Прокопиев, Плевнелиев и служители на НСО зад снощния протест

Има задкулисна сделка за връщане на ГЕРБ на власт, каза Бареков

по статията работи: iNews.bg | 09.10.2013 | 09:22

Зад снощния протест (8 октомври) стои групата на Иво Прокопиев, кръга около президента Росен Плевнелиев, но и НСО. Това заяви пред TV7 Николай Бареков, инициатор на движението "България без цензура".

По думите му именно от НСО изтичала информация към протестиращите. Като евентуална "къртица" Бареков посочи ген. Тодор Коджейков, началник на службата. Той бе назначен за шеф на НСО с указ на президента от 26 април тази година.

"Ген. Тодор Коджеков отваряше вратата и носеше кафета при Борисов, който тогава беше никой. Не е ли той човекът, който сега изнася информация на протестиращите", попита Бареков.

По думите му има организация, която е видна дори с просто око.

Бареков добави още, че има задкулисна сделка за връщането на ГЕРБ във властта.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


110 Krasimira Ilieva 10.10.2013 | 06:58
Нищо чудно като се има предвид колко много им се иска да яхнат протеста и да го ползват за лични политически облаги. Е хората не са глупави и няма да стане, въпреки плахите опити.
109 qnko qnev 09.10.2013 | 17:10
Хората вече видяха какво беше тяхното управление и се надявам, че няма да допуснат да се върнат на власт.
108 qnko qnev 09.10.2013 | 17:08
Аз вярвам, че е така, но до кога ще продължава Прокопиев и Плевнелиев да влияят на хората.
107 трендафил въжарски 09.10.2013 | 17:04
Дали ще тръгнат хората след Бареков?
106 Tedi Yordanova 09.10.2013 | 16:44
Те са навсякъде, не се и съмнявам.
105 трендафил въжарски 09.10.2013 | 16:40
Прокопиев е много долно човече
104 Mukka Dess 09.10.2013 | 16:36
ГЕРБ влагат доста усилия да се върнат на власт, тъй като доверието към тях се топи с всеки изминал ден и шансовете им намаляват, за това разчитат на протестите толкова и вкарват какви ли не машинации.
103 Пламена Христова 09.10.2013 | 16:28
Мислиш ли, че ги интересува ние какво мислим, нали те си прибират пари и ако отново са на власт ГЕРБ, ще се продължат кражбите. Да му мисли нашият президент, които се оказа голяма марионетка в ръцете на дружката си.
102 Пламена Христова 09.10.2013 | 16:27
Така е, за да може дружно да продължават да ни взимат парите, но няма да позволим отново тази грешка. Стига толкова сме мизерствали, а те да си пълнят джобчетата с пари.
101 Vasilena Kremen 09.10.2013 | 16:25
И аз мисля така, защото единственият коз на Прокопиев в момента е президента, а както всички знаем той е от ГЕРБ.
100 Vasilena Kremen 09.10.2013 | 16:24
До кога ще им позволяваме да ни манипулират по този начин, как може да се съгласят да протестират за тези, как не ги е срам, като те допринесоха, за най-големият глад на хората.
99 Drago Panov 09.10.2013 | 16:23
Междувременно Прокопиев си дава интервюта, лъже безсрамно, медиите му бълват глупости... а за президента изобщо не искам да говоря.
98 Kalina Boqnova 09.10.2013 | 16:14
от самото начало и аз твърдя, че протестите целят да върнат ГЕРБ на власт, а кой стои зад тях е ясно.
97 mitko velev 09.10.2013 | 16:06
Прокопиев и Плевнелиев прекаляват със задкулисните си игри, не мога да им гледам физиономиите вече.
96 трендафил въжарски 09.10.2013 | 15:52
Зад снощния протест (8 октомври) стои групата на Иво Прокопиев, кръга около президента Росен Плевнелиев, но и НСО. Сигурен съм, че е така
95 Krum Tonev 09.10.2013 | 15:38
което си е така, така си е, Прокопиев и кръгът Капитал прекаляват вече с тези протести!
94 ваня иванова 09.10.2013 | 15:30
Прокопиев и Плевнелиев винаги са играли задкулисни игри.
93 Ruslana Hristova 09.10.2013 | 15:27
