Британската авиокомпания за нискобюджетни полети easyJet се извини на еврейските си клиенти заради случка, в която стюардеси на превозвача са сервирали свински бут и бекон на еврейски пасажери, вместо традиционната еврейска храна кашер.
От нискотарифната авиокомпания признаха грешката си, допусната при полет от Израел до Лондон, съобщава CNN.
Някои от пътниците така и си останали гладни в продължение на четиричасовия полет от Тел Авив.
Говорител на easyJet заявява, че грешен товар с храна е бил качен на самолета.
Обикновено от британската авиолиния предлагат кашер и вегетариански сандвичи за всички полети от Израел.
Пред CNN говортел на компанията се извинява на всички пътници летели със злочестия полет, давайки обещание, че грешката няма да се повтори.