Какво мисли Европа за българската песен на Евровизия

Над 6 милиона са слушали българската песен. На Турция ѝ харесала

по статията работи: Мартина Панайотова | 05.03.2012 | 17:50

Докато у нас още се спори дали "Love Unlimited" на Софи Маринова е достойна и подходяща за "Евровизия", новината за победата на ромския славей изглежда е обиколила Европа.

Много бързи бяха реакциите в чуждите медии и особено в някои от държавите, които ще се представят заедно с България на полуфинала на 24 май в Баку, а според регламента на Евровизия единствено тези страни ще могат да гласуват за нашата песен, коментираха от БНТ.

Засилена е кампанията за популяризирането на песента ни - "Love Unlimited” в Турция, където са я чули над 6 милиона жители. Репортажи за избора на Софи Маринова бяха излъчени по едни от най-гледаните турски телевизии – Show TV, ATV, NTV, CNN Turk и националните TRT 1 и TRT News, които излъчиха новината в централните си емисии. С това обаче успеха в южната ни съседка не стихна.

Най-четените вестници Hurriet, Milliyet и Posta с общ тираж над 3 милиона, определят песента, като жест към тях. Медиите представят Софи Маринова като ромска перла със страхотен глас, а са изключително критични към своята песен, тъй като в нея няма турски думи.

Новината за избора на Софи беше отразена и в Испания, Литва, Гърция, Азербайджан и други страни.

На 3 март националната телевизия на Испания излъчи видео послание на Софи Маринова на български език, което завършва с "Обичам те” на испански.

Реакциите в интернет са повече от впечатляващи, видеото от участието на финала е гледано над 100 000 пъти, коментират още от Националната телевизия.

Ето го и обръщението на Софи към публиката. Какво мислите?


