Майстори-парфюмиери се вдъхновиха от гъстия и ароматен облак дим, който се образува над всяко барбекю, и го превърнаха в течност.
Най-новото предложение от света на парфюмерията се казва "Que” и е поръчано от "Pork Barrel BBQ”, американската компания, която произвежда сосове и ребърца.
Ароматът, който представлява "упойващ букет от подправки, дим, месо и сладка лятна мараня" ще бъде представен в САЩ специално за Деня на бащата, 19 юни.
Парфюмът вече може да бъде поръчван онлайн, като флаконът от 60 мл е на цена от 24 долара.
През 2008 г. друга американска компания реши да превърне в парфюм емблематичния си аромат. Burger King тогава направиха "The Flame BK”, който запечатва миризмата на бъргърите им.