Кой реди служебното правителство - Плевнелиев или Прокопиев?

Според лидера на РЗС кръгът на Прокопиев ще управлява. Имало очевидна връзка между президента и олигарха

по статията работи: Кремена Бедерева | 07.03.2013 | 09:58
Кой реди служебното правителство - Плевнелиев или Прокопиев?
inews.bg/Марио Евстатиев

"Целта на Иво Прокопиев е да се предизвика хиперинфлация в страната и така да се стопят неговите огромни дългове от около половин милиард лева".

Това заяви в ефира на TV7 лидерът на РЗС Яне Янев. За връзка между президента Росен Плевнелиев и олигарха Иво Прокопиев и Алексей Петров, която е повече от ясна, обяви и самият водещ Николай Бареков.

Ако се разровим в миналото, тази връзка изпъква от една немска фирма, в която Плевнелиев е бил съдружник с Иво Прокопиев. Въпросът е доколко Росен Плевнелиев се е облагодетелствал, добави водещият.

Той призова президента да излезе открито пред обществото и да обясни отношенията си с кръга на Прокопиев. Бареков посочи, че в медиите на олигарха вече правят защитна кампания на президента и нападат всички, които се обявяват срещу предприети от него действия.

Лидерът на РЗС Яне Янев пък коментира слуховете, че служебният премиер ще бъде Саша Безуханова - мениджър на високотехнологична компания. Според Янев изборът й е договорен и потвърждава тезата, че кръгът на Прокопиев ще управлява служебното правителство. "Това правителствено в момента не го реди Плевнелиев, а Иво Прокопиев", категоричен е Янев.

"Нека да се опомни нашият народ и да разбере, че не трябва да е маша в ръцете на групировки".

Служебният кабинет трябва само да се съсредоточи върху провеждане на честни избори, а не да се назначават толкова много вицепремиери и министри, които няма да свършат нищо за краткото време на това временно правителство, категоричен е Янев.

Според лидера на ВМРО Красимир Каракачанов президентът Росен Плевнелиев не е в състояние да състави служебно правителство и умишлено бави този ход. Досега трябваше да е извадил поне пет имена на министри, заяви Каракачанов.
Всички партии трябваше да върнат мандата за един ден, веднага да заработи служебен кабинет и да се направи пълна ревизия на досегашното управление, допълни лидерът на ВМРО.

Каракачанов предвижда, че следващият, на който ще се поиска оставката, е именно президентът и нарече  Плевнелиев "поредната кадрова грешка на ГЕРБ”.

Красимир Каракачанов поиска служебният кабинет да направи ревизия на състоянието на държавата и до два месеца да изнесе пред обществото резултатите от тази проверка, ако иска хората да имат доверие в институцията. Вместо това, президентът бави назначаването на кабинета и вероятно ще обяви имената на министрите в последния момент.

От своя страна пък водещият Бареков предложи премиер да си стане Иво Прокопиев със заместник Трайчо Трайков и Симеон Дянков и да се приключи с играта на президента. Той коментира, че прекалено много зависимости витаят около държавния глава и това трябва да бъде обект на разследване. 

Не е тайна и че съпругата на президента Плевнелиев - Юлияна Плевнелиева повече от 7 години е на заплата в "Икономедиа”, а най-добрата й приятелка е съпругата на Прокопиев - Галя, която оглавяваше икономическия седмичник "Капитал”.

Въпреки че семейство Прокопиеви изнесоха бизнеса си от България и заживяха в Сингапур през 2010 г., връзката между двете не е прекъснала и за миг. Свързва ги общата им съдба на многодетни майки – Юлияна има три деца, а Галя – четири, и страстта им по пътешествията и пътеписите.

Юлиaна Плевнелиева пък щяла да избира служебния кабинет, твърдят близки от обкръжението й. Първата дама има толкова силно влияние върху съпруга си Росен Плевнелиев, че той я слуша за всичко и се допитва до нея и по професионалните си въпроси. Неслучайно първата дама е определяна като президентът в сянка, тъй като тя дърпа конците на мъжа си. Хората, които познават Юлиaна Плевнелиева твърдят, че Росен Плевнелиев й се доверявал за всичко, писа "Всеки ден”.

Интересно е да отбележим, че Юлияна е само на 23 години, когато среща Росен Плевнелиев. Тогава тя е новоизлюпена юристка от Нов български университет, а той – женен за съпругата си Вероника. Юлияна го развежда с лекота и го дарява с три деца. Започва работа при семейния им приятел Иво Прокопиев в "Икономедиа”.

Днес Юлияна Плевнелиева притежава имоти и тлъста банкова сметка – 7 къщи и 12 млн. лв. в банката. Първата дама има вили в Черноморец, село Баня, Разложко и дори на Халкидики. Семейството живее в луксозния комплекс "Резиденшъл парк” в къща за чудо и приказ. Заради тази къща президентът отказа да се нанесе в "Бояна”.

Росен Плевнелиев прехвърля повечето си имоти и пари на името на съпругата си, преди да влезе в политиката. Семейната компания "Плевнелиев консулт” става "Ателадиа консулт”, а Юлияна Плевнелиева става собственик и управител.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