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


233 Val Bog 09.05.2012 | 10:08
Незнам дали знаеш ама Швеция я представлява точно мароканка. Доста я плюят тук, но песента и е хубажа и жсеки 10 мин се жърти по радио станциите. Та незнам кои какво но това е положението
232 Val Bog 09.05.2012 | 10:08
Незнам дали знаеш ама Швеция я представлява точно мароканка. Доста я плюят тук, но песента и е хубажа и жсеки 10 мин се жърти по радио станциите. Та незнам кои какво но това е положението
231 Shitko Shitkov 24.03.2012 | 01:44
Боже Господи!!!! Моля те,научисе да пишеш.
230 д петкова 18.03.2012 | 20:48
Защо това, че е циганка се свързва веднага с неграмотност? И аз не одобрявам, че тя е на евровизия, но популярността й и постиженията й са факт и щом се харесва на европейците -здраве да е
229 Milena Uzunova 18.03.2012 | 09:19
Испанците лично ли ти го казаха? Как можеш да говориш от името на цял един народ?
228 Milena Uzunova 18.03.2012 | 09:07
Преди време един футболист беше казал "Каквато ни е държавата, такъв ни е и футбола" - то това май за всяко нещо се отнася - какъвто ни е народа, такава ни е и музиката. Колкото и непритно за някого да звучи - попфолка е съвременната популярна българска музика. И няма нищо странно, че именно изпълнител от този жанр ще ни представя. Хайде помислете си колко съвременни поп изпълнители знаете, кои са им хитовете? Аз освен за Графа, Мария Илиева и Миро за други не се сещам. Обаче не знам и с какво толкова са изпъкнали???? Софка до голяма степен е отражение именно на нашето общество - неграмотно и необразовано, имаме много талантливи хора, но те са спъвани от злобата и завистта на останалите, вечно сме плюти и критикувани, и несъмнено името ни ще се намеси в някой скандал...
227 Мария Благоева 18.03.2012 | 09:05
Има недостижими цигански балади и Софи ги изпълнява неотразимо. Но, "Софи на Евровизия" звучи точно като "волим те мон шери", т.е. като "туморо сабахлем". Впрочем, ако си изкара родата на две крачки зад граница и им накупи валчери, може и да се сдобием с някоя престижна награда. Кичът, обаче, си остава кич.
226 Nonka Staneva 18.03.2012 | 09:02
Страхотна е песента. Тези които неспряха да коментират произхода на Софи са пълни комплексари. Аз също не харесжам чалга но това не ми пречи да оценя невероятния и глас.БРАВО СОФИ!!!
225 Цвета Манолова 18.03.2012 | 08:59
Парчето е супер - хареса ми веднага щом го чух - естествено , без превземки , танцувално и с много настроение. За съжаление не мога да кажа същото за песните на другите участници ... Не съм фен на чалгата , но не мога и да си кривя душата - песента е супер и пожелавам успех на Софи !!!
224 Цвета Манолова 18.03.2012 | 08:48
Парчето си е супер - достъпно,танцувално и с много настроение. Аз не съм фен на чалгата , но когато сравнявних тази песен с останалите - другите просто се губят ... Най вече съм разочарована от Десислава - супер глас , а никакво развитие - песента й не струваше ... Песента на Софи ме грабна от първия път в който я чух ! Пожелавам й успех!
223 Милена Ганева 18.03.2012 | 08:47
Тази песен, няма текст, няма смисъл, да изразиш лябовта в две три думи,означава ,че не си я почуствал.МУЗИКАТА е монотонна,и си е в ритъм на чалгата,нищо ново,но явно всичко в България е такова.Когато няма това което харесваш,явно трябва да харесваш това което има.Аз мисля ,че щом турци, гърци, и други я харесват,това не е българска песен-ето това доживяхме с пасивното си поведение и може би това заслужаваме!
222 Mariya Yurukova 18.03.2012 | 08:37
ХАРЕСВАМ ПЕСЕНТА! А И СОФИ ИМА ЧУДЕСЕН ГЛАС! ПОЖЕЛАВАМ И УСПЕХ!!!!
221 Милена Ганева 18.03.2012 | 08:31
Половината от коментариите са написани с правописни грешки.Вече дори език си забравихме.Защо вообще някой се учудва,че циганка ни преставя на този конкурс.Ние вече нямаме българска музика,така,че каквото имаме това е.
220 Valentin Todorov 18.03.2012 | 06:54
....талант " без граници "...
219 Виктория Самокварева 18.03.2012 | 06:52
Като не ви харесва песента,защо я слушате???УСПЕХ,СОФИ!!!
218 Виктория Самокварева 18.03.2012 | 06:50
Като не ви харесва песента,защо я слушате???УСПЕХ,СОФИ!!!!
217 Mira Kam 18.03.2012 | 05:23
"иЗтери4ните" "всеички "тва""смао""Отвратна",а бе клоун научи се първо на български и после критикувай другите.google translate за теб за проверка!!!!!
216 Mira Kam 18.03.2012 | 05:23
"иЗтери4ните" "всеички "тва""смао""Отвратна",а бе клоун научи се първо на български и после критикувай другите.google translate за теб за проверка!!!!!
215 Христо Карачоров 18.03.2012 | 02:46
Успех Софи!
214 Татяна Асенова 18.03.2012 | 02:22
страхотна си Софи стискам палци!!!!! УСПЕХ!!!!!!!!!!!!!!!
213 Marian Vutev 18.03.2012 | 01:52
На последък, тая смрад, много представлява България! В България няма цигани, а анадолски мангали и ако някой ги харесва, то той е същия мангал!
212 Marian Vutev 18.03.2012 | 01:45
Това врескало не може да пее, асамо крещи ипуска некви гнусни анадолски извивки, от които на всеки /поне/ средно интелегентен човек му се драйфа! Отвратително бездарие!
211 Marian Vutev 18.03.2012 | 01:40
Това на Стунджи и Елица е единственото ни представяне на този псевдо конкурс.
210 Marian Vutev 18.03.2012 | 01:36
А защо ли не от мароканка!?!?!? Я малко си напъни мозъка, ако изобщо имаш такъв!
209 Marian Vutev 18.03.2012 | 01:29
Нека като Българи, покажем на света че нямаме нищо общо с това недоразумение Софка и това излияние, което някои „умници“ наричат песен!!!
208 Васил Капасъзов 18.03.2012 | 01:25
И Аз мразя циганията а не циганите! Какво значение има,че е циганка.Има ли глас-има.На български ли пее-на български.И в края на краищата тя представя БЪЛГАРИЯ.
207 Marian Vutev 18.03.2012 | 01:23
„Песента“ на Софка, е гавра с музиката! Бездарна, крадлива циганка с още по бездарни и тъпи фенове!
206 Marian Vutev 18.03.2012 | 01:19
За испанците, песента е отвратителна.
205 Marian Vutev 18.03.2012 | 01:16
Но е нужно Българската песен, да представя България, а не анадола!
204 Marian Vutev 18.03.2012 | 01:11
В този канкурс, се представят песни, които носят духът на страната от която идват. Така че Българската песен, трябва да има българско звучене, а не анадолски привкус.
203 Desislava Hristova 18.03.2012 | 01:11
АБЕ КАТО ТОЛКОВА КРИТИКУВАТЕ,ЗАЩО НЕ СЕ ЯВИТЕ ВИЕ И ДА СЕ ПРЕДСТАВИТЕ ПО ДОБРЕ.АЗ РАЗБИРАМ ДА СТЕ НАПРАВИЛИ НЕЩО ГОЛЯМО И СТОЙНОСТНО В ЖИВОТА СИ,И ТОГАВА КРИТИКУВАЙТЕ.РАБОТИТЕ ЗА СУПЕР МИЗЕРНИ ПАРИ И В ЖИВОТА НИЩО НЕ СТЕ ПОСТИГНАЛИ,ОСВЕН ДА ПЛЮЕТЕ ПО ХОРА,КОИТО СА ДОСТА ПО НАПРЕД И СА УСПЕЛИ В ЖИВОТА.ОТ ДРУГИТЕ УЧАСТНИЦИ НЕ ВИДЯХ НЯКОЙ ДА Е НАПРАВИЛ НЕЩО ПО ДОБРО.АКО ДЕСИСЛАВА БЕШЕ СПЕЧЕЛИЛА ЩЕШЕ И НА МАНГАЛИТЕ ДА БЛАГОДАРИ И КРАКАТА ДА ИМ ЦЕЛУВА.ПЕСЕНТА НА СОФКА Е ГОТИНА,НО ЗА ПРОИЗНОШЕНИЕТО И АЗ СЪМ СЪГЛАСНА,ЧЕ Е УЖАСНО.ПЕСЕНТА Е ГОТИНА И ПОЗИТИВНА,А ПОСЛАНИЕТО Е ДА СЕ ОБИЧАМЕ ВСИЧКИ И ДА БЪДЕМ ПО ПОЗИТИВНИ.ПЕСЕНТА НА ДЕСИСЛАВА Е СУПЕР ДЕПРЕСАРСКА И СЪМ УБЕДЕНА,ЧЕ АКО ТЯ БЕШЕ СПЕЧЕЛИЛА,НЯМАШЕ ДА СЕ КЛАСИРА НИКЪДЕ.
202 Ивайло Иванов 18.03.2012 | 01:09
Че какво общо има сексуалната ориентация със етниеска принадлежност и липса на талант,Яна?
201 Liliana Tvetkova 18.03.2012 | 01:06
Дори и да не гледам потеклото и, изпалниажа българска песен със типи4но 4алгаджииски трели които като българка намирам волгарни. Обожавам руско циганските песни, но мовеби някои българи имаме северен произход на Кубрат, а други дълбоко иужен. За жалост, вси4ки носят славянски имена и български паспорти когато продават деца в 4уйбина.
200 Marian Vutev 18.03.2012 | 01:04
Сфие маринова е бездарна. Не пее а врещи, но я лансират защото е циганка. Лансират я защото, мангалите в такива случаи, събират пари /откраднати от нас/ и плащат.
199 Yana Petrova 18.03.2012 | 00:56
Нека като Българи и пожелаем успех,защото песента и наистина добра ...Нека прослави България и доведе Евровизия догодина в София!!!
198 Яна Маринова 18.03.2012 | 00:54