Няма ли да спрат вече с игричките си, прекаляват с държанието си всички от ГЕРБ и "капитал", в крайна сметка положението сега е такова, да са мислили като подават оставка още през февруари!
92 трендафил въжарски 09.10.2013 | 15:26
На нищо вече не се учудвам, за власт са готови за всичко
91 itsi bitsi 09.10.2013 | 15:24
Ами то им омръзна да се крият и знаят, че ние им знаем номерата и игрите. Омръзна ни, всеки ден едно и също. То ако не е Плвенелиев с неговите изказвания, ще е Прокопиев или някои друг, как не им омръзна?
90 Margaritka Ilieva 09.10.2013 | 15:24
от ГЕРБ не можаха да се примирят със загубата на изброите, или по-точно с развоя на събитията тогава, сега искат да си върнат властта по какъвто и да е начин, а хората от Капитал са готови винаги да помогнат на своите дружки,които охотно им се отблагодаряват с държавни пари
89 Ема Маринова 09.10.2013 | 15:17
Има задкулисна сделка за връщане на ГЕРБ на власт-даже вече не си правят труда да се крият.
88 нова надежда 09.10.2013 | 14:34
А на президента в последно време много му порасна самочувствието!
87 нова надежда 09.10.2013 | 14:31
Винаги съм знаела, че Прокопиев плаща на протестиращите.
86 Ема Маринова 09.10.2013 | 14:17
Аз също,нагласен беше този протест и си личи,дано само скоро да се успокоят нещата,мисля,че това ще се случи когато Прокопиев влезе в затвора,дано това да е скоро.
85 нова надежда 09.10.2013 | 14:16
Аман от Прокопиев, навсякъде все той!
84 Ема Маринова 09.10.2013 | 14:15
Не ми го побира главата,как тази шайка още е на свобода,прав е Бареков,и инсценировката много силно личи.
83 ваня иванова 09.10.2013 | 14:12
Плевнелиев също, той от както е президент нищо за благото на страната не направи.
82 ваня иванова 09.10.2013 | 14:10
Тава се знае, там, където стои Прокопиев нещата никога не са на добре.
81 emanoil momchev 09.10.2013 | 14:09
Нагли личности тези бе, Плевнелиев и Прокопиев все отбор от мошеници.
80 Katerina Dieva 09.10.2013 | 13:47
Прокопиев и хората му стояха и зад предишните протести и това си личеше, както по реакцията на президента, така и по присъствието на ключови фигури от медиите на олигарха и администрацията на служебния кабинет.
79 Anna Vasileva 09.10.2013 | 13:39
Ако играеха по свирката на герб,досега да сме видели оставка от тях.
78 Милена Стоилова 09.10.2013 | 13:26
Задкулисие и нечисти сделки има навсякъде където са намесени Плевнелиев и Прокопиев.
77 работната пчела 09.10.2013 | 13:26
Има си хас да няма задкулисна игра и тя да не се дирижира от ГЕРБ и приятеля им Прокопиев,все пак трябва някой да финансира,а и да си подкупи малко бъдещите кражби.!
76 трендафил въжарски 09.10.2013 | 13:18
Има задкулисна сделка за връщане на ГЕРБ на власт, каза Бареков - и БСП играят по свирката на ГЕРБ? Или ДПС? Силно се съмнявам, но....всичко е възможно
75 Silvi Milenova 09.10.2013 | 13:16
Нали знаеш, който плаща той поръчва музиката, а Прокопиев има да поръчва.., така че това изобщо,ама дори въобще не ме съмнява,че е истина.
74 трендафил въжарски 09.10.2013 | 13:02
Ген. Тодор Коджеков отваряше вратата и носеше кафета при Борисов, който тогава беше никой. Не е ли той човекът, който сега изнася информация на протестиращите - а сега де? Ами ти? не носеше ли и ти цветя на гусин Генерала:)Както го наричаше ти?:))))Иначе за Плевнелиев и за Прокопиев е прав, безспорно
73 трендафил въжарски 09.10.2013 | 12:51
ей, големи боклуци тия
72 p kehaiova 09.10.2013 | 12:49
Така е, за да спре всичко това той не трябва да е на свобода.
71 dancho danchev 09.10.2013 | 12:41
Мафия бе братче, как да се оправим ми кажи, Прокопиев, Плевнелиев...все отбор юнаци.
70 трендафил въжарски 09.10.2013 | 12:38
тези протести само разклащат устоите на държавността
69 трендафил въжарски 09.10.2013 | 12:35
ooo, и служители на НСО в цялата работа
