го попитах защо при условие, че можем да решим генерално проблема до сключване на нови договори по процедури по Закона за обществените поръчки, това е най-логичното, моето решение беше изпратено писмено. Само че той каза: Така по този начин ще си гарантирам, че коалицията ще върви по-дълго време и няма да бъде бутнато правителството. Предлаганите решения за пътищата са бомби със закъснител, заложи се гигантска криза, ако фирмите доброволно не продължат да си вършат работата ще се предизвика огромна катастрофа", заяви в "Денят започва" Гроздан Караджов, министър на регионалното развитие и благоустройството в оставка.
Той призова служебният кабинет да направи ревизия на работата на правителството на Кирил Петков. Караджов повтори тезата си, че след 30 септември държавата ще остане без пътно поддържане по вина на премиера.
Според Гроздан Караджов липсва законово основание на базата, на което пътните фирми да си възстановят договорите.
"50 процента от средствата са изплатени. Няма да може да се прави аварийно поддържане след 30 септември. Случващото се е начин да се изолира президентът от процеса на разплащането на тези фирми, ако имаше служебен кабинет, ето че ще има", допълни Гроздан Караджов.
Според него са спрени всички големи инфраструктурни проекти.
"По отношение на Агенция "Пътна инфраструктура" бяхме блокирани от "Продължаваме промяната", лично от Кирил Петков", каза още Гроздан Караджов.