До момента най-високото постижение на България в конкурса Евровизия - защото това е конкурс, а не музикален формат- е дело на Елица Тодорова и Стунджи. Тяхната песен бе отличена заради огромната си оригиналност, закачливия текст и невероятната мелодия. Песента на Софи не е на това музикално ниво, каквото и да си говорим. Но не може да се спори, че Софи ще отиде там и няма да си глътне езика като накифлените кукленца от предишните години. Тя ще си изпее песента със сърце, както я усеща и дори и да не спечели конкурса, ще ни представи достойно. Дали била чалга- ами аз повече като денс я определям. Извивките на Софи- абе, "разбирачи", учили ли сте някога пеене, знаете ли какъв глас трябва да имаш, за да ги направиш!?Тая жена трябва да има дроб и гърло за милиони с тея извивки, като не разбирате от гласови данни, хайде да не плюете кое е цигания и кое не, защото е смешно в очите на някой, който разбира от музика. На някой от вас беше ли му проблем, когато през 2007-а спечели песента "Молитва", а изпълнителката беше лесбийка?Не, защото баладата си струваше! Щом Софи е нашия представител, то това означава, че тя е достойна да бъде там. И точка! Като не сте искали да гласувате за нея, да бяхте пратили по някой смс за вашия човек. Хайде с мир!
197 Ивайло Иванов 18.03.2012 | 00:52
Айде,стига глупости.Никой не ги иска,ние обаче трябва да се гордеем,че,видиш ли,Софи Маринова ще нн представя на Евровизия.Да си представя нейната страна,бе! А,да,забравих-те нямат страна! Някой даде пример с Елена Папаризо.Елена Папаризо обаче представяше собствената си Гърция,на която е гражданин.Софи Маринова може и да е български гражданин,но не е българка.А и дето я хвалите защо не изпя нещо с български темперамент,мелодия,звучене? Не й мисля нищо лошо,нито и пожелавам каквото и да е лошо.Но стигането и до финала ще бъде възможно най-лошата реклама за България.
196 Marian Vutev 18.03.2012 | 00:50
Marian Vutev Тази година, България не участва на Евровизия. А Турция участва две песни. Срам и позор! Ще видите че за тая грачеща гарга /която наричате славей/, ще гласуват предимно анадолци. Отвратителна песен! Отвратителна „певица“! Отвратителна гавра с България! Значи тая гнусна, крадлива мангалка е по кадърна от всички участници с български произход, защото врещи като приклещена!?! Това е манипулация! Това е расизъм!Това е геноцид! Как си представяте например, мароканка да представя Испания? Или пък в турската песен да има български думи? Абсурд. Нито един истински Българин няма да гласува за тая подигравка. /А между другото в Европа коментират „песента“ с отвращрние, защото прилича на мароканска./
195 Sil Kal 18.03.2012 | 00:07
Конкурсът е по национален признак, а не етнически, Софи е българка също. Но ти можеш да подадеш иск да й отнемат гражданството :) айде не се ядосвай, ще ти мине!
194 Sil Kal 17.03.2012 | 23:58
Франция ще бъде представена от индонезийка. Те общо взето нямат проблем с това. Ангън даже не е родена във Франция. Живее там едва от 10 години. Може би и в България щяхме да сме по-щастливи да ни представи някоя чужденка. Аз лично съм ок с песента на Софи и се надявам да спечелим!!!
193 Sil Kal 17.03.2012 | 23:48
Не разбирам връзката с турското робство конкурса за песен. Моля нека не се комплексираме взаимно с турското робство. Не сме роби повече. Да се отърсим от това и може би българската песен тази година ще спечели!
192 д петкова 17.03.2012 | 23:40
коткодякат от котка ли произлиза? :ддд
191 Rosica Hristova 17.03.2012 | 23:33
Преди всичко сме българи и това е нашата българската песен за Евровизия. Няма никакво значение от кой е изпята песента. Според мен Софи Маринова е страхотна певица със страхотен талант и това, че е от ромски произход съвсем не означава, че не е достойна да ни представлява. Половина дето пишете коментарите тук нямате и на половината от нейния талант, успех и дори и усилие не може да положите да излезете от дупките в които сте се завряли. Успех на Софи и на цяла България.
190 Demetra Monova 17.03.2012 | 23:32
не виждам защо да не се кефим, и защо да виним съвременните турци, които не са виновни за това, което са извършили предците им...
189 Demetra Monova 17.03.2012 | 23:26
абе като знам страни като Германия и Франция какви "чорби" представяят...тази песничка не е зле и мисля, че и тя има място там.
188 Veronika Haralambova 12.03.2012 | 17:16
500 години сме били под турско робство. Колко хора са измрели за да сме свободни днес и кво прайм ся??? Кефим се, че турците ни харесват циганската песен дето ще ни представя пред цяла Европа? Тва е срамота! Направо ходете и се потурчвайте и не се наричайте БЪЛГАРИ, щото сте СРАМ!! И не говорете за завист или расизъм, тук става вапрос за потъпкан национализъм!!!!!!
187 Veronika Haralambova 12.03.2012 | 17:11
500 години под турско робство, колко хора са измрели да ни освободят и вие ся се радвате, че тия турци ни харесват циганската песен???? Какви сте вие.. изкривени манталитети?? Направо ходете се потурчвайте и спрете да се наричате БЪЛГАРИ, щото е СРАМНО!!!!!!!!!! И не излизайте с номера за завист и расизъм! Тук става вапрос за ПОТЪПКАН НАЦИОНАЛИЗЪМ!!!!!
186 Penka Rusalova 11.03.2012 | 14:18
vsi4ki ne mojem da sme tolkova u4eni kato teb
185 Светослав Събев 11.03.2012 | 11:19
bravo qko
184 Светослав Събев 11.03.2012 | 11:08
bravo super hit
183 Val Bog 10.03.2012 | 12:04
Хора разберете, че проблема идва от съвсем други подбуди, намерения, разбирания и отношение към етническите групи в България. За съжаление , както казваме цигания в България ,то се получава от действията на самите политици и политическо управление на дъважата. Не се сърдете на Софи тя си е това което си е. По паспорт балгарка по манталитет циганка и май повече е за уважение / просто не се крие за това което е . Да за жалост не са я заставили да ходи в училище тогава когато е трябвало, но господ каквото и е дал не можем да го отречем. Отношението на Европеиските държави идва от живеещите "ИСТИНСКИ БЪЛГЪРИ" в Европа. Живея на вън и се боря с това да доказвам , че съм Българин а не бългаски турчин или бългаски циганин.Не може да се наричаш българин и в къши да говориш друг език. Ако мислите че тук няма бузи на квалификациите за евро песен жестоко се лъжете, а съшо така и други народности преставляват държавите им. Не се лъжете че еропеците се интересуват от други държави освен ако няма живееши в тяхната собствена държажа. Та пуснах песента на колеги, приатели и познати от различни националности песента на Софи без да коментирам каква е и какво се вихри около нейната песен в България, ми да ви споделя / харесаха я и споделиха че биха гласували за тази песен просто защото е интересна звучи добре и познават някого , който е Българин в собствената си държава. Та българи извън България дръщесе като българи и се гордеите , че сте такива, като не можем да сме си в България или не искаме, поне да не пречим а да помогнем с каквото можем.
182 Hristo Tomov 10.03.2012 | 10:52
Щом колоси в международната музика като Турция,Литва, Гърция, Азербайджан са я отразили значи печелиме със сигурност ;) ахахахах гръмнете се всички! Софка е добра певица с голям талант нооо Евровизия не е за нея. Този жанр който се слуша в нашите заведения е по-добре да си остане там!
181 Галина Ненова 10.03.2012 | 09:10
Изговора й на думите е ужасен, чак се питам на какъв език пее. А във високия регистър като чуя изтънелия й глас, излизащ от свитото й гърло,гарниран с ориенталска орнаментика, предпочитам да си запуша ушите. Софи е самобитен цигански изпълнител, който не подлежи на облагородяване. Даже Йлдъз Ибрахимова са отказа да се занимава с нея - просто не можа да се пребори с циганското. Жалко за българската музика, изпълнявана и представлявана от такива таланти...
180 Vilio Wolf 10.03.2012 | 08:25
Ama to sas zloba i zavist samo ne stava ei Balgari.Osasznaite se,s tozi negativizam nyma da stignem do nikade.Kade sa nasite talanti,kato ste mn.otvoreni.Nali vijdate 4e nisto ne pravyt . Zasto togava vi e yd na 4ovek koito se e postaral da napravi nesto po razli4no i hubavo ?
179 Иванка Костова 10.03.2012 | 07:30
на мен ми харесва не бъдете толкоз злобни.....
178 Роси Димитрова 10.03.2012 | 06:44
no comment oznachava bez komentar ... no kakto i da e ...inache pesenta stava no vse pak nishto osobeno s koeto da ni predstavi kakto trqbva na takyv muzikalen format ...
177 BGultra nqmam 10.03.2012 | 02:19
Циганин си станал само ти
176 Прото Протонков 10.03.2012 | 02:09
Циганска песен, циганска страна! Гадно но Факт, цигани си станахме, без да разберем. ^_^
175 Ilia Nedialkov 10.03.2012 | 00:59
Ще трябва да те разочаровам, че е стигнала до тук с всичко друго освен с гласа си няма да уточнявам с какво точно, че трябва да използвам прекалено нецензурни приказки