400 Petur Marinov 08.03.2013 | 17:07
Много нахални хора ни управляват, не ги ли е срам, изобщо не се съмнявам,че ще си гледат техния интерес и ще ни досъсипят държавата
399 Margaritka Ilieva 08.03.2013 | 16:57
ПОсле не ни искат в Шенген, че как да ни поискат,след като дори вече на Европа са ясни тъмните среди около президента ни!
398 Вяра Петрова 08.03.2013 | 16:52
Предлагам Прокопиев- председател, жените и децата министри и Плевнелиев да е щастлив и приятелите му и т.н. пък ние ще се спасяваме!
397 Ruslana Hristova 08.03.2013 | 16:49
не го ли е срам, то пък изобщо защо не са станали ясни предварително кръговете му, преди да го избираме за президент, изобщо нямаше да гласуваме за него
396 Hari Bohosyan 08.03.2013 | 15:02
Сега,вече се съмнявам, дали Прокопиев не е казал,че изборите трябва да са на 12 май, т.е. да му е удобно на човека, да не да е по време когато не му е угодно
395 Viktor Qnchev 08.03.2013 | 14:54
Много ми е интересно, г-н ПРЕЗИДЕНТА ще каже ли нещо по въпроса...или пък първата дама да дойде да казва тя вместо мъжът си. Можеше направо тя да се кандидатира за президент ;)
394 Георги Георгиев 08.03.2013 | 14:49
А сега да го видим как ще се измъкне!! Добър план има приятеля му, на тях кво ли им пречи свръхинфлация, дреме им! до дни очаквам да се поиска и оставката на президента!
393 Zlatina Todorova 08.03.2013 | 14:49
като мъж ли , той е един мазен гаден подлизурко
392 Dobi Zvezdeva 08.03.2013 | 14:46
изобщо няма да се очудя ако това се случи
391 Krum Tonev 08.03.2013 | 14:45
Затова ли каза,че всичките му кандидати не били одобрени, от кого,от приятелите му ли ..
390 positive thinking 08.03.2013 | 11:39
Ужас, да вземе Плевнелиев да постъпи като мъж и да каже,че не може да ..слугува на съветите на групировки,ламтящи за пари, хич не ме интересуват дълговете на Прокопиев, можели за един човек да мизерстваме 7 милиона хора, нагли същества!
389 uchtiviq los 08.03.2013 | 10:49
Ми той Прокопиев явно е такъв хахаххаха, пък и може жена му на Плевнелиев да влезе в служебното правителство :Р
388 nina stanislavova 08.03.2013 | 10:23
аз също.то по време на избори се чудиш кое по малко зло уж да избереш ама то май май няма такова
387 Denica Mileva 08.03.2013 | 09:48
не знам как ама май политиката ги прави такива.или по точно са си такива , такива се разждат алчни и затова влизат в политиката а там стават още по големи изроди
386 Kremena Peteva 08.03.2013 | 09:34
не му стигат милиардите дето ги има и иска още.нагъл до безобразие.
385 visoko naprejenie 08.03.2013 | 09:29
Тоя Прокопиев какво още иска?!??!?! не стига,че живее с милиарди,че кой му е виновен,че е задлъжнял!! сега Плевнелиев ще състави правителство,така че да е щастлив приятеля му, изобщо не се учудвам!!
384 Rosi Nikolova 08.03.2013 | 09:22
Яне Янев може да го смятаме за много ексцентричен и забавен, но ако не е той ще стоим в неведение като овце!!! Плевнелиев изобщо не трябва да се заслушва в групировки, всички хора зависим от решенията му, да не се прави на много хитър,а да вземе да си смени малко приятелите
383 Митоди Михалев 08.03.2013 | 09:18
Плевнелиев мека Мара ще излезе! най-лошия от всички в ГЕРБ пък беше симпатичен-горе долу,преди да прочета тази статия! И аз викам да вземат да направят Прокопиев министър председател,че да си изчисти дълговете и да дръпне някой лев нагоре човека, да го съжалим!
382 Doggy Cat 08.03.2013 | 09:15
смяяятай за какво става въпрос, като нищо Плевнелиев да направи услуга на своя приятел Прокопиев и да го остави да си направи правителство както му е угодно, или по-скоро жена му ще му каже как трябва да се случат нещата... ейй,голяма наглост,не се ли наядоха вече на българския гръб!?
381 Milata Mila 08.03.2013 | 09:06
Ха, какво тъмно минало имал нашия президент, останах изненадана,обаче крадеца Прокопиев в никакъв случай не искам да дава наклон на правителството, Плевнелиев смелост няма ли да си признае,че е като пластелин в ръцете на престъпността.
380 Касиопея Харалампиева 08.03.2013 | 09:06
от двамата се чудя кои е по продажния . ама и двамата един дол дренки.може и двамата да са виновни да са се споразомяли нещо за някоя далавера
379 Kalin Vasev 07.03.2013 | 20:13
Да не се окаже Плевнелиев най-куцият?:)
378 принцеса веса 07.03.2013 | 20:11
Ама с гласа,който сме дали за него,сме дали зелена светлина на Прокопиев и Каолин,на наглата Кунева,Кристалина или Саша,които ги гласят за Премиер...и въобще за всички безредици и престъпления
377 Kalin Vasev 07.03.2013 | 20:11
ако са възпитани да превиват гръбнак и да обичат парите като баща си, от какво ще ги е срам?!
376 Kamen Popov 07.03.2013 | 20:10
а Плевнелиев не го ли с страх, че децата му един ден ще се срамуват от него?!!!
375 принцеса веса 07.03.2013 | 20:08
Много сгрешихме с избора си преди една година.То и алтернатива нямаше,ама те от десетилетия ни поставят пред избора "куцият кон или по-куцият кон"
374 Kalin Vasev 07.03.2013 | 20:07
Абе Плевнелиев е въздух под налягане -все гафове, все мънкане, че и кукла на олигарсите!
373 Kalin Vasev 07.03.2013 | 20:05
Късно стигна до мен тази информация - съжалява, че на изборите гласувах за Росен - стори ми се по-малкото зло, а той каква беля се оказа!
372 Rosi Marinova 07.03.2013 | 20:05
Аз съжалявам,че съм рожба на такава държава,в която парите са над всичко!
371 katya noveva 07.03.2013 | 19:58
Като много гаден филм, особено за голташкия народ!
370 katya noveva 07.03.2013 | 19:53
Корумпирани протежета, мошеници - какви ли не!
369 Kamen Popov 07.03.2013 | 19:52
Писна ми от Плевнелиев- най-слабият възможен президент!
368 katya noveva 07.03.2013 | 19:50
Да видим какво ще наредят продажници като Плевнелиев и Прокопиев!
367 Теодора Динева 07.03.2013 | 19:50
Можете ли да си представите,че някой,който притежава много крадени пари,ще издигне някой до Президент,за да му сработи плана,в който ще доведе страната до хиперинфлация,с негова помощ,за да си узакони парите?!Като филм...
366 Rosi Marinova 07.03.2013 | 19:45
Политиката наистина се оказа най-мръсното нещо.Не мога да повярвам на какви неща са способни хората за пари и,за да си защитят парите!
365 Теодора Динева 07.03.2013 | 19:44
Ми той се обърка здраво на кой по-напред на угоди.На кого какво дължи и какво е обещал...
364 принцеса веса 07.03.2013 | 19:42
Тези хора тотално ще разкажат играта на държавата...жал ми е за България,че ще я залее толкова много помия
363 Kamen Popov 07.03.2013 | 19:36
Даже и след 13-ти според мен Плевнелиев няма да е готов с имената - Прокопиев явно и той не знае кое протеже да назначи!
362 Kamen Popov 07.03.2013 | 19:35
Такива са били и преди това!
361 Rosi Marinova 07.03.2013 | 19:21
Само се чудя дали са си такива мазни,противни и алчни и преди да влязат в политиката,или политиката ги превръща в такива изроди?
360 Теодора Динева 07.03.2013 | 19:17
Много е грозна цялата тази работа.Аз се чувствам жестоко излъгана и предадена като гласоподавател.Доверие на хора в политиката не трябва да се гласува
359 katya noveva 07.03.2013 | 19:13
Труден избор - и четиримата са много отвратителни и пагубни за страната!
358 Rosi Marinova 07.03.2013 | 19:13
Да вземе да го нареди някой,който ще помисли за народа.Вече стана ясно,че не можем да очакваме това от президента,който има да връща доста услуги
357 petar banchev 07.03.2013 | 19:11
стига бе, ти ме разби, какви са тези престъпници тука бе
356 petar banchev 07.03.2013 | 19:10
ооо, забравил е той за нея, сит на гладния не вярва
355 petar banchev 07.03.2013 | 19:09
да, след като е зарязал другата си жена
354 katya noveva 07.03.2013 | 19:08
"Вероника Плевнелиева била изключително интелигентна жена, нейни близки казват, че ако не е бил баща й, Росен Плевнелиев е щял да си остане обикновен инженер"- Ето на кого дължи благодарност Плевнелиев, а не толкова на Прокопиев!
353 petar banchev 07.03.2013 | 19:08
вие какво очаквате от човек, който се е оженил, бащата на жена му му е помогнал да се издигне и той избягал с агънцето Юлияна, 23-годишната? какъв морал?
352 petar banchev 07.03.2013 | 19:07
бе според мен епитетите им отиват, но мекушавец и милионер, който си е направил кинтите, ане са налседствени, е оксиморон. Прави се на мекушавец, а е хитра хиена
351 petar banchev 07.03.2013 | 19:04
ей, писна ми от олигарси ли са, олигофрени ли са - едните ни водят, другите пък протестират, ама не знаят какво искат. дали да не вземем да станем военна република, та белким се появи някакъв ред. за какво ни е президент зависим от олигарси и парламент, зависим от Министерски съвет, който е зависим пак от икономически кръгове
350 galin tonev 07.03.2013 | 19:03
Да се чуди човек кой е най-противен - тарикатката Юлияна ли, мекушавецът-милионер Плевнелиев ли или мазникът-мошеник Прокопиев?!!
349 petar banchev 07.03.2013 | 19:01
не го вярвах, но след последните разкрития го вярвам
348 petar banchev 07.03.2013 | 19:00
олигар, президент, беден народ, ужас
347 Виолета Донева 07.03.2013 | 18:57
Това даже не е реъил,тези хора не знаят какво е срам.Това е нагла подигравка с народа...
346 galin tonev 07.03.2013 | 18:55
345 galin tonev 07.03.2013 | 18:54
344 Даная Михайлова 07.03.2013 | 18:52
Много му отиват тези определения .
343 стефан рогошов 07.03.2013 | 18:52
Не е тайна и че съпругата на президента Плевнелиев - Юлияна Плевнелиева повече от 7 години е на заплата в "Икономедиа”, а най-добрата й приятелка е съпругата на Прокопиев - Галя, която оглавяваше икономическия седмичник "Капитал”.ето я и женската връзка:))тя е силна, знаете
342 стефан рогошов 07.03.2013 | 18:52
следите ли ми мисълта? не кое да е дело, а "килърите". не за какво да е, а за източването на Тракиябанк. И не от кого да е, а от покойния застрелян показно банкер Емил Кюлев. какви са им познатите и приятелите на тези хора? направете си равносметка
341 zhoro nov 07.03.2013 | 18:51
340 нова надежда 07.03.2013 | 18:49
Тогава трябваше да не го пускат да напуска страната!
339 Даная Михайлова 07.03.2013 | 18:48
Ххаха , наистина така трябваше да го напишат. пЛЕВНЕЛИЕВ Е ЕДНА МАРИОНЕТКА В РЪЦЕТЕ НА пРОКОПИЕВ.
338 стефан рогошов 07.03.2013 | 18:48
льольо, ама хитрец, богат крадлив хитрец
337 стефан рогошов 07.03.2013 | 18:47
а знаете ли, че Прокопиев идва до България да свидетелства по делото "Килърите"? разпитваха го за Емил Кюлев. какво повече да говорим? Относно източването на Тракиябанк. Въобще има ли нещо свястно, с което лиоцето Иво Прокопиев да се е занимавало, освен гешефти, далавери, изнудвания чрез медиите си, заграбване от държавата, крадене и не на последно място - тровене на хората в Меричлери
336 стефан рогошов 07.03.2013 | 18:43
да видим какво ще обясни, че ми е любопитно
335 стефан рогошов 07.03.2013 | 18:42
т. нар "бели якички":)))
334 стефан рогошов 07.03.2013 | 18:41
Кой реди служебното правителство - Плевнелиев или Прокопиев?защо не написахте направо заглавие "Прокопиев реди служебно правителство"?
333 Даная Михайлова 07.03.2013 | 18:40
Издънка се оказа Плевнелиев . Сега ще кърши пръсти пред народа и ще се чуди как де замаже положението .
332 нова надежда 07.03.2013 | 18:34
И човек като Плевнелиев ни представлява пред света!!!
331 zhoro nov 07.03.2013 | 18:34
Плевнелиев, Прокопиев, Трайчо, Дянков - че те щюе ни се смеят и гаргите с тези - всичките мънкащи, зализани, с вид на смотаняци и милионери, смятайте какво би станало!
330 нова надежда 07.03.2013 | 18:31
12 милиона - еххх, на много хора дължи сегашното си положение Плевнелиев явно, на много хора трябва да благодари!
329 Виолета Донева 07.03.2013 | 18:30
Единият го реди в полза на другият :))То не е смешно,защото ще ревем с глас,ако им се получат плановете на тези двамата
328 zhoro nov 07.03.2013 | 18:29
И като дете са го шамарели по-големите, та едва ли - все е бил зависим от някого!:)
327 Летящият Честмир 07.03.2013 | 18:29
Ако се разровим в миналото, тази връзка изпъква от една немска фирма, в която Плевнелиев е бил съдружник с Иво Прокопиев. Въпросът е доколко Росен Плевнелиев се е облагодетелствал, ами то може да се провери бе
326 zhoro nov 07.03.2013 | 18:27
Има вид на пълен льольо;)
325 Летящият Честмир 07.03.2013 | 18:27
За връзка между президента Росен Плевнелиев и олигарха Иво Прокопиев и Алексей Петров, която е повече от ясна, КАКВИ МАФИОТИ САМО
324 zhoro nov 07.03.2013 | 18:26
Бесилката е добра идея;)
323 Летящият Честмир 07.03.2013 | 18:26
"Това правителствено в момента не го реди Плевнелиев, а Иво Прокопиев", категоричен е Янев.Брутална истина, а тя боли
322 Летящият Честмир 07.03.2013 | 18:24
"Целта на Иво Прокопиев е да се предизвика хиперинфлация в страната и така да се стопят неговите огромни дългове от около половин милиард лева".представяте ли си какъв дълг има тоя мушморок
