Рекламата в социалната мрежа Facebook води до повишаване на продажбите с 24%, показва изследване на маркетинговата агенция Aggregate Knowledge.
Анализаторите са установили, че компаниите, които включват в медийните си планове социалната мрежа Facebook отбелязват почти една четвърт повече продажби, отколкото тези, които залагат само на традиционните медии.
В България тази тенденция също е ясно видима. "Повечето компании, независимо от големината си и бранша вече ясно разбират нуждата да присъстват във Facebook, за да постигат резултати в бизнеса си”, коментира Борислав Айтов, изпълнителен директор на агенция за Facebook маркетинг.
Изследването потвърждава и последните данни от развитието на онлайн пазара у нас -само за 2012 г. ръстът на интернет рекламите в България е 25%. Голяма заслуга за това има налагането на Facebookкато ефективен рекламен канал както за големия, така и за малкия и среден бизнес.
Още за рекламата във Facebook четете в Econ.bg.