174 Елизабет Генова 10.03.2012 | 00:56
Гадна ли е ,мазна ли е нз и аз си падам малко расистка ,ама в тоя случай и се кефя на жената за песента! По-добре от другите които казаха ,че за тях не е било задължително да спечелят,а просто да се появят там! Какво си мислят ,че ние сме толкова ниско изпаднали,че да не можем да спечелим ли или просто си знаят възможностите? Циганка,циганка ,ама поне има хъс за победа! Евала и дано спечели,дано има шанса ,а тези които мислят,че българите са цигани - ми още по-зле за тях,пък и от кога нас ни интересува чуждото мнение?!
173 Даниела Ботева 10.03.2012 | 00:28
Много коментари са направо учудващи ..А кой им е виновен на "българските" певци ,че изпяха поредните блудкажи ...В интерес на истина песента изпълнена от Софи Маринова "Любов без граници " е пленителна и те грабва и като музика и аранжимент ...Много жалко е ,че за пореден път се избълват какви ли не глупости ,а не се погледне какво ни се предостави да чуем от всички певци които се представиха на българския финал ... Успех !!!
172 Liliana Tvetkova 10.03.2012 | 00:22
За съжаление, не се третира за дискриминация 4е България е представена от вси4ко това което не е българско! Няма абсолиутно ни6то об6то сас спорта! Тук става дума за национална иденти4ност, която е потъпкана!
171 Виктория Русева 10.03.2012 | 00:18
сууупер, ей тоя глас ще разбие всяка конкуренция
170 Nikoleta Kobakova 10.03.2012 | 00:18
Тази жена има уникален глас и каквото и да се говори тя тръгна от нищото и стига все по-далеч (не с друго а с гласа си)и вместо да я подкрепим виждам разни злобни коментари, което е смешно :) интересното е ,че в другите държави я харесват, а тук много хора я плюят :)Песента е добре замислена (много хора ще чуят роден език в текста и ще се трогнат от това)
169 Mr. NiKsAn 10.03.2012 | 00:17
абе ква си ти ма българи цигани турци ще ги делиш родени в България живяли там учили там отгледали децата си там кви са можеби африканци :D или ти си една черногледа кучка ;) хайде бегай да избиваш комплекси другаде :P
168 Самуил Александров 10.03.2012 | 00:12
Е то щеше да е странно ако турците не харесваха тази мазна чалгия ... абе пропаднала работа, няма достатъчно българи и български песни, та трябваше циганка да пращат да представя България ... после се чудим защо западняците ни смятат за цигани ... А относно всички коментари относно колко "невероятен бил гласът ѝ" - има десетки българи и българки с пъти по-хубави и уникални гласове от тази циганка ...
167 Liliana Tvetkova 10.03.2012 | 00:10
Не може да се кре6ти "успех на циганите които представят балгарите сас цигански поп трели (?)в Евровизион то4но. Надявам се 4е само в братска Турция и ръкопляскат милиони фенове на имитаторката на ТЕХНИЯ а не балгарският фолклор и песен. Запо4нах да се 4увствам 4ужденка във тази помангалясана нация във която винаги пробиват препоръ4аните по вторият на4ин и не по заслуга. Писна ми от позлатени волгарни мангали!
166 Ilia Nedialkov 10.03.2012 | 00:04
къде е номер 1 бе в циганската махала ли или в гнусните чалгатеки
165 Николай Илиев 09.03.2012 | 23:51
e kajete dali ima po dobra pevica koqto moje da predstavi Bulgaria ot Sofka tq v momenta e nomer 1 i pesenta i e super
164 Ilia Nedialkov 09.03.2012 | 23:50
Бог да пази България,щом цигани почнаха да ни представят по международни конкурси
163 Pavel Dzhurkov 09.03.2012 | 23:42
Изкарай си го на неграмотните по-добре ;)
162 ЕВГЕНИЯ КОЛЕВА 09.03.2012 | 23:04
защо не ,ако са български граждани?
161 BGultra nqmam 09.03.2012 | 22:54
ГАДНА МАЗНА ОТВРАТИТЕЛНА ЦИГАНКА която НЕ заслужава тази възможност по никакъв начин !!!
160 Abigel Salvatore 09.03.2012 | 22:45
Аз мисля че е страхотна и тя и песента :) Има огромен талант и глас :) Песента е невероятна:) Радвам се че я избраха и че ще представя България :) Мисля че всички трябва да и пожелаем успех,да и стискаме палци и да сме с нея :)))
159 Abigel Salvatore 09.03.2012 | 22:40
Страхотна е!!! И тя и песента :) Още първият път като я чух се влюбих :) Радвам се че я избраха и че ще представя България :))) Трябва да се гордеем колко е страхотна и талантлива и да я подкрепим с две ръце :)))Успех :))
158 Mihail Todorov 08.03.2012 | 14:11
Много ми е интересно как оправдавате кражбата и липсата на каквато и да било оригиналност в тази жалка песничка с етноса на изпълнителката. Истинските расисти сте вие - в Конституцията пише, че никой не трябва да бъде подтискан или със специални привилегии заради своя етнос. А тук се толерира безочлива кражба от румънска певица и посредствена песен с "обичам те" на няколко езика - ау, колко оригинално. Единствената достойна наша песен на Евровизия беше "Вода" на Елица и Стунджи. Време е този конкурс да престане да се залива с комерс, ами всяка държава да показва своята история и култура, всичко, с което е по-различна от останалите. Чужденци отдавна използват наши народни песни в модерната си музика, поради що ви е срам да се наречете истински българи и пращате комерс след комерс на тоя конкурс? Срам ме е от вас! И не защото тази година отива циганка. Може и да спечели от толерантност на Европата и любовта на турците, но това няма да се дължи на неповторимостта и оригиналността на тази крадена песен.
157 Ivelina Kurteva 08.03.2012 | 10:56
Злобен народ! Песента се казва Любов без граници, но като гледам в България има само омраза и расизъм без граници!
156 Rosen Simeonov 08.03.2012 | 09:31
Етническото противопоставяне е доре дошло за уялите се политици и се използва за управление на масите.Ако за момент забравим етническата дискриминация и погледнем истината в очите ще открием колко низко сме паднали.Уважението на личноста води до силни морални принципи и спомага за сплотяване на една нация-БЪЛГАРСКАТА.Всеки, който уважава и зачита българските закони е достоен да се нарече Българин. Нека дадем оценка на таланта на даден изпълнител, а не да се впущаме етнически Бръщолевения(Прочети по-горе!). Противопоставяме се на Всичко Българско и после се вайкаме, защо не ни зачитат другите народи. Нека подкрепим хубавата песен и доброто изпълнение и спечелим! Успех!
155 Suzana Ruseva 08.03.2012 | 08:03
Не мога да повярвам,че си толкова злобна г-жо!!!Спофи Маринова е БГ гражданка и пеее и то страхотно- ти в кой век живееш?!Затова БГ е на в това положение,защото има и такива българи като теб!!!
154 Sevirus Karr 08.03.2012 | 06:14
Дискриминационни глупости пак.Ако е Щанги бокс и футбол там няма наши ваши .Арменец бил турчин бил сърбин бил там викате ама ако е песен "РОМКА представя България" ми идете я представете вие като сте толкова отворени.
153 Sevirus Karr 08.03.2012 | 06:14
Дискриминационни глупости пак.Ако е Щанги бокс и футбол там няма наши ваши .Арменец бил турчин бил сърбин бил там викате ама ако е песен "РОМКА представя България" ми идете я представете вие като сте толкова отворени.
152 Dora Petkova
Този коментар е маркиран като неуместен.
151 Milena Dimitrova 07.03.2012 | 23:37
Говорим за националните телевизии, не за кабеларките и за произношението, а това, че заекват от време на време - да, така е!
150 Стефани Аризанова 07.03.2012 | 23:30
Pona e po-gramotna ot teb!!!!!! :X
149 Стефани Аризанова 07.03.2012 | 23:23
Pone e po-gramotna ot teb!!!!!!!
148 Tsukuda Hiroshi 07.03.2012 | 22:52
За пЪрви пЪт слушам цялото парче. Добре се е получило. Мисля, че изказвания за етноса на Маринова са колкото неуместни, толкова и пагубни за дЪржавата ни точо за нещо такова. В крайна сметка точно в такива случаи трябва да заставаме зад една кауза, цел, сЪстезание. Било то и Евровизия. Ако страната ни спечели на Евровизия с нейната песен, няма значение дали е от ромски или не, произход. КАФЕ като са бЪлгари защо не спечелиха? Защото явно не са били толкова добри. Сега явно имаме шанс - нека я подкрепим!
147 Sahara Jasons 07.03.2012 | 22:03
Ще имаш да вземаш, по новинарските емисии толкова мекат и мецат, че изобщо не знаят да говорят правилно!!!! На Десислава песента беше къде къде по-добра от на тази.
146 Val Bog 07.03.2012 | 22:01