321 zhoro nov 07.03.2013 | 18:24
И факта, че съдът ттрябва да се намеси - безкомпромисно!
320 нова надежда 07.03.2013 | 18:23
Роската дали някога е живял като свободен човек?:)
319 Надя Богданова 07.03.2013 | 18:21
Тези хора заслужават бесилка,заради гаврата с народа,която си позволяват.То бива за пари да изродясаш,ама да си мислиш да докараш собствената си родина до хиперинфлация,за да си озакониш парите и да си изчезне дългът,е просто нямам думи
318 нова надежда 07.03.2013 | 18:21
Ателадия - ех, че превзето, Юлиянка май е голяма лигла!
317 Летящият Честмир 07.03.2013 | 18:19
ако не е низвергнат, то кризата му изяде стойността на акциите, сега има да връща пари а раненото животно е най-опасно
316 Летящият Честмир 07.03.2013 | 18:18
Семейната компания "Плевнелиев консулт” става "Ателадиа консулт”, а Юлияна Плевнелиева става собственик и управител.Защо така?:)))
315 zhoro nov 07.03.2013 | 18:04
Опасявам се, че никога не е бил низвергнат:(
314 zhoro nov 07.03.2013 | 18:03
Жалка, зависима картинка, се оказа българският президент!
313 Летящият Честмир 07.03.2013 | 18:02
ми не виждаш ли, че даже го развела
312 Летящият Честмир 07.03.2013 | 18:01
а медиите на Прокопиев продължават да съществуват и да бълват всеки ден клевети
311 Надя Богданова 07.03.2013 | 18:01
Лудото Яне пак набара горещата новина.За връзката между президентът и Прокопиев се знае отдавна,но не беше излизало по медиите.Нека хората да видят за какъв човек са гласували и кой стои зад гърба му!
310 zhoro nov 07.03.2013 | 17:57
И да има, скоро ще си купи, нямат насита тези!
309 zhoro nov 07.03.2013 | 17:56
А жена му - не е ли могала да си купи диплома от по-престижен университет?? Не е чудно, че е гледала да го лапне това шаранче Роската!
308 Летящият Честмир 07.03.2013 | 17:55
има ли красиво кътче и място на тази земя, на което Юлияна да няма къща?бая богатички са
307 Надя Богданова 07.03.2013 | 17:52
Ако се окаже вярно,че Президентът е на този пост с помощта на Прокопиев,става много бързо ясно кой реди и правителството
306 Гари Скутровски 07.03.2013 | 17:51
Прокопиев вреди и на Плевнелиев. Росен не го осъзнава и е на път да си навлече още повече гнева на народа, като даде важен пост в служебното правителство на собственика на Икономедиа.
305 Летящият Честмир 07.03.2013 | 17:47
и въобще, както видях във фейсбук, наричат Прокопиев Остап Бендер, по аналогия с мошеника от книгата "Дванадесетте престола"
304 Летящият Честмир 07.03.2013 | 17:46
Иво Прокопиев, вечният олигарх и сив кардинал на няколко правителства, този път бе низвергнат, но сега търси шанс да се върне на бял кон
303 Летящият Честмир 07.03.2013 | 17:44
ах, ти, Плевнелиев, ах, ти, гнида такава подмолна
302 Janet Mileva 07.03.2013 | 17:34
Плевнелиев на часа трябва да си подаде оставката! Не виждам какви друго може да направи, след като му изкахара кирливите ризи! Трябва да благодарим на господин Яне Янев, че отново показа кой дърпа конците на бъларския президент. Според него това е Иво Прокопиев!
301 Летящият Честмир 07.03.2013 | 17:30
Росен Плевнелиев - президента на олигарсите - че добре звучи
300 Божидара Алексиева 07.03.2013 | 16:56
Плевнелиев е тежко зависим и контролиран от Лидия Шулева, Иво Прокопиев, Симеон Дянков и останалите около кръга "Капитал". Независимо от лустросаните медии "Дневник" и "Капитал", това не променя факта, че този кръг от хора практикува корпоративни престъпления в чудовищни мащаби. Тези престъпления не се наказват и преследват, основно защото се извършват заедно и в полза на западни компании. Това не променя фактите, че това са престъпления.
299 Красимира Костова 07.03.2013 | 16:48
Много е любопитна връзката с Кунева, да. Защото връзката става Плевнелиев- Прокопиев - Кунева. Прокопиев е свързващото звено. Само забележете колко пари се наливат в кампанията й.
298 Летящият Честмир 07.03.2013 | 16:48
чудя се толкова ли няма други хора, та Плевнелиев си подбира само от неговия кръг?
297 Голем Капацитет 07.03.2013 | 16:39
И дали от задния вход на Президентството не излизат дебели връзки към налагания като бъдещ балансьор в следващия парламент Меглена Кунева. Също така и каква е точно меката връзка с скрилия се в последно време зад кулисите кръг около Иво Прокопиев. А също и поутихналият напоследък Ковачки? Айде сега да ви припомня и нещо друго - едно време настоящия президент нали знаете, че беше и министър, нека каже за една виличка край морето, която му се води, как точно е издал разрешително за нея. Нещо много взе да се вмирисва работата и то точно от към държавния ГЛАВА!! Имаше разследване май от някоя от кабелакрките, Скат ли коя не пмня.
296 Лили Добромирова 07.03.2013 | 16:30
Сметките се вдигнаха миналата година заради т. нар. зелена енергия и въвеждането на ТЕЦ "Марица Изток I" и то от Росен Плевнелиев. А ако Прокопиев беше още по-нагъл, сигурно шяхме да плащаме и още по-високи такси за зелена енергия от сегашните, понеже навремето го лансираше Трайчо Трайков, а сега го лансира Росен Плевнелиев и дори Симеон Дянков. Така, че сега няма как толкова да умоваме – явно е, че президента е каолинския олигарх са като дупе и гащи и ни заформят страшен удар.
295 Красимира Костова 07.03.2013 | 16:13
Все повече хора си задават този въпрос и Плевнелиев не може да спре слуховете. Дано поне това го накара да се осъзнае и да не прекалява.
294 Митридат Египетски 07.03.2013 | 16:06
Интересно е да отбележим, че Юлияна е само на 23 години, когато среща Росен Плевнелиев. Тогава тя е новоизлюпена юристка от Нов български университет, а той – женен за съпругата си Вероника. Юлияна го развежда с лекота и го дарява с три деца. Започва работа при семейния им приятел Иво Прокопиев в "Икономедиа”.ето връзката
293 Митридат Египетски 07.03.2013 | 16:05
ми политически чадър от министри и президенти, не чу ли
292 Митридат Египетски 07.03.2013 | 16:04
хайде вземи да ги платиш де, не се сравнявай с мошеника Прокопиев
291 Мишо Христов 07.03.2013 | 16:02
Няма как да заблуди Прокопиев хората, защото всички знаят много добре, че той е в центъра на всичко това. Изобщо не съм изненадан аз и мисля, че това е истината.
290 Митридат Египетски 07.03.2013 | 16:01
Иво Прокопиев и Плевнелиев са семейни приятели с общ бизнес наврмеето
289 Петър Игнатов 07.03.2013 | 16:00
И аз така чух за него. Наистина ще окаже вярно, че той реди новия парламент и ще стане един грандиозен и голям скандал.
288 Митко Иванов 07.03.2013 | 15:59
Прокопиев ще сложи негови хора за премиер, няма да застане той самият, така че просто можете да бъдете сигурни в това.
287 Гари Скутровски 07.03.2013 | 15:58
Жените на двамата се познават много добре и са най-добри приятелки. В този случай и те също са в това положение според мен.
286 Ibrahim Pulev 07.03.2013 | 15:56
Съпругите добри приятелки, съседи са, президента като бе министър уреди Прокопиев с апетитно място край морето, за което в последствие екозоли сигнализираха... Работата съвсем не е от сега, нищо чудно Плевнелиев да е проект на Прокопиев, който доста повече е врял и кипял в политиката.
285 Мишо Христов 07.03.2013 | 15:55
Бях чул , че Прокопиев се ползва с личната протекция на президента Плевнелиев. Жените им са най-добри приятелки, та какво остава за тях двамата? Няма нито едно дело повдигнато срещу червенобузко до този момент.
284 Петър Игнатов 07.03.2013 | 15:55
Бях чул преди време, че много хора се оплакаха, че се разболяват от тежки заболявания, заради един от заводите му в Мерчлери. Държвата защо не взима това под внимание? Нима хиляди трябва да страдат заради един човек?
283 Митко Иванов 07.03.2013 | 15:54
Когато Прокопиев си признае за всичките измами, то аз тогава ще си платя всички данъци на държавата. Крайно време е просто нещата да бъдат взети много по-сериозно с него, а не да му се дават още по-големи криле.
282 krasen kras 07.03.2013 | 15:53
Интересно се получи как при положение че бяха констатирани цели 4 сериозни нарушения на фирмата Каолин за които бе сезиран Върховният административен съд. и предприятието така и не бе затворено, а продължи да функционира на пълни обороти.
281 Гари Скутровски 07.03.2013 | 15:53
Откакто Прокопиев избяга в Сингапур, то аз чух, че още повече му е пораснало самочувствието и се опитва да направи всяка изгодна сделка негова. Доста често се стига до измами от негова страна, което е наистина много нагло. Дано прокуратурата се сезира и започне разследване срещу него.
280 Daniela Gulubova 07.03.2013 | 15:53
Самият факт, че така се съгласи да се кандидатира за президент, макар на самия него да му беше ясно, че не е готов за това, показва, че не може да отказва. На приятелите си още по-малко предполагам, а за никого вече не е тайна, че Прокопиев му е приятел.
279 Мишо Христов 07.03.2013 | 15:51
Бях чул някъде, че Иво Прокопиев е искал да участва в новото служебно правителство, за да укрепи още повече своите позиции в страната, за да не могат да го търсят кредиторите. На всичкото отгоре Прокопиев иска също така и политически имунитет. За какъв наглец само си говорим, а?
278 Митко Иванов 07.03.2013 | 15:51
Миналата година октомври бях чул, че Иво Прокопиев има завод в Меричлери, който трови хората и масово се разболяват от рак. Тогава никой не предприе нищо и хората искаха да го линучват още тогава, но как да скочиш срещу човек, който има протекция на най-високо ниво? В крайна сметка нищо не се случи и така хиляди се разболяват заради него.
277 Гари Скутровски 07.03.2013 | 15:50
Бях чул преди време, че той е собственик на фирма „Каолин“, която се занимава с добиване на варовик и точно тя оскъпи цената на варовика, следователно и доставките на варовик за ТЕЦ „Марица“. От там поскъпна и цената на тока с 14% и излиза, че Прокопиев е част от енергийния монопол също като останалите.
276 Milko Mustakov 07.03.2013 | 15:48
Явно Плевнелиев наистина е толкова податлив на всевъзможни влияния, колкото изглежда - Бойко, жена си, сега Прокопиев... На последно място остава обществения интерес, към който се отнесе меко казано лицемерно - просто прехвърли топката на "институциите", колко удобно. Понеже в този момент далеч по-важно му е кой ще нагласи в тоя служебен кабинет.
275 hristomir asenov 07.03.2013 | 15:47
Прокопиев заедно с Бориславова успяха така да си изиграят картите по време на тройната коалиция, че стана така да им изкупуваме тока от соларните панели и ветрогенераторите на космически високи цена от 80 стотинки за киловат. Прокопиев си трупа милиончетата и си ги харчи в Сингапур, а тук хората се чудят какво да парят с безбожно високите сметки за ток.
274 pushit realgood 07.03.2013 | 15:43
това вече минава всякакви граници. Все си мислях, че Прокопиев няма да се докопо да президента, но явно не е така!
273 Daniela Gulubova 07.03.2013 | 15:43
Според мен човек като Прокопиев никога няма да направи грешката да се набута в очите на хората, ставайки премиер. Това е много глупаво, защото започват да те гледат под лупа. За него е много по-изгодно да си върши далаверите в сянка и да си пуска машинациите в прилежащите му медии.
272 ivan georgiev 07.03.2013 | 15:42
Имайки предвид колко върло медиите на Прокопиев защитават президента след всеки гаф съм склонен напълно да вярвам на тази теза, все пак олигархът едва ли прави този жест само заради приятелството им. Той от време оно е известен с това, че умее добре да търгува с влияние и медиите му обслужваха не една власт, както и американските интереси у нас.
271 eye candy 07.03.2013 | 15:41
САЩ отпуснаха 3 милиона лева на медиите на Прокопиев за да може чрез тях да манипулира хората и да прокарва американското влияние в България. няма съмнение че той и Плевнелиев са с проамерикански разбирания.
270 сашо христов 07.03.2013 | 15:39
Една интересна статия - "Росен Плевнелиев е "интелигентен, спокоен, уважаван в строителния бизнес". Влизането му в политиката се свързва с медийния магнат Иво Прокопиев, близък до Борисов." http://bolgari.net/wikileaks:_plevneliev_e_chovek_na_ivo_prokopiev-n2-5017.html
269 beli macor 07.03.2013 | 15:37
Семейство Прокопиеви не са изнесли бизнеса си въобще извън страна, след като продължават със зъби и нокти да се опитват да вкарат свои хора в поредния кабинет. От къде иначе ще имат пари да си живеят охолно в Сингапур, където трябва за да пребиваваш постоянно да наливаш крупни суми в икономиката им?!
268 Elica Veleva 07.03.2013 | 15:37
Прокопиев споделя възгледите на Плевнлеив и двамата са ориентирани към запада и по-специално към САЩ. Затова бяха основателни съмненията че Прокопиев може да бъде следващият премиер. Той и преди се е готвел за такъв пост, нали изкара и курсове за премиер.
