Американското списание Variety се продава, съобщи Bloomberg, като се позова на собственика на марката - Reed Elsevier Group PLC.
Напоследък 107-годишното списание среща все по-сериозна конкуренция в отразяването на новините от Холивуд в лицето на сайтове като The Hollywood Reporter, The Wrap и Deadline, коментират анализаторите.
Всъщност Reed се опитва да продаде изданието за втори път. Първият опит беше през 2008 година, припомня Econ.bg. Всичко приключи без особен успех заради финансовата криза. В крайна сметка издателството успя да се раздели само със списанието Broadcasting & Cable и изданието Publisher's Weekly.
Анализаторите очакват сега сериозен интерес да има към всекидневника Daily Variety, който ексклузивно отразява различни новини от шоу бизнеса и е познат по целия свят. Този факт прави изданието ценно въпреки финансовите проблеми, които доведоха до съкращения в персонала.
За момента от Reed не коментират на колко оценяват изданието. Предположенията на експертите са че, цената ще бъде около 50 млн. долара.