Колегите ни знаят поне 5 тайни за нас

Доверяваме се повече на колегите, отколкото на партньора

по статията работи: Олга Андреева | 15.06.2011 | 11:28

Милиони работещи хора са много по-склонни да споделят с колегите си на работа, отколкото с половинките си.

Повече от един на петима служители казва на колегите си неща, които никога не би споделил с партньора си, разкрива проучване, обхванало 3 000 работещи и публикувано в newslite.tv.

Оказва се, че колегите ни в службата знаят най-малко пет тайни за нас, за които семейната ни половинка въобще и не подозира.

22% от участвалите в проучването признават, че чувстват много по-близки хората на работното си място. Почти една четвърт се разбират по-добре с колегите, отколкото със съпруга.

Един на десет служители от мъжки пол дори признава, че при възможност би предпочел да отиде на почивка с колегите, отколкото с гаджето или съпругата.

Говорител на StinkyInk.com, провел проучването, коментира: "Прекарваме много време на работното място, така че е напълно естествено да създадем силни връзки с колегите". 


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


26 Borislav Bonev 15.06.2011 | 19:41
Проблемът с повечето български мениджъри, е най-вече в комплексите, които те имат. И явният или таен конфликт, е именно благодарение на комплексираните хора, които избиват своите комплекси - опитвайки се да унижават своите подчинени, т.е. - те използват властовия ресурс който имат, за лични цели. Субективизмът тук е в адски голям процент. Има ли време да се превъзпитаме и да си научим задълженията и като служители, и като мениджъри.
25 Цвете Жекова 15.06.2011 | 17:29
Да не говорим, че има много мениджъри, които смятат, че за да накараш хората да спазват фирмените правила и да си изпълняват задълженията, трябва да бъда постоянно подлагани на стрес и да им се всява страх, че всеки ден може да им е последния работен. Не всеки е способен да управлява хора. Един мениджър трябва да подхожда с разбиране към подчинените, да бъде по-широко скроен, да има поглед в перспектива. У нас повечето заемащи ръководни позиции са тесногръди и ограничени хора. Такива са способни да унищожат и най-преуспялата фирма.
24 Криси Митева 15.06.2011 | 16:39
Цвете съгласна съм с теб! "Добрият" мениджър тук е ключовата дума..това "явление" в България, обаче, е много рядко срещано.. Повечето шефове или псевдо мениджъри, си мислят, че да управляваш хора е най-лесното нещо, само го държиш изкъсо, не се интересуваш от колегиалната среда, кой какво иска или какво може да предложи, и дай им само да раздават заповеди. За съжаление това което олицетворява професията "мениджър", ама истински, е коренно различно във всяко едно отношение. Но тук и практиката оказва голямо значение!
23 Станимира Георгиева 15.06.2011 | 16:39
Стамена, то тези вид работи са ясни - и аз съм била сервитьорка и знам, че е много лесно да се сближиш с хората в заведението, но там нещата като цяло са доста опростени. Ако говорим за истинска работа, на по-високо ниво, едва ли ще сядаш всяка вечер да хапваш с шефа или колегите, макар че с колегите няма лошо да е на по-често. Стига да не отпускаш прекалено много, разбира се и да се напиваш всеки път на кирка:)
22 Цвете Жекова 15.06.2011 | 16:09
Враждебната среда на работното място отключва много проблеми и понякога има трайни последици - някой напуска, което е лошо както за въпросния служител, така и за фирмата. Добрият мениджър винаги трябва да се стреми да поддържа стабилна работна среда, да усеща конфликтите в зародиш и да ги пресира навреме.
21 Стамена Георгиева Георгиева 15.06.2011 | 16:09
Станимира глупаво е това което казваш. С шефката ми, при която работех на морето беше много печена и мила, живеехме в една квартира и всяка вечер сядахме на една маса да вечеряме. Беше ми хем като приятелка, хем като майка и сега все още се чувам с нея. Не ми говори къде съм тръгнала и къде ще отида. Бъди малко по-отворена към света и хората, и ще научиш много от тях.
20 Draga Mateeva 15.06.2011 | 16:08
Приятелството между колеги е по-особено. Редно е да има някакви професионални норми, но аз съм много "за" приятелските отношения на работа, защото това създава благоприятен и спокоен климат, от който всички печелят.