Незнам кой какво мисли по въпроса за етническа принадлейност и т.н. По паспорт тя е българка и това е достатачно за да представя България. Със сигурност на живо ше се пее на Евровизията в Баку, е поне със сигурност опитът и като певица ,па макар и по поп фолк заведеня , ще и помогне да изпее песента си, за разлика от доста наши добри студийни изпълнители яжилисе на предишни издания. Песента ми харесва и носи своето послание. Да не забраеяме че е за пополярна песен конкурса и хората които ще гласуват със сугурност и ще усещат.А темперамента и, пламъка в очите и чувствителността и със сугурност ше и помогнат. Препокъка към екипа около Софи. Мисля че има какво да се желае около имиджа и доста леко аматъорско и наивно звучи. Имам представа как гледат на вън на това. Успех Софи и сас сигурност ще гласувам за България в твое лице като сам го правил и в предишни години, макар че нечух на Шведски / обичам те.
145 Pavlina Naneva Delcheva 07.03.2012 | 21:20
страхотна е
144 Тихомир Николов 07.03.2012 | 21:17
супер си софи номер 1 си
143 Borqna Peeva 07.03.2012 | 21:07
Здравейте.С лед като изчетох коментарите по-надолу,бих искала да кажа и аз нещо.НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА ЗАЩО НИЕ БЪЛГАРИТЕ,КОИТО СМЕ АБСОЛЮТЕН ЗБИРЩОК ОТ НАЦИИ,КОИТО СА МИНАЛИ ПРЕЗ НАС И НАШАТА ЗЕМЯ,ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА СЕ ДЕЛИМ И ОБИЖДАМЕ ПОМЕЖДУ СИ.ИМАМ ПРЕДВИД ,КОЙ БИЛ ЦИГАНИН,КОЙ БИЛ БЪЛГАРИН И Т.Н.В КРАЙНА СМЕТКА ТУК СТАВА ДОМА ДА СЕ НАПИШЕ КОМЕНТАР ДАЛИ СОФИ МАРИНОВА Я ХАРЕСВАМЕ ИЛИ НЕ.ДАЛИ ИМА ГЛАС ИЛИ НЕ.БЪЛГАРИНА Е ГАДЕН ИНТРИГАНТ,КОЙТО Е СПОСОБЕН МАЙ ДА ОБИЧА САМО СЕБЕ СИ.БИЛА ЦИГАНКА...БИЛА ПРОСТА...А МИНИСТЪРА ,КОЙТО УВОЛНИХА НАСКОРО?...ТА ДА СИ ДОЙДЕМ НА ТЕМАТА.АЗ ЛИЧНО МИСЛЯ ЧЕ СОФИТО ИМА НЕВЕРОЯТЕН ГЛАС.ЧУВАЛА СЪМ Я НА ЖИВО ДА ПЕЕ ПЕСНИ НА ЛИЛИ ИВАНОВА...ТРЯБВА ДА ВИ КАЖА ,ЧЕ СА МАЛКО ТЕЗИ ПЕВЦИ,КОИТО ИМАТ ТАКЪВ ДИАПАЗОН НА ГЛАСА.АЗ И ЖЕЛАЯ УСПЕХ!В КРАЙНА СМЕТКА ТЯ СИ Е БЪЛГАРКА С ПРЕКРАСЕН ГЛАС,С ГЛАСЪТ Е ДАРБА!!!..МОЖЕТЕ ЛИ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ АКО ТОВА МОМИЧЕ БЕШЕ ЗАВЪРШИЛО ОБУЧЕНИЕТО СИ В МУЗИКАЛНА АКАДЕМИЯ,С НУЖНИТЕ КВАЛИФИЦИРАНИ ПРЕПОДАВАТЕЛИ? ТРЯБВА ДА СЕ ОТУЧИМ ДА БЪДЕМ ЗЛОНАМЕРЕНИ.НИКОЙ НЕ ИЗБИРА КАКЪВ ДА СЕ РОДИ!!!
142 Julia Nenova 07.03.2012 | 21:00
Според мен ако България печели на Евровизия, трябва да стане с БЪЛГАРСКА песен с НАРОДНИ мотиви, както беше Вода на Елица и Стоян. В крайна сметка целта на всяка страна е да покаже нещо, макар и поне малко свое. Тези чалга мотиви и тезикомерс нотки точно тип Инна... просто ужас. Ако все пак спечели, ще е заради вота на турците и ромите, няма спор:) Надявам се догодина България да има по-представителен представител с по-българска песен, която да показва красотата на народа и страната ни.
141 Natali Veselinova 07.03.2012 | 20:54
"Но коменд.. " ! Като гледам, ти колко добре го знаеш , се чудя да се смея ли .. да плача лии ;хх !!!!!
140 Natali Veselinova 07.03.2012 | 20:52
"Но коменд .. " Като гледам ти колко добре го знаеш .. направо се чудя, да се смея ли, да плача ли ........
139 Yoanna Angelova 07.03.2012 | 20:47
Вие нормални ли сте? Само тук в България се спори кой какъв бил, откъде бил дошъл и къде трябвало да ходи. Навсякъде в другите държави няма толко голям и очевиден расизъм. В САЩ какво да си изгонят африканците, мексиканците и пуертириканците ли? Или в Италия да изгонят арабите и азиатците? Там могат да бъдат толерантни и за тях да няма значение цвета на кожата и религията, а за нас богоизбраните българи е недопустимо някой друг да ни представлява. Не ви е гадно като Тезджан Наимова печели за Българя, докато вие се чудите на коя кълка да се завъртите и как ако може да не свършите и всекидневните си задължения, а ви е гадно, че Софи Маринова ще пее. Най-добре си мълчете и спрете с тъпите и прости коментари. Като не можете да живеете в цивилизацията хващайте гората.
138 Mariana Vasileva 07.03.2012 | 20:46
KAKVOTO I DA GOVORITE JENATA PEE I IMA UNIKALEN GLAS.VIE PROSTO STE ZLOBNI .
137 Julia Nenova 07.03.2012 | 20:41
Според мен ако България печели на Евровизия, трябва да стане с БЪЛГАРСКА песен с НАРОДНИ мотиви, както беше Вода на Елица и Стоян. В крайна сметка целта на всяка страна е да покаже нещо, макар и поне малко свое. Тези чалга мотиви и тезикомерс нотки точно тип Инна... просто ужас. Ако все пак спечели, ще е заради вота на турците и ромите, няма спор:) Надявам се догодина България да има по-представителен представител с по-българска песен, която да показва красотата на народа и страната ни.
136 Julia Nenova 07.03.2012 | 20:40
Според мен ако България печели на Евровизия, трябва да стане с БЪЛГАРСКА песен с НАРОДНИ мотиви, както беше Вода на Елица и Стоян. В крайна сметка целта на всяка страна е да покаже нещо, макар и поне малко свое. Тези чалга мотиви и тезикомерс нотки точно тип Инна... просто ужас. Ако все пак спечели, ще е заради вота на турците и ромите, няма спор:) Надявам се догодина България да има по-представителен представител с по-българска песен, която да показва красотата на народа и страната ни.
135 Julia Nenova 07.03.2012 | 20:40
Според мен ако България печели на Евровизия, трябва да стане с БЪЛГАРСКА песен с НАРОДНИ мотиви, както беше Вода на Елица и Стоян. В крайна сметка целта на всяка страна е да покаже нещо, макар и поне малко свое. Тези чалга мотиви и тезикомерс нотки точно тип Инна... просто ужас. Ако все пак спечели, ще е заради вота на турците и ромите, няма спор:) Надявам се догодина България да има по-представителен представител с по-българска песен, която да показва красотата на народа и страната ни.
134 Mariana Vasileva 07.03.2012 | 20:39
MNOGO STE ZLOBNI KAKVOTO I DA GOVORITE JENATA E S UNIKALEN GLAS NE TRQBVA DA Q PRENEBREGVAME ZATOVA 4E E OT ROMSKI PROIZHOD . PEE IMA GOLQM GLAS TOVAE....
133 Ваня Монова 07.03.2012 | 20:33
ПРЕКРАСНА Е!!! УСПЕХ, СОФИ!!!
132 Gergana Mladenova 07.03.2012 | 20:25
mnogo prosti komentari iz4etox axaxax pesenta e xybava i nai-vajnoto ima xybavo i toplo poslanie , za koeto nqma rasa,pol,klasa i t.n :)
131 Teodora Katelieva 07.03.2012 | 20:25
Песента е хубава за разлика от предните години, когато прехвалени музиканти пееха някакви простотии...Според мен тази песен няма нищо общо с чалгата и не виждам защо някои хора трябва да са толкова негативно настроени. Колкото и да не ви харесва, Софи пее много по-добре от някои "звезди" на нашата естрада...
130 Nevena Eneva 07.03.2012 | 20:20
Песничката е хубава, само да не казваше накрая Ай лЯвю со мач. Да й кажат как правилно да го произнесе :)
129 Georgi Angelov 07.03.2012 | 20:19
супер
128 Atanas Atanasov 07.03.2012 | 20:18
абе да ви еба аз вас вечно недоволните
127 Manoil Manev 07.03.2012 | 20:18
Ако "но коменд.." означава това което си мисля - Вие не разбирате и не знаете български - пише се "Но комент" а на български е "нямам думи" ама то коментирането е по важно от българския и от таланта. Софка се е супер с тази песен - УСПЕХ на Софи и на БЪЛГАРИЯ!!!
126 Atanas Atanasov 07.03.2012 | 20:15
abe 6te vi eba ve4no nedovolnite be
125 Мария Бориславова 07.03.2012 | 20:15
явно няма достойни българи да ни представят, затова ще ни представят роми, xайде догодина пък турци :)
124 Georgi Angelov 07.03.2012 | 20:13
песента е хубава
123 Georgi Angelov 07.03.2012 | 20:12
песента е добра
122 Kristian Spasov 07.03.2012 | 20:02
Щом тя ще ни представя, колкото и добра да е и дори да спечели, вече ще ме е срам да се нарека Българин, а пък даже и по-добър от Паисий няма да може да помогне.
121 Румяна Стаменова 07.03.2012 | 19:56
А бе като не разбирате от музика какво коментирате?!?!? Само човек, който се занимава професионално с музика би могъл да каже дали има нещо ориенталско или не...! И Софи наистина ИМА ГЛАС.. а не както прочетох по надолу ... "не могла да пее и нямала никакъв глас"... 'айде като сте по кадърни отидете Вие да пеете и да представите България....
120 mima todorova 07.03.2012 | 19:28
АМИ ТЕ И " БОНИ ЕМ" ПЕЯТ ЕДНА ПЕСЕН,В КОЯТО САМО ПОВТАРЯТ МЕСЕЦИТЕ ОТ ГОДИНАТА - ОТ ЯНУАРИ ДО ДЕКЕМВРИ И ПАК ОТНАЧАЛО,ДОКАТО СВЪРШИ ПЕСЕНТА - НО ТАЗИ ПЕСЕН Е ИЗВЕСТНА В ЦЯЛ СВЯТ И Я СЛУШАТ МИЛИОНИ ХОРА НАЛИ ?А "БОНИ ЕМ" НЕ СА "БЕЛИ ЕВРОПЕЙЦИ"НАЛИ ?
119 mima todorova 07.03.2012 | 19:19
ИМАМ ПРЕДВИД ЮЖНА ИСПАНИЯ
118 mima todorova 07.03.2012 | 19:16
НЕ Е ТОЧНО ТАКА.МНОГО ОРИЕНТАЛСКИ МОТИВИ В ТЯХНАТА МУЗИКА СА ОСТАНАЛИ,ВСЛЕДСТВИЕ ОТ ТОВА,ЧЕ СА БИЛИ ПОД ВЛАДИЧЕСТВОТО НА МАРОКО.
117 mima todorova 07.03.2012 | 19:12