267 Daniela Gulubova 07.03.2013 | 15:36
Много добър материал, с много правилно зададен въпрос. С оправданията си президентът стана още по-подозрителен.
266 rene artois 07.03.2013 | 15:33
Същински Юда се оказа този Плевнелиев уж човек на Бойко, а изведнъж в комбина с Плевнелиев, дори си позволи на няколко пъти открито да критикува кабинета Борисов и то в прав текст. Мъж на жена си!
265 тримилиона четиригодини 07.03.2013 | 15:28
Да, определено е сингапурския, защото всички следи водят натам.
264 Алина Стефанова 07.03.2013 | 15:27
Слуховете около Президента и връзките му с подземния свят или по-скоро с олигаристичния все повече и повече гледам набъбват напоследък. За този кръг всички знаем кои участници заемат главни роли – Трайков, Симеон Дянков, Кристалина Георогиева, сега лансираната за евентуален премиер Саша Безуханова и ред други знайни и незнайни личности, сред които съм сигурна, че влиза и бившата НДСВ-стка Меглена Кунева.
263 vyara dimova 07.03.2013 | 15:27
А жена му - не е ли могала да си купи диплома от по-престижен университет?? Не е чудно, че е гледала да го лапне това шаранче Роската!
262 Зарко Младеликов 07.03.2013 | 15:27
Вие знаете ли, че Прокопиев е изтеглил над 200-300 милиона заеми от банки и е духнал в Сиганпур? На всичкото отгоре банките не могат да предяват искове срещу него, защото над него има политически чадър на най-високо ниво. Та кога ще се оправим като държава, при положение, че има такива като него?
261 Mitko Sachkov 07.03.2013 | 15:27
Съд за всички олигарси като Прокопиев, за да излезем справедлива държава със справедлива съдебна система. Някъде четох, че Даниел Вълчев му е адвокат на Иво Прокопиев, някой знае ли нещо по въпроса? Вълчев нали е дясната ръка на Кунева, да не излезе и от там зайчето?
260 тримилиона четиригодини 07.03.2013 | 15:26
Не се знае колко се е облагодетелствал Плевнелиев, но е ясно че Прокопиев ще направи всичко възможно да се облагодетелства покрай президента.
259 Зарко Младеликов 07.03.2013 | 15:26
Чувам напоследък много скандални разкрития около Иво Прокопиев. Имам чувстовото, че този човек е алчен и се интересува само от пари. Няма да забравя как никой не предприе нищо срещу завода му в град Меричлери, след като хиляди излязоха на протест, защото няколко души вече се разболяха от рак. Това е точно заради вредните емисии отделяни от завода му.
258 Dido Goranov 07.03.2013 | 15:26
Няма ли кой да го подхване най-накрая? Този човек честно казано е срам и позор за страната и все още никой не е предприел нищо, за да го спре. Прокопиев чух, че имал половин милиард лева източени пари.
257 vyara dimova 07.03.2013 | 15:25
А, за какво му е на Прокопиев да е премиер- пече си се В сингапут и дърпа конците тук с подставени марионетки.
256 Juja Jujkova 07.03.2013 | 15:25
Всички знаем, че Юлиана Плевнелиева е работила за медията на Иво Прокопиев, това е всеизвестен факт. Така, че няма да ме учуди още преди да стане дори министър, Плевнелиев да е имал пряка връзка с „бизнесмена“ и да поддържа такава до ден днешен. Ако целта на „обичания“ от нас Президент е да лансира и лобира своите аверчета от Икономедия и близки и познати, просто това няма как да се допусне от нас, народа неговите гласоподаватели. Наистина да внимава, какво и кого ще призовава за служебен кабинет, защото и неговото място е толкова проветливо, колкото това на Борисов и компания.
255 Dido Goranov 07.03.2013 | 15:25
Прокопа ако продължава така да прави задкулисни игри, то със сигурност ще си намери майстора. В момента му пазят гърба и си прави далаверите, но скоро ще му видят сметката ако продължава така да го раздава отворен.
254 маймунка мръсна 07.03.2013 | 15:25
Значи затова се ослушва като мишок, защото чака жена му да каже кои да бъдат министрите в служебния кабинет.
253 Митридат Египетски 07.03.2013 | 15:25
определено не го редя аз. най-вероятно ще да е Сингапурския
252 marina popova 07.03.2013 | 15:24
И като разбрахме - стана страшно - мислехме, че ходи по акъла на Бойко, а то се оказа - на Прокопиев!
251 diter smallhausen 07.03.2013 | 15:24
Плевнелиев и той е от политиците, чийто единствен мотив да са във властта са парите, след като е готов да позволи на един от главните виновници за високите ни сметки да участва в управлението на страната. А не изтъкват ли частните Марици факта, че по-скъпия ток идва от прекалено високите цени на каолина, който им продава Прокопиев, а на нас се показват документи за смешни печалби, тъй като на държавата се полага част от тях. Така накрая не излизаме ли двойно ощетени?!
250 marina popova 07.03.2013 | 15:23
той и да не се крие, пак никакво смислено обяснение няма да даде!
249 вербална нота 07.03.2013 | 15:20
Няма различни в политиката. Всеки е човек на някого, а беше въпрос на време да разберем за кого играе Плевнелиев.
248 marina popova 07.03.2013 | 15:19
Искрено се надявам да не си изкара мандата - намаме нижда от такава мекица за президент!
247 xander yordanov 07.03.2013 | 15:17
Президентът е един лъжец и измамник. Подведе хората като им каза че ще вземе под внимание исканията им, а какво се случи - вкара в Обществения съвет представители на богатите обществени слоеве и лица от близкия кръг на олигарха Иво Прокопиев, който има нескрити мераци за премиерския пост.
246 Рая Дочева 07.03.2013 | 15:15
И аз се питам кога най - накрая ще даде отговор какво точно се случва . Не е редно президента да се крие и да мълчи .
245 Митридат Египетски 07.03.2013 | 15:15
а после внезапно зави в друга посока, сега пък защитава Плевнелиев, бе въобще шизофренията е пълна
244 Рая Дочева 07.03.2013 | 15:14
Най - лесният начин е да се напусне потъващият кораб , но не мисля , че това трябва да го позволяваме .
243 Митридат Египетски 07.03.2013 | 15:14
с нетърпение очаквам отговора му, но истината е, че са от един кръг
242 Рая Дочева 07.03.2013 | 15:13
Жена му наистина доста добре си играе с него и двамата са от голяма помощ на Прокопиев .
241 Джони Молеца 07.03.2013 | 15:12
После Плевнелиев нека разправя пред Дикофф как жена му въобще не била съгласна да се занимава с политика и прочие простотии. Повече от ясно е, че това е бил един добре обмислен план, а нищо чудно самия Плевнелиев да е влязъл в ГЕРБ като част от квотата на Прокопиев, който в началото на мандата на правителството Борисов се изявяваше като техен глашатай.
240 Курайма Хименес 07.03.2013 | 15:11
Ако се захапят тия връзки на Плевнелиев с енергийната мафия, ми се струва, че няма да си изкара мандата, както го направиха Бойко и неговото правителство. Тоя ще се окаже тиха вода, тихите води са най-дълбоки.
239 Momchil Mladenov 07.03.2013 | 15:10
Какъв служебен кабинет, какви 5 лева? Аз категорично не желая Прокопиев да ми е министър, без значение дали е той или си е сложил някой негов човек. Ако това се окаже вярно и Янев илзезе прав, не знам на какъв Господ ще трябва да се молим, за да не ни банкрутира държавицата.
238 Митридат Египетски 07.03.2013 | 15:09
Красимир Каракачанов поиска служебният кабинет да направи ревизия на състоянието на държавата и до два месеца да изнесе пред обществото резултатите от тази проверка, ако иска хората да имат доверие в институцията. Вместо това, президентът бави назначаването на кабинета и вероятно ще обяви имената на министрите в последния момент.ами точно така, добре му го е казал
237 Ivo Maglov 07.03.2013 | 15:07
"Според лидера на РЗС кръгът на Прокопиев ще управлява" - дано Плевнелиев да опровергае Яне Янев по тази тема, защото ако човек на Прокопиев, или не дай си Боже самия Прокопиев вземе, че яхне коня на властта - жална ѝ майка на цяла България.
236 Момиче То 07.03.2013 | 15:07
Какво стана сега – Прокопиев май няма да намаже от това да вземе на концесия и находището Балабана?! Не стига, че изтрои хората на Меричлери с мръсния си завод Каолин, срещу ойто текат какви ли не проврки, включително и от ЕК, той продължава нагло да завзима територии и да се бори за монопол на енергийния пазар. Няма да ме учуди, ако това което се говори за него, че искал да влезе във властта посредством Президента е вярно, защото той вече е имал няколко лобита само в ТОВА правителство, какво остава за предните, които вече са и непроследими. А и все пак е затънал до гуша в дългове – няма как да не ги изчисти, ако не предприеме нещо подобно, като това да се възпозлва от държавни средства посредством връзките си.
235 Hristo Penchev 07.03.2013 | 15:04
Юлиана и Галя пише, че са първи приятелки! И как при това положение няма да помогнат на своите мъже да постигат целите в живота си, а именно - власт и пари! Та това е ясно като бял ден!
234 Митридат Египетски 07.03.2013 | 15:01
все повече е ясно, че България е разделена на икономически кръгове - един от тях е кръга "Капитал", от който, явно е зависим, президентът Плевнелиев
233 Божидар Тошев 07.03.2013 | 15:01
Това звучи меко казано скандално, как така Плевнелиев ще се доверява на хора като Прокопиев за съставянето на кабинет?! Направо да поканят и Алексей Петров, Пъпката, Бориславова и съвсем да я ликвидираме тая държава.
232 Нела Канчева 07.03.2013 | 15:01
Много интересно твърдение - да не се окаже, къде викаш ти, че Прокопиев има влияние над президента, защото тогава може да се окаже, че всъщност глава ни е Прокопиев, а не Плевнелиев. Да им се проверят всички контакти на двамата и то на мига.
231 чунга чанга 07.03.2013 | 14:59
Всички следи водят към жената на Плевнелиев. Ще изчакаме до следващата седмица и ще видим дали президента е пионка на Прокопиев, или не е. Със сигурност е пионка на жена си.
230 Нела Канчева 07.03.2013 | 14:58
Президентът ми е ясен той, ами Иво Прокопиев какво ще го правят от прокуратурата, няма ли да се самосезита след такива безспорни обвинения от Яне Янев в ефир, няма ли да провери нещата, връзките на двамата и така нататък?
229 Рая Дочева 07.03.2013 | 14:52
Плевнелиев направи голям гаф и това ще му коства вярата на народа . Вече никой няма да му повярва .
228 Силвия Ганчева 07.03.2013 | 14:51
Интересно наистина, каква е точно връзката между Прокопиев и Плевнелиев, защото е очевидно, че такава има. След като абсолютно всички медии, освен разбира се Дневник и Капитал, които са собственост на Иво Прокопиев, писаха че Президента има връзка с олигарха и че го готви за служебен кабинет. Апропо, досега нито има потвърждение на това, нито отричане, а някаква мазна и нискоквалитетна статия в медията му, която по-скоро е жалък опит за ирония по темата, отколкото наистина забавен и отричащ материал. Ама хайде, ще видим, в крайна сметка времето тече, нищо, че Чехльо мълчи.
227 Рая Дочева 07.03.2013 | 14:49
С една мила физиономия е и лесно може човек да се заблуди , че е добричък , но всъщност и той плува с големите риби .
226 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:48
спокоен добряк, който си печели своето:)))
225 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:48
7 къщи и 12 млн. лв. в банката. Първата дама има вили в Черноморец, село Баня, Разложко и дори на Халкидики. Не всеки може да се похвали с това
224 социална мрежа 07.03.2013 | 14:47
Иво Прокопиев ще се окаже по-влиятелен и от самия президент. Това не може да е държава, в която някакъв олигарх да е по-силен и от президента. На такива хора като Прокопиев, вместо да им се дават места в правителства, трябва да им се търси съдебна отговорност.
223 Fanka Kraeva 07.03.2013 | 14:47
Плевнелиев създава много подвеждащо първо впечатление на спокоен добряк,който е загрижен за благото на народа,но после идва шамарът.
222 Рая Дочева 07.03.2013 | 14:45
Мислех , че Плевнелиев е различен , но се оказа , че не е .Същият е като останалите ... обвързан с олигарси и т . н.
221 Рая Дочева 07.03.2013 | 14:43
Прокопиев рано или късно ще си получи заслуженото .
220 hristo stoimenov 07.03.2013 | 14:40
С това протакане при раздаването на мандатите Плевнелиев съвсем затвърждава впечатлението, че чакай някой друг да му нареди кабинета, а той да извади листчето и да го изчете, както правеше и до сега. Остава единствено да видим дали е извадил бойкомета по съвет на жена си или е верен на партията.
219 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:36
тази информация най-вероятно ще го спре, но това не е благодарение на това че се е усетил, а благодарение на разследването на журналистите от ТВ 7 и на това, че му размахаха пръст в Брюксел да не се заиграва с олигарси
218 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:34
ми така ще излезе, е, предстои да видим и реакцията на президента де