19 Borislav Bonev 15.06.2011 | 16:02
Зависи от колегите, зависи и от партньорите. Едно от най-големите ми приятели са ми, или сами били колеги в някакъв период от време. А е и нормално да се сближиш с колегите си, след като прекарваш между 9 и 10 часа 4-5 дена в седмицата. Вече до къде ще Ви стигнат отношенията е съвсем друг въпрос.
18 Станимира Георгиева 15.06.2011 | 15:34
Ами не не ги слагам, но все пак не си отишла на вечеринка, а на работа. Така, че не ми обяснявай - не става въпрос да мълчиш като ботур и да не казваш дума, но и не трябва да си казваш майчиното мляко.. да не говорим за някакви по лични или сексуални отношения.
17 Стамена Георгиева Георгиева 15.06.2011 | 15:22
Значи щом си работила на такова място Станимира, всички са едни и същи? Хайде не ми ги разправяй. Аз пък съм имала само готини шефове, с които си излизахме редовно и се разбирахме, а когато трябваше да се работи се работеше. Не слагай всички под един знаменател, защото явно нямаш необходимия опит и не си работила с различни хора, на различно интелектуално ниво.
16 V D 15.06.2011 | 15:05
Не мога да разбера какъв Ви е проблема на всички. Няма нищо лошо в това да споделяш разни неща с колеги, които са ти по-близки. Какво трябва да мълчим по цял ден и да си говорим само за работа, като някои сухари. А да правиш секс с колега е върха на сладоледа. Това е недопустимо, все пак отиваш на работа, а не на дискотека!
15 Станимира Георгиева 15.06.2011 | 15:01
Казвам го, защото съм работила с такава мениджърка, която постоянно разпитваше всички за личният им живот, и уж им се правеше на голямата приятелка, а в същото време ходеше и наговаряше всички ни един срещу друг!? Беше ужасно, хората се караха постоянно, създаваха се интриги и даже някой напускаха! От тогава си знам едно на ум!
14 Криси Митева 15.06.2011 | 15:01
Станимира, не е точно така. В крайна сметка, за работните места се гледа само професионалните ти изяви, от един истински компетентен мениджър, за каквито претендира повечето "шефове" в България. Ако се толерира, спекулиране от страна на колега с друг колега, то това е несериозна и селска работа.
13 Стамена Георгиева Георгиева 15.06.2011 | 14:59
Да да в никакъв случай не е безхарактерност. Всеки има различно мнение по въпроса, но не може всички да се затварят в една черупка и никой да не издава различни части от характера си. Ако вече пък започнеш да си изливаш душата на някой от по-високите етажи, това вече се нарича подмазване и особено ако започнеш да говориш за колегите. Трябва да се спазват някакви граници, но когато не се прекалява и всичко е допустимо.
12 Станимира Георгиева 15.06.2011 | 14:51
Стамена, това не е консерватизъм, а възпитание. Има си определен етикет, който трябва да се спазва на работното място!? Не може да споделяме всичките си лични проблеми и изживявания с колегите, ще ни помислят за прекалено чувствителни и безхарактерни, проявата на подобен тип поведение, поражда недоверие и съмнение, за умствените способности в някой хора! А представи си само, ако навлезеш в битка с някой колега са по-висок пост, и той знае всичките ти малки тайни, дали няма да се възползва от този факт?
11 Стамена Георгиева Георгиева 15.06.2011 | 14:42
Ами да ти кажа работя с най-сериозните хора и ние си казваме всичко, или поне така си мисля. Според мен проблема се крие в теб самата, а не в колегите ти. Не бъди толкова консервативна и споделяй малко повече с тях и ще видиш, че е приятно. Ако искам да имам нещо с някой колега повярвай ми няма да ми бъде трудно да осъществя плана си и никой дори няма да разбере, че се е случило.
10 Златка Стоева 15.06.2011 | 14:42
Преди време работех с хора, с които не можеше да се води нормален разговор защото бяха доста изостанали в умственото си развитие. Аз се опитвах да търся допирни точки с тях, но все удрях на камък. Как се общува с хора , които не гледат филми, не четат книги, нито списания, нито новини, не почитат интернет - ТРУДНО.
9 Цвете Жекова 15.06.2011 | 14:38
