Както неведнъж сме отбелязвали, създаването на една реклама е цяло изкуство, което в себе си вплита множество науки.
Качественият краен резултат изобщо не се свежда само до това да нахвали рекламираната стока и услуга и да я натрапи в очите на консуматорите. Напротив. Истински добрата реклама е онази, която прави остро впечатление и не може да се забрави дълго.
Един такъв пример е адски остроумната (а за мнозина и сексистка) реклама на марка дамски тампони.
Сюжетът ни отвежда на плажа, при две горещи красавици, които се намират в "онзи период от месеца", но все пак искат да се насладят на слънцето и водата.
Едната е използвала рекламираната марка хигиенични средства, а другата – обикновени тампони.
За втората обаче ситуацията се развива по доста драматичен начин.