217 кака Кайсийка 07.03.2013 | 14:33
Плевнелиев си е пионка в ръцете на Прокопиев и явно го държи много здраво, щом може да си позволи да реди служебен кабинет през неговата глава. Ще изчакаме и ще видим дали президента ще я направи тази грешка. Но ако се вярва на тези слухове, нищо чудно това да се случи.
216 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:32
Въпреки че семейство Прокопиеви изнесоха бизнеса си от България и заживяха в Сингапур през 2010 г.,колко удобно. Дали може всеки българин, който пожелае или на който не му провърви по точния начин бизнеса, да си вземе жената и четирите си деца - повечето хора едва едно си позволяват - и да отидат да живеят не къде а е, а в дърбжавтаа с най-висок стандарт в света - Сингапур. Където са преместили бизнеса си, т.е. не разполагат само с "Икономедия" и "Каолин" явно, защото те са тук, и са си купили за няколко милиона апартамент. Добре де, според вас това поведение на фалирал човек ли е? а има да дава 6000 млн
215 Апликация Велчева 07.03.2013 | 14:30
Това с хиперинфлацията е най-големия автогол, който може да си вкара Плевнелиев. Само заради един дълг, не може да вкараш цялата страна в хиперинфлация. Така ще излезе, че цялата държава е на подчинение на Иво Прокопиев.
214 мушица душица 07.03.2013 | 14:29
Със сигурност тази жена има повече идеи как да се докопа до власт и пари и използва доста умело позицията на мъжа си.
213 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:28
откакто стана председател на Комисията за корупция по високите етажи към Парламента излязоха наяве много истини
212 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:21
Юлиaна Плевнелиева пък щяла да избира служебния кабинет, твърдят близки от обкръжението й. А кое е обкръжението й - кръга "Капитал"
211 мушица душица 07.03.2013 | 14:19
Яне Янев е голям смешник и имам остра непоносимост към гласа му,но мине се не мине и каже някоя истина.
210 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:16
лошото е, че дори за емигриращите няма оправи дори в чужбина, след последните събития няма да ни вземат в Шенген
209 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:15
няма да го бъде, ама иначе му се искаше, даже казаха, че и на курсове за премиер бил ходил
208 сашо христов 07.03.2013 | 14:15
Толкова българи живеят на ръба на бедността. За съжаление няма изгледи това статукво да се разчупи докато хора като Прокопиев, Огнян Донев , Бориславова източват държавата. И така ще бъде докато има министри които да издигат чадър над тях. затова няма да има пари за социални помощи за увеличаване на пенсиите и на майчинските надбавки. И затова хората ще емигрират.
207 склеротик невротиков 07.03.2013 | 14:15
Неслучайно хората по време на протестите поискаха оставката и на Плевнелиев и го нарочиха за част от мафията. Този ли човек съпричастен с високите ни сметки за ток и имащ връзки с олигарси като Прокопиев, които имат пръст в продажбата на ЕРП-тата и далаверите със зелената енергия ли ще ни оправи?! Само излиза с общи приказки, че ни чакало много работа и не знам още какво.
206 мушица душица 07.03.2013 | 14:15
Не знам кой го реди,но със сигурност знам,че не е Плевнелиев.
205 qnko qnev 07.03.2013 | 14:14
Изобщо не се учудвам, ако Прокопиев има пръст в нареждането на кабинета. Определено този крои планове, за да прикрие себе си. Силно се надявам това, да не стане. Обаче Плевнелиев се оказва мъж под чехъл. На този явно не му се чува думата никъде.
204 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:13
винаги съм знаел, че Плевнелиев си е зависим, както каза Яне Янев какво се прави на луд, все едно е паднал в президентството от Космоса
203 Fanka Kraeva 07.03.2013 | 14:12
На Прокопиев такъв прав коридор са му дали,че да си върши доходоносните престъпни деяния,че няма да се учудя,ако този коридор води до Премиерският стол
202 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:09
успяла да го разведе, да се намърда....
201 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:08
Според Янев изборът й е договорен и потвърждава тезата, че кръгът на Прокопиев ще управлява служебното правителство. "Това правителствено в момента не го реди Плевнелиев, а Иво Прокопиев", категоричен е Янев.ПАЗИ БОЖЕ
200 трендафил въжарски 07.03.2013 | 14:08
трябва да се провери и каква е връзката между президента и това, че над Прокопиев има политически чадър, иначе как ще трови хората толкова време
199 мушица душица 07.03.2013 | 14:05
Голяма палавница била тази Юлияна...Много хитра лицица
198 Fanka Kraeva 07.03.2013 | 14:03
Кой да подозира какво готвят тези измамници...Прокопиев има страхотен план,за да отърве кожата,но за целта му трябват хората,които са във властта.Още по-тъжното е,че той има тяхната подкрепа...
197 Dido Goranov 07.03.2013 | 14:02
Кога най-сетне ще предприеме някой нещо срещу Иво Прокопиев? Той се крие като мишка в Сингапур и пак продължава да прави далавери. Мисля че вече е крайно време да го обвинят за всички онези далавери, които е въртял в държавата.
196 трагичен край 07.03.2013 | 14:01
Ако Прокопиев назначи свои хора в служебното правителство, нищо чудно да се опита по всякакъв начин да си намали дълговете които има.
195 мушица душица 07.03.2013 | 13:58
Корумпирани,лакоми политици и алчни олигарси в един отбор е ужасяваща перспектива за нас.Животът ще стане невъзможен тук
194 Nina Rosi 07.03.2013 | 13:58
Нали Плевнелиев щеше да разкара всички ДС издънки от високите етажи, а сега се оказва, че ще лансира Прокопиев, чийто брат Александър (който уж управляваше Каолин) също е с такова. Навярно и Роско нямаше да е толкова успял, ако не първият му тъст - също БКП функционер, който да му помогне.
193 Александър Никифоров 07.03.2013 | 13:57
За връзка между президента Росен Плевнелиев и олигарха Иво Прокопиев и Алексей Петров, която е повече от ясна, обяви и самият водещ Николай Бареков.Това не го очаквах, другите неща ги знаех или подозирах, но това ме изненада и направо преля чашата
192 Александър Никифоров 07.03.2013 | 13:55
я го виж ти вярно какъв хитрец бил тоя
191 Александър Никифоров 07.03.2013 | 13:54
дори не знам кой изобщо някога е вярвал, че беге политик не е обвързан с един или друг икономически кръг. Този тук не прави изключение
190 шумния съсед 07.03.2013 | 13:53
Ако се захапят тия връзки на Плевнелиев с енергийната мафия, ми се струва, че няма да си изкара мандата, както го направиха Бойко и неговото правителство. Тоя ще се окаже тиха вода, тихите води са най-дълбоки.
189 луда гъба 07.03.2013 | 13:49
Aх,тази Юлияна!!!Голяма лимонка ще излезе от тази кротка майка на три деца...Политиката е мръсно нещо.
188 Fanka Kraeva 07.03.2013 | 13:47
Тя затова Юлияна беше толкова против политическата кариера на Президента,защото е неизбежно да лъснат някои,грижливо пазени тайни,но лакомията за власт надделя
187 безкомпромисната кирка 07.03.2013 | 13:40
Няма да се учудя ако наистина се окаже точно така. Жената на Плевнелиев е работила за една от медиите на Прокопиев и няма да се учудя ако президента обслужва интересите на сингапурския мишок.
186 Марго Хворева 07.03.2013 | 13:39
Прокопиев със сигурност е много амбициран да ликвирида дълговете си и да влезе отново в играта, след като всички предприятия, които притежаваше бяха обезкостени и продадени, включително част от перлата Каолин, която наред с медийната му империя остана единственото работещо звено.
185 Fanka Kraeva 07.03.2013 | 13:36
Може би е време да се поиска оставката на Президента,или да изчакаме да предложат Прокопиев за Премиер?!
184 луда гъба 07.03.2013 | 13:35
Ти остави,че престъпникът е в Сингапур,ами политиците имат имунитет и не могат да бъдат разследвани,да не говорим съдени и осъждани.Това е абсурдното,че не си понасят наказанията за вредите,нанесени на страната и народа
183 Tedi Stoqnova 07.03.2013 | 13:33
Прокопиев какъв се гласял да става, премиер? Ами нещо друго не иска ли да стане, например папа, да замести Бенедикт или президент на САЩ, да замести Барак Обама. Това момче верно се е взело много насериозно!
182 прани гащи 07.03.2013 | 13:32
Остават няколко дена и ще разберем какво ще измисли Плевнелиев. Идеята между другото на Каракачанов никак не е лишена от логика, но президента е този, който е трябвало да се сети. Още повече, че ако е решил да слага свои хора в служебния кабинет, явно ще му трябва време за да си помисли добре кой на кое място да сложи и какво ще иска неговия човек Прокопиев.
181 Vanya Black 07.03.2013 | 13:29
Нали се говори, че Прокопиев имал тапия за министър, може да използва близкия си семеен приятел Плевнелиев като трамплин за властта. Макар че олигархът и към момента добре се справя с внедряването на свои марионетки в редица правителства, както се вижда от листата на благодетели, които има до момента и които не позволиха да бъде осъден дори или пък разследван въпреки множеството сигнали и скандални разкрития.
180 Svetla Grozeva 07.03.2013 | 13:22
Стига вече с тези олигарси зад президента! Толкова ли му е празна главата, че да не може да взема самостоятелни решения, а да трябва да слуша някакъв си там приятелски кръг Прокопиев и не знам още какви банкерски с него и бивши министри. Толкова ли не може да се покаже независим?
179 Galina Yovcheva 07.03.2013 | 13:16
Какъв ти служебен премиер, какво ти служебно правителство. Както казва Бароков - да го назначават Прокпиев за премиер, че да ни ликвидира държавицата, щото той сигурно си гледа само своите собсвени интереси и нищо друго, като българския народ например, не го интересува.
178 киселото грозде 07.03.2013 | 13:11
Служебния кабинет трябва да се занимава само с организирането на изборите и нищо повече. Всякакво друго слагане на подставени хора, ще е пагубно за президента. Ако започне да обслужва интереса на Прокопиев, няма да се учудя ако следващия на който му бъде поискана оставката да бъде Плевнелиев.
177 Атанас Нешев 07.03.2013 | 13:11
Ти остави,че престъпникът е в Сингапур,ами политиците имат имунитет и не могат да бъдат разследвани,да не говорим съдени и осъждани.Това е абсурдното,че не си понасят наказанията за вредите,нанесени на страната и народа
176 Liubomira Panajotova 07.03.2013 | 13:09
Прокопиев не консултира ли продажбата на БТК, както и на ЕРП-тата, които се оказаха в последствие голяма загуба за държавата, а уж бяха супер изгодни сделки. Ако Прокопиев нареди свои хора в кабинета ни чакат не по-малко „изгодни“ сделки.
175 Атанас Нешев 07.03.2013 | 13:07
Ама и Президентът как се прави на шматка,а в същото време какъв стабилен гръб и солидна банкова сметка има...
174 триста зора 07.03.2013 | 13:06
За съжаление няма как да се разследват връзките на президента с Прокопиев, защото престъпника удобно е в Сингапур. Не му стиска да се върне в страната, защото веднага ще бъде подведен под съдебна отговорност и бизнеса му може да замине на момента.
173 Георги Дандарски 07.03.2013 | 13:04
За съжаление и служебното правителство ще се нареди в услуга на някой,но не и на народа
172 Eva Yaneva 07.03.2013 | 12:58
Ненаядоха се всичките олигарси с парите на държавата! Ей го на - тоя има и властна медия, която използва сигурно и от там пари да му капят, ама не му върза властта този път и го игра през този мандат антиправителствен. Сега пък го играе с Росен. Не можеш ги разбра тия.
171 Живка Кукузян 07.03.2013 | 12:56
След като човек с висящи дела за пране на пари и укриване на ДДС се тъкмеше за пионка в обществения съвет представям си какви ще са поставените лица на Прокопиев в служебния кабинет, при все че именно този кабинет ще подготви почвата за следващите избори.
170 vyara dimova 07.03.2013 | 12:56
Как няма да отрича и да си прави каквото си иска толкова време - с приятел президент коя държавна служба щеше направи проверка или кой щеше да му вземе лиценза?!!
169 marina popova 07.03.2013 | 12:54
Всички я видяха, въпросът е кой може да го спре да затрие държавата този президент!
168 vyara dimova 07.03.2013 | 12:53
Не е мишка, плъх е, че може и да бъде по-агресивен понякога -я виж как народът го освирква, а той се прави на жертва и на "бащица", без да признава, че за нищо го не бива!
167 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:53
нека да видим какво ще обяви, че той се оплете като пиле в кълчища
166 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:52
Целта на Иво Прокопиев е да се предизвика хиперинфлация в страната и така да се стопят неговите огромни дългове от около половин милиард лева".представяте ли си?
165 vyara dimova 07.03.2013 | 12:51
Това е най-вероятното да се случи след като обяви скалъпеното мафиотско служебно правителство!
