Книгата не е просто текст. Тя е цялостен продукт, който, преди да накара читателя да я прочете, трябва да привлече вниманието му със заглавие, корица и дори рекламна кампания. Затова и всички компоненти при книгоиздаването се контролират прецизно, за да работят максимално добре.
Да, но не винаги. Понякога на книжния пазар се появяват издания, които без преувеличение фрапират или с неподходяща корица, или с нелепо заглавие. Следващите книги, които ще ви покажем обаче, могат да спечелят конкурс за най-нелепо заглавие. Вижте ги:
"Рецепти за микровълнова за един човек"
"Още една скапана вечер в Смучен град"
"Плетене с кучешки косми: По-добре пуловер от куче, което познаваш и обичаш, отколкото от овца, която никога не си срещал"