За смях или не, но футболният отбор на Филаделфия изненада САЩ с новите си екипи. Отборът се сдоби с нов спонсор – голяма мексиканска компания, наречена "Bimbo", съобщи good.is.
Името на спонсора от южната съседка на САЩ вече краси облеклата на няколко професионални мексикански отбора, но появата му в САЩ развесели, а и обиди част от феновете на играта.
Редно е да уточним, че в английския език bimbo е жаргонно определение за ниско интелигентна и слабо образована жена с атрактивна визия и още по-атрактивни форми.
Сега си представете това, написано с големи червени букви върху гърдите на широкоплещестите мъжаги, играещи в професионалния отбор по футбол на Филаделфия.
Освен на екипите на състезателите, името на мексиканския спонсор ще има рекламно пространство и по стадионите на MLS (националната футболна лига) из цялата страна.
"Не можем и да си мечтаем да поставим името на по-добър партньор на тази "свещена земя" - екипите", твърди генералният директор на отбора на Филаделфия Ник Сейкевич.
Според него фокус групите и дискусиите, проведени преди избора на името, показват, че мнозинството от жените намират надписа bimbo върху спортистите за "най-забавното нещо".
Само че реакциите в интернет форуми и блогове от страна на самите спортисти и на феновете на отбора сочат, че те не го намират за толкова забавно. Все пак отборът, а и футболът в САЩ като цяло, се нуждаят от спонсори.
Мексиканските фенове са огромна подкрепа за лигата. Може ли тя да си позволи да подмине предложение за десетки милиони долари само заради едно леко неподходящо съвпадение при превод?