164 vyara dimova 07.03.2013 | 12:50
Това с хиперинфлацията е суперстрашно - Плевнелиев, колкото и да е смотан и подвластен на Прокопиев, не бива да го допуска!
163 marina popova 07.03.2013 | 12:48
Народът, обаче, наистина се опомня и е възможно да иска импийчмънт на президента!
162 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:48
Имало очевидна връзка между президента и олигарха - по-скоро очевадна, който не я вижда, значи е сляп
161 hope less 07.03.2013 | 12:46
Че така е най-сладко - пече се в Сингапур, но има самочувствие, че определя нещата в България. а и няма кой да му потърси отговорност за нищо!
160 митко щеката 07.03.2013 | 12:46
Няма такава мишка като Плевнелиев. Имам чувството, че този човек през целия си живот е козирувал на някого и по този начин е натрупал богатството си. То не беше жена му, после Борисов, сега Прокопиев. Само, че козируването му на Прокопиев може да се окаже фатално за целия български народ.
159 Grigor Mitev 07.03.2013 | 12:45
Не става този президент и това си е, като го видиш, че се е заобградил с хора от въпросния икономически кръг, предвождан от Иво Прокопиев и да ти стане ясно какви точно да му намеренията на този човек.
158 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:44
че за 7 г. на заплата в "Икономедия" няма как да няма Юлияна топли връзки с издателите
157 xander yordanov 07.03.2013 | 12:44
В последните си издихания компанията Каолин на кредитния милионер Иво Прокопиев с чудовищна наглост и безочливост отрича престъпленията си срещу околната среда, историческото и културно наследство и здравето на хората. За такива хора дори доживотния затвор е леко наказание.
156 Атанас Нешев 07.03.2013 | 12:43
Май го редят Плевнелиев и компания в полза на Прокопиев...Така ми се струва на мен.
155 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:43
Днес Юлияна Плевнелиева притежава имоти и тлъста банкова сметка – 7 къщи и 12 млн. лв. в банката. Първата дама има вили в Черноморец, село Баня, Разложко и дори на Халкидики. Семейството живее в луксозния комплекс "Резиденшъл парк” в къща за чудо и приказ. Заради тази къща президентът отказа да се нанесе в "Бояна”.???????че доста кинти имат, не може да се отрече
154 Фичо Добрев 07.03.2013 | 12:42
Прокопиев уж напусна страната, а в същото време продължава чрез медиите си да упражнява натиск, да се опитва да лобира за определени политически фигури и да реди свои хора в поредния кабинет.
153 бартош курек 07.03.2013 | 12:41
Явно наистина с нещо Прокопиев държи президента, но това ще остане някаква загадка какво е. Ако наистина президента нареди хора на Прокопиев в служебното правителство, тази теза на Яне ще се потвърди.
152 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:40
Юлиaна Плевнелиева пък щяла да избира служебния кабинет, твърдят близки от обкръжението й. Първата дама има толкова силно влияние върху съпруга си Росен Плевнелиев, че той я слуша за всичко и се допитва до нея и по професионалните си въпроси.???????? че тя работи в "Икономедия"???????????? какво разбира шишарката й от бизнес или държавни работи?????
151 marina popova 07.03.2013 | 12:38
А друго ми е странно - наистина - ккато предложи и Каракачанов - трябваше да се разследва предното правителство, но Росен дължи И на Бойко благодарност за поста, та затова не закача далаверите на ГЕРБ!
150 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:38
е, Юлияна, разбира се, чрез Галя, а Галя, чрез Иво Прокопиев:)
149 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:38
казват, че имали с Прокопиев навремето обща строителна фирма, лесно може да се провери, както и дали тя е извършвала далавери
148 Рая Дочева 07.03.2013 | 12:37
Мисля , че и двамата ги дърпат по равно :) Плевнелиев много ще си изпати от тези двамата .
147 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:37
нямаме правна спогодба със Сингапур, нали се сещаш. че неслучайно е емигрирал точно там:)))
146 marina popova 07.03.2013 | 12:36
кое ли е по-тъпо - Юлияна или Прокопиев да дърпат конците на Роско?!!
145 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:35
случайно или не Прокопиев е галеник на много правителства, случайно или не Плевнелиев е продукт на Лидия Шулева, случайно или не жена му работи при Прокопиев,, случайно или не ексминистър Трайков има акции в "каолин" - май май много случайности станаха, а?
144 Рая Дочева 07.03.2013 | 12:35
Време е наистина прокуратурата да си свърши работата и хора като Прокопиев да си получат заслуженото наказание .
143 Dido Goranov 07.03.2013 | 12:34
И аз чувам напоследък доста скандални неща за този мастит олигарх. След като има толкова твърдения и доказателства, защо до този момент никой не е предприел нищо срещу него? Така ако продължаваме, то няма да се оправим като държава според мен.
142 hope less 07.03.2013 | 12:33
Че аз никога не съм му имала доверие - мънкащ и шут на Бойко - това беше!
141 Марта Иванова 07.03.2013 | 12:33
И колко хитро този е прехвърлил всичко на жена си - наистина ли е вярвал, че може да заблуди някого от какви кръгове идва и с кого се е сдушил?!!
140 hope less 07.03.2013 | 12:32
АА, не, надявам се народът да не го допусне. На хората вече и е ясно, че Плевнелиев е част от олигархията!
139 Мими Тодорова 07.03.2013 | 12:32
След като прочетох това, никакъв кредит на доверие не мога да дам на президента Росен Плевнелиев. Той трябва на момента да си подаде оставката и заедно с него да си заминат разните му там прокопиевци ли са, не ги знам, ама нямат място в каквото и да било правителство. Президнетът да си носи отговорността за това, което ще стори.
138 hope less 07.03.2013 | 12:31
А Каракачанов наистина е прав - Плевнелиев не е в състояние да състави правителство. Затова и ще му "помогне" Прокопиев!
137 Марта Иванова 07.03.2013 | 12:30
Не е достатъчно да излизат кирливи ризи - някои неща трябва да стигнат и до съда, а не Прокопиев да се крие завинаги в Сингапур!
136 Рая Дочева 07.03.2013 | 12:30
Как ли ? Като има приятели като Прокопиев и Алексей лесно се трупат пари .
135 Орлин Ставрев 07.03.2013 | 12:29
Хайде да го хваща вече прокуратурата този Иво Прокопиев. Защо досега няма обвинение срещу него? Политически чадър ли имат над него, или какво? Крайно време е просто да бъдат взети нужните мерки.
134 Марта Иванова 07.03.2013 | 12:29
И аз се чудя това - как народът се излъга да гласува за този човек, който с нищо не блести.
133 Рая Дочева 07.03.2013 | 12:28
Още много кирливи ризи ще излязат наяве . Време е да има някаква ясното на връзките на политици и олигарси. Нека видим в действителност кои интереси защитават народните или тези на олигарсите .
132 гербо марков 07.03.2013 | 12:28
Значи да очакваме, че служебното правителство ще бъде съставено от енергийната мафия начело с Цветелина Бориславова, Дянков и всички останали, които стоят зад Плевнелиев.
131 hope less 07.03.2013 | 12:27
А Каракачанов наистина е прав - Плевнелиев не е в състояние да състави правителство. Затова и ще му "помогне" Прокопиев!
130 Марта Иванова 07.03.2013 | 12:27
Само се чудя кактаъв мекушав човек като Плевнелиев, който едвам мънка, е успял да натрупа такова състояние?!!
129 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:27
не е в кавички, направо ще си му помогне видимо и наяве, тя Цветелина Бориславова вече действа
128 icko selski 07.03.2013 | 12:26
Прокопиев не бе ли проверяван от прокуратурата на няколко пъти както и привикван по няколко дела, включително това на вдовицата Весела Кюлева, чиято банка май се бе опитал да вземе, понеже му е голям мерак да си има, а не му разрешиха.
127 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:26
аз обаче имам един друг въпрос - след като Прокопиев дължи 600 млн, защо банките не си ги искат? страх ги е от атака от страна на медиите му? това е истината, извива ръце. И друго - не може да няма дела срещу него, а прокуратурата мълчи. Да не би да ползва политически чадър както винаги е ползвал? и кой седи над този чадър? дали не е президента? или вицето му, бивш министър на правосъдието?тази пък се покри и една дума не казва, все едно не сме я избирали
126 hope less 07.03.2013 | 12:26
А Каракачанов наистина е прав - Плевнелиев не е в състояние да състави правителство. Затова и ще му "помогне" Прокопиев!
125 Sevda Ta 07.03.2013 | 12:25
Плевнелиев за пореден път предаде интересите на българския народ, в олигарфичните пипала на бизнесмена Иво Прокопиев! След тези скандални разкрития, аз съм потресен от всичко, което се случва в нашата България
124 Рая Дочева 07.03.2013 | 12:25
Ако се намъкне Прокопиев държавата направо ще замре още повече.
123 hope less 07.03.2013 | 12:24
Милионер като Плевнелиев е във властта само заради его и каприз, не му пука много.
122 млад жребец 07.03.2013 | 12:24
Така е като имаме за президент човек, който повече слуша жена си, отколкото собствения си глас. За какво ни е такъв човек, който няма собствено мнение и слуша това на жена си? По-добре да си хваща пътя и да се маха, след като е застанал там да обслужва различни интереси.
121 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:24
ооо, какъв резонен въпрос. наистина извади луди пари и плати на Алфабанк задълженията си, за да 'спаси", както казваха платените му коментатори, 'единствената независима и опозиционна медия" в БЪлгария. Но, губеща. Странно, как и откъде. И изведнъж същата тази медия става символ на апологията на Плевнелиев, президентът от партията, която "Икономедия" се скъса да плюе колко години вече. Доста странно, доста
120 Рая Дочева 07.03.2013 | 12:23
Не допустимо е държавен глава да има връзки с такива хора !!!
119 hope less 07.03.2013 | 12:23
Като гласуваха за президент от кръга "Капитал" - така ще е - сега ще се отплаща на приятелчето си Прокопиев за сметка на народа!
118 Марта Иванова 07.03.2013 | 12:22
Ще се рядвам Яне да не е прав и Прокопиев да не се намукне във властта, че държавата ще фалира след неговите машинации!
117 Рая Дочева 07.03.2013 | 12:22
Плевнелиев много падна в очите на хората . Хората са ядосани , защото той е поредният президент , който предава интересите им .
116 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:22
и аз това му казвам индиректно, ама няма как да ме чуе:)
115 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:21
ами цялата сган от КРИБ , бе , приятелю, които не си смениха шефа дори след като стана клиент на прокуратурата - какво ти говори това?
114 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:20
така наречените бели якички, докарани от крадливия Цар. Плевнелиев е продукт на Лидия Шулева. Да ви казвам ли кой забогатя неимоверно по време на царя - лицето Иво Прокопиев
113 hope less 07.03.2013 | 12:19
Да не би теб да им акой да те вземе за президент? Или ти и на дребна службица се радваш?!
112 Александър Никифоров 07.03.2013 | 12:18
да не говорим, че вече се появи и връзка между Иво Прокопиев и Алексей Петров, това как ще се коментира насетне?
111 добра майка 07.03.2013 | 12:18
Само престъпници са се наредили зад Плевниелиев и всеки иска неговите хора да бъдат във властта. Нито едно от тези имена не ми вдъхва доверие и президента ще си вкара голям автогол, ако вкара хора на Прокопиев в служебното правителство.
110 Mama Vidi 07.03.2013 | 12:17
За светлото бъдеще на страната ни ще е добре, такива хора като въпросния олигарх - Иво Прокопиев да нямат нищо общо с властта, дори и техните хора, дето ги сочат за марионетки, да нямат нищо общо със властта, иначе сме обречени на монополите.
109 Георги Дандарски 07.03.2013 | 12:17
Ако има и най-малка вероятност Прокопиев да влезе в управлението,той ще помъкне след себе си Огнян Донев,Ковачки и пр. след себе си.Хора,на които не трябва да им се дава и политическа власт
108 kristian balev 07.03.2013 | 12:16
Социалната политика на президента явно ще се изразява в това - да вземем ПАК от бедните, че не можем вече 20 години да нахраним богатите като Прокопиев. То не бяха приватизации, консултантска дейност, медии, молове...
107 Рая Дочева 07.03.2013 | 12:16
Страхотен въпрос ! Хората искат някаква промяна , но не осъзнават , че такава промяна няма да дойде , защото президента е обвързан с олигарси , които му диктуват правилата .
106 Рая Дочева 07.03.2013 | 12:15
Много съжалявам , че и президента се оказа обвързан с такива олигарси . Наистина съм разочарована и то страшно много .
105 вярна жена 07.03.2013 | 12:14
Плевнелиев ако иска да запази и малкото останало от неговото име, по-добре да назначи в кабинета хора, които нямат нищо общо с кръга на Прокопиев, за да не започне да се клати и неговия стол.