68 dancho danchev 09.10.2013 | 12:35
И аз съм убеден ,че има задкулисна сделка за връщане на ГЕРБ във властта, както сигурно и много други хора смятат това.
67 Katerina Encheva 09.10.2013 | 12:19
Изобщо не се съмнявам, че са тези хубусници зад всичко!
66 Ivan Minov 09.10.2013 | 12:05
Цирк вътре, цирк - отвън. Преход-менте, партии-менте, опизиция-менте, протести-менте, свободни медии-менте, пазар-менте, граждани-менте... Трябва да си носиш МЕНТОМЕР за тестване.
65 Ivan Minov 09.10.2013 | 11:53
Така ще мъчат да предотвратят назряващия ВСЕНАРОДЕН мирен БУНТ обаче с искания НЕ писани от ТЯХ и техни подлоги от "опозицията" вкл. подставени "граждански" активисти, спонсорирани от всички "големи братя"/, ами от самите граждани. ТОВА е противодействието - не тупани и общи лозунги /които правят хора на маймуни - фигуранти в чужда игра/, а със свързване на всички недоволни във ВСЕНАРОДНА АВТОНОМНА МРЕЖА от квартални СЪБРАНИЯ, където нещата да се договорят и правят ОТ ВСИЧКИ /мислещи и вменяеми/.
64 Gita Eevse 09.10.2013 | 11:47
Само зад снощните да беше...
63 Ivan Minov 09.10.2013 | 11:46
От ФАРС към ФРАС по главите на недоволните - това е проекта „Тиква-2”. След като се изтърка фарсовата "демокрация" ще мъчат да разпалят "конфликт" /с малцинства и бежанци/ и да ни "спасят" с едно "извънредно положенийце" и "президентска република" с перковци комсомолец или пожаникар начело! :р
62 p kehaiova 09.10.2013 | 11:45
Аз също, те самите толкова показно го правят.
61 visoko naprejenie 09.10.2013 | 11:33
Toва определено не е новина... отдавна се знае, че протестите са провокирани от кръгът Капитал.
60 p kehaiova 09.10.2013 | 11:32
Изобщо не съм изненадана, че Прокопиев и неговите хора стоят зад протестите, отдавна се говори за това. Той има за цел единствено да вреди на страната.
59 Малкото Малкото 09.10.2013 | 11:27
Абе, то няма да им е сефте на тия. То те само знаят как да манипулират народа!
58 Desislava Stoyanova 09.10.2013 | 11:25
Което е така, така е, протетите отдавна станаха маша в ръцете на кръгът Капитал за да си върнат властта, не бива да се позволява това да се случи!
57 Steffi To 09.10.2013 | 11:22
Един голям цирк, това правят те, дори децата не се държат както тях. Да вземат да се засрамят и да спрат, ясно не им е било достатъчно краденето през тези години на власт и сега искат отново.
56 uchtiviq los 09.10.2013 | 11:17
да ти кажа чак толкова некомфортно не е правил, ГЕРБ наистина прекаляват с детинското си държание! Готови са на всичко да си върнат властта и отново да въртят игричките си с Прокопиев.
55 Steffi To 09.10.2013 | 11:09
Честно казано изобщо не ме изненадва това, което се случва, то беше ясно на къде ще отидат нещата, беше ясно и защо ГЕРБ си подадоха оставката, вотовете им и сега тези изведнъж активни протестиращи, голяма игра.
54 Охльо Бохльо 09.10.2013 | 11:08
"Бареков добави още, че има задкулисна сделка за връщането на ГЕРБ във властта." - Тази задкулисна сделка вече става прекалено явна.
53 Иван Ангелов 09.10.2013 | 11:05
Президентът е издигнат от партия ГЕРБ, така че няма как да защитава някоя друга партия и естествено, че ще направи така, че БСП и ДПС да се почувстват некомфортно. Така правеше и Георги Първанов до февруари 2012 година.
52 david copperfield 09.10.2013 | 11:04
Всички сме напълно наясно, че Прокопиев и Кръгът "Капитал" стоят зад тези протести. Прокопиев и приближените му създават проблеми на управляващите и това правителство не може да направи абсолютно нищо.
51 paralelna vselena 09.10.2013 | 11:03
Никога дори за миг не съм се съмнявала в задкулисните методи на Плевнелиев, който действа по сигнал на прокопиев. Докога олигарсите ще ни управляват. Трябва да има промяна, не може така.
