Спират строителството в Иракли (ама все пак такова е започнато). Няма да строят на къмпинг "Корал" – но само засега. Разширяването на ски зоната на Банско скоро ще е реалност... и още и още.
Все новини от последните дни.
Природозащитници протестират срещу строителството в Националния парк Пирин – жители на Банско вадят контрапротест. Не искат да се строи в защитените зони по Черноморието – собственици ги обвиняват, че искат само безплатно плажуване...
Някак вече свикнахме със Слънчев бряг и Златните – грозни са, миришат лошо, канализацията се излива в морето... но ние им свикнахме. И спряхме да ходим там.
Оставихме си курортите на социално слабите западняци и на руските пенсионери и започнахме да отскачаме до съседна Гърция, където е по-чисто и по-красиво. Въпреки прословутата им кризата. (А, и обслужването е по-добро!)
Започнахме да отскачаме до Алпите за ски, където – учудващо или не, могат да се намерят по-изгодни оферти, отколкото за пускане из пистите на Банско. Там и без друго е така застроено, че прилича на "Люлин 2". А "Люлин 2" не е от най-приятните гледки.
И обслужването... преди да крещят, че искат да развиват туризъм, банскалии трябва да спрат да гледат навъсено гостите си. И да забравят репликата "ши*ани туристи" – лично аз я чух от местни последния път. И кракът ми не е стъпвал повече там.
И, с риск да бъда оплюта като най-големия родоотстъпник и чуждопоклонник, ще продължа да отскачам до всякакви чужди дестинации и да пълня чужди джобове. Единственото изключение от тази максима са чистите и още необхванати от строителната инвазия местенца в страната.
Такива обаче почти не останаха.
На този фон държавата ще налага бранд България. Между другото, целият проект струва едни нищо и никакви 1 400 000 лев.
Извън темата, че парите ни като данъкоплатци отиват за поредното лого/лога (хайде спрете се на нещо конкретно, че да може да го наложите), обърнете внимание какво съдържа новото изображение. Има дюни, море, планини, българска роза... все неща, които са на изчезване в нашата мила татковина.
Аз предлагам направо да се прескочи на следващия етап от бранда.
Нека логото да изобразява... бетон. Така хем ще сме честни с туристите, хем след година-две няма да ни се налага да променяме сегашното. А спестените милиони можем да вложим в строителство.