НЕ Е НУЖНО ДА СИ ПОЛИГЛОТ,ЗА ДА КАЖЕШ "ОБИЧАМ ТЕ" НА НЯКОЛКО ЧУЖДИ ЕЗИКА.ЗАЩО СТЕ ТОЛКОВА ЗЛОБНИ?ИМА ЛИ ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ЛЮБОВТА ?И ОТКОГА ЗА ЛЮБОВТА ТРЯБВА ДА СЕ ГОВОРИ САМО НА ЕДИН ЕЗИК?
116 Milena Dimitrova 07.03.2012 | 18:50
Изцяло подкрепям коментара ти! И аз не мога да разбера - ако я беше изпяла някоя от румънските цигански звезди щяхте да харесвате, да харесвате, да я споделяте, да тръпнете до лятото, но понеже я пее Софи Маринова и веднага не става! Да не ви разочаровам, но И ВИЕ НЕ СТАВАТЕ! Туркиня с кючек можа да спечели Евровизия, Елена Папаризу - също, ама се радвахте на песните, нали? Това, че жената не говори правилен български няма да споря, но като я гледам е и доста емоционална... Само че, ако не сте забелязали ПРАВИЛЕН БЪЛГАРСКИ СЕ ГОВОРИ САМО В НОВИНАРСКИТЕ ЕМИСИИ И САМО ОТ ВОДЕЩИТЕ!!! Затова.... гледайте си първо в собствената купа, пък после в чуждата!! Успех на песента желая!!!
115 Polly Mincheva 07.03.2012 | 18:48
vsi4ki turci haresvat tazi pesen moga da garantiram .. a i koi drug na evroviziq pee na 1000 ezika spored men pesenta ima strahoten smisul i mnogo hora sa zasegnati li4no po vuprosa horata se vliubvat izvun stranite si v hora s razli4na religiq s drug ezik s drugi razbiraniq ... tazi pesen shte spe4eli ..
114 Svetlana Borisova
Този коментар е маркиран като неуместен.
113 Svetlana Borisova 07.03.2012 | 16:49
хората не гледат дали циганка,а дали може да пее.Колко Българи бяха в Евровизия и неножаха да се преборят с конкуренцията.Стискам палци на Софи да успее и аз мисля,че тя ще спечели,защото има невероятен глас и песента е хубава.
112 rozov lak 06.03.2012 | 17:41
Aza, има значение защото ТЕ ще гласуват за нашата песен, а не ние!? Ако не знаеш правилата на конкурса!
111 rozov lak 06.03.2012 | 17:41
Пука ми за германия, какво всички сравнявате всичко с тая Германия!
110 rozov lak 06.03.2012 | 17:39
да бе то май само на тях им харесва
109 rozov lak 06.03.2012 | 17:39
Папугай, място за тесногърди, самовлюбени олигофрени, като тебе в България, наистина няма!! Ходи и слугувай на друг народ и друга държава, избора е САМО твой, но всички ние които сме останали ТУК, не сме длъжни да ти четем комплексираните излияния в които ни обиждаш Срам ме от такива "сънародници като тебе" Ама много. !! Айде поживо поздраво!
108 Tania Marinova 06.03.2012 | 17:13
ЖАЛКО ЗА ПРЕДЛОЖИЛИТЕ ТАЗИ ПЕСЕН И ЖАЛКО ЗА ЖУРИТО, ГЛАСУВАЛО ЗА ТАЗИ ПЕСЕН! ЧУХ Я ВЕДНЪЖ И НЯМАМ ЖЕЛАНИЕТО ДА Я ЧУЯ ОТНОВО, ЗАЩОТО МРАЗЯ ЧАЛГА! КАК БЪЛГАРИЯ ЩЕ СЕ ПРЕДСТАВИ С ПЕСЕН С ОРИЕНТАЛСКИ МОТИВИ, НЕДОУМЯВАМ!
107 rozov lak 06.03.2012 | 17:05
Изобщо не ми дреме на мен, че е циганка, просто самата песен на ми харесва, така че се успокой.
106 rozov lak 06.03.2012 | 17:02
еми как да няма, като Софи пак извива накрая като в члагата а не отива изобщо нито на стила нито на песента
105 rozov lak 06.03.2012 | 17:00
ама виж турците си падат ;)
104 rozov lak 06.03.2012 | 16:59
Софи е сладурана, но песента просто НЕ МИ харесва!
103 Васил Василев 06.03.2012 | 15:09
Браво на Софчето! Нека си плюят! Успех !
102 Ralica Miteva 06.03.2012 | 15:02
Абе хора я се осъзнайте!Песента си е супер!И какво като е циганка!Може не цялата и песен да е на български,но преобладава!Нали казваме българска песен на евровизия не англййска!Все пак непредставяме Англия,а България!Може пък точно циганката да ни даде повод за гордост!За разлика от Поли,група Каффе и т.н.които какво направиха нищооо!
101 Ralica Miteva 06.03.2012 | 14:57
Абе хора я се осъзнайте!И какво като е циганка?Песента и е супер и за разлика от почти всички да не кажа всички пее на български!То на английски всеки може,ама непредставяме Англия,а България!
100 Ivailo Lalev 06.03.2012 | 13:46
ako i na 100 ezika da kaje obi4am te .. nqma da stigne do finala .. tova e samo do semi-final i tolkova....
99 Папугай Зелeный 06.03.2012 | 12:02
Живея в чужбина вече доста време и не смятам да се връщам. Циганията е навсякъде и всеки, най-често чужденците я забелязват! Неотдавна британец предложи, с типичното си британско чувство за хумор, Пловдив да кандидатства за Европейски месец на културата не с древната си тракийска, римско-византийска история, а с реалните колоритни изпълнения в Столипиново и подобни "новоримски" поселения, защото били достатъчно колоритни! Аз бих бил "За", за да видят повече европейци самобитната "българска" култура, да усетят автентичната "българска" цивилизация, да се потопят в тази прекрасна и смрадлива "българска" атмосфера"! Срещайки тук, в чужбина хора, говорещи български, директно отминавам, защото следва вечното - "Какво бачкаш, дай с`тинки за кафе, не`ам къде да спя" и култовото - "Дай!", което се отнася за цигари, запалки или каквото там падне. Тотална отврат! Принуден съм да казвам, че имам само български паспорт, но лично аз не съм от Булгаристан! От тази гледна точка, как може да бъде избрана циганка да представлява страната?! Гласът й е невъобразима смесица от виене и крясъци, тя самата си признава, че, типично по цигански, са манипулирали избора, като са закупени и раздадени сим-карти, за да се гласува от "родата". Харесват я в Турция, ще я харесат и в Азербайджан, но това Европа ли е? Вярно, малко екзотика вероятно ще донесе някакво класиране, но пак е отвратително случващото се! Абсурд!
98 известна личност 06.03.2012 | 10:32
Да я видим сега какво може.
97 властен олигарх 06.03.2012 | 10:31
Догодина вече трябва да изберем нещо различно.
96 Средновековен Рицар 06.03.2012 | 10:30
Повечето дискотеки са именно такива.
95 известна личност 06.03.2012 | 10:30
Ако мине полуфинала ще бъде постижение.
94 властен олигарх 06.03.2012 | 10:30
То оставаше на турците да не им хареса.
93 Средновековен Рицар 06.03.2012 | 10:29
Сигурно им е харесала.
92 Стан Бисеров 06.03.2012 | 09:37
Абе българино или българко - какво значение има дали някой друг ще ни хареса? Това е то български манталитет - ама какво ще кажат съседите. Винаги сме се интересували повече от чуждото мнение, а не от собственото. На мен не ми харесва, но Софи е безспорен талант и й желая успех все пак.
91 числото Фи 06.03.2012 | 09:35
да, Турция не е Европа
90 задънена улица 06.03.2012 | 09:32
В Турция са я харесали, ясно, ама дали в Германия,например, биха се впечатлили
89 задънена улица 06.03.2012 | 09:32
факта че в турция са я харесали е достатъчно красноречив
88 задънена улица 06.03.2012 | 09:30
именно, тя дори български не знае , а ще ни представя
87 задънена улица 06.03.2012 | 09:29
живеем в Чалгаристан
86 Tereza Savova 06.03.2012 | 09:29
тя нека си има успехи, но аз не искам тя да представя страната ни
85 Tereza Savova 06.03.2012 | 09:28
защо всички да отидем да пеем,айде стига вече е тези тъпи клишета
84 Tereza Savova 06.03.2012 | 09:26
браво, продължавайте да издигате в култ циганията
83 числото Фи 06.03.2012 | 09:25
хм, като чета коментарите за пореден път се убеждавам в каква чалгарска държава живеем.
82 tiha paranoq 06.03.2012 | 08:32
Това как да го разбираме - Софка ще се справи добре според мен!
81 tiha paranoq 06.03.2012 | 08:31
Песента заслужава да е там, където е!
80 tiha paranoq 06.03.2012 | 08:28
Да се надяваме, че и на други държави ще се хареса!
79 Тихомир Илиев 06.03.2012 | 01:39
Напълно подкрепям мнение # 41 на Добромир Стоянов. Искам само да допълня, че трябва да започнем да уважаваме и чуждия труд, независимо от етноса. Не говори ли красноречиво факта, че Софи е избрана както от публиката, така и от журито? Пожелавам успех! :)
78 Недислав Рашев 06.03.2012 | 01:26
Аз пиша на клавиатура без кирилица, просто използвам фонетичната подредба.
77 Недислав Рашев 06.03.2012 | 01:23
Това са глупости. Българите са етнос, сред тях има и по-светли и по-тъмни, но имат определени културни характеристики, които ги разделят от другите етноси. Циганите също са етнос, отново с разнообразни антропологични характеристики, дори има много бели цигани, но пак са си цигани. Като почнете да дрънкате едни глупости как всички в България били българи ставате смешни! Забравете тези неща, светът се развива! В държавите живеят по повече от един етнос. Да не би всички в Русия да са руснаци? Там в Сибир хич не са руснаци да ви кажа...
76 Недислав Рашев 06.03.2012 | 01:20
Най-лошото е, че толкова много хора я подкрепят не заради друго, ами защото е ромка. Това е обратен расизъм.