104 Гошо Хубавеца 07.03.2013 | 12:11
На мен пък ми се струва наистина невероятно как Прокопиев успя в най-голямата криза да върне крупни суми и на никой не му направи впечатление това, при все че единственото работещо такова бе Каолин, но и то бе заложено... От къде дойдоха тези пари?!
103 Яна Киркова 07.03.2013 | 12:09
Плановете на Иво Прокопиев звучат много страшно за страната,дори само като идея...да не говорим за реализация...
102 траян тодоров 07.03.2013 | 12:09
ми стани ти президент, ама няма кой да те вземе
101 траян тодоров 07.03.2013 | 12:08
хайде бе, какво сте се разлаяли толкова против президента, нали вие си го избрахте. И кой не принадлежи към икономически кръгове - само обикновения човек. Ама понеже обикновен човек няма да стане президент, какво да приказваме тогава. Бареков да не би да е света вода ненапита, или Яне, който кля2каше досега пред всеки и пред кой ли не
100 Марта Иванова 07.03.2013 | 12:07
Президентът -милионер - от този ли протестиращите очакват социална политика??
99 чувал чувал 07.03.2013 | 12:07
Предстои да видим дали това ще се случи. До този момент връзките много добре водят към Прокопиев и неговите икономически кръгове. Ако това се случи и това с хиперинфлацията, което се говори, Плевнелиев ще е следващия, който ще си замине от поста си.
98 Женя Маврикова 07.03.2013 | 12:02
Ако това се окаже възможно,ще излезе,че живеем в абсурдно глупава държава
97 Penka Stefanova 07.03.2013 | 12:02
Не знам ама господин Прокопиев явно си е изпекъл нещата, ей го - има си хора навсякъде, има си властни медии, а говори за медиен монопол, което е тотално смешно и като цяло той иска да дърпа конците в държавата. Ами пък аз не съм съгласен.
96 мишо лешперина 07.03.2013 | 12:02
Служебния кабинет ще се реди от Прокопиев, защото е близък приятел на жената на президента. Това е повече от ясно, защото жената на Плевнелиев дълго време е била на заплата при Прокопиев в една от медиите му.
95 milen doktorov 07.03.2013 | 12:01
грешиш, Прокопиев вкарва Кунева в политиката, не тя него
94 milen doktorov 07.03.2013 | 12:00
аз пък мисля, че именно заради тези разкрития този кръг няма да бъде допуснат да управлява, и по-добре
93 Яна Киркова 07.03.2013 | 12:00
Прокопиев има много сериозен и грандиозен план за завръщането си в страна.Първо да му е отпаднал огромният дълг и второ Кунева да го вкара в политиката
92 milen doktorov 07.03.2013 | 11:57
каква ти тайна, беше си се срещал с Огнян Донев най-нагло, а на другия ден същия Донев лъсна като част от Обществения съвет
91 milen doktorov 07.03.2013 | 11:56
чудех се защо Плевнелиев предлага все някакви дискредитирани лица? няма ли някой читав експерт, който да не е компрометиран с партии и икономически кръгове?
90 Женя Маврикова 07.03.2013 | 11:55
За съжаление Яне се е заровил надълбоко в ла***та и е изровил поредният факт,който ни прави нещастни и отчайващо безсилни!
89 Pavel Liubchev 07.03.2013 | 11:54
Президентът-милионер по всичко личи е доста по-близък като манталитет до олигарха Прокопиев, за това е готов да жертва поста си, но да се опита да лансира негови хора. Виждаме какво е и отношението на медиите на олигарха към президента - твърдо положително, въпреки недобрите отношение с ГЕРБ, защо ли?!
88 Мария Мерудия 07.03.2013 | 11:51
"Целта на Иво Прокопиев е да се предизвика хиперинфлация в страната и така да се стопят неговите огромни дългове от около половин милиард лева". Малко ми се струва невероятно да се накара цял един народ да гладува с години,за да се стопят милионните дългове на някакъв си мошеник...
87 Penka Stefanova 07.03.2013 | 11:50
Юлиана, четох някъде, била първа приятела на Галя Прокопиева. Много ясно при това положение, че ще правят всички възможно една на друга да си помогнат скаквото могат и особено много да помогнат на своите мъже.
86 Кристина Минкова 07.03.2013 | 11:49
За съжаление Яне се е заровил надълбоко в ла***та и е изровил поредният факт,който ни прави нещастни и отчайващо безсилни!
85 milen doktorov 07.03.2013 | 11:45
Юлияна е и много морална, щом успяла да разведе Плевнелиев
84 Дядо Либен 07.03.2013 | 11:45
Фатална грешка ще е това от страна на Плевнелиев, следващата оставка, която ще бъде поискана ще е неговата, неслучайно още при първите протести хората го нарочиха за част от тази мафия. А миналата седмица се заговори за тайни срещи на Плевнелиев с други олигарси, които пък намериха място в обществения съвет, така ли президентът разбира промяната в политическия модел?!
83 Sasho Hristov 07.03.2013 | 11:41
Пак ще се завъртим в добре познатия ни порочен кръг, ако това се случи и вместо да има независими проверки в ЕРП-тата и енергийните централи нещата просто ще се потулят, за да може Прокопиев да продължи да богатее на наш гръб. Неслучайно непрекъснато ни се внушава колко неизгодно би било това или онова. Огромна грешка ще е от страна на Плевнелиев ако си позволи подобно нещо, на хората просто им писна.
82 Мария Мерудия 07.03.2013 | 11:40
Доколкото си спомням всички предложения на Президента за Министър председател,бяха отхвърлени.Думата му няма значение
81 коремного мекотело 07.03.2013 | 11:39
Президента се оказа едно мекотело, който се чуди на кого да угоди. Досега в мандата си слушаше Борисов, сега като го няма, започна да козирува на Прокопиев. Този човек само чака някой да му даде команда и той започва да действа. Не ни трябват толкова слаби политици.
80 Iskra Djonova 07.03.2013 | 11:38
Ами да, то навсякъде човек може да прочете, че Юлиана Плевнелиева е работила за Икономедия цели 7 години, тя и затова не иска да си влезе в ролята на първа дама - страх я е от въпросните на журналситите за Иво и Галя Прокопиеви, които явно са им семейни приятели!
79 Кристина Минкова 07.03.2013 | 11:36
Kaто знаем колко право на глас има специално нашият президент,ми ясно че не го реди той :)
78 Бай Спас 07.03.2013 | 11:35
Повече от сигурно е, че Прокопиев ще направи всичко възможно и в този кабинет да има поставени свои лица, при все че са толкова близки Плевнелиеви. До сега успешно се справяше с тази задача - всички си спомняме благодетелката му Шулева, Овчаров, който го уреди с изгодните договори за Мариците, Трайчо с концесията...
77 milen doktorov 07.03.2013 | 11:31
ти какво го защитаваш тоя? ограмоти се малко де, прочети какво пишат хората
76 Lidiq Zaneva 07.03.2013 | 11:30
И какво ще излезе от думите на Янев, че ако не спрем Прокопиев за това служебно правителство, той като нищо ще обърне валутния борд, ще разклати страната и ще има проблеми за банковите депозити, което е в ущърб на българския народ!
75 milen doktorov 07.03.2013 | 11:30
Според лидера на РЗС кръгът на Прокопиев ще управлява.пази Боже, старите крадци пак искат да се върнат
74 коремного мекотело 07.03.2013 | 11:30
Сега е момента на президента да покаже, че не е зависим от различни групировки и, че не обслужва интересите на кръга около Прокопиев. Ако успее да се разграничи от тях, ще спечели доверието на много хора.
73 Рая Дочева 07.03.2013 | 11:23
Разбира се , че Прокопиев реди правителството !!!! Плевнелиев се намърда благодарение на финансовата помощ на Прокопиев и сега ще трябва да си плаща
72 екзотичен сопол 07.03.2013 | 11:22
Няма какво да се заблуждаваме, връзките на Плевнелиев с фамилията Прокопиев е повече от ясна. Жената на президента е работила за медиите на Прокопиев, така че няма какво да се заблуждаваме, че президента ще опита да вкара хора на сингапурския мишок във властта.
71 Mitko Chokov 07.03.2013 | 11:21
Ясен ми е и президента Плевнелиев, и всички останали олигарси покрай него, искат да вземат властта за себе си. И понеже в голяма част от случаите говорим за монополизиране на определени пазари - както може да излезе, че е добиването на варовик, то така също може да излезе, че искат да ни управляват именно тези монополисти!
70 lilqna terzieva 07.03.2013 | 11:19
Не мисля , че си права . Това са безпочвени обвинения срещу президента . Погледнете реално на нещата . Появете здрав разум.
69 lilqna terzieva
Този коментар е маркиран като неуместен.
68 milen doktorov 07.03.2013 | 11:15
да бе, я виж какви разкрития има от "Екогласност", и ония на Тома Белев се оказаха и те едни платени
67 milen doktorov 07.03.2013 | 11:14
за съжаление този модел отдавна съществува, а народът си мисли, че гласува за партии, а то се оказва, че храни олигарси като Иво Прокопиев, които крадат същия този народ
66 milen doktorov 07.03.2013 | 11:13
ако Прокопиев реди служебно правителство, значи ътрябва да се насочваме моментално към Терминал 2
65 Лолита Набокова 07.03.2013 | 11:10
Олигарсите спонсорират предизборните компании и след това политиците трябва да си плащат за услугите.
64 дойна крава 07.03.2013 | 11:10
Нищо, че Прокопиев е извън България, явно човека много добре дърпа конците на всички, които са му подчинени, в това число и Плевнелиев. Явно този човек няма никакви скрупули, след като дори от далечен Сингапур може да си позволи да прави такива неща тук в България.
63 eye candy 07.03.2013 | 11:10
В последните си издихания компанията Каолин на кредитния милионер Иво Прокопиев с чудовищна наглост и безочливост отрича престъпленията си срещу околната среда, , историческото и културно наследство и здравето на хората. За такива хора дори доживотния затвор е леко наказание.
62 Todor Varbanov 07.03.2013 | 11:07
Целта на Иво Прокопиев е да бъде следващия премиер, без значение дали ще е той, или ще си постави негов човек, още ли не сте го разбрали това нещо? Утре излизаме на улицата в 12:00 пред народното събрание - да искаме оставката на Плевнелиев.
61 Grisha Tasev 07.03.2013 | 11:07
Всъщност това няма да е първия опит на Прокопиев да нагласи свои хора в кабинета. Още когато Борисов гласеше правителството се заговори, че бизнесмена лобира министър на икономиката да стане един от приближените му – Бисер Боев, който обаче получи друг утешителен пост. И все пак в последствие си пролича, че Трайков, Дянков и Плевнелиев май са били много негови хора.
60 гражданската квота 07.03.2013 | 11:06
Президента толкова ли е тъп да робува на разни икономически групировки само за няколко месеца?! На всички е ясно, че това правителство ще се занимава само с организация на изборите и нищо повече. Защо трябва да се създават проблеми с разни компрометирани кръгове като този на Прокопиев? Явно главата му е празна и не знае на кого да слугува. На жена си, или на Борисов.
59 Jivo Fidanov 07.03.2013 | 11:02
Ако мисли президента, че с такива хора в служебното правителство ще постигнем някакви положителни резултати, значи ни чака наистина мнооого работа. Не беше ли Прокопиев част от консултантския екип по продажбата на ЕРП-тата?! Не виждаме ли за сега за какви далавери става въпрос сега и как здраво ни бъркат в джеба.
58 xander yordanov 07.03.2013 | 11:01
Много отдавна трябваше да се прекратят концесиите на Прокопиев и Ковачки. Не го правят политиците защото идват избори и няма да има кой да им спонсорира кампаниите.
57 reni angelova 07.03.2013 | 11:01
Изобщо не е лъжа, това е самата истина, те цял живот са имали еднакви интереси......са в едно гърне.
56 reni angelova 07.03.2013 | 10:58
Само как лъже тогава Плевнелиев, те може да не са съседи, но може да се каже, че са повече от близки. Може ли да бъде толкова подмолен. И това е президента на нашата страна.
55 Лолита Набокова 07.03.2013 | 10:57
Всеки си плаща :) Не им завиждам на политиците .... винаги трябва да се плаща на хората , който са ти помогнали да влезеш във властта .
54 Стефан Ангелов 07.03.2013 | 10:57
Като виждам какви хора се гласят да управляват България и тръпки ме побиват! Като ще е правителство в сянка, то поне да не са хора на Прокопиев и Огнян Донев. Толкова ли се свършиха честните и почтенни бизнесмени в тази страна?
53 milen doktorov 07.03.2013 | 10:56
Росен Плевнелиев прехвърля повечето си имоти и пари на името на съпругата си, преди да влезе в политиката. Семейната компания "Плевнелиев консулт” става "Ателадиа консулт”, а Юлияна Плевнелиева става собственик и управител.КОЛКО УДОБНО
52 milen doktorov 07.03.2013 | 10:55
Огнян Донев отдавна продава скъпи лекарства на болните хора. Той замени Прокопиев на поста начело на КРИБ
51 Пламен Клошарски 07.03.2013 | 10:54
Докато не видя други лица освен изброените от Яне, няма да повярвам, че президента не робува на определени групировки. До този момент всички следи водят към това, че той обслужва интереси на кръга на Иво Прокопиев и има шанса на 12 май да ни опровергае. Ако не го направи, това ще означава, че слуша жена си, или е слуга на Прокопиев.
50 milen doktorov 07.03.2013 | 10:54
