Вече ви показахме как се прави суши - нагледно. Вкусно, нали?
Но замисляли сте се дали сушито е характерно само за японската кухня. Е, оказва се - не.
Литовска маркетингова компания го доказва. Компанията, която много държи да покаже на света, че креативният, иновативен и понякога налудничав поглед към нещата е формулата за перфектната кампания.
Демонстрира го по начин, който ни засяга лично, понеже може и да нямаме много отношение към рекламата, но определено сме привързани към храната във всичките й агрегатни състояния.
Проектът Eastern European Sushi (Суши по източноевропейски) е реализиран под формата на книга и уебсайт. Идеята му е следната: вземи най-популярните ястия от съветско време и ги претвори така, че максимално да наподобяват суши. Стани известен, впечатли потенциални клиенти или просто демонстрирай креативни мускули!
Вижте и как изглежда суши хотдог, суши от консерва или пък суши руло "Стефани" при Fitwell.bg.