72% от потребителите в социалните мрежи ги използват, докато пътуват. Тези данни бяха изнесени по време на семинара "Уеб сайт за успешен бизнес", организиран от eCommerceAcademy.
Социалните мрежи са едно от най-успешните средства за дистрибуция на услуги, коментираха анализаторите по време на семинара. Проучването показа още, че 25% от потребителите в социалните мрежи са по-склонни да възприемат корпоративната реклама чрез тях и този процент нараства.
Следвайки логиката на пазара, все повече мениджъри използват социалните мрежи, за да поддържат публичността на марката си – близо 46%. Това се потвържадава и от мнението на 66% от клиентите на дадената марка, които казват, че социалните мрежи са ги направили по-лоялни към нея.
В България също се наблюдава подобна тенденция, още повече, че расте и навлизането на интернет в домовете на хората. Това означава, че все повече хора имат възможност да закупуват услуги онлайн, сред които и различни туристически продукти.
"Накарайте посетителите на сайта да се чувстват все едно вече са в хотела или дестинацията, които предлагате, чрез снимки, видео и мултиметийни материали", е сред съветите на експертите за успешен онлайн туристически продукт.