75 Кайзер Созе 06.03.2012 | 01:20
Аз не съм певец, аз правя друго и го правя добре. Тя е певица и не става. Филип Аврамов пее по-добре от мен. Това означава ли че трябва да го харесвам?
74 Sofi Sofiq 06.03.2012 | 01:19
da no mnogo sa malko balgarkite koito mogat da peqt a tq ima darba a balgarkite mogat samo da kotkodqkat nihto drugo :))))
73 Кайзер Созе 06.03.2012 | 01:19
Аз не съм певец, аз правя друго и го правя добре. Тя е певица и не става. Филип Аврамов пее по-добре от мен. Това означава ли че трябва да го харесвам?
72 Кайзер Созе 06.03.2012 | 01:17
g
71 Tania Kirova 06.03.2012 | 00:39
70 Ina Kichekova 06.03.2012 | 00:36
offfff ,kato vzemete da se pravite na interesni mnogo me draznqt takiva mi za6to vie ne otidete da peete da vi vidim kvi 6te gi svar6ite bila ciganka bila imalo pop pevci te trqbvalo da otidqt da peqt nqkoi vas 6te pita jenata ima glas ot bog i e daden stiga ve4e zavisnqci takiva.......
69 Svetlana Stoyanova 06.03.2012 | 00:19
Kakav e tozi zor da e na kirilica, vse edno na latinica ne se razbira :D:D:D:D mn uspex na Sofka,nie ia podkrepiame!!!! a tia deto ia pluiat, to e normalno balgarina e takav 4ovek i takakv 6te si ostane :)
68 Добромир Стоянов 05.03.2012 | 23:22
Всеки постоянно пребиваващ на територията на република БЪЛГАРИЯ се счита за БЪЛГАРИН !!!! независимо от цвета на кожата си ;) друг е въпроса, че сме прост народ, плюем песента си, а другите страни я хвалят ... СИГУРЕН СЪМ, УБЕДЕН, че СОФИ МАРИНОВА ще представи БЪЛГАРИЯ по най-достойния начин и когато успее всички със злобните си коментари се засрамете ;) СОФИ е УНИКАЛЕН глас и никой не може да го отрече ;) ДАВАЙ СОФИ ;)
67 Galina Aleksandrova 05.03.2012 | 22:49
ОФцо, толкова кирилизатори има за такива слабо грамотни компютърно като тебе! И не е клавиатурата това, дето ти липсва, а мозък!
66 Galina Aleksandrova 05.03.2012 | 22:46
Гледала съм й интервюта. Говори български по-добре от половината ми съученици-"чисти" българи.
65 Galina Aleksandrova 05.03.2012 | 22:43
Повтори го още веднъж и си фантазирай, че сме на твоето мнение. Цигането тук си ти. Викаш и виеш като цигане, за да те чуят. И това било българин, който е в чужбина! Те хората те гледат, че си манго джери, кво да ти кажат - че лицето ти е бяло като сиренце?
64 Galina Aleksandrova 05.03.2012 | 22:37
Последно какво е мнението за България, бе, анонимски - че сме цигани или че сме нетолерантни към циганите? Има ли ясно мнение на Европа за нас? Или което от двете твърдения е по-удобно за деня, него ще разпространяваме?
63 Ani Goceva
Този коментар е маркиран като неуместен.
62 Rumi Petrova 05.03.2012 | 21:28
Майстори,най-големите сме по плюене, нямаме равни!Държа да кажа,че не съм фен на Софи, но и така не бива!Спечелила е, да и пожелаем успех!
61 Krassimir Krastev 05.03.2012 | 21:14
Евровизия едва ли ще има друг по-удобен повод да се изгаври с България. Абсолютно съм убеден, че този бълвоч ще бъде отличен... Така де, без цвят, вкус и мирис - точно както повелява новият световен ред. Ако у българите все още е останало някакво достойнство, ще трябва незабавно да си оттеглят кандидатурата с този "шедьовър" и да го преотстъпят на Турция. Югоизточните ни съседи и без друго вече си го припознаха - "халал" да им е!!!
60 Svetlana Grisheva 05.03.2012 | 21:03
shto za glupost e tova s latinicata? kato nqmam claviatura s kirilica,s kakvi bukvi trqbva da pisha?
59 Svetlana Grisheva 05.03.2012 | 21:01
shto za glupost! kato nqmam klaviatura s kirilica,s kakvi bukvi da pisha?
58 Nikolay Ivanov 05.03.2012 | 20:46
Не му давай нишан на тоя. Уж българин се праска, а пише с четворки и куп правописни грешки. Аман, от такиви Българе!
57 Svetoslav Svetoslavov 05.03.2012 | 20:43
Най-много ми хареса коментара на Любомир Любомиров.Горд съм че в моята страна живеят такива широко скроени хора.За песента е хубава,това че я изпълнява софи Маринова няма нищо смущаващо.Тя се определя като ромка но мисля че повече от вас обича родината си.Жалките ви коментари относно нея и нейния етнос ви прави бедни и нестойностни хора.
56 Iwa Stanoewa 05.03.2012 | 20:42
Това НЕ е ориенталско! Това са българските извивки ! И не трябва да се срамуваме от тях, ами напротив - само ние ги можем ! За това ни завиждат всички други страни - заради извивките , които те не могат да изпеят по същия начин. И аз първо не харесах песента , особено това... "Яхабиби //съжалявам не знам как се пише//, Je t'aime" просто не ми звучеше много .. много благозвучно..;д Но след като имаме подкрепата на толкова хора можем само да се радваме :) Каквото и да казвате не можете да отречете, че Софи пее уникално! :) Просто мнение :)
55 Nikolay Ivanov 05.03.2012 | 20:41
Не му давай нишан на тоя. Уж българин се праска, а пише с четворки и куп правописни грешки. Аман, от такиви Българе!
54 ЕВЕЛИНА ДРЯНКОВА 05.03.2012 | 20:40
Песента и е на български-само дори за това е достойна тя да ни представи, защото всички се научиха да пеят само на английски. Аз харесвам много Деси Слава, но очаквах да ни представя с българска песен с повече народни мотиви, защото България трябва да се представи чрез българска песен. Стига с тези английски бозииииии имаме си език, стига с това величаене на този английски, всички започнаха да употребяват все повече английски думи в речника си... Нека веднъж да не нападаме, а да защитим избора на България и да подкрепим Софи, да се надяваме, да има успех.....
53 Nadya Nemtsova 05.03.2012 | 20:38
Преди да пишете за Левски и да го намесвате в толкова злободневни теми, можете да се поровите и да видите за какво точно си е мечтал Левски. 'Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност. Ръката си подаваме всекиму, който желае да пролива кръв с нас заедно за живот и свобода човешка. Левски до Л. Каравелов, 25.07.1872 г.'
52 Nikolay Ivanov 05.03.2012 | 20:34
Как смееш да намесваш Левски бе, каун прост?! Той се е борил за свята и чиста република, където такива като теб, долнопробни расисти - щяха да гният в каменоломна.
51 Ели Тодорова 05.03.2012 | 20:34
България е с такава слава заради такива като теб hjhjgj jgjhgjhgjhg. Софи без значение дали е българка или българска ромка е една от малкото певици, които наистина има глас. Това не може да и се отрече. А ти hjhjgj jgjhgjhgjhg, като гледам какво пишеш, сигурно си от тези българи в чужбина, които като видят българин и извръщат глава. Имаш с какво да се гордееш, а си прекалено зает да плюеш от хиляди километри, а не да седиш в страната си и да направиш нещо за проспеитета ѝ. Съжалявам хората като теб.
50 bella donna 05.03.2012 | 20:33
испанците не си падат много по ориенталските извивки
49 Lubo Mlekanov 05.03.2012 | 20:32
Поредната простотия или можем да кажем изцепкана България, поне са малко сиганките по европеиските тротоари за които се говори че са българки сега и цял свят да види (българката) която не знае и да говори български. ( много хубаво пее, но не може сиганската нация да ни излага пред европа ). Да каже човек че нямаме български гласове които да ни представят. Как да си горд българин ??????
48 Iwa Stanoewa 05.03.2012 | 20:32
Това НЕ е ориенталско! Това са българските извивки ! И не трябва да се срамуваме от тях, ами напротив - само ние ги можем ! За това ни завиждат всички други страни - заради извивките , които те не могат да изпеят по същия начин. И аз първо не харесах песента , особено това... "Яхабиби //съжалявам не знам как се пише//, Je t'aime" просто не ми звучеше много .. много благозвучно..;D Но след като имаме подкрепата на толкова хора можем само да се радваме :) Каквото и да казвате не можете да отречете, че Софи пее уникално! :) Просто мнение :)
47 bella donna 05.03.2012 | 20:32
о да коментарите по тази ще са култови
46 доплеров ефект 05.03.2012 | 20:31
ниско сме паднали щом софка ни представя на евровизия
45 bella donna 05.03.2012 | 20:30
абсолютна цигания
44 bella donna 05.03.2012 | 20:29
хаха добре я нареди
43 Diana Pavlova 05.03.2012 | 20:29
Ti da ne si 4ist bulgarin be??? Znae6 li kolko tvar sa minali prez Bulgaria? Turci, tatari, slavqni, garci i tnn. Sofi pone znae ot kakvo poteklo e ti i az neznaem ot kakva semka sme!!! nqma 4isti bulgari zapomni go moje i ti da ima6 ne6to cigansko kakto i az kakto i vsi4ki Bulgari
42 bella donna 05.03.2012 | 20:28
