Две трети от жените по света носят сутиени, които не са им по мярка, установи изследване, поръчано от фирмата за бельо "Триумф", съобщи в. "Huffington Post".
Проучването обхваща 10 000 жени от всички краища на планетата. 29 % от запитаните си признали, че си купуват сутиени с ясното съзнание, че не са по тяхната мярка.
Оправданието за подобен избор в най-честите случаи било, че клиентките били привлечени от цвета на артикула, неговата кройка и неговия сексапил. И това напук на обстоятелството, че 73% от участничките в анкетата доверили как бельото, което не им е по мярка, може да провали целия им работен ден, допълва БТА.
Изследването установило, че едва 35 % от американките се съобразявали с формите си, преди да си купят нов сутиен. Най-внимателни в избора си се оказали италианките - 64 % от анкетираните минавали през пробната преди да се "влюбят" в артикула.
42% от французойките също вземали предвид "даденостите" си. Британките и германките не се впечатляват много от имането си и се нареждат на по-задни позиции съответно с 37 и 25%.
Марката "Триумф" лансира международна кампания, за да могат жените да се сдобиват с удобно за тях бельо - озаглавена Stand Up For Fit.