Главният архитект на столицата Петър Диков заяви, че е крайно време да се сложи ред в предизборните реклами в София. Възмутен от предишните кампании, той коментира, че политическите сили поставят предварително своите рекламни послания и афиши, където си пожелаят.
След това техните политически опоненти протестират. Явен пример в това отношение са палатките и фургоните на партия "Атака", които партията поставяше на неразрешени места.
Архитектът възнамерява да предложи нови правила на Столичния общински съвет, които по ясен начин да регламентират политическата реклама. Тези нови правила, според него, трябва да се приемат в година, в която не се провеждат избори.
Архитектът предлага обособяването на 700 места за временни табла и други 800 за афиши. Така ще се улесни и премахването на рекламите след изборите. А не както доскоро наблюдавахме усмихнатите лица на кандидатите по стени, табла и билбордове и техните обещания от преди месеци.