Козметичните серии, създадени и лансирани от знаменитости от шоубизнеса, не си струват парите, установи британско изследване, цитирано от сайта Femalefirst.co.uk.
Проучването е поръчано от Vouchercodespro.co.uk и е проведено във връзка с намерението на момчешката банда "One Direction" да пусне своя козметика. Поръчителите искали да узнаят как тя ще бъде посрещната от дамската клиентела.
От анкетата станало видно, че 52% от запитаните не смятали, че си струват парите подобни брандове. Но въпреки това, за много от анкетираните дами, качеството не било от толкова голямо значение и те въпреки всичко продължавали да си купуват такива марки, допълва БТА.
Средната цена, която британките харчат за разкрасяващ продукт, лансиран от знаменитости, е 53 британски лири. 34% от запитаните изразили мнение, че марките на суперизвестните обикновено са с по-лошо качество от подобните на тях продукти на установените фирми на пазара. 29% от участничките в проучването заявили, че козметичните серии на знаменитостите са съпроводени с прекалено много шум около пускането им на пазара.