Не е задължително всички реклами да представляват залъгалка за потребителите, от които се очаква да похарчат парите си за определен продукт. Понякога изкуството да съединяваш послания с изображения може да бъде използвано и за благородни каузи.
Социалните реклами често използват брутални концепции, за да привлекат вниманието на обществото върху конкретен проблем.
На снимката вляво например виждате доста краен кадър, чието послание е "Харесването във Facebook не помага. Станете доброволец. Променете нечий живот."
Ето и друг пример за успешно прилагане на триковете от рекламния бизнес в името на нещо смислено.
Жената, която говори по телефона, е опръскана с кръв, идваща от мобилния й телефон. Посланието към този шокиращ постер е "Не говорете с някого, ако той шофира в момента!".
Още примери за брутални и въздействащи социални реклами има в Jenite.bg. Заслужава си да ги видите и да ги споделите със своите приятели!