50 Миро Т 09.10.2013 | 11:02
Иво Прокопиев праща провокатори на тези протести, които имат за цел да рушат и създават напрежение. Определено това правителство ще му бъдат създавани проблеми и от Росен Плевнелиев, който има същата позиция, като Прокопа.
49 David Hayemaker 09.10.2013 | 11:00
Която се оказва и напълно вярна, защото олигарси като Иво Прокопиев трудно могат да се нагушат с власт и влияние, докато на власт за БСП и ДПС с премиер Пламен Орешарски.
48 Иван Ангелов 09.10.2013 | 11:00
Прокопиев стои зад почти всички протести до момента. Усилено се опитва да бутне кабинетът на Орешарски, защото не може да цоца и прави далавери вътре в него. Определено това е ясно на всички хора.
47 david copperfield 09.10.2013 | 10:59
Ако наистина някой си позволява да шантажира хората, то това ще стане ясно според мен. Определено нещата ще станат ясни в близките дни, но съм сигурен, че Прокопиев стои зад цялата работа с протестите.
46 Охльо Бохльо 09.10.2013 | 10:57
Протестите определено се дирижират от хора,които искат правителството да се откаже, а кои са те и кой какъв интерес има на всички мисля,че ни е ясно
45 Миро Т 09.10.2013 | 10:57
Не забравяйте, че Тодор Коджейков е един от малкото хора на ГЕРБ, които запазиха постовете, след като се смени властта.
44 педя чиляк 09.10.2013 | 10:56
прокопиев, президента и останалите им приятели стоят зад много неща и е въпрос на време да се установят тези неща и да им потърси сметка. това трябва да се случи възможно най-бързо и да бъдат осъдени.
43 David Hayemaker 09.10.2013 | 10:56
На всеки му е ясно, че се въртят някакви игри в момента, така че това не бива да ни изненадва изобщо нас. Плевнелиев и Прокопиев се опитват да бутнат това правителство, за да могат ГЕРБ да управляват.
42 Steffi To 09.10.2013 | 10:47
Винаги е много лесно да говориш неща за който не е потвърдило, само да не го обвинят в келевета. Относно протестите, определено са подклаждани от тези, които желаят да си върнат властта, а всички знаем кой са ГЕРБ и много добре им се е получило, но няма да бъдат отново на власт.
41 Пияно пиле 09.10.2013 | 10:46
Прокопиев е много нагъл, сега си остана без дружки в управлението и е много нещастен, само Плевнелиев му държи политическото чадърче..
40 задънена улица 09.10.2013 | 10:40
В момента позициите на ГЕРБ са много слаби, логични е Плевнелиев в комбина с олигарха Прокопиев да влагат всичките си усилия в засилване на позициите и връщане на авторитета на ГЕРБ.
39 Милена Стоилова 09.10.2013 | 10:38
Задкулисието е основният инструмент с който си служат Плевнелиев и Прокопиев. И нищо чудно зад намеренията им ада стои именно връщане на ГЕРБ във властта
38 raliza gospodinova 09.10.2013 | 10:29
Най - много да каже, че са симпатични нали така се беше изказал веднъж и стана за смях.
37 Margо Filipova 09.10.2013 | 10:29
Бареков има наистина интересна теория!
36 raliza gospodinova 09.10.2013 | 10:26
Този кръг вреди много на обществото, трябва да се разпадне и да видим Прокопиев в затвора.
35 Пламен Панайотов 09.10.2013 | 10:25
Бареков никога не говори празни приказки и този път каза истината в лицето на цялата общественост. Тя е така, че Росен и Прокопиев много умело знаят как да нажежават обстановката, като аз съм съгласен с него, че точно те стоят зад вчерашните протести. Вече не мога да понасям олигарси като Иво Прокопиев и тяхната марионетка - Росен Плевнелиев. Дано Бареков сложи край на това.
34 развалени кренвирши 09.10.2013 | 10:25
това, че той е казал нещо трябва да се приеме, че е вярно, защото ако не вярваме, че е вярно сме за никъде. считам, че истината в неговите думи е някъде много надълбоко и едва ли има много хора, които могат да повярват.
33 Батко Реджеп 09.10.2013 | 10:23