пазил ни Бог да се прославим покрай нея
41 Diana Pavlova 05.03.2012 | 20:27
Ti da ne si 4ist bulgarin??? kolko rasi sa minali prez Bulgaria???? Pone tq e ciganka i znae kakva e ti dori neznae6 kakav si kakto i az i otkade proizlizame...
40 bella donna 05.03.2012 | 20:27
подруснали са се в такт
39 radka trashlieva 05.03.2012 | 20:27
Уникална е! Успех, Софи! Успех на България на Евровизия!
38 hjhjgj jgjhgjhgjhg 05.03.2012 | 20:25
мн точно и ясноо казано.
37 radka trashlieva 05.03.2012 | 20:23
Уникална е! Успех, Софи! Успех, на България на Евровизия!
36 hjhjgj jgjhgjhgjhg 05.03.2012 | 20:22
това означава, че затвърждаваме мнението на всички държави, че в България живеят само цигани, който както иска да го разбира.
35 hjhjgj jgjhgjhgjhg 05.03.2012 | 20:20
Напиши своя коментар тук.ужасна песен, тя не пее, тя увива и крещи - типична мангалка, не мода да повярвам, с тва затвърждаваме тотално мнението на всеички чужденци, че в България, живеят смао мангали.Аз съм навън, те тва говорят за България. Отвратна песен, и тая мангалка да върви в махалата да си пее изтери4ните ''песни''
34 hjhjgj jgjhgjhgjhg 05.03.2012 | 20:19
Напиши своя коментар тук.ужасна песен, тя не пее, тя увива и крещи - типична мангалка, не мода да повярвам, с тва затвърждаваме тотално мнението на всеички чужденци, че в България, живеят смао мангали.Аз съм навън, те тва говорят за България. Отвратна песен, и тая мангалка да върви в махалата да си пее изтери4ните ''песни''
33 hjhjgj jgjhgjhgjhg
Този коментар е маркиран като неуместен.
32 hjhjgj jgjhgjhgjhg 05.03.2012 | 20:19
Напиши своя коментар тук.ужасна песен, тя не пее, тя увива и крещи - типична мангалка, не мода да повярвам, с тва затвърждаваме тотално мнението на всеички чужденци, че в България, живеят смао мангали.Аз съм навън, те тва говорят за България. Отвратна песен, и тая мангалка да върви в махалата да си пее изтери4ните ''песни''
31 hjhjgj jgjhgjhgjhg 05.03.2012 | 20:19
Напиши своя коментар тук.ужасна песен, тя не пее, тя увива и крещи - типична мангалка, не мода да повярвам, с тва затвърждаваме тотално мнението на всеички чужденци, че в България, живеят смао мангали.Аз съм навън, те тва говорят за България. Отвратна песен, и тая мангалка да върви в махалата да си пее изтери4ните ''песни''
30 hjhjgj jgjhgjhgjhg 05.03.2012 | 20:19
ужасна песен, тя не пее, тя увива и крещи - типична мангалка, не мода да повярвам, с тва затвърждаваме тотално мнението на всеички чужденци, че в България, живеят смао мангали.Аз съм навън, те тва говорят за България. Отвратна песен, и тая мангалка да върви в махалата да си пее изтери4ните ''песни''
29 Nezabravka Veleva 05.03.2012 | 20:18
Песента ми харесва :)! Чух я и на живо! Не съм специалист, но ми създава настроение....и ме кара да си я тананикам!Пожелавам успех на Софи и на българската авторска песен на Евровизия!
28 Галя Димитрова 05.03.2012 | 20:18
Песничката си е много хубава,а вие вместо само да се чудите кой и как да храните вземете малко се кротнете и се обединете
27 Rositsa Nikolova 05.03.2012 | 20:17
Страхотна песен! Браво на Софи и на създателите на песента. Който, не се чувства балканец да ходи в Щатите. А между другото в песента не чух нищо ориенталско. Дори и да има, не трябва да забравяме, пък ние къде сме....
26 Lubomir Lubomirov 05.03.2012 | 20:15
еййй големи сте хейтъри значи ... ако я беше изпяла някоя румънска повлекана веднага щяхте да се кефите и да викате що нямаме такава песен. Обременените ви съзнания не могат да отделят стил музика от изпълнение на дадена песен. Софка е достатъчно добра че да се шири не само в чалгата. А относно идиота който писа за Левски ще го посъветвам да почете малко история, защото Дякона се е борил за чиста и свята република, в която да живеят българи и други етноси, които се определят като българи в мир разбирателство и взаимно уважение.
25 Николай Колев 05.03.2012 | 20:15
Не знам.Не знам на кого да си изкарам яда :на журито,на българските изпалнители,или на това че разполагаме само с това?
24 vilen litsev 05.03.2012 | 20:15
Ей,Машала,евала,ашколсун,аферим,чок гюзел,ама чок чок чок ! Брей,ама голяма простотия ! А бе оланкоулу,братята турци-братя по неволя,имат ли роми ! Как пък веднага я пробутаха тая Турция ! Квот стане в България,веднага Турция спрягат ! Ай си_ир,та тя е ромале,не турчеле ! Апропо,също не я харесвам ! Който разбира от музика знае че Софка неможе да пее !Харизматична,симпатична,за красива ша споря ама лъвски ! Друго какво да кажа,да и е честито челното место па и раздялата със синъ и-доведеният ! За последното много ми се иска да видя евро коментари ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
23 vilen litsev 05.03.2012 | 20:13
Ей,Машала,евала,ашколсун,аферим,чок гюзел,ама чок чок чок ! Брей,ама голяма простотия ! А бе оланкоулу,братята турци-братя по неволя,имат ли роми ! Как пък веднага я пробутаха тая Турция ! Квот стане в България,веднага Турция спрягат ! Ай си_ир,та тя е ромале,не турчеле ! Апропо,също не я харесвам ! Който разбира от музика знае че Софка неможе да пее !Харизматична,симпатична,за красива ша споря ама лъвски ! Друго какво да кажа,да и е честито челното место па и раздялата със синъ и-доведеният ! За последното много ми се иска да видя евро коментари ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
22 Maicheto Dimitrova 05.03.2012 | 20:13
Аз пък се радвам, че Софи има такъв успех, това означава успех и за България!!!
21 Шерина Андреева 05.03.2012 | 20:06
ами като знаеш толкова,яви се ти и стигни до тук!!!
20 Севдалина Славчева 05.03.2012 | 20:02
Лично на мен ми харесва песента не виждам нищо ориенталско според мен е достойна за евровизия това че им звучи чалгаджийско мисля че се ръководят от другите изпълнения на Софи Маринова но това е мое мнение все пак .
19 Pengasi Musuvski
Този коментар е маркиран като неуместен.
18 Dwight Yorke 05.03.2012 | 19:38
Ще им хареса разбира се.
17 Jason Bourne 05.03.2012 | 19:37
Не е нещо специално.
16 Dwight Yorke 05.03.2012 | 19:37
Аз съм спрял да го гледам този конкурс още от 2010 година.
15 Иван Ангелов 05.03.2012 | 19:37
Да видим какво ще направи сега Софи.
14 Jason Bourne 05.03.2012 | 19:36
Има шанс да достигне финала, но не и повече.
13 Нели Ли 05.03.2012 | 19:10
Ами направете нещо по-добро, че да ви видим възможностите :) то да лае всеки знае
12 Нели Ли 05.03.2012 | 19:08
Ами направете вие нещо по-хубаво и го покажете :)
11 volna pipiruda 05.03.2012 | 18:56
песента нищо не струва според мен
10 Елемаг Електриков 05.03.2012 | 18:56
как няма да им хареса това маане
9 bella donna 05.03.2012 | 18:29
песента не е нищо особено
8 Nora Martinova 05.03.2012 | 18:23
да, нейното пеене е по техния вкус най-вече
7 Nora Martinova 05.03.2012 | 18:22
голям полиглот се извъди наша Софка
6 Nora Martinova 05.03.2012 | 18:22
направо чалгарско си е звученето
5 Mario Lenov 05.03.2012 | 18:08
поне ще имаме гласа на Турция.
4 kotenceto hapii 05.03.2012 | 18:02
на мен лично не ми харесва .. някак ми е с едно по ориенталско звучене
3 kotenceto hapii 05.03.2012 | 18:01
то си има хас на турците да не им харесва
2 Mario Lenov 05.03.2012 | 17:58
хубаво е, че хората я харесват по света
1 Petyr Botev 05.03.2012 | 17:55
В песента й също има "Обичам те” на испански, но надали испанците са толкова въодушавени от песентта колкото турците.

ТВ програма

Кино

  • Сега Референдум с Добрина Чешмеджиева
  • 22:00 Страсти в Тоскана 4 тв филм /2...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Не ме оставяй тв филм /2 епизод/п/...
  • 00:25 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:55 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:30 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:25 История.bg /п/
  • Сега "Колко ми даваш?" - забавно куиз...
  • 22:15 Премиера: "Кралят на Тълса" -...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:45 "Спирала" - сериал, с.1, еп.4
  • 00:45 "Свръхестествени имоти" - сериал,...
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега "Братя" - сериал, сезон 1
  • 22:30 Новините на NOVA
  • 23:00 "ФБР" - сериал, сезон 2
  • 00:00 "Частни детективи" - сериал, сезон 1
  • 01:00 "Специален отряд" - сериал, сезон 3
  • 02:00 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:00 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.