Да, така се получава. Колегите са хората, с които се прекарва най-много време, а понякога човек изпитва психическата потребност да изрази мисли и емоции, за които няма как да чака докато се прибере вкъщи при половинката. В тези случаи е важно какъв тип са колегите и дали биха споделили тези мисли и чувства. защото ако не могат, самото споделяне се обезсмисля и това кара човек да потиска в себе си. А системното потискане започва да избива в някой момент...
8 Криси Митева 15.06.2011 | 14:31
Ооо, Станимира, не се прави на света вода, тук не говорим, че трябва да се прави секс под път и над път в офиса, а говорим за споделяне на някакви проблеми или моментно състояние, което не би навредило на никой?? В крайна сметка всеки си решава, какво да прави и как да го прави. Все пак за това сме хора, да се помагаме и споделяме, а не да се ядем постоянно.
7 Станимира Георгиева 15.06.2011 | 14:30
Ами ти ако си ги задоволяваш, повечето нормални хора не го правим.. Не знам в какъв офис работиш, но не мисля, че е разумно подобно поведение. Ако пък толкова си влюбена в някой от колегите си просто, напусни или говори с него, ако ще има да става нещо да стане явно, като хората, а не някакви подмолни задкулисни номера.
6 Стамена Георгиева Георгиева 15.06.2011 | 14:19
Много примерна излезе Станимира. Ти като си на работа не си ли говориш с колегите ти? С никой от тях ли не си толкова близка, че да си споделиш какво те мъчи? Мисля, че всеки от нас го прави и след като си излее мъката се чувства по-добре. Аз също не си задоволявам нуждите в офиса, но пък не виждам какво лошо има. Дори съм сигурна, че някои твои колеги го правят, без дори да подозираш, както ти, така и другите около тях.
5 Станимира Георгиева 15.06.2011 | 14:06
Аз пък не бих, нито едното нито другото. Не може да споделяш лични неща и теми с колегите в офиса - първо не е културно и възпитано, второ е опасно за собствената ти репутация. Тези лични нужди, може да си ги задоволяваш извън офиса.
4 Стамена Георгиева Георгиева 15.06.2011 | 13:59
Да Криси, права си за тази прословута приказка :) Аз лично познавам хора, които по този начин се събраха и са вече семейство, а също и такива, които просто от време на време се "уважават", без това да пречи на работата им и на отношенията с половинките им. Всеки има различни нужди и потребности :)
3 Криси Митева 15.06.2011 | 13:52
Така е, Стамена, обаче то това е друго вече. Там само споделяне явно е станало прекалено много и отишло на друго ниво:) Нали имаше една приказка, че там дето си изкарваш парите, не трябва да............. Мисля, че е вярна, макар че пък много бракове са се основали на "офисната любов?"
2 Стамена Георгиева Георгиева 15.06.2011 | 12:13
Абсолютно си права Криси. Когато си с определени хора по цял ден няма начин да не се сближиш с тях и да не споделяш, иначе не можеш да работиш както трябва. Има и още нещо. Голяма част от хората имат любовна афера на работното си място, за която половинките им не знаят, така че ето ти една голяма тайна.
1 Криси Митева 15.06.2011 | 11:39
Така е, има нещо вярно. Имаше една приказка, че хората най-лесно се доверяват за лични неща, на напълно непознати! Така, е защото няма такова личностно обвързване с колегите или с някой непознат, просто им казваш нещо, и те дават компетентно, "извън класно" мнение. Не пристрастно. За това и може се получава така, все пак наиситна, прекарваме доста повече време в офиса с колегите, отколкото реално със семейството си.

ТВ програма

Кино

  • Сега По света и у нас
  • 23:25 Ал Хайба тв филм /6 епизод/ (12)
  • 00:10 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:40 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:15 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:10 Малки истории /п/
  • 04:05 Чешити /п/
  • 04:25 По света и у нас /п от 20:00 часа/
  • Сега "От местопрестъплението: Маями" -...
  • 23:30 bTV Новините - късна емисия
  • 00:00 "Спирала" - сериал, с.3, еп.4, 5
  • 01:45 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • Сега "ФБР" - сериал, сезон 3
  • 00:00 "Частни детективи" - сериал, сезон 2
  • 01:00 "Черният списък" - сериал, сезон 7
  • 02:00 "Врагът отблизо" - сериен филм
  • 03:00 "Наследство" - сериен филм /п/
  • 04:10 "Свободна да избира" - сериал /п/
  • 05:20 "Пресечна точка" - публицистично...
  • 06:00 "Здравей, България" - сутрешен блок
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.