Бареков когато си отвори устата напоследък, става лошо за всички, които е взел на мушка. Само , че този път съм съгласен с него, че Прокопиев е дирижирал протестите, за да изкара лични дивиденти от цялата работа.
32 Баба Пъша 09.10.2013 | 10:21
Росен Плевнелиев защо още не се е изказал за протестите? Почвам да си мисля, че не говори, защото той е нагласисл всичко заедно с неговите приятелчета, за които вече всички знаем.
31 Пияно пиле 09.10.2013 | 10:21
така е, а сега Прокопиев изглежда е в задънена улица, защото не може да се добере до властта и до държавните пари! Естествено,че ще направи всичко по силите си да всее смут в държавата и да предизвика по-скоро избори! а парите не са му скъпи, той не ги е спечелил честно с труд а с кражби, реално протестите не му струват нищо.
30 Страхил Бояджиев 09.10.2013 | 10:20
прокопиев крадеца и тоя плевел стават все по-тварещи!!!
29 Marusq Laleva 09.10.2013 | 10:20
Трябва да се сложи край на кръга около Прокопиев, а това може да стане само ако Плевнелиев подаде оставка.
28 Старата Госпожа 09.10.2013 | 10:19
Президентът ще има голяма файда ако партия Герб се върнат на власт. Нали те го издигнаха, а той не гласно в момента защитава техните интересни. Иво Прокопиев със сигурност му помага протестите да се случват.
27 чичо съби 09.10.2013 | 10:17
Според мен всичките протести до сега се случиха заради олигарсите на чело с Иво Прокопиев. Те управляват държавата задкулисно вече в продължение на 20 години. Няма отърване от тях !
26 нелепо съвпадение 09.10.2013 | 10:15
До кога кръгът "капитал" на Иво Прокопиев ще води държавата към мизерия и задкулисни игри. Това вече трябва да спре. Колко пари е дал на протестиращите снощи ? Истината трябва да излезе на яве.
25 Krist Novoselic 09.10.2013 | 10:13
Аз от самото начало подозирах, че зад тези протести може да стои Иво Прокопиев, защото той има голям интересен Бойко да се върне на власт. Нали по неговото време той правеши едни от най - големите си далавери.
24 tiha paranoq 09.10.2013 | 10:11
"Има задкулисна сделка за връщане на ГЕРБ на власт, каза Бареков" - Значи това бил пъкленият план на президентът ни и Иво Прокопиев, Герб пак да дойдат на власт и далаверите им да се случват по - лесно..
23 raliza gospodinova 09.10.2013 | 10:11
Бареков добави още, че има задкулисна сделка за връщането на ГЕРБ във властта - за това нямам никакви съмнения, че е така.
22 raliza gospodinova 09.10.2013 | 10:10
А така, Прокопиев обаче отричаше, че няма нищо с протестите. Не че съм му повярвала, защото винаги се прави на света вода.
21 Radina Arabadjieva 09.10.2013 | 10:10
Това въобще не ме съмнява,протестите доста сериозно се дерижират и все се появява някой,който да породи напрежение!
20 Оперен Певец 09.10.2013 | 10:10
Бареков напоследък е най - смелият човек, който се опитва да оправи положението в страната. Сега като изкара кирливите ризи на Плевнелиев и приятелите му олигарси, нищо чудно да се опитат да му го върнат по някакъв начин.
19 Ivan Mitev 09.10.2013 | 10:07
Нищо чудно ако Прокопиев и Плевнелиев стоят зад тези протести снощи, те двамата вече доказаха, че са 100% олигарси и винаги гледат своите интересни, на цената всичко.
18 Малкото Малкото 09.10.2013 | 10:02
То не остана човек, който да се съмнява в това. Тези са страшни, война са готови да направят, ама не и да си идат достойно!
17 Kremena kremi 09.10.2013 | 10:02
Не може. Нали някой просто му е подхвърлил всичката тая информация и сега се разпространява нарочно, като ехо в публичното пространство.
16 Галена Богданка 09.10.2013 | 10:01
Калине, от къде имаш инфото, че ТВ7 била спонсорирана ОФИЦИАЛНо от Цветан Василев? По официална информация? Сподели, ако обичаш?
15 Vihra Chatova 09.10.2013 | 10:00