и, забележете, Иво Прокопиев се е навързал с "Пик" на Недялко Недялков и спрягат, че и Алексей Петров е в кюпа
49 Лолита Набокова 07.03.2013 | 10:53
За съжаление така ще бъде . Плевнелиев трябва да защитава интересите на народа , а не на олигарси като Прокопиев , Алексей Петров ....
48 milen doktorov 07.03.2013 | 10:53
всеки си плаща рано или късно за услугите
47 olga nestorova 07.03.2013 | 10:53
Прокопиев е един от най-близките приятели на фармацевтични бос Огнян Донев. Прокопиев е един от главните инвеститори в „Грамърси“ . Отново Прокопиев е този който дава неизменна подкрепа на фармаолигарха Огнян Донев да стане член на Надзорния съвет на Здравната каса от името на КРИБ. Не че тук няма конфликт на интереси, не че Прокопиев и Донев не са го виждали, но това не им пречи да лъжат и да се правят на ударени.
46 milen doktorov 07.03.2013 | 10:53
според мен идеята е да се направи проход във валутния борд, чух го сутринта, и така лева би се обезценил
45 Лолита Набокова 07.03.2013 | 10:52
Росен Плевнелиев е "интелигентен, спокоен, уважаван в строителния бизнес". Влизането му в политиката се свързва с медийния магнат Иво Прокопиев . Сега ще се наложи Плевнелиев да плаща на Прокопиев за това , че му е помогнал да влезе в политиката . Както се казва , безплатен обяд НЯМА !
44 milen doktorov 07.03.2013 | 10:52
независимото правителство ще е изцяло зависимо, смях:))))
43 манна небесна 07.03.2013 | 10:48
"Целта на Иво Прокопиев е да се предизвика хиперинфлация в страната и така да се стопят неговите огромни дългове от около половин милиард лева" Е това се казва амбициозна задача! Тоя човек иска да зароби целия български народ, само и само да може да си стопи дълговете. Безочие и наглост, само така мога да определя това което се опитва да направи.
42 Стефан Ангелов 07.03.2013 | 10:46
Тоя синагнурския кандидат за премиер в сянка - Иво Прокопиев до кога ще ни дърпа конците на целия народ, но най-вече на президента Плевнелиев? На какво прилича това нещо - тия хора подиграват ли се с нас? За тоя няма ли съд и правосъдия като цяло?
41 hristian penev 07.03.2013 | 10:45
За мен президентът се е оплел като пиле в калчища и не може да измисли правилен ход.Той побеля просто за дни,но така става щом се играе с олигарси .....срещу народа!
40 Орлин Ставрев 07.03.2013 | 10:44
Шенген няма да видим, докато не се заемем с хора като Иво Прокопиев. Бях чул, че искал да влиза в политиката, за да си осигури политически имунитет. Така може да отърве кожата от банките и хората които е завлякъл.
39 Страхил Страхилов 07.03.2013 | 10:44
Голямо връзкарче ще дойде обаче този Иво Прокопиев. Защитават го на най-високо ниво и си прави каквото иска в тази държава. Никак не са добре работите и само това ще ви кажа. Крайно време е прокуратурата да се вземе в ръце.
38 Зарко Младеликов 07.03.2013 | 10:44
Прокопиев бях чул за него, че е избягал в Сингапур, за да се скрие от претенциите на кредиторите. Така над него има политическа протекция и никой не го закача и търси за нищо.
37 Dido Goranov 07.03.2013 | 10:43
Ако не сте чули, то червенобузестия вече реди нещата. Той коли и беси и решава къде какво да се случва. Изобщо не съм изненадан вече, защото в крайна сметка много такива като него вече ограбиха държавата и си живуркат на свобода.
36 milen doktorov 07.03.2013 | 10:43
"Целта на Иво Прокопиев е да се предизвика хиперинфлация в страната и така да се стопят неговите огромни дългове от около половин милиард лева".представяте ли си това да е вярно? а то е така
35 milen doktorov 07.03.2013 | 10:41
той нали Прокопиев уж продаде "Каолин" за да си спаси "Икономедия", която би трябвало да е губеща отвсякъде - смятай колко пара се смъква чрез изнудване от медии, за да предпочетеш да оставиш тях, а не печелившото предприятие, което оскъпява дори тока на българите
34 milen doktorov 07.03.2013 | 10:39
колко удобно е прехвърлил всичко на жена си Юлияна преди да влезе в политиката
33 Petko Kolev 07.03.2013 | 10:37
Голям гаф! И на този свързан със съмнителни бизнесмен президент ли ще разчитаме да реди служебен кабинет, та Прокопиев не бе ли разследван за укриване на печалба, източване на ДДС, спекула с цените на варокива... Все притеснителни неща, които пряко или косвено удрят нашия джоб.
32 milen doktorov 07.03.2013 | 10:35
на твое място бих те посъветвал да си плащаш данъците и да не бъдеш като мошеника Прокопиев
31 milen doktorov 07.03.2013 | 10:35
Иво Прокопиев държи половин милиард лева, не половин, по-точно са около 600 млн - кога ще ги върне ако не влезе във властта и не открадне спешно още нещо?
30 Орлин Ставрев 07.03.2013 | 10:34
Когато Прокопиев си признае за всичките измами, то аз тогава ще си платя всички данъци на държавата. Крайно време е просто нещата да бъдат взети много по-сериозно с него, а не да му се дават още по-големи криле.
29 Страхил Страхилов 07.03.2013 | 10:34
Бях чул преди време, че много хора се оплакаха, че се разболяват от тежки заболявания, заради един от заводите му в Мерчлери. Държвата защо не взима това под внимание? Нима хиляди трябва да страдат заради един човек?
28 Dido Goranov 07.03.2013 | 10:34
Бях чул , че Прокопиев се ползва с личната протекция на президента Плевнелиев. Жените им са най-добри приятелки, та какво остава за тях двамата? Няма нито едно дело повдигнато срещу червенобузко до този момент.
27 mariyna todorova 07.03.2013 | 10:33
Това ли разбира Плевнелиев под НЕЗАВИСИМО експертно правителство?! Ние се вдигаме на протести срещу олигопола, а един бизнесмен със съмнителна репутация ще реди правителство. Прокопиев не бе ли част от "Агнешки главички"?! Какво се случи с казуса в Меричлери?! Защо няма отнемане на концесии при очевидни злоупотреби при отдаването им, както бе в случая Трайков?!
26 milen doktorov 07.03.2013 | 10:33
няма излизане от него
25 Зарко Младеликов 07.03.2013 | 10:33
Ако наистина се окаже вярно, че Иво Прокопиев го гласят за премиер или министър, то аз ще емигрирам веднага. Няма да има такова унижение просто. 100% ще гледа поне хора да си сложи във властта, за да му пазят гърба докато краде от държавата.
24 p kehaiova 07.03.2013 | 10:33
Много грешен избор направи българският народ с Плевнелиев - напълно те подкрепям. Още повече, че е замесен с този кръг хора.
23 Jason Bourne 07.03.2013 | 10:30
Колкото повече прокуратурата се бави срещу Прокопиев, толкова повече ще му порасте самочувствието. Кога най-сетне ще му повдигнат обвинения? Чуват се много далавери, а за нито една не е подведен под отговорност.
22 Ape Ptero 07.03.2013 | 10:30
Имаше нещо съмнително в цялото това протакане от страна на Плевнелиев с раздаването на мандати за съставяне на служебен кабинет, което можеше да стане в рамките на три дни, а то какво се случвало - печели се време и в същото време се пускат разни имена, за да се проверят как ще реагират хората.
21 Лолита Набокова 07.03.2013 | 10:29
Няма срито покрити . Истината винаги излиза наяве , а сега ще излизат и още много кирливи ризи на Президента .
20 milen doktorov 07.03.2013 | 10:29
чух за някакаъв проход във Валутния борд с цел обезценяване на лева, за да се обере скритата инфлация, това готвело служебното бъдещо правителство по идея на Плевнелиев- знаете ли колко хора ще загубят пари?
19 Лолита Набокова 07.03.2013 | 10:28
Това е един престъпен и омагьосан кръг.
18 milen doktorov 07.03.2013 | 10:28
да, щом самият Цветанов го каза, значи няма как да не е вярно и проверено, те ченгетата знаят всичко
17 Лолита Набокова 07.03.2013 | 10:27
Не е лъжа ! Прокопиев и Президента са си близки от много години и имат общ бизнес. Ще се окаже , че Плевнелиев беше най - грешният избор на народа .
16 milen doktorov 07.03.2013 | 10:27
имали са обща строителна фирма
15 liubomir yu 07.03.2013 | 10:26
Сега вече става ясно и защо г-жа Плевнелиев толкова дълго държеше да е в сянка, тъй като тя е очевидната нишка, която свързва президента с олигарха Прокопиев, който има меко казано доста скандална репутация - далавери са акции, укриване на печалба, скандално придобити концесии...
14 milen doktorov 07.03.2013 | 10:26
естествено, че ПШрокопиев, и Цветелина Бориславова. Те са от кръга "Капитал", Юлияна Плевнелиева е бачкала в "Икономедия"
13 Лолита Набокова 07.03.2013 | 10:25
Плевнелиев лъже , че Прокопиев не му е съсед и , че не го познава . Нещо за общ бис се говори , че са имали , а като се има в предвид , че съпругата на президента е работила за медията на Прокопиев.
12 Gladin Menata 07.03.2013 | 10:23
Има голяма вероятност и Прокопиев да го реди това правителство - прекалено много медии писаха, за да си мислим, че може да е нагласено. А щом и от хора като Янев и Каракачански това излиза като информация, значи нещата са много сериозни! Българската съдебна система трябва да се самосезира на мига, иначе отново излизаме на улицата!!!
11 Mer Zlatkova 07.03.2013 | 10:23
Доста притеснително звучи всичко това на фона на твърденията на Цветанов, че някой друг реди служебния кабинет и нищо чудно наистина да се окаже така, все пак видяхме и в обществения съвет към служебния кабинет какви опити имаше да се вкарат лица със съмнителна репутация.
10 p kehaiova 07.03.2013 | 10:21
Значи не е лъжа, че семействата им са в много близки отношения. Прокопиев явно не се е отказал от идеята си да бъде министър председател. Това в никакъв случай не трябва да се случва.
9 rosen bosev 07.03.2013 | 10:13
Президентът може и да не иска България да бъде измъкната от дупката. Гледах днес Яне Янев - говори се за хиперинфлация, че умишлено искат да се зъздаде, да можело на Прокопиев да му се стопяли дълговете! Представяте ли си, ако това излезе да е вярно, какво ще означава това за българите, които имат спестовни влогове?
8 Katrin Velinova 07.03.2013 | 10:11
Заради алчни лешояди като Прокопиев и Донев в България няма реализация за младите, затова всички квалифицирани кадри заминават за чужбина и в България не остана нищо свястно. Заради такива олигарси оцеляването на българската нация е сериозно застрашено.
7 rosen bosev 07.03.2013 | 10:11
Тоя Прокопиев не искаше ли да става премиер преди. Някъде бях чел, че бих карал курсове за премиер в Харвардския университет. Ако вярваме на тези публикации, значи той наистина се е готвел или се готви ли да става министър-председател, къде на слънце, къде на сянка...
6 borislav tomov 07.03.2013 | 10:11
Президента трябва да постави този който ще измъкне България от дупката в момента, трябва да бъде надпартиен и да мисли за България!
5 xander yordanov 07.03.2013 | 10:10
Беззаконието и безсрамното грабителство достигнаха връхната си точка благодарение на алчни хора като Прокопиев, Донев и Пъпката.
4 Охльо Бохльо 07.03.2013 | 10:06
Големи конспирации,голямо чудо :)))
3 Ivan Mitev 07.03.2013 | 10:05
Някой от вас иска ли да бъде управляван от чове като Иво Прокопиев, защото аз не искам - той е последният човек в тази държава, който има някакво морално или каквото и да било право да реди служебен кабинет. Той е един монополист, който живее явно на заем. НЕ, благодаря!
2 Георги Гошев 07.03.2013 | 10:03
Ами как няма да има връзка - то толкова публикации излязоха по медиите, че именно Росен Плевнелиев е човек на Иво Прокопиев, а последния му гласял служебното правителство! В каква държава живеем, какво хора, какви олигарси искат да ни управляват, на какво прилича това? Къде е прокуратурата да се самосезира?
1 olga nestorova 07.03.2013 | 10:03
Истината рано или късно излиза наяве, нза почти никой не са тайна крупните далавери и измами на Иво Прокопиев. Тук не става въпрос сам за източване на ДДС, но и за мащабни финансови измами на фондовите борси.

ТВ програма

Кино

  • Сега Отмъстителката документален филм...
  • 22:10 Страсти в Тоскана 4 тв филм /7...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Не ме оставяй тв филм /7 епизод/...
  • 00:25 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:55 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:30 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:25 Отблизо /п/
  • Сега "Колко ми даваш?" - забавно куиз...
  • 22:15 Премиера: "Кралят на Тълса" -...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:45 "Спирала" - сериал, с.2, еп.2
  • 00:45 "Свръхестествени имоти" - сериал,...
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега "Братя" - сериал, сезон 1
  • 22:30 Новините на NOVA
  • 23:00 "ФБР" - сериал, сезон 2
  • 00:00 "Частни детективи" - сериал, сезон 2
  • 01:00 "Специален отряд" - сериал, сезон 3
  • 02:00 "Врагът отблизо" - сериен филм
  • 03:00 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.