"Супер ДЗИ" - първата 3D реклама, заснета у нас

В проекта е използвана единствената система за стереоскопично 3D кино на Балканите

по статията работи: Ивайло Коралски | 17.04.2013 | 13:40
"Супер ДЗИ" - първата 3D реклама, заснета у нас
ДЗИ

Името на първия рекламен клип в 3D формат, осъществен в България, е "Супер ДЗИ". Поръчката е на застрахователната компания ДЗИ, като част от процеса на нейното ребрандиране. 

Зад видеото стоят специалистите в телевизионните продукции от Screen Brothers, а криейтивът е на агенция Havas Worldwide Sofia.

Това е първата по рода си продукция, при която се използва единствената система за стереоскопично 3D кино на Балканския полуостров, специално сглобена по проект на Screen Brothers. В нея се включват едни от най-добрите цифрови кино камери в света - RED Epic-X, разположени под прав ъгъл, снимащи през полупрозрачно огледало, пресъздаващи начинът, по който виждат човешките очи.

Използват се варио обективи Angenieux Optimo DP 3D ready package, които представляват стереоскопични двойки – напълно еднакви механично и оптически. С такъв тип камера са заснети световни хитове като "Подземен Свят 4: Пробуждане" (Underworld Awakening), "Невероятният Спайдърмен" (The Amazing Spider-Man), "Прометей" (Prometheus), "Хобит" (Hobbit), "Оз: Великият и могъщият" (Oz: The Great and Powerful) и др. 

Рекламният клип комбинира Великденската кампания на ДЗИ и предложенията на компанията в имущественото застраховане, новата визуална идентичност на дружеството и принадлежността към КВС груп, заедно със СИБАНК. В него участват деца, а мястото на заснемане е столично училище.

От агенция Havas Worldwide Sofia коментират, че както при всяка 3D продукция, важно при създаването на сценария на "Супер ДЗИ" е присъствието на детайли, които да подчертават ефектите на стереоскопичното кино. Тази особеност е била основното предизвикателството в работата на криейтив отдела, тъй като предложената история трябва едновременно да представя предимствата на продукта, но и да ги визуализира така, че да се предава необходимия 3D ефект. 

fe9534c8-0963-ea3c-02b6-98c6f4cb765c

Над 50 души екип бяха ангажирани в осъществяването на клипа "Супер ДЗИ". Той бе заснет изцяло за един ден, а постпродукцията отне две седмици. "Разполагахме с малко време за постснимачна обработка на рекламата, но благодарение на висококвалифицираните ни специалисти, успяхме да създадем продукт, който не отстъпва по качество на световните стандарти в производството на такъв тип кино", споделя Николай Спасов, собственик на Screen Brothers.

"Заложихме на най-добрия екип - режисьора Валери Милев и оператора Лоренцо Сенаторе, снимал редица холивудски 3D продукции, затова и резултатът е толкова добър." 

За кампанията по ребрандирането си ДЗИ се довериха на медийната агенция Havas Media (бившата Media Planning Group), която предложи най-ефективния медиа микс за подобни 3D проекти. От агенцията заявяват, че задължителен и най-подходящ медиен канал са кино салоните, където се излъчват филмови 3D продукции.

Те предлагат възможност ефектите на стереоскопичното заснемане да се усетят в пълна степен. Допълнително, клипът може да се наблюдава в 3D канала на YouTube посредством анаглифни (цветни 3D) очила, както и на интернет страницата на ДЗИ. Като част от медийното планиране са включени и преса, интернет и телевизия, където клипът се излъчва в стандартния 2D формат. 

"Трите измерения на новото лого са отправната точка на всички инициативи, които ДЗИ поема от началото на второто тримесечие. Тези измерения – динамика, действие, доверие, са интегрирани в нашите подходи. Ето защо решихме да направим нещо по-различно като заснехме първия стереоскопичен 3D рекламен клип. Това е поредното доказателство за иновативността и модерното мислене в нашата компания и утвърждаването ни като модел за подражание”, коментира Цанко Кръстев, ръководител "Реклама и комуникации” в ДЗИ.

*Информацията е на партньор на iNews.

Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


10 Dimana Dimova 17.04.2013 | 15:51
Това не е ли много голяма реклама на рекламата?
9 melrose place 17.04.2013 | 15:23
много добре говори че ДЗИ са заложили на нещо по-креативно и иновативно
8 мрачен интелектуалец 17.04.2013 | 14:37
Ще си купиш, да не мислиш, че са длъжни да ти купуват очила!?
7 kiki amerikaneca 17.04.2013 | 14:35
В проекта е използвана единствената система за стереоскопично 3D кино на Балканите - охоо, даже сме я взели на заем техниката...сигурно струва майка си и баща си.
6 chest slava 17.04.2013 | 14:18
Еее, щом и реклами започнахме да снимаме в три де формат, да видите колко е сериозна работата вече :))) навлизаме във века на новите технологии.
5 Теодора Динева 17.04.2013 | 14:13
Имат пари ,да снимат!:)
4 стефан рогошов 17.04.2013 | 14:05
а очила?
3 mariyna todorova 17.04.2013 | 13:52
Постарали са се, само че са хвърлили доста пари за една реклама, която ще достигне до шепа хора.
2 мистерия финикова 17.04.2013 | 13:48
а как ще се гледа?
1 мистерия финикова 17.04.2013 | 13:41
ехаа, иновативно

ТВ програма

Кино

  • Сега Омагьосаният замък детски игрален...
  • 15:45 Телепазарен прозорец
  • 16:00 Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • Сега Премиера: "Плен" - сериал, с.1,...
  • 16:00 Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Кой да знае?" - куиз шоу с водещ...
  • 21:15 "Колко ми даваш?" - забавно куиз...
  • Сега "Лабиринт към щастието" (премиера)...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" - телевизионна игра
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Черешката на тортата" (нов...
  • 21:30 "Братя" - сериал, сезон 1
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.