Какви ясни искания, ние не знаем, какво искаме! Изобщо! Но виж, Реформаторския блок явно знаят, и искат да яхнат за пореден път хорското недоволство.
14 Kremena kremi 09.10.2013 | 09:59
Бареков и той какъвто е абсурден, понякога говори и по някоя истина. Няма как някой да ме убеди, че тия протести или по-голяма част от тях на са предварително платени или организирани от друга политическа партия, кръг или хора на опозицията, като Иво Прокопиев.
13 Таня Петкова 09.10.2013 | 09:58
Тъй, тъй... Кажи го, Барек!
12 Галена Богданка 09.10.2013 | 09:58
Първо пиши на кирилица и второ това твърдение е повече от абсурдно. Бареков си праваи сам някаква измислена партия, а не си мисли наивно, че тия протести ИЗЦЯЛО са само и единствено граждански. Много ясно, че някой ще се опита да ги яхне и да се възпозлва от хорското недоверие и гняв.
11 Vihra Chatova 09.10.2013 | 09:55
Много лошо взе да става положението. Опорочиха протестите по много лош начин!
10 развалени кренвирши 09.10.2013 | 09:55
тази теория не ми се струва правдоподобна. можеш ли да я подкрепиш с факти?
9 Кристина Минкова 09.10.2013 | 09:52
Изобщо не се съмнявам,че е така,те са толкова устремени да вземат властта,за да продължат с кражбите си,че няма да се спрат пред нищо.
8 безкомпромисната кирка 09.10.2013 | 09:48
прокопиев трябва да бъде разследван за всички далавери, които е направил, а президента трябва да си подаде оставката моментално. мисля, че се разбрахме.
7 Калин Стойчев 09.10.2013 | 09:47
Po skoro ima zagovor ot Barekov i negoviq uligarrh koito darji televiziq TV7 (Cvetan Vasilev) da pluqt po wsi4ki koito sa sreshto tova pravitelstvo (naj ve4e Bojko Borisov i Plevneliev) za da moje da se zadarji kolkoto se moje pove4e. Maj si e prodal dishata na dqvola Barekov q zaradi lubimiq si klub Botev q zaradi nqkoe kufar4e s pari ili i zaradi dvete....
6 Kalin Petrov 09.10.2013 | 09:45
То това е ясно, протестите продължават прекалено дълго без да се дава шанс за преговори и без да има ясни искания, а просто се крещи и се всява смут в държавата. Отдавна е ясно,че Капитал-ци стоят зад протестите.
5 Kremena kremi 09.10.2013 | 09:43
"Бареков добави още, че има задкулисна сделка за връщането на ГЕРБ във властта. "- Възможно е. Много ми е странно, как ГЕРБ мълчат през цялото време, а уж те бяха оппзицията. Защо мълчат и постоянно се скатават
4 Галена Богданка 09.10.2013 | 09:42
Няма да се учудя, ако е така. В крайна сметка, протестите отдавна бяха затихнали, което ме води до мисълта, че явно плащането е запряло. А сега с новия скандал около Пеевски има чудесен мегдан за подновяване. Личеше си и по рехавия брой протестиращи...
3 Vihra Chatova 09.10.2013 | 09:40
Една власт иска да завземе друга власт. А народа остава в страни. Никой няма чисти намерения.
2 marieta georgievich 09.10.2013 | 09:35
А колко пари са дали на протестиращите? Нали имаше слухове, че са платени, за защитниците на Орешарски е ясно, че са платени, защото повечето от тях не знаят за какво и защо протестират.
1 задънена улица 09.10.2013 | 09:30
Имайки предвид че ГЕРБ направиха Плевнелиев президент няма да се учудя той сега да плете интриги и да опитва всички начини да ги върне отново на власт.

ТВ програма

Кино

  • Сега Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:50 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:25 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:20 Библиотеката /п/
  • 03:55 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • 04:40 Бразди /п/
  • 05:25 Чешити /п/
  • 05:40 Телепазарен прозорец
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 00:30 "Снайперист" - сериал, сезон 3
  • 01:30 "Пожарникарите от Чикаго" - сериал,...
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.